Welcome Guest ( Log In | Register )


Salut, vizitatorule!

Te rugam sa te
inregistrezi pentru a beneficia de toate facilitatile forumului!

Inregistrarea este complet gratuita si nu dureaza mai mult de cateva momente!



Important: Poze,filme,impresii De La Intilnirea De Primavara 2014

Intalnirea De Primavara 2014-Moeciu de Sus






Get Adobe Flash player

 
Reply to this topicStart new topic
> Trasee Auto In Romania
radu-lancer
post Jun 27 2013, 02:02 PM
Post #1


EVO IX
Group Icon

Group: Admin
Posts: 1.721
Joined: 10-September 09
From: Bucuresti
Member No.: 2.019
Auto: lancer nou 1.8 DID AS&G 2012
Inmatriculare: B 53 MRL



Salut.

Pentru ca tot se apropie sezonul concediilor m am gandit sa va ofer cateva idei de trasee pe care le puteti face cu japoneza voastra iubita.



DRUMUL MĂNĂSTIRILOR

Bistriţa – Vatra Dornei – Câmpulung Moldovenesc (DN 17) – Moldoviţa – Marginea (DN 17A) – Gura Humorului (DN 2E). Circa 230 km de serpentine ce leagă Ardealul de Bucovina prin pasul Tihuţa (zonă ce l-ar fi inspirat pe Bram Stoker când a scris „Dracula“) şi apoi fac legătura între cele mai celebre mănăstiri din România: Moldoviţa, Suceviţa, Arbore, Voroneţ şi Humor, patru dintre ele aflate, din 1993, pe lista Patrimoniului Cultural Mondial al UNESCO.

SPRE INIMA TRANSILVANIEI

Ploieşti – Cheia – Braşov (DN 1A) – Sighişoara – Târgu Mureş (DN 13). 280 km de asfalt ca-n palmă, serpentine mai mult sau mai puţin strânse, zeci de urcuşuri şi coborâşuri. Un drum pentru cei cu adevărat pasionaţi de condus (în zilele de lucru, porţiunea de până în Braşov poate fi aglomerată cu vehicule grele). Crestele Ciucaşului, cetăţile din Feldioara, Rupea, Saschiz şi Sighişoara ori numeroasele biserici medievale sunt „premii“ pentru cei care se încumetă la acest traseu.

PE VALEA BISTRIŢEI


Piatra Neamţ - Bicaz – Poiana Largului – Topliţa (DN 15). Traseul de140 km parcurge valea Bistriţei, ajunge la barajul de la Bicaz şi apoi urmează, în serpentine, malul lacului Izvorul Muntelui pentru circa 50 km. Urmează traversarea Carpaţilor, spre Transilvania, trecând prin Borsec şi la sud de masivul Călimani. Trebuie spus că ambele drumuri care merg mai departe din Topliţa, spre Reghin şi spre Gheorgheni, sunt în stare proastă (primul fiind, pe alocuri, aproape impracticabil).

ÎNTRE OLTENIA ŞI BANAT

Râmnicu Vâlcea – Târgu Jiu (DN 67) – Băile Herculane (DN 67D) – Plugova (DN 6) – Anina (DN 57B) – Reşiţa (DN 58). Drumul, în total cam 300 km, şerpuieşte pe la poalele munţilor Parâng, Vâlcan, Cernei, Semenic şi Aninei, trecând pe lângă mănăstiri celebre, ca Hurezi sau Tismana sau prin locurile unde a trăit şi creat Brâncuşi (Hobiţa şi Târgu Jiu). Staţiuni precum Băile Govora, Rânca sau Semenic sunt şi ele uşor accesibile.

TRANSFĂGĂRĂŞANUL


Piteşti – Curtea de Argeş - Bâlea – Cârţişoara (DN 7C) – Sibiu (DN 1). Cel mai celebru „drum frumos“ din România este deschis, în general, de la 1 iulie la 1 noiembrie. Mănăstirea Curtea de Argeş, cetatea Poienari, barajul şi lacul de acumulare de la Vidraru sau cascada Bâlea sunt printre cele mai interesante locuri ce pot fi văzute pe acest traseu. La altitudinea maximă de 2030 m, priveliştea asupra crestei Făgăraşului şi a lacurilor alpine îţi taie răsuflarea.
http://www.capital.ro/detalii-articole/sti...nia-123079.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
post Jun 27 2013, 02:02 PM
Post #


Pauza de publicitate


Group: Members

Joined: Today, 12:15 AM







Go to the top of the page
 
Quote Post
radu-lancer
post Jun 27 2013, 02:35 PM
Post #2


EVO IX
Group Icon

Group: Admin
Posts: 1.721
Joined: 10-September 09
From: Bucuresti
Member No.: 2.019
Auto: lancer nou 1.8 DID AS&G 2012
Inmatriculare: B 53 MRL




1. DN 22A Harsova-Topolog-Tulcea.


Aflat in stare perfecta, drumul te invita pur si simplu sa te dezlantui la volan, dar cu moderatie, caci asfaltul superb intra totusi si in niscai serpentine mai stranse. De la Tulcea, program de voie. N-ar strica o vizita in Delta Dunarii, nu? Sau la Heracleea, cetatea genoveza de la malul lacului Razim.

2. DN 22A Harsova-Topolog; DN 22D Topolog-Macin; DN 22 Macin-Tulcea

Asta in cazul in care vreti sa va testati abilitatile de pilot. Drumul e pustiu in general, are de toate, si serpentine si linii de fuga si peisaje incredibile. De la Tulcea, iarasi, aveti o multime de destinatii.

3. DN 22D Braila-Ciucurova; DN 22 Ceamurlia de Jos-Mihai Viteazu; DN 22B, Mihai Viteazu-Istria-Corbu

Daca veniti dinspre Moldova, treceti cu bacul la Braila (o aventura in sine) si apucati pe acest drum superb. Cand intrati in DN 22 (Tulcea-Constanta), nu ramaneti mult pe el (e in stare foarte proasta), si continuati pe varianta 22B. De aici puteti vizita cetatea Histria, puteti face plaja la Corbu sau la plaja Vadu. Doar pentru cunoscatori.

4. Autostrada Soarelui-Rasova-Ion Corvin; DN 3 Ion Corvin-Adamclisi-Cobadin-Topraisar

Din acest traseu, de care am mai vorbit, aveti o multime de alternative. Daca vreti sa mergeti spre Eforii, alegeti varianta prin Topraisar, apoi continuati spre stanga pe DN 38, spre Techirgiol. Daca vreti sa mergeti spre Vama Veche sau Mangalia, faceti dreapta pe DN 38 si continuati in mare viteza (atentie la radare totusi) spre Negru Voda. Daca aveti un SUV, taiati de-a dreptul pe drumul secundar de macadam si apoi asfalt Amzacea-Pecineaga-23 August (Unirea), si ajungeti direct la Olimp.

Musai o oprire la Adamclisi, atat la cetate (indicatorul apare inainte de Adamclisi, atentie), cat si la monument. Fac parte dintr-o istorie veche de peste 2000 de ani.



5. DN7 Ramnicu-Valcea-Brezoi; DN 7A Brezoi-Voineasa

O destinatie mai calma decat celelalte, chiar si de 1 mai. Are avantajul unui asfalt acceptabil spre bun pe DN 7A, dar mai ales al unor peisaje de vis. Zona foarte buna pentru picnic. Trebuie insa sa strangeti din dinti pe drumul spre Ramnicu-Valcea, daca veniti dinspre Bucuresti. Eventual o luati prin Curtea de Arges... Cazare la Voineasa si in imprejurimi.

6. DN 67 Ramnicu-Valcea-Targu Jiu; 67D Tg. Jiu-Baia de Arama-Valea Cernei-Herculane.

Evitati aglomeratia dinspre Ramnicu Valcea apucand pe DN7C si apoi 73C prin Curtea de Arges, apoi apucati spre Horezu. Drumul devine din ce in ce mai frumos dupa ce treceti de Targu Jiu (unde puteti admira sculpturile lui Brancusi), iar DN 67D este de vis.

Odata intrati pe serpentinele de pe Valea Cernei, cascati ochii si gura si admirati peisajul. Cazati-va la pensiunile de langa Herculane, nu in oras, caci sunt mult mai bune. Aerul e proaspat si tare, aglomeratia, mai putina.

7. DN 59 Timisoara-Moravita; DN 57 Moravita-Oravita; DN 57B Oravita-Cheile Minisului

Daca locuiti in Vestul tarii, incercati acest drum. In mare parte este in stare foarte buna, desi pe alocuri mai sunt lucrari in carosabil. Dar privelistea din Cheile Minisului face tot efortul.

De aici puteti apuca spre Semenic sau spre Herculane. Oriunde va orientati, aveti la dispozitie un drum cu asfalt foarte bun care serpuieste printre munti. Si in general foarte putin circulat.

8. DN 15 Piatra Neamt-Bicaz (Durau); DN 15 Bistricioara-Borsec-Toplita-Reghin

Acest drum este probabil unul dintre cele mai frumoase din Romania, insa anul trecut starea lui nu era tocmai buna la Valea Bubei. Daca problema s-a rezolvat, apucati pe el din orice directie, si bucurati-va de peisaj. Atentie la radarele fixe!

Nu veti putea face prea multe dovezi de pilotaj insa, pentru ca asfaltul nu e chiar in cea mai buna stare. Exista insa si portiuni foarte bune. Cazare la Durau, precum si in intreaga zona, la pensiuni. De admirat barajul Bicaz, daca i-au curatat apa de gunoaie, desigur.

9. DN 10 Buzau-Nehoiu-Intorsura Buzaului

Apucati pe acest drum daca vreti sa vizitati Vulcanii Noroiosi (faceti stanga din el in satul Satuc si apoi urmati indicatoarele), dar si daca vreti sa simtiti ca sunteti pilot, pe serpentinele dinspre lacul de acumulare Siriu.

Daca aveti un SUV cu niscai abilitati offroad, faceti dreapta spre Gura Teghii, si traversati muntii spre Nord, pana dati in DN 2D (el insusi la nivel de drum forestier). De aici faceti stanga spre Targu Secuiesc. A nu se incerca cu masini 'normale', dar peisajul merita efortul!!

10. DN 13 Brasov-Rupea-Sighisoara; DN 14 Sighisoara-Medias-Sibiu

Asfalt perfect, vai intinzandu-se cat vezi cu ochii, si mai ales o sumedenie de cetati transilvane care asteapta sa fie descoperite, dintre care mentionam Saschiz si Rupea.

Ajungeti pe el fie ca v-ati cazat la Brasov, fie ca veniti de pe traseul nr. 9, dinspre Buzau. Cand obositi, cazati-va la oricare dintre pensiunile din aceasta zona. Merita!
http://www.drive-test.ro/stiri/1273/-10-tr...e-de-1-mai.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ra2marian
post Jun 28 2013, 11:15 AM
Post #3


EVO II
Group Icon

Group: Members
Posts: 77
Joined: 16-July 09
From: bucuresti
Member No.: 1.871
Auto: lancer sedan
Inmatriculare: b-11-bpy



bravo colega,buna idee! asa mai descoperim romania... poate spui si despre transalpina...de vis!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu-lancer
post Jun 28 2013, 12:17 PM
Post #4


EVO IX
Group Icon

Group: Admin
Posts: 1.721
Joined: 10-September 09
From: Bucuresti
Member No.: 2.019
Auto: lancer nou 1.8 DID AS&G 2012
Inmatriculare: B 53 MRL



Mausoleul de la Marasesti, Marasti, Soveja, Casa memoriala Mos Ion Roata, Cascada Putnei, Pasul Oituz, Baile Balvanyos si Lacul vulcanic Sfanta Ana


ITINERARIU TRASEU: Bucuresti – Focsani – Mausoleul Marasesti – Mausoleul Marasti – Casa lui Mos Ion Roata din Campuri – Mausoleul Soveja – Cascada Putnei – Lepsa – Ojdula – Targul Secuiesc – Pasul Oituz – Baile Balvanyos – Lacul Sfanta Ana – Sfantul Gheorghe – Brasov – Ploiesti – Bucuresti
LUNGIME APROXIMATIVA TRASEU: 840 km
TIMP PARCURGERE aproximativ 12 ore de condus

OBIECTIVE TURISTICE VIZITATE: Mausoleul Marasesti, Mausoleul Marasti, Casa lui Mos Ion Roata din comuna Campuri, Mausoleul Soveja, Cascada Putnei, Pasul Oituz, Baile Balvanyos, Lacul Sfanta Ana

Mausoleul de la Marasesti, Marasti, Oituz, Casa memoriala Mos Ion Roata, Cascada Putnei, Pasul Oituz, Baile Balvanyos, Lacul vulcanic Sfanta Ana
ZIUA 1

ITINERARIU TRASEU: Bucuresti – Urziceni – Buzau – Focsani – Marasesti – Racoroasa – Marasti – Campuri – Soveja – Campuri – Campuri de jos – Vizantea Manastireasca – Vizantea Razaseasca – Livezile – Vidra – Tulnici – Lepsa – Cascada Putnei – Ojdula
LUNGIME APROXIMATIVA TRASEU: aprox 390 km – in 7 ore 15 min de condus

MAUSOLEUL MARASESTI
mausoleul marasesti


Mergand pe directia Focsani-Adjud, inainte de a ajunge la podul de dinainte de orasul Marasesti, pe partea dreapta a sensului de mers se afla Mausoleul de la Marasesti.

Mausoleul Marasesti s-a ridicat in memoria eroilor cazuti in marea batalie de la Marasesti din august 1917 in razboiul de reintregire a neamului (1916-1919). Oprirea ofensivei germane s-a soldat cu mari pierderi pentru Armata 1 romana, care a duferit pierderi de 27410 oameni, din care 610 ofiteri. Din totalul pierderilor 5125 au murit pe campul de lupta, 12467 au fost raniti si 9818 disparuti. Aliatul Romaniei din cel de-al doilea razboi mondial, Rusia, care a participat si ea la aceasta lupta a suferit pierderi de 25.650 oameni.

Mausoleul de la Marasesti a fost construit la initiativa Societatii Ortodoxe Nationale a Femeilor Romane (1919), Mausoleul Marasesti este opera arhitectilor George Cristinel si Constantin Pomponiu, a sculptorilor Ion Jalea si Corneliu Meorea, a pictorului Eduard Saulescu. Piatra fundamentala s-a asezat la 19 august 1923. Monumentul a fost realizat in doua etape: 1923-1924 si 1936-1938, si a fost inaugurat la 18 septembrie 1938.

In prezent in mausoleu sunt depuse osemintele Generalului Eremia Grigorescu, comandantul Armatei I Romane pe timpul luptelor de la Marasesti, dar adaposteste si 5073 de soldati si ofiteri in 154 de cripte individuale si 9 cripte comune de pe 18 culoare.

MAUSOLEUL MARASTI
mausoleul marasti


Pentru a ajunge la Mausoleul de la Marasesti ne intoarcem spre Focsani, dar odata ajunsi la sensul giratoriu unde se afla si statuia “Pe aici nu se trece”, facem dreapta spre directia Panciu. Ne continuam traseul pana in comuna Racoasa, unde spre sfarsitul comunei facem dreapta spre satul Marasti. Atentie: nu este nici un indicator care sa indice drumul spre Mausoleul de la Marasti, deci la nevoie este indicat sa intrebati localnicii. Dupa ce urcam un mic deal cu o serie de serpentine, ajungem la o poarta care poarta inscrisul “Campul istoric de la Marasti”. La momentul vizitei noastre mausoleul era in renovare, el aflandu-se intr-un mare stadiu de degradare.

Mausoleul de la Marasti a fost construit chiar in zona de rupere a frontului inamic. Pe cele 15 table de marmura alba sunt trecute numele soldatilor decedati in lupta care faceau parte din Regimentele: 17 infanterie, 30 Dorobanti, 11 Infanterie, 18 Infanterie, 2 Vanatori, Regimentul de Calarasi, alaturi de numele sublocotenetior I. Stanescu, C. Breazu, sergent C. Florea, dar si multi eroi necunoscuti. Aici este inmormantat si marele general Alexandru Averescu, alaturi de Arthur Vaitoianu, Alexandru Margineanu si Nicolae Arghirescu.

“Ostasi, a sosit momentul mult asteptat de toata suflarea romaneasca… Sa reluam lupta pentru a rasturna zagazul uricios dincolo de care se aud gemetele parintilor, fratilor, copiilor nostri, sub apasarea vrajmasului hraparet… In trecutul nostru nu odata tarisoara noastra a fost potopita de dusmani, intotdeauna insa stramosii nostri au stiut sa-i alunge si sa pastreze pana azi mosia neatarnata. Aceiasi datorie o avem si noi fata cu urmasii nostri…” Comandantul Armatei a II-a, General A. Averescu 8/21 iulie 1917

“In timpul ofensivei de la Marasti (9-14 iulie 1917) ostasii Armatei a II-a Romane cu pretul unor mari jertfe (1469 morti si 3052 raniti) au eliberat 30 de localitati si un teritoriu de aprozimativ 500kmp, realizand totodata ruperea frontului dusman pe o lungime de 35 km. Pierderile provocate inamicului au fost: 2793 prizonieri, numerosi morti si raniti (comunicatele germane nu dau cifra exacta), 30 piese de artilerie, 27 mitraliere, 2500 de pusti, 3 sectii telegrafice, 4 proiectoare, 84 chesoane pentru munitie, o mare cantitate de munitii si materiale de razboi.”

CASA MEMORIALA MOS ION ROATA (n.1806 – m.20 febr.1882) – COMUNA CAMPURI
casa memoriala mos ion roata comuna campuri


Plecand de la Mausoleul Marasti, ajungem iarasi in comuna Racoroasa, dar continuam drumul spre dreapta pe directia satului Campuri, unde pe partea stanga a drumului gasim Casa Memoriala Mos Ion Roata.

Personalitate intrata in legenda, Ion Roata ramane una dintre figurile luminoase ale anilor luptei pentru infaptuirea Unirii Principatelor Romane de la 1859. Gospodar de frunte al comunei, spirit drept si cinstit, daruit cu o minte ascutita, cu o mare usurinta de a exprima in cuvinte gandurile si judecatile sale, bun cunoscator al vietii si dorintelor taranimii, Ion Roata a fost ales, in 1857 ca deputat in Adunarea As-hoc a Moldovei.
La Iasi, participa la aproape toate sedintele Adunarii. Personalitatea sa puternica, dreapta si adanca sa judecata, hotarata si nesovaitoare sa atitudine, vorba de duh se remarca si-l fac purtator de cuvant al taranimii in dezbaterile Divanului.
Castiga admiratia si prietenia marilor oameni politici ai timpului de la Iasi: Mihail Kogalniceanu, Alexandru Ioan Cuza, Costache Negri, Anastasie Panu.
Ion Roata este acela care, in cunoscuta jalba, pledeaza pentru apararea intereselor taranimii, care, in numele aceleasi paturi sociale, voteaza pentru Unirea Principatelor Romane. Dupa incheierea lucrarilor Adunatii Ad-hoc a Moldovei, continua sa propage ideile unioniste, este arestat la Iasi si trimis sub escorta la Focsani. De aici este eliberat si trimis la Campuri sub chezasia consatenilor sai.

La 5 februarie 1859, vine la Focsani, unde are loc cunoscuta intalnire cu domnitorul Alexandru Ioan Cuza. Dupa Unire, se implica in viata comunei, este ales in judetul satesc, militeaza pentru infiintarea scolii din localitate, semneaza, ca presedinte cu parafa “Ion Roata”, alegerea primarului din comuna. Cu prilejul aplicarii Legii agrare, este ales de taranii din Campuri, apoi de locuitorii din Plasa Zabrauti, sa faca improprietarirea satenilor. Cu dreapta lui judecata, cu buna lui nunoastere a oamenilor si locurilor, se achita cu cinste de aceasta indatorire. Isi duce apoi, pana la sfarsitul vietii, viata simpla si grea de taran si de cap al unei familii numeroase.
In 1878, prietenul sau Mihail Kogalniceanu, ii expediaza la Focsani, spre a i se inmana, brevetul si decoratia “Steaua Romaniei”.
Uitat de lume dar iubit si respectat de familie si consateni, moare in februarie 1882, urmat pe ultimul drum doar de o mana de oameni.
Abia in ianuarie 1909, cu prilejul sarbatoririi a 50 de ani de la Unirea Principatelor, este comemorat cu mare cinste, i se aseaza crucea de piatra de pe mormant, se aseaza placa comemorativa si intreaga suflare a Campurilor si a comunelor din jur ii omagiaza lucul si rolul avut in istoria locului si a tarii.

MAUSOLEUL SOVEJA
mausoleul soveja


Din Satul Campuri ne continuam drumul pana ajungem in Soveja, fosta importanta statiune turistica, astazi toate unitatile de cazare fiind parasite si uitate de vreme.

Constructia Mausoleului de la Soveja a inceput in anii 1922-1923 si a fost terminata in 1926-1927 dupa proiectul aprobat de Societatea Internationala “Mormintele Eroilor” sub coordonarea arhitectului George Cristinel. Criptele din interior adapostesc osemintele eroilor romani cazuti in luptele din zona sovejei, aduse din cimitirele de pe Rachitas, Cocosila, Zboina sau din mormintele Razlete identificate de localnici, cateva cripte au fost destinate osemintelor ostasilor germani, austrieci, maghiari cazuti pe aceste locuri. Mausoleul a fost construit din piatra cioplita adusa din vaile raurilor sovejene, prin contributia locuitorilor sovejeni si cu fondurile adunate de Comitetul Femeilor Romane.

In cazul in care nu este prezent ghidul, pentru vizitarea muzeului sunati la 074.808.1525, 073.140.2296

CASCADA PUTNEI


Din Soveja spre Lepsa, respectiv Cascada Putnei, facea legatura un drum care momentan este inchis datorita surparilor, si cum la noi infrastrucutra lasa de dorit, probabil v-a mai ramane inchis ceva vreme. Singura posibilitate este sa ne intoarcem pana in comuna Campuri de jos, unde facem drepta pe directia Vizantea Manastireasca – Vizantea Razaseasca – Livezile – Vidra, apoi spre dreapta pana la Valea Sarii, apoi dreapta spre Tulnici – Lepsa – Cascada Putnei.

Cascada Putna a fost declarata Monument al naturii in anul 1973, cand au fost realizate primele amenajari pentru vizitare. In prezent Cascada Putnei este inclusa in Parcul Natural Putna Vrancea, ca zona de management durabil.
Importanta Cascadei Putnei consta in caracterul peisagistic si hidromorfologic, datorat nu numai cascadei actuale binecunoscuta vizitatorilor ei, si a cascadei parasite, ramasa suspendata pe malul stang deasupra albiei Putnei, la cca. 250m in aval de actuala cascada, ca urmare a proceselor tectonice cand o portiune din patul vechii albii s-a prabusit, vechiul curs a fost deviat pe albia actuala. Ca urmare a antropizarii excesive in timp au fost distruse mare parte din speciile de plante de stancarie, printre care si floarea de colt.

CAZARE OJDULA

In Lepsa sau Gresu sunt nenumarate unitati de cazare, si locuri unde se poate campa, dar daca nu gasiti nimic liber puteti continua drumul spre Targul Secuiesc iar in localitatea Ojdula puteti gasi o pensiune cu conditii foarte bune, pe partea stanga a drumului (in directia noastra de mers) langa un mic pod. Cazarea se face in 3 camere cu 2, 3, 4 paturi, baie, acces bucatarie, televizor etc.

ZIUA 2

ITINERARIU TRASEU: Ojdula – Tinoasa – Oituz – Tinoasa – Targu Secuiesc – Turia – Baile Balvanyos – Lacul Sfanta Ana – Bixad – Sfantu Gheorghe – Brasov – Ploiesti – Bucuresti
LUNGIME APROXIMATIVA TRASEU: aprox 350 km – in 6 ore de condus

PASUL OITUZ

Situat la limita judetelor Covasna si Bacau, Pasul Oituz este bine cunoscut pentru luptele din primul si al doilea razboi mondial. Chiar daca in zona nu este nici un mausoleu ridicat in cinstea acestor evenimente, merita facut un mic ocol pentru a parcurge pasul cu masina, configuratia drumului cu multiple curbe, urcusuri si coborasuri nu ne poate decat incanta.

BAILE BALVANYOS

Baile Balvanyos este o staiune balneoclimaterica permanenta, unde se pot trata cu succes afectiuni cardiovasculare, nevroze, afectiuni articulare etc. Datorita originii vulcanice a reliefului, in zona gasim numeroase izvoare minerale si mofete, cu rol curativ. In zona sunt numeroase pensiuni pentru odihna si tratament.

LACUL VULCANIC SFANTA ANA SI TINOVUL MOHOS


Cum coboram din Baile Balvanyos, urmam indicatorul spre dreapta catre Lacul Sfanta Ana. Ajunsi la o poiana cu bariera ni se cere plata unei taxe pentru acces in poiana unde putem campa/parca. Aici este amenajat un camping cu numeroase facilitati pentru turistii care pot sta cu cortul sau rulota. Din poiana putem urma trasee spre Lacul Sfanta Ana sau Tinovul Mohos.

Situat in masivul Ciomatu la o altitudine de 946 m, in apropiere de Tusnad, lacul Sfanta Ana este un lac vulcanic, singurul de acest fel din tara noastra. Lacul are o forma aproape circulara si este aşezat pe fundul craterului unui vulcan stins din masivul vulcanic Puciosu si are o lungime de 620 m, o latime de 460 m, o suprafata de 19,50 ha si o adancime maxima de 7 m. Lacul isi completeaza apele doar din precipitatii, el neavand izvoare. In apa sa nu traiesc vietati datorita lipsei de oxigen.

In cealalta parte a poieni (fata de lacul Sfanta Ana) mai exista un crater acoperit cu o mlastina saraca in substante minerale si nutritive, Tinovul Mohos. Traseul este unul inedit, acesta facandu-se prin padure pe niste pasarele de lemn.
Tags: Baile Balvanyos, bataliile din primul razboi mondial, Casa memoriala Mos Ion Roata, Cascada Putnei, cazare balvanyos, Cazare pensiune Ojdula, Lacul vulcanic Sfanta Ana, lepsa, Marasti, Mausoleul de la Marasesti, Mausoleul de la Marasti, Mausoleul de la Soveja, obiective turistice vrancea, Oituz, Pasul Oituz, staiune balneoclimaterica, TINOVUL MOHOS

http://www.traseeromania.ro/mausoleul-de-l...nic-sfanta-ana/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M_T
post Jun 28 2013, 08:18 PM
Post #5


EVO I
Group Icon

Group: Members
Posts: 30
Joined: 5-April 11
From: Ploiesti
Member No.: 4.871
Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Inmatriculare: PH-18-MTA



Radule, sa traiesti! chiar aveam nevoie de asa ceva pana cand ne-om intalni din nou in toamna (IMG:http://mitsu.ro/forum/style_emoticons/default/wink.gif) .

Mersi!
Mihai
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu-lancer
post Jun 30 2013, 08:30 PM
Post #6


EVO IX
Group Icon

Group: Admin
Posts: 1.721
Joined: 10-September 09
From: Bucuresti
Member No.: 2.019
Auto: lancer nou 1.8 DID AS&G 2012
Inmatriculare: B 53 MRL



10. Cernavodă – Capidava – Saraiu – Topolog – Horia – Măcin – Tulcea (DJ 223, DN 22A, DN22D, DN22)

Drumul începe chiar la ieşirea din autostrada A2 în cazul în care veniţi dinspre Bucureşti sau Constanţa, dar îl poţi accesa parţial şi dinspre Moldova, trecând cu bacul dinspre Galaţi sau Brăila. Dacă DJ 223 din zona Cernavodă –Saraiu e în stare mai puţin bună şi îţi oferă peisaj de Deltă, întreg circuitul Topolog- Tulcea (DN 22A, DN 22D, DN 22) este în stare foarte bună şi trece brusc de la linii drepte lungi şi rapide (de tipul Route 66) la serpentine şi peisaj montan. Porţiunea Măcin – Tulcea este un Nurburgring românesc deschis circulaţiei publice, cu serpentine şi viraje de toate felurile combinate cu un peisaj unic aflat spre nord: începutul Deltei Dunării.

Serpentinele de lângă Horia sunt o binecuvântare

A se aborda cu precauţie, căci mai apar căruţe şi vehicule lente. Traficul de marfă este limitat, iar radarele, aproape inexistente. Atenţie mare în satele din prima parte a traseului, căci localnicii nu sunt obişnuiţi cu un trafic rutier intens.

Una dintre puţinele linii drepte dintre Măcin şi Tulcea, cu o Deltă adormită în fundal

Poţi opri să mănânci lângă Măcin, satul Greci, sau chiar în Tulcea. Ai benzinării la Cernavodă, Măcin, Tulcea. De aici eşti în 1h.30 la Constanţa, pe DN22, aflat în stare bună, cu excepţia porţiunii Tulcea – Babadag care încă necesită reparaţii.

Durata: 3.30 h fără opriri. Dificultate: uşoară pe ruta Cernavodă – Măcin; medie pe serpentinele dinspre Tulcea.




Buzau-Nehoiu-Intorsura Buzaului

Este unul dintre cele mai libere drumuri asfaltate care traversează Carpaţii spre Braşov. Practic abordezi serpentinele care urcă spre lacul de baraj Siriu, într-un peisaj iniţial piemontan destul de ars de soare, dar care devine repede unul montan plin de verdeaţă. După lacul de acumulare vei trece şi prin Cheile Buzăului, iar de aici până la Braşov mai ai doar o oră de mers.

Drumurile montane sunt, evident, cele mai spectaculoase

Asfaltul este în stare bună, iar dacă serpentinele vor fi pe placul şoferilor, peisajul va fermeca şi pasagerii. Din acest drum se face la dreapta, din satul Sătuc, drumul către Vulcanii Noroioşi, iar întoarcerea o poţi face prin drumul următor, Braşov-Cheia-Ploieşti.

Merită luată masa în stil picnic pe traseu, sau la Braşov, dacă ajungi până acolo. Benzinării se găsesc des.

Durata: 1h:30-2h. Dificultate: medie în zona montană


Brasov-Sacele-Cheia-Ploiesti

Drumul se urneşte mai greu din orice parte e abordat, cu camioane şi trafic destul de mare, însă pe porţiunea Lacul Ţărlung – Cheia este absolut magnific. Preferabil să îl abordezi ca alternativă la Valea Prahovei, însă frumuseţea i-o vei putea admira mai ales în extrasezon, când e mai puţin circulat. Atenţie la trecerile reptetate peste calea ferată – dacă prinzi o barieră, iar trenul merge în direcţia ta de mers, ai toate şansele să le prinzi pe toate celelalte. Mai bine faci o binemeritată pauză în acest caz.

Când găseşti liber, poţi călca acceleraţia! Cu moderaţie, da?

De aici pleacă şi alte trasee interesante, atât în Munţii Ciucaş (off-road), cât şi spre Slănic Prahova – Băicoi (asfalt în stare bună, peisaje montane inedite). Poţi opri la barajul Siriu, poţi mânca bine în Cheia, dar poţi urca pentru un picnic şi la Muntele Roşu sau din pasul Bratocea pe Ciucaş. Toată zona este bine dotată turistic, iar şofatul în timpul săptămânii poate fi chiar distractiv!

Durata: 1h30-2h. Dificultate: medie în zona montană




Campia Turzii-Gilau



Aparent o autostradă nu are ce căuta printre drumurile spectaculoase ale unei ţări, mai ales că Autostrada „Bechtel” nu are o reputaţie prea bună din cauza scandalului politico-financiar. Da, însă asta ar însemna să ignori frumuseţea acestui drum de mare viteză, una dintre cele mai frumoase autostrăzi din Europa. Iar asta este afirmaţia cuiva care s-a cam dat pe foarte multe dintre autostrăzile europene.

Ar trebui să ne mândrim cu această autostradă. Doar am plătit de ne-au sărit capacele!

Drumul este perfect pentru amatorii de viteză dar şi de drumuri virajate, cu condiţia să manifeşti moderaţie. Traficul este extrem de scăzut, vizibilitatea este maximă, iar într-o zi cu soare şi nori satele şi peisajele care se văd mai jos, în lateralele autostrăzii, te lasă mut de uimire. Tot aici vei pune maşina la grea încercare, căci vei aborda rampe susţinute la viteză mare, iar apoi va trebui să ţii maşina sub control în pante la fel de susţinute, unele dintre ele virajate. Cu atenţia cuvenită acordată radarelor şi respectând ceilalţi participanţi la trafic, poţi trăi totuşi aici senzaţii întâlnite de obicei doar pe circuitele de curse.

Nu ai unde să mănânci, decât asfaltul... benzinării se află în oraşele de la capetele traseului.

Durata: Contra cronometru, dar fără excese, da? 20-25 de minute ar trebui să ajungă... Dificultate: începătorii să o lase mai moale...

http://www.promotor.ro/masini-noi/prezenta...a-10945334/pag4

This post has been edited by radu-lancer: Jun 30 2013, 08:31 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu-lancer
post Jul 4 2013, 10:03 AM
Post #7


EVO IX
Group Icon

Group: Admin
Posts: 1.721
Joined: 10-September 09
From: Bucuresti
Member No.: 2.019
Auto: lancer nou 1.8 DID AS&G 2012
Inmatriculare: B 53 MRL



Salut.

Am gasit un traseu frumos, facut de o firma de turism. Ei merg cu autocarele .

Voi mergeti cu japoneza preferata. Cam lung dar frumos si se merita. O sa-l fac si eu in vara asta. Drum bun!!!



Itinerariu circuit
Ziua 1.BUCURESTI- PITESTI- RAMNICU VALCEA- RANCA

Plecare din Bucuresti (ora 07.00) din parcarea restaurantului Cina pe traseul Pitesti, Ramnicu Valcea. In traseu vizita la Manastirea Horezu si Novaci – vechi centru de transhumanta al oierilor si poarta de sud a Muntilor Parang. Sosire in statiunea Ranca (1650 metri). Cazare Hotel NT 4*. Pranz. Dupa-amiaza program liber la dispozitia turistilor. Cina in restaurantul hotelului.

Ziua 2.RANCA- TRANSALPINA- SEBES- ALBA IULIA- SIBIU

Dupa micul dejun, plecare pe traseul transalpina 60 km (Muntii Parang si Lotru, altitudine 2100 metri). Popas la Varful Papusa 2000 m altitudine, traversam Pasul Urdele la 2185 m si ne vom opri sa admiram panorama la Varful Denghieru 2135 m. Coborare spre Obarsia Lotrului spre Lacul Vidra unde ne vom opri pentru fotografii. Traversam Muntii Lotrului spre lacul Oasa, strabatem Valea si Cheile Sebesului. Dupa lacul Frumoasa traversam Valea Sebesului spre Alba Iulia. Vizita primei capitale a celor 3 provincii romanesti. Vom admira Cetatea Alba iulia, Catedrala Reintregirii Neamului, Obeliscul lui Horea, Closca si Crisan, etc. Continuam traseul spre Sibiu pentru cazare si cina la Hotel Ana 3*.

Ziua 3.SIBIU- TRANSFAGARASAN- CASCADA BALEA- CURTEA DE ARGES- PITESTI- BUCURESTI

Dupa micul dejun, turul orasului medieval, Capitala Culturala Europeana in 2007. Vom admira centrul istoric, pe care a deveni Patrimoniu UNESCO, Muzeul Bruckenthal, Turnul Sfatului, Biserica Evanghelica, Podul Minciunilor, etc. Deplasare spre statiunea Ocna Sibiului- Cartisoara – Transfagarasan. Popas la Balea pentru a admira lacul si cascada, continuam spre cabana si cascada Capra si Valea cu pesti. La Curtea de arges ne vom opri pentru o surta vizita a manastirii dupa care ne indreptam spre Bucuresti. Sosire in parcarea restaurantului Cina in jurul orei 20.00.
- See more at: http://www.lukatravel.ro/circuite/transalp...h.HPBzcz1B.dpuf
http://www.lukatravel.ro/circuite/transalp...transfagarasan/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu-lancer
post Jul 11 2013, 05:48 AM
Post #8


EVO IX
Group Icon

Group: Admin
Posts: 1.721
Joined: 10-September 09
From: Bucuresti
Member No.: 2.019
Auto: lancer nou 1.8 DID AS&G 2012
Inmatriculare: B 53 MRL



TARA MARAMURESULUI

Bucuresti – Brasov - Sighisoara – Targu Mures - Dej – Ocna Sugatag – Sighetu Marmatiei – Cluj-Napoca – Alba Iulia – Sibiu – Bucuresti [b]


[/b]Ziua 1 BUCURESTI – MARAMURES

Deplasare pe ruta Bucuresti – Brasov - Sighisoara – Targu Mures – Dej – Ocna Sugatag. Se viziteaza: CETATEA SI BISERICA FORTIFICATA PREJMER (Brasov), CETATEA SIGHISOARA (Turnurile breslelor mestesugaresti, Scara Scolarilor, Biserica din Deal), Tur panoramic TARGU MURES..

Ziua 2 OCNA SUGATAG - SAPANTA

Deplasare pe ruta Ocna Sugatag – Sapanta - Sighetu Marmatiei - Ocna Sugatag. Se viziteaza: CIMITIRUL VESEL DE LA SAPANTA (faimos pentru crucile mormintelor viu colorate, picturile naive si versurile cu nuante umoristice, reprezentând scene din viața și ocupația persoanelor înhumate), MANASTIREA PERI (cea mai inalta biserica din lemn din lume), MEMORIALUL VICTIMELOR COMUNISMULUI SI AL REZISTENTEI (Memorialul Durerii - Sighet),MUZEUL SATULUI MARAMURESEAN (Dealul Dobaies).

Ziua 3 OCNA SUGATAG – VISEU DE SUS

Deplasare pe ruta Ocna Sugatag – Viseu de Sus – Sacel – Dragomiresti – Valea Izei – Ocna Sugatag. Se viziteaza: VALEA VASERULUI – EXCURSIE DE JUMATATE DE ZI CU MOCANITA, trenul amintirilor (ultima cale forestira activa, pe care circula locomotive cu abur), CENTRUL DE CERAMICA DACICA (Sacel), MUZEUL TARANCII ROMANE (Dragomiresti).


Ziua 4 OCNA SUGATAG – BORSA COMPLEX

Deplasare pe ruta Ocna Sugatag – Barsana – Valea Izei - Borsa – Borsa Complex - Ocna Sugatag. Se viziteaza: COMPLEXUL MONAHAL BARSANA (Muzeul de icoane si carte veche Gavril de Bârsana), PARCUL NATIONAL MUNTII RODNEI si DRUMETIE LA CASCADA CAILOR. Se poate opta pentru bai, tratament si relaxare in Ocna Sugatag.


Ziua 5OCNA SUGATAG - BUCURESTI

Deplasare pe ruta Ocna Sugatag – Baia Mare – Cluj Napoca – Alba Iulia – Sibiu – Pitesti – Bucuresti. Se viziteaza: CETATEA ALBA IULIA (Cetatea bastionară din Alba Iulia a fost ridicată între anii 1714-1738, fiind considerată cea mai reprezentativă fortificaţie de tip Vauban, construita in forma de stea cu 7 bastioane. Cuprinde Traseul celor Trei Fortificaţii, Traseul Porţilor Cetăţii, Catedra Reintregirii, Catedrala Catolica, Obeliscul lui Horea Closca si Crisan, Statuia lui Mihai viteazul, Muzeul unirii).

PACHETUL SE POATE ACHITA SI CU TICHETELE DE VACANTA OFERITE DE COMPANII.
http://www.circuitromania.ro/maramures-2013-11-15-septembrie


--------------------------------------------------------------------------------------------------

DUNAREA LA CAZANE - HUNEDOARA

Bucuresti – Pitesti - Horezu – Targu Jiu – Baia de Arama – Baile Herculane – Orsova – Sarmizegetusa – Hunedoara – Sibiu - Bucuresti




Ziua 1 BUCURESTI – BAILE HERCULANE

Deplasare pe ruta Bucuresti – Pitesti - Horezu – Targu Jiu – Baile Herculane (420 km). Se viziteaza: MANASTIREA HOREZU (cea mai de seamă ctitorie a domnului martir Constantin Brâncoveanu, 1688-1714), PESTERA MUIERII ( sculptată în calcarele mezozoice de pe marginea sudică a Masivului Parâng, de către râul Galbenul. Este prima peșteră electrificată din România si cea mai impresionanta pentru turisti), TARGU JIU (Coloana Infinita – panoramic, Masa Tacerii, Poarta Sarutului, Aleea Scaunelor), MANASTIREA TISMANA (cel mai vechi așezământ monahal din Țara Româneascăținerea credinței ortodoxe de-a lungul a peste 600 de ani), Valea si Muntii Cernei.


Ziua 2 BAILE HERCULANE

Tur pietonal si prezentarea obiectivelor din BAILE HERCULANE, drumetie pe munte sau bai de relaxare si tratament in statiune. Variante de trasee: Cheile Feregari, Cheile Jeralaului, Strand termal 7 izvoare – Cascada Cociu, Cascada Vanturatoare, Elisabeta (Izvorul Diana III - Foisorul Verde - Izvorul Munk -Foisorul Galben - Grota cu aburi - Foisorul Rosu.

Ziua 3 BAILE HERCULANE - ORSOVA


Deplasare pe ruta Baile Herculane – Orsova – Baile Herculane (50 km). Tur panoramic Orsova si vizita la MANASTIREA SFANTA ANA si Muzeul Memorial Pamfil Seicaru. OPTIONAL CROAZIERA PE DUNARE (Rezervatia Naturala Cazanele Mari si Mici, Tabula Traiana, Chipul lui Decebal, Golful Mraconia, Manastirea Mraconia, Golful Dubova, Grota Veterani, Pestera Ponicova).



Ziua 4 BAILE HERCULANE – HUNEDOARA


Deplasare pe ruta Baile Herculane - Sarmizegetusa – Hateg - Hunedoara (170-200 km). Se viziteaza: SARMIZEGETUSA (ruinele Ulpiei Traiana Sarmisegetusa), BISERICA SFANTUL NICOLAE din Densus (Nicolae Iorga a numit biserica "fără pereche în toată românimea"), MUZEUL CASTELUL CORVINILOR și Castelul Hunedoarei sau al Huniazilor, unul din cele mai importante monumente de arhitectură gotică din România - http://www.castelulcorvinilor.ro)


Ziua 5 HUNEDOARA - BUCURESTI

Deplasare pe ruta Hunedoara – Sibiu – Bucuresti (430 km). Se viziteaza: CETATEA CALNIC (Kelling, unul din monumentele de arhitectura cele mai interesante din secolul al XIII-lea, ocupa un loc special intre fortificatiile ridicate de sasii transilvaneni), Complexul Național Muzeal "Astra" din Sibiu (cea mai vastă structură etnomuzeală din România, muzeul în aer liber se întinde pe o suprafaţă de 96 ha, din care expoziţia propriu-zisă ocupă 42 de hectare).

http://www.circuitromania.ro/dunarea-la-ca...13-15-19-august
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu-lancer
post Aug 28 2013, 12:04 AM
Post #9


EVO IX
Group Icon

Group: Admin
Posts: 1.721
Joined: 10-September 09
From: Bucuresti
Member No.: 2.019
Auto: lancer nou 1.8 DID AS&G 2012
Inmatriculare: B 53 MRL



TRASEE IN ZONA TURISTICA OAS – MARAMURES

LUNGIME APROXIMATIVA TRASEU: 175 km
TIMP PARCURGERE: 2 ore 45 min

PROGRAM DE 3 ZILE
• ziua 1 – Vizitarea orasului Baia Mare
• ziua a 2-a – Baia Mare – Seini – Vama – Negresti si popas la hanul „Simbra Oilir”
•ziua a 3-a – „Simbra Oilir” – Sapanta – Sighetul Marmatiei – Mara – Pasul Gutii – Baia Sprie – Baia Mare.

PROGRAM DE 7 ZILE
Programul de 3 zile plus
• o zi – statiunea Apa Sarata si padurea de castani
• o zi – statiunea balneara Bixad
• o zi – cabana Mogosa, de linga Baia Sprie – vf. Gutii – Creasta Cocosului
• o zi – vizitarea orasului Baia Sprie, satele Surdesti si Plopis (biserici din lemn)

PROGRAM DE 10 ZILE
Programul de 7 zile plus
• o zi – Sighetul Marmatiei -Valea Izei – Dragos Voda
• doua zile – Firiza – Cabana Izvoare – virful Ignis.
-----------------------------------------------------------------------------

TRASEE IN ZONA TURISTICA MOLDOVA DE NORD


PROGRAM DE 3 ZILE
• ziua 1 – Vizitarea orasului Suceava
• ziua a 2-a – Vizitarea orasului Radauti si minastirilor Putna, Dragomirna si Sucevita, cu revenire in Suceava
• ziua a 3-a – Minastirile Gura Humorului, Voronet, Moldovita si orasele Cimpulung Moldovenesc si Gura Humorului.

PROGRAM DE 7 ZILE
Programul de 3 zile plus
• o zi – Piatra Neamt, lacul de acumulare Bicaz
• o zi – Minastirile varatec si Agapia
• o zi – vizitarea orasului Tirgu-Neamt – minastirea Neamt
• o zi – Prin Falticeni sau Pascani catre Suceava.

PROGRAM DE 10 ZILE
Programul de 7 zile plus
• doua zile – vizitarea oraselor Botosani si Dorohoi – casele memoriale „Mihail Eminescu” de la Ipotesti si „George Enescu” din Dorohoi
• o zi – ascensiunea pe Virful Rarau de la Cimpulung Moldovenesc.
-----------------------------------------------------------------

TRASEE IN ZONA TURISTICA A MURESULUI SI A TARNAVELOR

PROGRAM DE 3 ZILE
• ziua 1 – Vizitarea oraselor Alba Iulia, Teius.
• ziua a 2-a – Sighisoara si imprejurimile sale
• ziua a 3-a – Deplasare pe ruta Tirgu-Mures – Turda.

PROGRAM DE 7 ZILE
Programul de 3 zile plus
• o zi – deplasare pe ruta Traseu Blaj – Medias.
• o zi– deplasarea pe ruta Sighisoara – Odorheiul Secuiesc – Sovata
• o zi– sedere la Sovata
• o zi – deplasare pe traseul Sovata – Reghin – Tirgu-Mures.

PROGRAM DE 10 ZILE
Programul de 7 zile plus
• o zi – baile Bazna
• o zi – inca o zi la Sovata
• o zi – de la Reghin catre Gurghiu

http://www.traseeromania.ro/zonele-turistice-ale-romaniei/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu-lancer
post Jul 20 2014, 07:45 AM
Post #10


EVO IX
Group Icon

Group: Admin
Posts: 1.721
Joined: 10-September 09
From: Bucuresti
Member No.: 2.019
Auto: lancer nou 1.8 DID AS&G 2012
Inmatriculare: B 53 MRL



Top 20 drumuri spectaculoase din România

http://www.promotor.ro/masini-noi/prezenta...omania-11534671

Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu-lancer
post Sep 12 2014, 11:13 PM
Post #11


EVO IX
Group Icon

Group: Admin
Posts: 1.721
Joined: 10-September 09
From: Bucuresti
Member No.: 2.019
Auto: lancer nou 1.8 DID AS&G 2012
Inmatriculare: B 53 MRL



Cherhanalele de la Marea Neagră
http://www.goodfood.ro/articol/cherhanalel...rea-neagra.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Collapse

> Similar Topics

  Topic Replies Topic Starter Views Last Action
No new Topic has attachmentsAutocolante Mitsu.ro 2013
133 radu-lancer 13.163 5th September 2014 - 07:54 AM
Last post by: fleanta
No New Posts Auto-diagnoza Pajero 1993
Ajutor !!!
0 Cristian1 122 17th August 2014 - 01:12 PM
Last post by: Cristian1
No New Posts Topic has attachmentsAutocolant Oracal
De vanzare autocolant Oracal
0 mikael 35 6th August 2014 - 09:24 AM
Last post by: mikael
No New Posts Romania - Irlanda
0 a_liverpool 1.318 8th July 2013 - 10:51 PM
Last post by: a_liverpool
No New Posts Romanian Grand Prix - Drift&drag - Aeoport Baneasa - 13-14 Octombrie
0 cojack 1.808 5th October 2012 - 04:08 PM
Last post by: cojack


 






Get Adobe Flash player
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd September 2014 - 12:15 AM
www.mitsu.ro - Romanian Mitsubishi Enthusiasts

Autoturisme Club C4 Motorsport News Supercar News ClubClio.RO Magic T-Shirts GPL Auto Forum

AutoExpert