Welcome Guest ( Log In | Register )


Salut, vizitatorule!

Te rugam sa te
inregistrezi pentru a beneficia de toate facilitatile forumului!

Inregistrarea este complet gratuita si nu dureaza mai mult de cateva momente!



Important: Asociatia Mitsubishi Club Romania



Booking.com




 
Reply to this topicStart new topic
> Probleme Pornire și Funcționare Lancer 2006 2.0i
Geoghy182
post Jan 23 2018, 05:04 PM
Post #1


EVO I
Group Icon

Group: Members
Posts: 3
Joined: 10-November 17
Member No.: 12.593
Auto: 2006 Lancer SE
Inmatriculare: B



Salutare! Sunt de curând posesorul unui Lancer 2.0i cu GPL.
MaÈ™ina a mers perfect pana când am rămas odată fără benzina (flotorul nu indica nivelul corect). Dând la automat in necunoÈ™tință de cauza, am ars pompa de benzina. După montarea unei alte pompe am plecat la un drum de 300km. Totul bine. Spre final am simÈ›it o gâtuire a maÈ™inii È™i check Engine in bord. MaÈ™ina a ”nceput sa funcÈ›ioneze in 3 cilindri (numai pe benzina. Pe gaz mergea rotund in toÈ›i 4). Pe tester, misfire la cilindrul 1. Am schimbat un injector È™i degeaba. In lipsa de fonduri am mers aÈ™a câteva săptămâni (pornirea se făcea pe benzina urmând sa trec pe gaz È™i totul sa fie ok). In urma unui drum lung am ajuns la destinaÈ›ie È™i doua zile mai târziu, surpriza. MaÈ™ina nu mai pornea. Am tractat o pana la un service unde verdictul a fost pompa de benzina moarta È™i alte doua injectoare duse. Am inteles ca era ceva mizerie in rezervor pe care mecanicul a scos-o afara cu ajutorul altei pompe. Alte doua injectoare È™i o pompa mai târziu, când am luat maÈ™ina din service tot mergea in suturi iar pornirea nu se făcea la prima cheie. De câteva zile È™i pompa asta pare dusa. MaÈ™ina porneÈ™te abia după câteva “ciocane” aplicate Pompei È™i moare după câteva minute. Zgomotul Pompei e neregulat È™i se aude cum scade in intensitate pana când se opreÈ™te, implicit È™i motorul. Am inteles ca maÈ™ina nu are filtru de benzina in afara de acel pliculeÈ› de ceai (pompa pe care o am acum nu e prevazut cu el) È™i cel ce face parte din ansamblul pompei dar la o Căutare pe autokarma si UNIX (după an, model È™i motorizare) am găsit filtru de benzina insurubabil Jakoarts dar nicăieri pe net nu am reuÈ™it sa găsesc informaÈ›ii despre unde s ar monta sau dacă maÈ™ina e prevăzută cu aÈ™a ceva. Sa fie oare filtrul acela din ansamblul Pompei atât de murdar ”ncât sa strice pompele? Sau maÈ™ina sa fie prevăzută cu acel filtru insurubabil È™i eu sa nu È™tiu de existenÈ›a lui iar el sa fie atât de ”mbâcsit ”ncât sa cauzeze aceste probleme? MenÈ›ionez ca masina are 197k km. Orice sfat este de ajutor. Multumesc.

LE Au fost schimbate bujiile, fisele, bobinele sunt ok, a fost schimbat și un releu al pompei și am măsurat și toate siguranțele și releele iar pompa primește curent suficient.

This post has been edited by Geoghy182: Jan 23 2018, 05:12 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
post Jan 23 2018, 05:04 PM
Post #


Pauza de publicitate


Group: Members

Joined: Today, 03:14 AM







Go to the top of the page
 
Quote Post
testos
post Jan 24 2018, 03:38 PM
Post #2


EVO IV
Group Icon

Group: Members
Posts: 229
Joined: 18-April 12
From: Bacau
Member No.: 6.489
Auto: Mitsubishi Lancer 1.6
Inmatriculare: Tabla de aluminiu



Acel "pliculet" impreuna cu plasticul acela in care se monteaza pompa de benzina asigura filtrarea benzinei. Daca n-ai "pliculetul", pompa va primi ceva mizerie si atunci se infunda, merge in sarcina dar nu primeste suficienta benzina, nu se raceste cum trebuie si se arde. Daca, totusi, reuseste sa trimita benzina nefiltrata catre injectoare, le strica si pe acestea din urma. Recomand o curatare temeinica a rezervorului de combustibil, precum si a traseului de alimentare de la rezervor catre motor, injectoare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Geoghy182
post Mar 27 2018, 12:26 PM
Post #3


EVO I
Group Icon

Group: Members
Posts: 3
Joined: 10-November 17
Member No.: 12.593
Auto: 2006 Lancer SE
Inmatriculare: B



Salutare!

Revin cu update. Dupa 5 mecanici si 5 raspunsuri diferite si o gramada de bani cheltuiti am rezolvat problema singur. Am demontat injectoarele cu tot cu rampa de injectie si le-am curatat in cuva cu ultrasunete a unui prieten. Rampa am curatat-o cu benzina si aer comprimat si nu mare mi-a fost mirarea sa vad ce jeg putea sa intre in injectoare. Injectoarele erau si ele foarte murdare. in urma montajului pot sa zic cu mana pe inima ca masina urca in ture si trage ca noua. Se pare ca jegul din rezervor ajungea pe tot traseul si cauza toate problemele.

Cine mai are probleme de genul recomand verificarea pompei de benzina in prima faza iar apoi curatarea injectoarelor si a rampei.

Zi faina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Collapse

> Similar Topics

  Topic Replies Topic Starter Views Last Action
No new Pinned: Topic has attachmentsProbleme Mitsubishi Outlander
279 Andrei-Lander 133.726 13th August 2018 - 11:00 AM
Last post by: spinner
No new Topic has attachments2006 Mitsubishi Colt Czt 1.5 Turbo 150cp Negru
Mica bestie
62 Vic* 19.661 7th August 2018 - 06:34 PM
Last post by: Vic*
No New Posts Lancer 2.0 Di-d Vibratie Volan Viteza Si Frana
vibratie volan viteza si frana
2 alex610 118 31st July 2018 - 04:49 PM
Last post by: Alex44
No New Posts Probleme Senzor Lumini Si Ploaie
faruri mereu aprinse pe auto
0 Mugur AKN 290 25th July 2018 - 09:29 AM
Last post by: Mugur AKN
No New Posts Probleme Senzor Lumini Si Ploaie
2 Mugur AKN 346 24th July 2018 - 03:23 PM
Last post by: Flipper


 




Parteneri media:

www.voom.ro | www.autoexpert.ro
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th August 2018 - 03:14 AM
www.mitsu.ro - Romanian Mitsubishi Enthusiasts