Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
mitsu.ro > Automobile Mitsubishi > Mitsubishi Lancer > Noul Lancer
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
nini
masina e construita pe banda, iar variantele de echipare sunt stabilite mai spre finalul bandei de ansamblare.
de aceea daca o sa desfaci masina ( inform invate) o sa vezi ca ai si cablajele pentru proiectoare, scaune, incalzite, priza accesorii pentru cotiera, cablu auxetc. doar ca aceste accesorii ori nu sunt "scoase la suprafata " ori nu sunt activate din computerul de bord.
probabil in state senzorul de presiune este obligatoriu si japonezii aflati in plin proces de globalizare au facut un singur bord pentru toate pietele unde se va vinde masina.
probabil ca pentru a activa senzorul de presiune nu este nevoi de echipamente sofisticate, doar senzorul montat, legat la instalatia masinii si activarea lui din cb.
66RRR
Problema sesizata acum 3 ore la LANCER 1.8 Benzina, cutie automata CVT:

Cand pun contactul si apas farna, fara sa mut schimbatorul de viteze, se aude un bocanit in cutie si levierul se misca putin. Pun piciorul pe frana, se aude POC si se opreste, pun iar piciorul pe frana, iar POC si tot asa. Nu stiu de la ce sa fie, ideea e ca pana acum nu a facut asa!

Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa se fi pus gheata pe un pinion/piston sau ceva de genul, oricum pe sub masina, unde cupleaza sau decupleaza frana si asta sa fie zgomotul, ceea ce pare posibil... insa eu am scut metalic, oare mai sta in picioare supozitia?!

Astept idei, masina e in garantie, dar sper sa fie doar gheata!
Multumesc!
Flipper
De vreo cateva zile sesizez un zgomot la roada standa fata cadn trec peste o denivelare mai pronuntata. E ca si cum sar freca ceva sau ar freca roata de ceva. Defapt zgomotul parca il auzeam mai de mult decand era zapada pe drumuri si am zis ca s-a acumulat zapada la roata si se atinge de cauciuc la denivelari dar acum nu mai e zapada si acest zgomot persista. Mentionez ca tinuta de drum e buna, masina nu trage stanga sau dreapta si nici nu trancane in gropi doar cand drec peste un val mai mare in asfalt sau peste denivelari pt reducerea vitezi se aude ca si cum ar atinge cauciucul de ceva sau ca si cum 2 piese de plastic nu ar fi bine fixate si sar freca intre ele. De exemplu daca iau o canalizare care e ceva mai jos decat nivelul asfaltului cu rotile din dreapta nu se aude nimic dar daca trec cu rotile din stanga se aude acel harjait sa zic pe durata cat se comprima si se destinde suspensia. M-am apasat pe coldul din stanga fata pe loc ca sa fac masina sa oscile insa zgomotul nu apare decat in mers, bine ce e drept nici nu am reusit sa o fac sa oscileze prea tare.
mfdunhill
salut,

de putin timp mi se deconecteaza (in timpul discutiei) telefonul de la sistemul bluetooth al masinii.

A mai patit cineva asta? Oare este de la telefon? inainte aveam un nokia si nu am avut probleme iar acum am un samsung galaxy s (care a mers bine pana acum).


multam
Flipper
Parca mai era u ncoleg pe forum cu problema asta si i s-a schimbat modulul de bluetooth pe garantie.
nini
QUOTE (Flipper @ Mar 2 2011, 10:38 AM) *
De vreo cateva zile sesizez un zgomot la roada standa fata cadn trec peste o denivelare mai pronuntata. E ca si cum sar freca ceva sau ar freca roata de ceva. Defapt zgomotul parca il auzeam mai de mult decand era zapada pe drumuri si am zis ca s-a acumulat zapada la roata si se atinge de cauciuc la denivelari dar acum nu mai e zapada si acest zgomot persista. Mentionez ca tinuta de drum e buna, masina nu trage stanga sau dreapta si nici nu trancane in gropi doar cand drec peste un val mai mare in asfalt sau peste denivelari pt reducerea vitezi se aude ca si cum ar atinge cauciucul de ceva sau ca si cum 2 piese de plastic nu ar fi bine fixate si sar freca intre ele. De exemplu daca iau o canalizare care e ceva mai jos decat nivelul asfaltului cu rotile din dreapta nu se aude nimic dar daca trec cu rotile din stanga se aude acel harjait sa zic pe durata cat se comprima si se destinde suspensia. M-am apasat pe coldul din stanga fata pe loc ca sa fac masina sa oscile insa zgomotul nu apare decat in mers, bine ce e drept nici nu am reusit sa o fac sa oscileze prea tare.


e posibil sa fie gheata undeva la baza amortizorului, nu stiu cum sa explic, cert e ca se vede doar daca te apleci si te uiti printre roata si aripa in partea superioara. mi s-a intamplat si mie de cateva ori ca iarna sa aud zgomote suspecte ori pe dreapta ori pe stanga si apoi sa gasesc gheata in amortizoare.
Flipper
Am spalat azi masina, au dat cu jetul pe la roata dar parca tot se aude, e un zgomot abia sesizabil, astept sa se mai incalzeasca sa vad daca dispare. Nu vreau sa ma duc la service deocamdata ca si asa cred ca sunt satuli de mine si de mentalitatea mea perfectionista. biggrin.gif
Flipper
Revin cu inca o posibila problema:
In seara asta am zis ca daca tot am spalat masina la exterior sa o sterg si putin de praf prin compartimentul motor. Am ramas uluit cand am observat ca radiatorul are un usor joc fata-spate ohmy.gif . Deci daca apuc cu mana de acel capacel sau cum ii zice de deasupra electroventilatorului si misc spre botul si spre spatele masini tot ansamplul radiator+radiator AC+electroventilator are un usor joc in partea de sus. Am vazut ca in partea de jos acest ansamblu e prins cu suruburi sau ce or fi dar sta fix iar in partea de sus are cate o tija la fiecare extremitate care intra in mijlocul unei bucse de cauciuc sau garnitura ce o fi aia iar acea tija e ceva mai mica decat gaura si joaca putin. E normal sa fie asa, va rog mult sa verificati si la lancerurile voastra si sa imi ziceti daca si la voi este acest usor joc sau am eu vreo problema. Multumesc anticipat celor care o sa binevoiasca sa ma clarifice.
sobolanu'
Asa face toate ! Cauciucul se intareste si se contracta la frig... nu e normal pentru un material utilizat in industria auto dar nici o tragedie. Asteapta primavara rolleyes.gif
Flipper
Multumesc pentru raspunsul promt, insa mai astept raspunsuri si le la alti posesori care au avut bunavointa sa ridice capota si sa verifice.
Flipper
POstez aici ca nu am gasit in alta parte

Ce tip de amortizoare are lancerul euro 5 pe gaz sau pe ulei?
Cei de la service au zis ca pe gaz, dar un coleg de pe forum cu lancer 1.5 ce e drept mi-a zis ca la revizia de 40.000km a schimbat amortizoarele spate pe garantie ca cica unul era curs. Amortizoarele pe gaz pot prezenta scursuri ca cele pe ulei?
Vibe
QUOTE (Flipper @ Mar 2 2011, 10:38 AM) *
De vreo cateva zile sesizez un zgomot la roada standa fata cadn trec peste o denivelare mai pronuntata. E ca si cum sar freca ceva sau ar freca roata de ceva. Defapt zgomotul parca il auzeam mai de mult decand era zapada pe drumuri si am zis ca s-a acumulat zapada la roata si se atinge de cauciuc la denivelari dar acum nu mai e zapada si acest zgomot persista. Mentionez ca tinuta de drum e buna, masina nu trage stanga sau dreapta si nici nu trancane in gropi doar cand drec peste un val mai mare in asfalt sau peste denivelari pt reducerea vitezi se aude ca si cum ar atinge cauciucul de ceva sau ca si cum 2 piese de plastic nu ar fi bine fixate si sar freca intre ele. De exemplu daca iau o canalizare care e ceva mai jos decat nivelul asfaltului cu rotile din dreapta nu se aude nimic dar daca trec cu rotile din stanga se aude acel harjait sa zic pe durata cat se comprima si se destinde suspensia. M-am apasat pe coldul din stanga fata pe loc ca sa fac masina sa oscile insa zgomotul nu apare decat in mers, bine ce e drept nici nu am reusit sa o fac sa oscileze prea tare.


Eu o sa ma duc vineri sau sapt viitoare sa-mi schimbe capetele de bara pentru problema pe care o ai smile.gif.
Flipper
Iti schimba pe garantie? Ai jocuri roti? Eu am verificat cand am pus cauciucurile de vara si nu pare sa aiba joc rotile. Maisna mea are 6500km si 5 luni.
cristian24
cat a costat schimbul de piese + manopera... ?
multumesc


QUOTE (Vibe @ Mar 15 2011, 09:00 AM) *
Eu o sa ma duc vineri sau sapt viitoare sa-mi schimbe capetele de bara pentru problema pe care o ai smile.gif.
Vibe
Maine ma duc, dar din cate am inteles la telefon 850 ron : capete de bara, rectificat discuri si schimbat placute ( cu ale mele ).

@Flipper , din pacate nu se schimba pe garantie. Jocuri nu prea pare sa aiba , dar se aude niste troncanituri , daca pot sa le zic asa , cand merg pe drumuri denivelate la viteza mica.

Nu stiu daca am precizat dar mi s-au schimbat si etrierii luna trecuta, pe garantie din cauza acestui troncanit enervant, dar se pare ca e de la capetele de bara. Sper smile.gif. Revin maine cu detalii.
Vibe
Asa cum am promis :

Factura a fost 850 ron in care apar urmatoarele :

prestatii externe : 22 ron (aprox , pentru ca e cu tva )

manopera : 500 ron (idem )

laveta tip I : 1.3 ron

coliere plastic : 0.9 ron

bielete de directie x 2 : 320 ron (amandoua)

s-au recfiticat si discurile si mi s-a spus ca data viitoare cand imi trepideaza volanul trebuiesc schimbate. s-a facut geometria la roti, imi sta volanul foarte usor spre dreapta , cica din cauza ca am anvelopele foarte uzate ( adevarat ) , au zis ca daca dupa ce voi schimba anvelopele tot asa sta volanul imi refac iar geometria.
Flipper
Anvelopepe nu au legatura cu geometria in cel mai rau caz trage dreapta s-au stanga. Daca nu iti sta volanul drept inseamna ca nu au facut geometri calumea.
Asa am patit si eu la fosta masina(Logan) si ma abureau ca e de la cauciucuri, ca am lovit eu masina in fata etc, dar masina nu fusese lovita, in fine am facut panarama si dupa vreo 5 bracaje nereusite si-au dat seama ca defapt standul lor nu era reglat optim si dupa reglajele de rigoare a iesit geometrie ok.
Si eu am niste troncaneli mici pe spate cand merg cu viteza faorte mica(a1a) pe drum denivelat sau piatra cubica, mi -au schibmat amortizoarele pe garantie si zgomotul a disparut dar acum dupa vreo 2500km a reaparut, trebuie sa imi fac timp sa ma duc la service dar nustiu cand.
Scuzama, dar eu cred ca te-au cam prostit de 850RON, atata timp cat masina era in garantie trebuia sa o rezolve gratis si tu nu trebuia sa accepti sa schimbi piesele pe banii tai. Macar a disparut zgomotul dupa inlocuire?
Vibe
Da, a disparut. Unele piese nu se schimba pe garantie din pacate. Faza cu anvelopele nici eu nu am inghitit-o dar maine ma duc sa-mi pun rotile de pe spate pe fata si apoi ma duc la ei si le bat obrazul daca tot asa e.
Vibe
In seara asta la un moment dat, dupa accelerari bruste si vreo 3 frane foarte puternice de la cel putin 100 km/h , mi-a aparut ASC OFF si clipea. Am gasit in carte cum ca daca temperatura sistemului de franare este in crestere apare ASC OFF si clipeste, acesta dispare dupa un timp dupa ce temperatura sistemului de franare scade si asa a si fost. Acum, in 2 ani si ceva nu mi-a aparut niciodata asta, voi ati intalnit? O fi din cauza ca deabia mi-am schimbat placutele de frana si nici discurile nu sunt la prima tinerete?

P.S. cat despre geometria rotilor, am fost la ei a doua zi si mi-au facut-o din nou si acum e totul ok. Bineinteles ca n-am platit nimic. Numai bine.
Bogdan3006
QUOTE (Flipper @ Mar 2 2011, 11:38 AM) *
De vreo cateva zile sesizez un zgomot la roada standa fata cadn trec peste o denivelare mai pronuntata. E ca si cum sar freca ceva sau ar freca roata de ceva. Defapt zgomotul parca il auzeam mai de mult decand era zapada pe drumuri si am zis ca s-a acumulat zapada la roata si se atinge de cauciuc la denivelari dar acum nu mai e zapada si acest zgomot persista. Mentionez ca tinuta de drum e buna, masina nu trage stanga sau dreapta si nici nu trancane in gropi doar cand drec peste un val mai mare in asfalt sau peste denivelari pt reducerea vitezi se aude ca si cum ar atinge cauciucul de ceva sau ca si cum 2 piese de plastic nu ar fi bine fixate si sar freca intre ele. De exemplu daca iau o canalizare care e ceva mai jos decat nivelul asfaltului cu rotile din dreapta nu se aude nimic dar daca trec cu rotile din stanga se aude acel harjait sa zic pe durata cat se comprima si se destinde suspensia. M-am apasat pe coldul din stanga fata pe loc ca sa fac masina sa oscile insa zgomotul nu apare decat in mers, bine ce e drept nici nu am reusit sa o fac sa oscileze prea tare.


Du-te la service si spune-le de bucsile de pe bara stabilizatoare. Eu le-am schimbat zilele trecute si e totul ok. Aveam aceeasi problema ca tine cred, adica un zgomot, un fel de scartzait atunci cand treceam peste o denivelare. Ti le schimba pe garantie iar daca ai iesit din garantie nu tb sa-ti faci pb pt ca sunt ieftine. Bafta!
Vibe
QUOTE (Vibe @ Mar 25 2011, 12:22 AM) *
...mi-a aparut ASC OFF si clipea...


Nimeni nu a intampinat chestia asta? :-?!?!
Bogdan3006
QUOTE (Vibe @ Mar 29 2011, 12:15 AM) *
Nimeni nu a intampinat chestia asta? :-?!?!


Ba da, am patit-o si eu dar nu cred ca e ceva anormal.... In schimb am patit ceva mult mai grav...m-am trezit deodata cu un mesaj pe comp: "ASC OFF-Service Required". Mesajul nu disparea asa ca m-am dus la service unde mi-au schimbat senzorul din volan. Avea masina vreo 3-4 luni.
diablo_666
Si la mine a fost la fel, s-a schimbat senzorul. Sa-mi apara dupa frane mai bruste sau ceva similar, nu.
Vibe
Ok, multumesc pentru raspunsuri.

Senzorul pentru temperatura exterioara stie cineva unde se afla? Cateodata ma trezesc cand ma urc in masina ca sunt cu vreo 7-8 grade mai mult decat afara, isi revine in 5 minute si nu mai face apoi ( de 2 ori am sesizat pana acum). Ma gandesc sa nu fie ceva cazut, scapat pe senzor sau sa fie acoperit cu ceva senzorul.
66RRR
Salut! Nu e tocmai o problema, e mai mult o curiozitate: stie cineva daca DISTRIBUTIA la Lancer X 2008, 1800 benzina, cutie automata CVT, este pe lant sau pe curea normala? Am auzit ca ar fi pe lant si cum la masini nu ma prea pricep nu am stiut unde sa caut/ma uit. Daca este pe curea la cat se schimba aceasta? Multumesc!
Tanaka
Distributia este pe lant.
speed29
QUOTE (Vibe @ Mar 29 2011, 05:11 PM) *
Ok, multumesc pentru raspunsuri.

Senzorul pentru temperatura exterioara stie cineva unde se afla? Cateodata ma trezesc cand ma urc in masina ca sunt cu vreo 7-8 grade mai mult decat afara, isi revine in 5 minute si nu mai face apoi ( de 2 ori am sesizat pana acum). Ma gandesc sa nu fie ceva cazut, scapat pe senzor sau sa fie acoperit cu ceva senzorul.

Senzorul de temperatura se afla in bara fata mai exact in stanga in spatele grilei de jos,nu are nici un defect maina daca sta la soare normal ca, temperatura este mai ridicata.
Daniumfcv
Din pacate totul se duce dra*ului peste tot in lume, iar japonezii nu fac exceptie nici acum si nici acum 3-4 ani cand lansau masina.Nici nu stiu ce sa cred sau cum sa imi exprim opinia referitor la un asa produs. In fond este un obiect si desi am iubi-o noi tot masina ramane. Este facuta sa te duca din punctul A in B si atat. Acum in funtie de cat platesti iti adaugi siguranta, fiabilitate, confort, economie si cam atat.

Eu am masina din 2008.A fost prin primele 5-10 vandute in Craiova si inca pot spune ca o iubesc dar asta pentru ca si-a facut treaba pana acum sa ma duc in punctele alea mai sus mentionate.As cumpara-o iar ? Nu stiu! Poate ca nu.. Am sa incerc sa imi organizez toata ura care o am fata de marca Mitsu in cele ce urmeaza.. poate asa ma descarc de frustari si imi iubesc masinuta si mai mult.

Am 45 000 km cu ea pana acum, cumparata in 2008, dieselul de atunci de 2 l.

- prima revizie facuta in service mitsu local
- dezamagire enorma ca masina nu are oglinzi incalzite, ci doar electrice.dealerul cand mi-a vandut-o mi-a zis ca sunt si incalzite si nu am hartii la mana sa fii dovedit ca am fost mintit ca am mers pe incredere. nu-mi explic cum poti comercializa o masina de 20 000 euro fara asa ceva.dealtfel cand am inmatriculat-o politistul mi-a aratat sters cu markerul pretul initial al masinii de catre importator pe actele ei mentionand ca " au adus-o mult mai ieftin decat o vand, asa fac toti "
- dezamagire mare cand la primul ITP din vara trecuta ( 2010 ) masina nu era sa pice testul de noxe. pur si simplu arata ca polueaza al dracu de tare. a vazut tipul de acolo ca e noua si a tot incercat jumate de ceas ca i-a fost mila de mine tehnic insa putea sa o refuze din prima. am ingrijit masina si nici nu am mers nepotrivit cu ea .. nici talpa si nici in 1500 la regimuri cat mai variate intre 1800 - 3000 si acum ma gandesc ca poate in 2 ani nu mai trece iTP-ul din cauza asta.
- placutele de frana au inceput sa scartaie la 30 000 .. pe la 40 000 au tacut. nu stiu daca e semn bun sau nu.. ma astept ca in 5 000-10 000 sa fie nevoie sa le schimb nu mai mult de atat dar ma gadesc asa .. un led de toata jena nu puteau pune pe ea. Skoda Octavia vine cu asa ceva de la preturi de 11 000 euro. Ce sa fac? sa imi tot scot roata prin serviceuri sa ii intreb pe aia daca nu s-au dezintegrat placutele ?
- antifonarea este de toata jena.. nici nu o mai bag de seama ca sunt invatat dar cand merg cu un Opel Astra 1,4 Twinp sau C'eed tot 1,4 ma simt autist .. parca sunt in alta lume.iar problema nu este numai de la motor, ea este prezenta si in spatele banchetei spate.daca aveti curiozitatea sa o coborati de tot si sa treceti cu masina prin balta veti auzii clar si stropii de sar de pe roata.geamurile nici nu mai vorbesc sau chederele... era mai demult reclama la toyota parca cand cineva lucra cu un compactator sau ceva de gen langa masina si nu trebuia decat sa ridici geamul si atat .. ei bine nu am pretentia aia dar nu prea e mare diferenta cu geamul lasat sau culcat
- am auzit de 2-3 ori niste sunete ciudate ca de mecanisme care se plimba prin ea cand schimb pozitia ventilatoarelor, spre picioare. in service nu ma mai pot duce cu ea intrucat ultima revizie am facut-o in alta parte pe schimbat de consumabile si nu mai am garantie.
- azi am primit o adresa prin care ma recheama cu masina in service cica s-ar fii montat invers un cablu pe la bord.. imi pare rau ca le ia 2.5 ani cat am condus masina si inca 3-4 luni inainte de asta cat o produsesera ei .. in 3 ani ma mir ca nu au aflat ca defapt trebuiau sa adauge alt motor.
- cand trag frana de mana parca nici nu tine ca la opel sau kia si daca ma dau jos din masina si o misc usor scartaie. nu m-am dat cu ea deloc chiar, m-am gandit ca au gandit-o prost ei sau au abuzat-o dealerii sau produc pana sa ajunga la mine
- nu inteleg cum nu s-au gandit sa monteze o mufa auxiliara in banii astia.
- nu inteleg cum de consuma ulei .. mai completez cam 1 litru pe an in conditiile in care fac cam 8000 pe an, pana acum 1 an ( inainte de criza ) mergeam si 18 000 pe an si tot la fel manca.
- am obs ca atat lichidul de frana cat si lichidul de servo sunt pe minim, am sa va cer sfaturi ce sa fac? sa cumpar eu sa completez ? trebuie scurse si reumplute ? care e tactica?
- materialele din int sunt de proasta calitate.. plafonul iti cade in cap daca il atingi mai usor indeosebi in zona lampilor de citit, plasticul de pe usi la manere sa zgarie usor, iar materialul ala textil ce o fi pe cotierele de pe usi se deterioreaza urat
- nici vopseaua pe ext nu sta mai bine, am o zona mica in care nu-mi dau seama daca rugineste sau s-a cioblit si se vede chitul, si si aici aceeasi problema cu zgarieturile.daca va uitati la manerele de la usi sunt convins ca veti gasii numai liniute, iar eu nu sunt femeie..
- cand este frig afara sau udeala mare suspensiile scartaie .. indeosebi cele de pe fata.. sau se aud asa doar pt ca masina este foarte prost antifonata


Per total este o masina de colectie.. prin colectie se intelege ca o cumperi si te uiti la ea! Japonezii au produs ceva cu o mare ereditate in campionatul de raliu, am obs ca le-a iesit mai bine decat sperau, i-au acordat un exterior agresiv cu un interior neutru si au fost incantati. asa cum am fost toti care am cumparat masina asta. nu au mai asteptat sa o gandeasca sa analizeze fiecare detaliu.. ci doar au scos-o pe piata probabil fiind un moment bun ( inaintea competitie cu 1-2 ani ).

Eu zic ca au gresit, mai zic ca imi iubesc masina dar si ca nu as mai cumpara-o iar.Nu la pretul asta.Pentru ce ofera o oferta acceptabila este 12 000 euro maxim, mai ales ca euro a crescut. cei de la chevrolet au intrat pe piata la scurt timp dupa mitsu cu modelul cruze.. sunt curios daca ei l-au gandit sau l-au alergat spre cumparator.

Urmatoarea masina va fii cu siguranta nemteasca. mai am un opel astra g cumparat nou in ianuarie 2006 cu 11 500 euro si o kia c'eed in aceeleasi conditii la sfarsitul 2007, cu 11 800 euro. opelul are uzura celor 13 ani de la lansare si 5 ani de exploatare si inca arata a masina construita sa tina.


O zi placuta
66RRR
Am citit, INTERZIS, ceea ce ai scris si nu pot sa nu te compatimesc.

Chiar in momentul asta ma gandesc daca si a mea face la fel si ori sunt eu prea indragostit de ea si nu imi dau seama, ori chiar asa face... cred ca NU.
Motorul... nu ma pricep, dar parca la 2.0, este cel de pe Passat B6 - 2005-2010, care stiu ca mananca destul de mult ulei.
Antifonarea, intradevar, lasa de dorit, dar la mine e deranjanta doar la viteze mari, de peste 120km/h.
Interiorul e SPARTAN, nu are finetea, rafinamentul si calitatea lucrului nemtesc si are destule lipsuri in ceea ce priveste grija pentru detalii (cel putin la INVITE):
- nu lumina in torpedou
- nu lumina la comutatorul pentru geamuri
- nu afisaj la "climatronic"
- nu oglinda la parasolarul soferului
- nu un model mai rafinat la consola centrala si la aerul conditionat
- etc.

Cu vopseaua, desi am auzit pareri negative, eu in cei 43.000km, pot sa spun ca sunt multumit de cum se comporta.
Greierasi nu am, decat ceva finut in usa dreapta, din momentul in care a fost demontata ca sa dau folia jos de pe geam.

Ce pot sa spun, per total, mie imi place masina.

Ce nu imi place, dar nu am ce face, este consumul, care se ridica la 10l/100km benzina, in regim mixt si care pentru mine este destul de mult, plecand de pe un Passat care consuma 6l/100km motorina. Insa asa cum am spus, nu am ce sa fac, stiam la ce sa ma astept si faptul ca este automata imi intarea temerea, dar mi-a placut si imi place, chiar si in conditiile astea. Exteriorul este superb, atat din fata cat si din spate daca o privesti, te indragostesti. In afara Lexus-ului IS, Lancerul X este cel mai frumos, dupa parerea mea. Poate ai avut tu un moment mai prost azi si ti-ai amintit de tot ce deranjeaza la masina asta, dar asa cum spui si tu, O IUBESTI si daca nu te gandesti sa o vinzi, inseamna ca inca esti multumit de ea... sau da-o pe o nemtoaica! Imi pare rau pentru neplacerile pe care ti le-a adus si pentru ca nu mai esti la fel de entuziasmat de aceasta masina, ca la inceput.

Singurul motiv pentru care o vand este ca am nevoie de bani, in rest, masina e OK.
Vibe
QUOTE (speed29 @ Apr 4 2011, 06:13 AM) *
...Daca sta la soare normal ca, temperatura este mai ridicata....


Pai era dupa ora 9 seara smile.gif. Nu e problema mare, nu ma deranjeaza asa mult, eram doar curios unde se afla ca sa vad daca are ceva pus peste sau ceva de genul.
Lancerro
Posed aceasi masina, acelasi an. Ceea ce spui tu m-i se pare incredibil. Oglinzile sunt incalzite. Antifonarea este clar punctul ei cel mai slab si enervant, dar se poate rezolva relativ usor (dar scump) - vezi magazine gen Be Loud. La ITP, mi-au dat oprire pe rampa si masina a fost reanalizata. Impecabil. Noxe la nivelul minim (am dovada). Ulei a consumat pana la 15 k km apoi nesemnificativ (100 ml intre schimburi). Nu stiu daca a contat dar de atunci am pus ulei Mobil1. Intr-adevar o masina de categoria ei necesita un senzor de uzura placute. Reparatia in service nu e pentru un cablu montat invers ci pentru un manson lucru minor comparativ cu alte defecte la alte fime (vezi Toyota). Vopseaua nu este nici prea, prea nici foarte, foarte. Este decenta si pana acum a rezistat bine (am 50k km). Eu spun ca este o masina buna de care merita sa te bucuri. Poate ai avut tu ghinion . Imi pare rau
SickneS
o sa incep asa, am acelasi model ... cred ca a fost daca nu ma insel a treia masina din oras (stiu ca mai era una rosie si una neagra), oglinzi incalzite sunt (poate nu ai avut tu pe echiparea ta), motorul nu mananca ulei (am completat normal, ca la orice diesel, dar cu atat de mult cat spui tu) ITP-ul acum un an (masina are 3 ani si 42 000 KM) l-am trecut fara probleme, noxele ca la carte, tot asa am dovada. intr-adevar la interior e spartana, dar asta imi place (poate tine si de gusturi aici) ... nu as da-o pt un opel astra sau o kia c'eed pt nimic in lume ... antifonare ai dreptate e un minus ... pret, hai sa ne gandit cat erau alte masini in perioada aia si care ofereau ca dotari mult mai putin, nemtesti si bune, pai ce aveam aici, BMW de care nu te puteai apropia si in aceeasi clasa VW Passat tot asa sarea de 25 000 euro ...

iti inteleg supararea, a fost supraevaluata, era si este in continuare loc de mai bine ...
Flipper
Orice masina are problemele ei mai devreme sau mai tarziu si eu am avut probleme cu a mea in garantie cu amortiozare spate, s-au inlocuit dar acum iar trancane. Oricum e o masina de nota 10 la aspectul exterior si intradevar la interior si insonorizare e proape de a ramane corigenta. Una peste alta e masina care mie unul imi place foarte mult si daca ar fi sa imi iau masina acum tot lancer as alege. Imi e dor sa o conduc, nu am mai conduso de mai bine de o saptamna ca sunt plecat din tara din pacate nu cu masina dar saptamana viitoare ma intorc si abia astept sa ma urc iar la volanul ei.

PS: E stiu faptul ca motarele diesel WV PD manaca ulei asa ca e un lucru normal la acest tip de motor dar nu la toate motoarele diesel(inainte am avut 4.5 ani un logan diesel care nu a mancat gram de ulei si am facut 75.000km cu el).
nini
raspuns pe puncte:
- daca are oglinzi electrice sunt si incalzite, deci nu merg ale tale, iti recomand o vizita la service.
- cu itp eu nu am avut probleme, de obicei cei de la itp daca vor sa te faca de bani (spaga) iti spun ca nu iti ies noxele sau ca nu iti tine frana ( de obicei de mana )
- placutele daca te-au tinut 40000 esti un norocos si ar trebui sa le scrii la fabrica, la alti colegi de forum au tinut sub 20000 km. din punctul meu de vedere placutele care ma tin peste 30000 sunt foarte bune. intradevar un led pentru avaertizare placute uzate puteau sa puna nu cred ca necesita mari tehnologii
- antifonarea sunt de acord cu tine se putea si mai bine, dar exista solutii pentru a remedia aceasta problema
- zgomotele care se aud in bord cand se schimba pozitia ventilatoarelor, le aud si eu cateodata, mi se par normale atata vreme cat directionarea aerului catre gurile de ventilatie se face prin fante.
- frana de mana se poate regla foarte usor si singur daca scoti consola centrala din jurul manetei de la frana de mana, este un surub care se strange. atata vreme cat frana de mana este prin cabluri care stau in ploaie intradevar pot aparea scartaituri, dar care dispar daca aceste cabluri ( de fapt prinderile de caroserie ) sunt unse ocazional.
- cablu aux se poate monta foarte usor iti ia 30 de minute daca e prima data cand faci aceasta operatiune.
- dieselul de la vw este recunoscut ca un mancator de ulei, consuma ulei si pe skoda octavia unde mai este montat, 1 litru pe an este normal chiar scrie in carte ca nu trebuie sa te ingrijorezi
- lichidul de frana teoretic trebuia sa il schimbi la revizia de 2 ani/30000 km, de obicei se completeaza daca sunt piederi mari fa o vizita la service, dar trebuie sa iei in calcul faptul ca nu ai schimbat placutele si volumul circuitului de franare este mai mare decat cu placutele noi.
-materialele din interior intradevar puteau sa fie putin mai calitative, dar mie nu mi se pare spartan deloc
- vopseaua si eu o consider proasta
eu nu as schimba-o cu o nemteasca din aceeasi clasa, este parerea ta, nu uita ca ai cumparat o masina aparuta in 2007, cand nu toate masinile aveau de ex intrare aux ca acum si alte gageturi, iar ca pret si dotari in 2007/2008 batea orice nemtoaica.
de asemenea o masina orice marca ar fi trebuie intretinuta.
apropo de nemtoaice motorul de care esti nemultumit este nemtesc deci nu tot ce este nemtesc este perfect, nemtii fac masini/lucruri bune dar nu perfecte.
giovani
Salut,

Desi sunt posesor de Lancer Clasic, pot sa spun despre New Lancer ca "nini" are dreptate: motorul (chiar dc trage bine) si cv de la VW nu sunt cele mai reusite, motiv pentru care dupa cum se vede cam toata lumea renunta la ele; consuma ulei - daca il alergi. Conduc o Octavia 2.0 (150 cp) care are 90 000 km si conform manualului VW recomanda verificarea nivelului de ulei la fiecare realimentare cu carburant wub.gif -personal, cam la 7000 km il verific si stiu deja ca vrea can 0,5-0.6 L. In plus greutatea de la motorul diesel nu cred ca a adus ceva bun raportat la suspensia fata, directie, etc.
Nivelul scazut la lichidul de frana este normal datorita uzurii placutelor de frana; nici nu este recomandat sa-l complectezi, deoarece cu placute noi va curge din vas.
Sa te plangi de interior (materiale, etc) dupa atata timp cred ca nu are sens. Nu cred ca nu ai vazut plasticele si echiparea masinii inainte sa o cumperi si nu cred ca nu ai facut un drive test. Daca analizam echiparea masinii cu lucruri importante (ex nr. airbag-uri, oglinzi el incalzite, discuri frana spate, etc) comparativ cu alte marci, o sa vezi un mare plus chiar si fata de nemtesti (vezi VW grup) unde pentru aceiasi bani primesti o tigaie - cel putin la nivelul anilor 2007-2008. Eu consider ca aceasta este o explicatie pentru care la interior au aparut plastice si diverse materiale mai ieftine.
Cu toate acestea cred ca este intradevar una dintre cele mai frumoase masini de pe piata - in gama ei de pret.
schultz_bz
QUOTE (Vibe @ Mar 29 2011, 05:11 PM) *
Ok, multumesc pentru raspunsuri.

Senzorul pentru temperatura exterioara stie cineva unde se afla? Cateodata ma trezesc cand ma urc in masina ca sunt cu vreo 7-8 grade mai mult decat afara, isi revine in 5 minute si nu mai face apoi ( de 2 ori am sesizat pana acum). Ma gandesc sa nu fie ceva cazut, scapat pe senzor sau sa fie acoperit cu ceva senzorul.



se afla in grila de sub numarul masinii
Vibe
Multumesc, nu am mai intampinat probleme, probabil din cauza foliei pe care o am in zona aceea se incinge si incalzeste ``atmosfera`` in zona aia smile.gif.
Flipper
Din pacate de ceva vreme iar am observat ca a aparut acel zdranganit pe spate cand merg pe drum cu piatra cubica sau cu denivelari mici si multe(drum pavat cu paitra cubica, drum pavat cu beton si mancat de intemperii, etc). Zdranganitul(la prima impresie poti sa zici ca vine de la placajul din portbagaj) se aude doar daca merg cu a1a la ralanti, daca merg ceva mai repede zdranganitul se acopera de zgomotul de rulaj si devine insesizabil. Cel mai des in aud la manevre de parcare cand trebuie sa fac mai multe manevre cu viteza foarte mica iar terenul nu e perfect neted. Acum aprox 3000km mi-au fost schimbate amotrtizoarele spate pe garantie sau cel putin asa mi s-a zis ca nu m-au lasat sa stau langa masina si nici in carnetul de garantii nu mi s-a trecut operatiunea, am doar acea foaie de inspectie de dupa in care scrie ca au fost inlocuite amortizoarele si zgomotul a disparut.
Acum ma gandesc ca poate m-au mintit si nu au inlocuit nimic defapt, desi zdranganitul disparuse.
Cei care ati mai avut piese schimbate in garantie vi s-a trecut ceva in carnetul de garantie ca mie mi-au zis ca nu se trece ca oricum raman in calculator la ei toate interventiile la masina chiar daca sunt sau nu in garantie si astfel se poate verifica istoricul masinii in serviceurile autorizate mitsubishi?
sobolanu'
Verifica bucsele de pe spate...
bkpmvh
a avut cineva probleme cu turbina sau admisia la 2.0 DID? >2008 ???
Malakai
alexutzu parca, cu turbina. PM aici : http://mitsu.ro/forum/index.php?showuser=808
alexutzu
Care pana la urma s-a dovedit a fi un amarat de senzor !!!! smile.gif
Senegal
Nu am crezut ca voi posta ceva aici dar uite ca trebuie.
Am 77000 km cu Lancerul 1.8 MT din 2009 si a aparut prima problema....un zgomot la cureaua de distributie (agregate) care, in mod normal, are caneluri longitudinale iar cea din mijloc a disparut..rezultatul fiind un suierat in jurul a 1000 RPM.
Am fost la service si mi s-a spus ca trebuie schimbate: curea agregate, 2 role agregate, intinzator curea agregate.
Valoarea pieselor este 1900 ron + manopera.
Masina este in garantie dar mi s-a spus ca acestea sunt consumabile.Nu sunt de acord cu motivatia asta...evident.
Preturile sunt superumflate...ex. cureaua la ei este 565 ron iar la UNIX o curea Jakoparts(Original Herth+Buss) este 75 ron...diferenta enorma.
Desi mi se spune ca sunt consumabile nu le pot aduce eu...foarte interesant ...la revizie se pot aduce consumabilele.
Au spus sa-mi schimb doar cureaua pt ca celelalte ar mai merge pana la 120000km smile.gif.
Dezamagitor.
adrian lancer
Salut!
Si la mine a inceput sa scartaie cureaua de accesorii in prima iarna, la reprezentanta costul ar fi fost de 150 lei intinsul curelei ohmy.gif , in regie proprie a fost:
-7 lei cheie inelara de 13,
-6 lei cheie inelara de 10!
De atunci nu am mai auzit-o! dry.gif
Flipper
Nu cumpara curea origina nu isi merita banii mai ales ca e de apropae 10 ori mai scumpa decat una de producator. Cumpara una de producator mai renumit ca oricu me mai ieftina si o poti monta la orice ce service ca nu sta nimeni sa se uite la curea cand o sa te duci o problema de garantie si oricum datorita frecarilor scrisul de pe curea se sterge si nu iti mai dai seama ce marca e.
nini
urmeaza sfatul lui @flipper.
oricum cred ca la 90000 cureaua trebuia schimbata ( citeste in caietul de garantii acolo scrie exact)
Senegal
Multumesc pentru sfaturi!
Am fost sunat de la service-ul Mitsubishi si mi-au spus ca pot sa aduc eu cureaua sau pot sa imi caute ei ceva aftermarket smile.gif.Deci...se poate.
M-am interesat la mai multe firme de piese auto si am aflat cu stupoare ca preturile pieselor "original Mitsubishi" sunt similare cu ce mi-a dat service-ul Mtsu, incredibil de mari...si cei de la magazine spuneau ca sunt total nejustificate iar vestea proasta este ca multe piese nu se gasesc la producatori aftermarket. Asa ca i-am atras atentia masinutei mele sa faca bine sa nu mai faca glume proaste pt ca data viitoare o sa-mi gasesc pe alta smile.gif.
o_mores
QUOTE (Daniumfcv @ Apr 4 2011, 10:37 AM) *
- dezamagire enorma ca masina nu are oglinzi incalzite, ci doar electrice.

- antifonarea este de toata jena..

- materialele din int sunt de proasta calitate...

- nici vopseaua pe ext nu sta mai bine, am o zona mica in care nu-mi dau seama daca rugineste sau s-a cioblit si se vede chitul, si si aici aceeasi problema cu zgarieturile.daca va uitati la manerele de la usi sunt convins ca veti gasii numai liniute, iar eu nu sunt femeie..


Oglinzile cu siguranta sunt incalzite. Mai era undeva un coment ca nu au facut clima cu afisaj digital... Am fost si eu dezamagit initial de acest aspect. Dar dupa ce te-ai obsinuit cu masina, iti dai seama ca sistemul cu rotite e extrem de practic! Adica, gata ai trecut de faza cand te minunai de masina si de cum arata bordul noaptea... smile.gif Esti grabit, traficul agresiv... din rotite ai setat imediat ce vrei...si unde vrei... fara sa-ti iei ochii de la drum.

Antifonarea este una normala. Nu dadeam importanta pina cand nu mi-am luat Lancer si am observat ca se discuta foarte mult pe tema asta. Sa sim seriosi... la turatii de oras si cu muzica la un volum normal senzatia de antifionare... este una buna. Pe ploaie, prin gropi... pietris si alte conditii extreme cam toate masinile ofera la interior o gama larga de zgomote...

Vopseaua da.... confirm ca e de proasta calitate, cel putin cea neagra.

In rest... la ABSOLUT orice masina poti sa faci o lista lunga cu minusuri...
ciprian_dobretrifan
QUOTE (o_mores @ Apr 30 2011, 04:46 AM) *
Oglinzile cu siguranta sunt incalzite.


La varianta inform, cel putin, nu sunt incalzite. Si ca sa raspund si altui coleg forumist care spunea ca daca ai oglinzi electrice sigur sunt si incalzite, ei bine, este fals. Eu am oglinzi electrice pe inform dar nu sunt incalzite.

Acest fapt este verificat atat in fisa tehnica a masinii cat si intrebat in service.

Se poate insa monta usor incalzirea prin inlocuirea geamurilor oglinzilor (cf cu ce mi s-a spus in service), cu singurul inconvenient ca trebuie demontata captuseala usii pentru a fi trase firele.
cipoza
QUOTE (goldeye3002 @ May 13 2008, 12:17 AM) *
La 330km mi-a aparut un greieras in partea dreapta in zona imbinarii bordului cu stalpul. Daca dau muzica tare zornaie putin plasticele de la usi, in special in spate unde am si localizat problema-la buzunarele portierelor. Imi place mult suspensia, cel putin cea de pe invite. Cand cumparati masina, mergeti si verificati presiunea in pneuri, eu aveam in toate in jur de 3.7atm si trebuie 2.2, va dati seama.



Bine ca nu sunt nebun... Azi cu urechile atent in spate era sa urc pe trotuar blush.gif Aceeasi problema cu zornaitul cand muzica e dat un pic mai tare. O sa vad daca pot face ceva sa il opresc. Are cineva vreo solutie?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.