Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Sep 07, 2020 9:30 am

(video) Aha! Iată în garajul cui stăteau cel puţin nouă exemplare Toyota Supra A80 şi alte modele sport

În Massachusetts, SUA, poliția a găsit întâmplător un traficant de droguri care ținea un adevărat parc de mașini sport, preponderent japoneze, într-un garaj de-al său!
Totul a început cu verificarea obișnuită a unui Ford Econoline tras pe dreapta, care era condus de un oarecare Corey A. Taylor în vârstă 41 de ani. În dubiţă au fost găsite 62 kg de marijuana, o uniformă a companiei FedEx și mai multe boxe (cunoscute în limba rusă drept “кастеты” – o armă mică sub forma unei bucăţi de metal cu patru inele în care se introduc cele patru degete ale mâinii).
Dar descoperirea din microbuzul învechit s-a dovedit a fi doar un vârf de aisberg!
Puţin despre ce înseamnă regula celor 25 de ani: În fiecare an, un lot proaspăt de autoturisme și vehicule utilitare care niciodată nu au fost vândute în Statele Unite devin disponibile pentru import pentru că nu mai sunt afectate de legea locală ce limitează vârsta de import la 25 de ani. În 2019, de exemplu, au devenit posibile de importat modele ca: Audi RS2 Avant, construit de Porsche în 1994, primul Subaru WRX STi sau legendarul McLaren F1.
Şi colecţia nu se oprește aici. Cel puțin două Mitsubishi Lancer Evolution se mai pot observa, cel puţin o Mazda RX-7, un Nissan 350Z, trei Nissan-uri GT-R şi aproximativ 10 exemplare BMW M3 în caroserii E46 şi E92, printre alte maşini nu mai puţin interesante, însă pe care nu le putem vedea.

Din păcate, Skyline-urile și orice alte vehicule importate ilegal sau pentru care lipsesc documente, s-ar putea confrunta cu un concasor.
https://autoblog.md/video-aha-iata-in-g ... ele-sport/




Mitsubishi Galant Rendering, revigorarea sedanului elegant

Doar daca.
Ca parte a alianței Renault-Nissan, Mitsubishi are în prezent acces la o gamă largă de tehnologii și platforme. Deși asta nu înseamnă neapărat că compania ar cheltui bani pentru învierea lui Galant, cel puțin acum avem câteva motive pentru a crede că este posibilă o nouă berlină de la aceasta marcă. Nu acum, ci într-o zi. Probabil.
Prietenii noștri buni de la Kolesa.ru au venit cu ideea unui succesor Galant modern și chiar la prima vedere, randamentele lor arată grozav. Mașina virtuală reușește să păstreze o conexiune cu predecesorii săi și să se actualizeze în același timp. Nimic prea pretențios sau agresiv, doar o treabă bine realizată.
https://www.motor1.com/photo/5170621/mi ... rendering/





Mitsubishi se pregătește să reia programul de certificare SpaceJet
Avionul regional japonez a avut dezvoltarea suspendată în luna mai din cauza reducerilor bugetare

Mitsubishi Aircraft analizează datele pentru aproape 4.000 de ore de zbor efectuate cu aeronava de testare SpaceJet M90 pentru a se pregăti pentru reluarea programului de certificare. Informația a fost publicată de companie la sfârșitul lunii trecute. Airframer a confirmat că restructurarea programului de dezvoltare este în desfășurare, dar nu s-a prevăzut o prognoză pentru reluarea zborurilor.
„După ce vom finaliza restructurarea, vom reconstrui planul de realizare a TC (certificat de tip)”, a spus Mitsubishi. „Orice schimbare de personal efectuată ca parte a reorganizării noastre are ca scop construirea unei structuri organizaționale adecvate pentru a sprijini noua noastră direcție și concentrare și pentru a realinia resursele care să ne ajute să suportăm această criză.”
Programul, care trebuia finalizat cu ani în urmă, a suferit o lovitură severă în prima jumătatea avestui an, odata cu apariția crizei coronavirusului. Cu pierderi uriașe, MHI, holdingul care controlează Mitsubishi Aircraft, a decis să suspende programul și să reducă investițiile.Printre deciziile luate se numără înghețarea programului de jet M100, cu 76 de locuri și care vizează piața SUA, și închiderea diviziei americane, unde au fost efectuate teste de zbor.Din această cauză, prototipurile au fost trimise de la Moses Lake, Washington, la Nagoya, Japonia, unde sunt fabricate. Cel mai recent program de livrare pentru primele M90 pentru All Nippon Airways a fost în aprilie 2021, dar suspendarea va afecta cu siguranță programul.
https://www.airway1.com/mitsubishi-prep ... n-program/
Fişiere ataşate
m90-spacejet-830x402.jpg
m90-spacejet-830x402.jpg (59.2 KiB) Vizualizat de 339 ori
mitsubishi-galant-rendering.jpg
mitsubishi-galant-rendering.jpg (104.41 KiB) Vizualizat de 339 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Sep 11, 2020 11:50 am

Vezi care sunt toate masinile PHEV vandute in Europa in 2020! Lista completa si autonomia reala in modul EV
Tinand cont de cele foarte multe intrebari despre modelele PHEV, astazi prezentam lista completa de asemenea modele vandute in Europa.

Aici vedem atat vedeta segmentului PHEV in Europa, modelul Mitsubishi Outlander PHEV testat si de Autolatest AICI, acum vedem ca avem din ce in ce mai multe masini concurente din segmente diferite.

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/v ... n-modul-ev

Mitsubishi, după 130 de ani: de la curier la legendă a motorsportului mondial
Ce vedeți în imaginea de mai jos este Model-A, primul autovehicul de serie al Mitsubishi. Un sedan town-car cu patru uși și șapte locuri, animat de un motor cu patru cilindri în linie, de 2,8 litri, cu 35 de cai-putere.

Dar Model-A a apărut abia în 1917, la aproape jumătate de secol de la înființarea firmei. Așadar, cu ce se ocupa Mitsubishi înainte? Numele Mitsubishi Group a fost atestat pentru prima dată în pe 22 Aprilie 1870 și era al unei firme de… curierat. Yataro Iwasaki a început afacerea folosind trei vase cu aburi, pe care le-a folosit pentru transportul corespondenței. Mitsubishi a fost prima firmă japoneză care să livreze în China.
În 1893, fiul lui Yataro, Hisaya Iwasaki — proaspăt absolvent al Universității din Pennsylvania — devine președintele companiei și se extinde și în alte arii: sistem bancar, imobiliare, marketing etc.
Până la primul său automobil, Mitsubishi a construit avioane, tancuri, autobuze dar și bunuri de lag consum — electrocasnice și alte echipamente electrice. Toată experiența adunată anterior i-a calificat pentru producerea de echipament militar în cel de-al Doilea Război Mondial, însă deznodământul conflictului — cu ocupația americană — a dizolvat conglomeratul Mitsubishi… care a renăscut în mai puțin de un deceniu.În 1960, Mitsubishi lansează Colt 500, o compactă simpatică cu aer de Fiat 500. Numele Colt este purtat și de către alte modele (600, 1000, 1500) cu caroserii de sedan și fastback. Totodată, producătorul japonez se înscrie în competițiile naționale, unde Colt face performanță de-a lungul anilor ’60.
În 1970 este înființat Mitsubishi Motors Corporation iar japonezii semnează un contract de tip joint-venture cu Chrysler pentru distribuție și know-how. În același an este prezentat Colt Galant GTO, urmat de Minica F4 și Mirage. La finalul anilor ’70, Mitsubishi atinsese ritmul de producție de 1.000.000 de mașini/an.
Apariția lui Pajero în 1982 și înscrierea acestuia la ediția 1983 a Raliului Paris-Dakar — unde reușește să ocupe prima poziție la clasa sa, printre altele — întipărește Mitsubishi în istoria motorsportului mondial.
Însă explozia de popularitate a venit odată cu simbioza Mitsubishi Lancer Evo WRC și Tommi Mäkinen, o echipă care a cucerit patru titluri de campion mondial la raliuri.
Versiunile de stradă ale lui Lancer Evo au fost — cum altcumva? — produse automobilistice minunate. Lancer a ajuns la a zecea iterație și este în acest moment comercializat în câteva țări asiatice.
https://www.auto-bild.ro/stiri/aniversa ... 82671.html



Cum modifică pandemia industria auto și cum schimbă modul în care cumpărăm mașini
În timpul perioadei de izolare în unele orașe circulația auto s-a apropiat de zero și s-a putut auzi cântatul păsărilor chiar și în miezul zilei. Acum, sunt tot mai căutate mașinile second-hand și prețul lor a crescut, blocajele au revenit și au ”explodat” vânzările de biciclete și de trotinete. Mulți dealeri auto trec pe online și segmentul mașinilor electrice pare să primească un imbold. Însă piața mașinilor noi va scădea drastic, în uzinele auto deja se fac reduceri de personal și viitorul nu arată prea grozav, în condițiile în care un nou val de coronavirus pare să vină la toamnă.

Și domeniul auto a fost dat peste cap de pandemie. Uzinele auto s-au închis săptămâni întregi, piața auto a atins cel mai slab nivel din ultimii zeci de ani și transportul în comun a pierdut în două luni o bună parte dintre pasagerii fideli. Mulți au decis să-și ia mașină mai repede decât ar fi vrut, tendințe ce păreau de neclintit au fost răsturnate în nici 8 săptămâni și diverse probleme din marile companii au fost accentuate de criză și planuri radicale au fost anunțate mai repede decât s-ar fi dorit.

Piața auto a avut un semestru groaznic

Piața mașinilor noi a scăzut în țară cu 30% în primele șase luni și ianuarie a fost cea mai bună lună, cu peste 12.000 de mașini, apoi au urmat 4 luni cu cifre mult mai mici, aprilie având sub 5.000, și abia în iunie s-a depășit nivelul de 10.000. Este foarte clar că și dacă piața își va mai reveni, anul se va încheia cu o scădere de cel puțin 20%. Dacă numărul de infectări va crește și dacă economia va fi în continuare grav afectată și în toamnă, este posibil ca piața locală a mașinilor noi să scadă și cu peste 30%.

Datele APIA arată că segmentul SUV a atins un nivel record de aproape 40% în țară, datorită unor modele precum Dacia Duster, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, Hyundai Kona, Volkswagen Tiguan și Peugeot 3008. Benzina are o pondere de 65% din piață, dieselul are 29%, iar segmentele hibrid și electric au 6%, o cotă record. Mașinile 100% electrice au trecut în premieră de 1% din piață, cu un total de 600 în șase luni, dintre care 256 Renault și câte 61 Skoda, respectiv VW.
https://www.hotnews.ro/stiri-lumea_in_s ... masini.htm
Fişiere ataşate
mitsubishi-colt-500.jpeg
mitsubishi-colt-500.jpeg (199.77 KiB) Vizualizat de 318 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Sep 21, 2020 1:32 pm

2021 Mitsubishi Eclipse Cross obține un nou aspect radical

Dacă există un model foarte controversat în gama Mitsubishi Motor, acesta este Eclipse Cross. Introdus pentru prima dată în 2017, Eclipse Cross servește drept unul dintre cele mai mici crossover-uri ale mărcii. Pentru cei care se întreabă, nu mai semăna nimic cu Eclipse coupe / roadster de dinainte. În schimb, părea mai degrabă un Outlander restilizat.
După trei ani aflati la vanzare, Mitsubishi va oferi în curând modelului Eclipse Cross o actualizare de stil. Pe baza teaser-ului lansat de producătorul auto, acesta va fi un makeover major. Este greu de spus care sut exact noile schimbări din teaser. Însă partea frontală arată semnificativ diferită de designul actual. Între timp, partea din spate pare să aibă un nou set de stopuri.
Pentru a vedea modificările complete, va trebui să așteptăm până când Mitsubishi va dezvălui în cele din urmă actualizarea Eclipse Cross. Cu toate acestea, au spus că modelul actualizat a fost inspirat de conceptul e-Evolution. Mai mult,acestia adaugă că noul aspect prezintă „un design mai luxos și mai energic” pentru a se potrivi cu „stilul elegant SUV”.
Având în vedere acest lucru, nu am fi prea surprinși dacă facelift-ul face să semene mai mult cu gama actuală de vehicule a mărcii. Din păcate, pentru fanii Eclipse-ului original, modelul actualizat va fi în continuare un crossover.
În afară de stil, Eclipse Cross actualizat va primi și o opțiune hibridă plug-in. Acesta va avea același sistem de propulsie hibrid plug-in utilizat în Outlander PHEV. Pentru referință, sistemul de propulsie din Outlander PHEV produce 236 cai putere și cuplu de 300 Nm de la un motor pe benzină de 2,0 litri cu 4 cilindri, asociat cu un motor electric.
Eclipse Cross reproiectat urmează să debuteze în primul trimestru din 2021. Ca atare, așteptați să vedeți mai multe teasere de la Mitsubishi în lunile următoare.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... -look.html




Immortal L300: cel mai bine vândut model pentru Mitsubishi PH în august
Înlăturați Xpander, Mitsubishi Motors Philippines Corporation (MMPC) are un nou model de best-seller. Și nu, nu este Mirage anterior sau Mirage G4. În schimb, cel mai bine vândut MMPC pentru august este nemuritorul L300.
În ciuda implementării carantinei comunitare îmbunătățite modificate (MECQ) în Manila, Cavite, Laguna și Bulacan, MMPC a vândut în total 2.621 de unități în august. Din cele 2.621, 699 de unități erau din L300. Între timp, best-seller-ul anterior, Xpander, a coborât pe locul 2 cu 620 de unități vândute. Completarea primelor trei este Strada cu 564 de unități vândute.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... ugust.html



Nu mai poti da spaga! De astazi politistii de la rutiera au camere video tip bodycam care inregistreaza totul
Oficial MAI a declarat ca au venit cele peste 6.000 de camere video care se monteaza pe uniforma politistilor din Romania.
Principalii vizati sunt politistii de la Brigada Rutiera care au primit deja primele camere in Bucuresti si care sunt obligati sa le utilizeze de fiecare data cand opresc un sofer.
Utilizarea unei camere video cu metrologie care poate sa fie utilizata in instanta reprezinta cel mai bun pas luat de catre MAI atat pentru politistul din strada cat si pentru soferul oprit, ambii avand o dovada clara ca interactiunea a fost legala.Nu se cunoaste faptul daca politistul poate sa opreasca camera voit sa daca poate sterge inregistrarea dupa ce opreste un sofer care vrea sa dea spaga pentru a scapa de contraventie. In SUA toti politistii sunt obligati sa porneasca camera cand se dau jos din masina atunci cand opresc un sofer pentru o contraventie.
In 99% dintre cazuri politistul care a avut camera activa a fost achitat in instanta daca soferul a fost agresiv sau chiar a fugit de la fata locului.
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/n ... eaza-totul
Fişiere ataşate
image (1).jpg
image (1).jpg (857.96 KiB) Vizualizat de 267 ori
image.jpg
image.jpg (569.03 KiB) Vizualizat de 267 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Sep 22, 2020 12:35 pm

Euro, peste 5 lei? Cine face previziuni sumbre în privința cursului valutar


2020 e an electoral în România, cu două runde de alegeri, dar și cu o criză sanitară. Din acest motiv, sunt așteptate fluctuații în privința cursului euro-leu.

Mai multe bănci străine vin cu propriile previziuni legate de raportul leu-euro. Specialiști de la JPMorgan, Mitsubishi Financial, Erste, Commerzbank și BNP Paribas estimează fluctuații ale cursului valutar, unele influențate de alegerile locale și parlamentare, dar și de criza sanitară.

Există bancheri care cred că un euro va sări și de pragul de 5 lei. Unii cred că asta se va întâmpla anul acesta, alții avansează primele luni ale anului viitor. Majoritatea, însă, vorbesc despre un curs stabil în perioada următoare, în lipsa unor evenimente majore neprevăzute.
Bancherii care cred că un euro va sări de pragul de 5 lei
Băncile mai sus menționate estimează un curs de 4,88 lei/euro în ultimul trimestru al acestui an. Media estimărilor bancherilor străini arată că aceștia se așteaptă ca euro să treacă de pragul de 4,9 lei abia în primul trimestru al anului următor, în contextul în care la momentul respectiv ar trebui să se fi încheiat alegerile parlamentare, scrie profit.ro.
Bloomberg arată, însă, că există o bancă de stat din Germania, Landesbank Baden-Württemberg, care vine cu un scenariu sumbru. Instituția anticipează un curs de 5,2 lei/euro în trimestrul al patrulea al acestui an, cu un tren de depreciere pentru leu și anul următor, la 5,25 lei/euro în primul trimestru și la 5,3 lei/euro în trimestrul al doilea.
Și francezii de la BNP Paribas cred că euro va sări peste pragul de 5 lei, dar abia în primul trimestru al anului viitor.
De asemenea, americanii de la JPMorgan estimează un curs de 4,9 lei/euro în ultimele trei luni din 2020, cu o creștere treptată, la 4,95 lei/euro în primele trei luni ale anului următor și la 5 lei în trimestrul al doilea. Principalele două bănci din sondaj prezente în România, Erste (prin BCR) și Raiffeisen, au estimări similare. Astfel, cele două instituții de credit austriece văd cursul la 4,9 lei în ultimele trei luni ale anului și în creștere treptată anul următor, când ar trebui să ajungă pe final la aproape 5 lei/euro (4,98 lei/euro – Raiffeisen și 4,99 lei/euro – Erste).
„Ne așteptăm ca leul să continue să se deprecieze atâta timp cât deficitele gemene sunt relativ ridicate. Prognoza noastră indică o depreciere a leului de 2-3% pe an în termeni nominali. O corecție mai amplă comparativ cu evoluția istorică nu ar trebui exclusă, însă, după alegerilew parlamentare. BNR va continua, probabil, să intervină pe piața valutară pentru a tempera volatilitatea, dar nu împotriva trendului pieței.Rezervele valutare la un nivel record de 36,2 miliarde de euro în iulie oferă băncii centrale suficientă muniție pentru a atenua deprecierea leului”, potrivit unei note a analiștilor băncii austriece.
https://playtech.ro/2020/euro-peste-5-l ... i-valutar/

Asigurătorii din România: “Cartea Verde trebuie prezentată în format fizic la controalele din afara țării”
Documentul de asigurare Carte Verde trebuie prezentat pe suport de hârtie în afara ţării, în cazul unui control, potrivit Biroului Asigurătorilor de Autovehicule din România. BAAR precizează că noua lege prin care asigurarea RCA devine valabilă și în format electronic se aplică doar pe teritoriul României.
Modificările normative privind dovada asigurării RCA în format electronic ori prin interogarea bazei de date AIDA, în cazul unui control al documentelor de asigurare, în vigoare cu începere din data de 11 septembrie 2020, au aplicabilitate numai pe teritoriul României, a anunţat Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR).
Conform legislaţiei europene, fiecare stat membru al Spaţiului Economic European poate verifica documentele de asigurare Carte Verde pentru vehiculele din alte state membre care circulă pe teritoriul său în condiţiile prevăzute de legislaţia sa.
"Având în vedere că prevederile legislaţiilor din celelalte state membre în privinţa modalităţii în care se face dovada existenţei asigurării pot fi diferite, este recomandat ca, atunci când circulaţi cu autovehiculul într-un alt stat din Spaţiul Economic European, să aveţi asupra dumneavoastră documentul de asigurare Carte Verde emis pe suport hârtie de asigurătorii RCA direct sau prin distribuitorii de asigurări," potrivit unui comunicat.
În plus, reprezentanţii BAAR spun că atunci când se circulă cu autovehiculul într-un stat care nu este membru al Spaţiului Economic European (stat terţ) pentru care documentul de asigurare Carte Verde are valabilitate, acesta trebuie prezentat în original, pe suport hârtie.
https://www.automarket.ro/stiri/asigura ... 00141.html




OMV Petrom instalează în benzinăriile sale zece staţii de încărcare rapidă pentru maşinile electrice
OMV Petrom şi Enel X România vor instala, în următoarele luni, în staţii de distribuţie a carburanţilor din reţelele OMV şi Petrom, zece sisteme de încărcare rapidă pentru automobilele electrice.
Sistemele de reîncărcare rapidă vor fi instalate în staţii de carburanţi din reţeaua OMV şi Petrom, acoperind o distanţă de aproximativ 380 de kilometri pe drumurile principale din România, urmând a conecta oraşe din estul, centrul şi vestul ţării.
Toate staţiile de reîncărcare pentru maşini electrice instalate în cadrul parteneriatului vor avea o putere disponibilă de minimum 50 kW, iar un ciclu de încărcare pentru 80% din capacitatea bateriei unui autovehicul se va putea efectua în aproximativ 25 de minute.
Estimăm că, până la sfârşitul anului 2021, vor fi instalate în reţeaua noastră regională peste 40 de staţii de încărcare pentru maşini electrice.
Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil pentru activitatea Downstream OilOMV Petrom este prezent pe piaţa de distribuţie de carburanţi în România, Moldova, Bulgaria şi Serbia, operând o reţea de 802 staţii de alimentare sub mărcile OMV şi Petrom.
Ponderea autoturismelor electrice şi hibride noi în totalul pieţei auto locale s-a situat, în prima jumătate a acestui an, la 3%, conform datelor statistice oferite de Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor.
https://www.wall-street.ro/articol/Auto ... trice.html

(VIDEO) Crash test fără centura de siguranţă. Diferenţa e enormă!
Din păcate, suita de accidente grave din ultimul timp din Moldova ne arată că multe din accidentele în care mor oameni implică ocupanţi care încă mai evită să poarte centura de siguranţă. S-ar părea că e un lucru atât de elementar, care nici nu mai trebuie discutat, dar totuşi, unii continuă să-l ignore.Unii oameni, atât în ţara noastră cât şi în SUA sau Germania, precum arată şi video-urile de mai jos, consideră că dacă maşina are airbag, el îi va proteja suficient. La maşinile mai vechi, însă, airbag-ul se declanşa doar dacă centura e cuplată. La cele mai noi, el se declanşează oicum, dar nici asta nu e o protecţie suficientă, pentru că în timpul accidentului corpul celui necuplat se va mişca haotic şi airbag-ul va fi doar o pernă care speră să prindă o parte din acel corp. În rest, şoferul poate ajunge sub volan, pasagerii pot culisa de ici colo prin maşină şi adeseori pot fi chiar aruncaţi afară din maşină pe geam.
Vedeţi mai jos un video în care specialiştii ADAC din Germania demonstrează diferenţele a o mulţime de scenarii cu şi fără centură în crash teste, care arată şi vizual rezultatele extrem de diferită a unui accident în care ocupanţii poartă centură faţă de unul în care ei sunt necuplaţi. Se poate vedea chiar şi efectul unui accident fără airbag într-o maşină care luase 5 stele la EuroNCAP la vremea sa. Video este făcut mai mulţi ani în urmă, fiind şi mai interesant pentru noi, pentru că maşinile care erau atunci noi, sunt astăzi printre cele populare la mâna a doua.
De asemenea, am inclus şi un crash test american mai jos, cu o maşină mai veche, în care se arată scenariul fără centură şi fără aibarg vs centură şi airbag.
Vă indemnăm să cuplaţi centura de siguranţă întotdeauna şi să-i îndemnaţi şi pe alţii s-o facă!
https://piataauto.md/Stiri/2020/08/VIDE ... -e-enorma/
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Sep 23, 2020 11:25 am

Un viceguvernator din Rusia şi-a dat demisia după accidentul mortal provocat de fiul său

Un caz mai puţin specific pentru demnitarii de stat din Rusia a avut loc în aceste zile. Viceguvernatorul din regiunea Breansk din partea de Vest a Federaţiei Ruse şi-a dat demisia după accidentul mortal provocat de fiul său pe o stradă din oraşul Breansk. Mai mult de atât, oficialul s-a declarat gata să ajute prin toate mijloacele posibile apropiaţii şi familia victimei accidentului.Ceea ce a rămas din Volkswagen Touareg implicat în accident şi tatăl şoferului vinovat, viceguvernatorul Aleksandr Rezunov
Potrivit presei din Rusia, Maksim Rezunov, fiul viceguvernatorului Aleksandr Rezunov, a provocat un accident în noaptea de 18 septembrie 2020. Tânărul se afla la volanul unui Volkswagen Touareg şi a lovit în plin o Toyota WiLL, care staţiona în momentul impactului. Ulterior Toyota a fost proiectată pe contrasens, unde s-a tamponat de un Mitsubishi Lancer. Din cauza traumatismelor generate de seria de impacturi, şoferul Toyota WiLL a fost transportat la spital, unde s-a stins din viaţă.Toyota WiLL, transformată în fiare după impactul cu Touareg
Situaţia este cu atât mai gravă, că Maksim Rezunov, fiul viceguvernatorului şi cel ce se face vinovat de accident, a refuzat să fie testat alcoolscopic, iar martorii accidentului susţin că acesta avea semne de stare de ebrietate avansată. Mai mult de atât, tânărul a părăsit ulterior locul accidentului. Abia cu o zi mai târziu Rezunov a apelat la un spital din Breansk pentru îngrijiri medicale după traumele suferite în accident.Volkswagen Touareg care a provocat accidentul şi cel de-al treilea automobil implicat, Mitsubishi Lancer
Pe marginea cazului Poliţia a pornit un dosar penal, iar în seara zilei de ieri Aleksandr Rezunov, tatăl tânărului vinovat de accident, şi-a dat demisia. Demnitarul şi-a motivat decizia prin faptul că nu-şi doreşte ca tragedia cu implicarea fiului său să afecteze cumva imaginea guvernatorului regiunii şi să discrediteze munca efectuată de întreaga echipă. Totodată, acesta a declarat că nu va încerca să influenţeze mersulanchetei şi că este gata să sprijine prin orice metodă familia şoferului decedat.
https://piataauto.md/Stiri/2020/09/Un-v ... -fiul-sau/


Mitsubishi, Suzuki vor înființa fabrici de asamblare locale

Mergand pe urmele concurenților săi, producătorii de automobile Mitsubishi și Suzuki intenționează să înființeze fabrici de asamblare în țară, a declarat CFAO Motors Ghana, distribuitor local al celor două mărci de vehicule.
„Gruul nostru lucrează la asta; evident, până la începutul anului 2021 vom fi prezenți și ca fabrică de asamblare [pe piața locală], ”a declarat directorul general Paulo Fernandes pentru Business24 ca răspuns la o întrebare dacă producătorii de mașini pe care CFAO le distribuie în Ghana aveau planuri de asamblare local.
El a adăugat: „A avea o fabrică de asamblare în Ghana este o oportunitate imensă pentru producătorii auto mondiali de a produce vehicule noi la prețuri mai ieftine pentru populație - și cred că este o idee foarte bună”.
Pentru el, această mișcare afirmă încrederea celor doi producători auto și a CFAO în industria auto națională.
O serie de producători de automobile și-au anunțat intențiile de a înființa fabrici de asamblare pe piața din Ghana, după lansarea de către guvern a unei politici de dezvoltare a automobilelor pentru a încuraja investițiile în sector. Producătorul german de automobile Volkswagen (VW) a început deja să asambleze unele dintre mărcile sale la nivel local.
Pentru ca astfel de investiții să aibă succes, șeful CFAO Motors a reiterat necesitatea interzicerii vehiculelor uzate și recuperate, ceea ce, a susținut el, a fost „un lucru bun pentru mediu și pentru viitorul țării”.
„Dacă guvernul ne va sprijini - cum ar fi interzicerea importurilor de mașini uzate - piața noilor mașini va crește și va fi bună pentru toată lumea. Este periculos pentru națiunea în creștere să continue să cumpere vehicule care nu sunt potrivite pentru a fi conduse în Ghana. ”
Sectorul auto are nevoie de eforturi concertate

În afară de sprijinul guvernului, domnul Fernandes a declarat că industria auto autohtonă va avea nevoie de sprijin din partea băncilor, în ceea ce privește asigurarea unor mijloace sigure și durabile de finanțare pentru potențialii cumpărători de mașini.
El a spus: „Industria auto va avea nevoie de soluții de finanțare foarte interesante pentru a crește și va fi foarte dificilă fără sprijinul băncilor. Trebuie să fie o muncă în echipă între producătorii de automobile, dealeri, bănci și guvern. Acesta va fi un schimbător de jocuri pentru sectorul auto. ”
https://www.ghanaweb.com/GhanaHomePage/ ... ts-1066711


Lansare video Mitsubishi Eclipse Cross Facelift Teaser
Mitsubishi a lansat un nou videoclip teaser al faceliftului Eclipse Cross 2021. Noul teaser arată că noua versiune a SUV Coupe are tehnologie plug-in Hybrid (PHEV) și sistemul 4WD. Mitsubishi Eclipse Cross facelift este așteptat să fie introdus înainte de sfârșitul acestui exercițiu financiar.
Trecând după teaser, este vizibil faptul că noul Eclipse Cross facelift va primi un design frontal complet nou. Va avea bare de protecție și faruri noi. Unitatea farurilor este acum deplasată în partea inferioară din partea superioară și în apropierea capotei în modelul anterior. Partea superioară are acum lămpi de zi cu LED. Designul frontal pare inspirat de Mitsubishi Xpander și Pajero Sport.
Luminile din spate ale modelului par să se conecteze de la stânga la dreapta și împart geamul din spate în 2. Acest lucru a fost schimbat în noul model. Acesta primește o nouă semnalizrae LED care conectează luminile din spate, iar noua configurare seamănă cu Mitsubishi Xpander. Noul design se inspiră din conceptul 2 Mitsubishi e-Evolution, care subliniază puterea și dinamica patrimoniului SUV Mitsubishi Motors, sporind în același timp frumusețea și eleganța SUV Coupe.
Cel mai recent facelift Mitsubishi Eclipse Cross va primi tehnologia Plug-in Hybrid (PHEV). Se așteaptă să fie aceeași unitate care alimentează și Mitsubishi Outlander. Compania a spus că „noul Mitsubishi Eclipse Cross este primul pas către următoarea generație de Mitsubishi Design și multe alte lucruri viitoare”.
IN LINK REGASITI VIDEO-UL!!!
https://www.indiacarnews.com/news/mitsu ... sed-41860/




Mitsubishi AMANA înghețarea modelelor europene prin adăugarea unui nou hibrid, spun rapoartele


Mitsubishi va inversa parțial decizia de a îngheța lansarea de noi modele în Europa. Constructorul de automobile va începe să vândă o nouă versiune plug-in hibrid a modelului Eclipse Cross, in Europa, cum ar fi Germania, începând cu anul viitor, potrivit rapoartelor de știri și unelor surse cu cunoștințe despre planurile Mitsubishi.

Mitsubishi a anunțat în iulie că va încheia operațiunile în Europa, deoarece a încercat să atenueze pierderile, concentrându-se pe piețe mai profitabile, cum ar fi Asia de Sud-Est. Miscarea face parte dintr-o realiniere mai mare a alianței Renault Nissan Mitsubishi, care conferă prioritate fiecărei mărci în anumite regiuni.

Solicitat pentru comentarii, un purtător de cuvânt al Mitsubishi Europe a spus prin telefon: "MMC [Mitsubishi Motors Corporation] nu a luat nicio decizie cu privire la Eclipse Cross pentru Europa. Aceasta este pură speculație".

Când a fost contactat de publicația sora Automotive News Europe Automotive News, sediul central al Mitsubishi din Japonia a confirmat că versiunea hibridă plug-in a micului crossover va fi oferită „pe anumite piețe”, dar nu a oferit niciun detaliu.

Mitsubishi are în vedere vânzarea hibridului plug-in Eclipse Cross în Germania, Italia și Franța, a declarat sursa pentru ANE.

Site-ul german de știri Autohaus.de și site-ul francez de știri autoactu.com au raportat, de asemenea, că hibridul plug-in Eclipse Cross va fi vândut în anumite țări europene.

Decizia de a permite dealerilor germani să vândă vehiculul a venit după ce a făcut lobby de la Mitsubishi Germania către compania-mamă, a raportat Autohaus. Distribuitorilor li s-a spus știrea săptămâna aceasta de către directorul general Mitsubishi Germania, Kolja Rebstock.

Un purtător de cuvânt al grupului de dealeri Emil Frey, care importă Mitsubishi în Germania, a declarat pentru autoactu că „sunt în negocieri” pentru a permite vânzarea plug-in-ului Eclipse Cross în Franța.

Eclipse Cross, care a fost introdus în 2017, precum și prima versiune hibridă plug-in a plăcii de identificare au fost transmise într-un comunicat de presă. Producătorul auto a declarat că noul Eclipse Cross are un „design față și spate radical modificat” și este „primul pas către următoarea generație de design Mitsubishi”.

Știrea ar putea frustra dealerii, dintre care unii încearcă deja să părăsească acordurile de franciză înainte ca marca să părăsească Europa cu totul. Mitsubishi nu a spus când își va finaliza ieșirea din Europa.

Un nou model ar trebui să adopte reglementările privind emisiile Euro 6d care vor intra în vigoare în ianuarie viitoare. Mitsubishi a declarat că nu va proiecta SUV-ul compact Outlander, SUV-ul mic ASX și Eclipse Cross pentru a trece noul test de emisii, ceea ce înseamnă că nu ar putea fi înregistrate după sfârșitul acestui an. Pickup-ul L200 și mașina Space Star (vândută și sub numele de Mirage) nu sunt afectate.
Versiunea hibridă plug-in a lui Mitsubishi Outlander și-a păstrat locul de top-seller in Europa de Vest, cu un volum de 16.995 de unități până în iulie, potrivit datelor analistului Matthias Schmidt.

Vânzările lunare de hibrizi au depășit mașinile complet electrice în iulie pentru prima dată în acest an, deoarece clienții au profitat de stimulentele oferite vehiculelor electrificate.

Germania a fost cea mai mare piață de vânzări hibride plug-in din primele șapte luni, arată cifrele Schmidt.

https://europe.autonews.com/automakers/ ... eports-say
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Sep 24, 2020 11:31 am

Așa ar putea arata noul Mitsubishi Eclipse


Săptămâna trecută, am văzut primul teaser oficial asupra noii generații Mitsubishi Eclipse Cross. Știm de la începutul acestui an că SUV-ul a fost reproiectat împreună cu o serie de upgrade-uri sub masina, dar datorită recentului teaser subtil, artiștii digitali au acum suficiente informații pentru a crea o interpretare destul de precisă a viitorului model. Unul dintre cei mai buni artiști din acest domeniu este Nikita Chuiko și a creat din nou un design foarte realist,SPERAM SA ramana astfel.
https://carbuzz.com/news/this-is-what-t ... -look-like


MITSUBISHI ECLIPSE CROSS HYBRID

POZE + FILM IN LINK-UL DE MAI JOS:

https://insideevs.com/news/445021/mitsu ... v-version/




Mitsubishi Motors va înceta să producă primul EV produs în serie
Lipsa resurselor a lăsat i-MiEV fără upgrade-uri timp de un deceniu și a fost depășită de noii veniți


TOKYO - Mitsubishi Motors va înceta să producă prima mașină electrică de producție în serie din lume, i-MiEV, încă de la sfârșitul anului fiscal 2020, a aflat Nikkei.

Vânzările de i-MiEV au fost lente, iar mașinile rămân în urma celor ale rivalilor în ceea ce privește distanța de croazieră și alți factori.

Mitsubishi Motors a comercializat i-MiEV din 2009 în peste 50 de țări, inclusiv în Japonia, Europa și SUA, dar a vândut doar 32.000 până acum.

Acest lucru este în contrast puternic cu Leaf-ul Nissan Motor, dintre care aproximativ 500.000 au fost vândute de la lansarea sa în 2010.

„Nu aveam suficienți bani și personal pentru a continua să investim în dezvoltarea vehiculelor electrice”, a spus un director al Mitsubishi Motors.

Mitsubishi nu a putut efectua nici măcar o singură remodelare completă a i-MiEV, a cărei distanță de croazieră la o încărcare completă rămâne neschimbată la aproximativ 160 km.

Mitsubishi Motors va dezvolta un nou minicar electric pentru a înlocui i-MiEV cu partenerul său de alianță, Nissan. Cei doi intenționează să lanseze cel mai devreme noul model în anul fiscal 2023.

Parteneriatele dintre producătorii de automobile sunt în creștere pe fondul intensificării cursei de dezvoltare a vehiculelor electrice. Honda va fi partener cu General Motors pentru a dezvolta două mașini electrice pentru America de Nord.
https://asia.nikkei.com/Business/Automo ... roduced-EV
Fişiere ataşate
755446.jpg
755446.jpg (58.34 KiB) Vizualizat de 245 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Sep 25, 2020 9:06 am

Am ajuns să o vedem şi pe asta: un Mitsubishi Lancer Evo VII, scos la vânzare în Germania cu un preţ exorbitant!


Mitsubishi Lancer Evo au fost poate cele mai geniale maşini pe care le-a produs Mitsubishi în istoria sa şi pe care le-a produs Japonia în general. Păcat că în zilele noastre Mitsubishi e cu totul altceva decât a fost odată, alegând să se concentreze pe SUV-uri şi offroader-e şi uitând cu desăvârşire să mai dezvolte ceva în direcţia legendelor Evo sau Ralliart. Poate tocmai de asta modelele Evo mai vechi au început să crească în preţ şi să fie tot mai căutate.
Noi, însă, vorbim azi de un Lancer Evo VII, produs 2001, al cărui preţ poate părea prea exorbitant chiar şi în raport cu genialitatea ingineriei. Şi asta pentru că maşina, scoasă acum la vânzare în Germania, e cu volan pe dreapta, fiind importată din Japonia, şi are un parcurs deloc mic, de 180,000 km. Deci, după cum puteţi intui, fiind cu volan pe dreapta, această maşiniă nu e din seria acelor capsule ale timpului, conservate de bogaţii niponi. Maşina a fost alergată aşa cum se cuvine unui Evo, doar că a fost alergată în mâini bune!Exemplarul e într-o stare tehnică impecabilă, iar după aspectul exterior n-ai spune niciodată că are cei 180 mii pe bord. Motorul legendar de 2.0 litri de sub capotă, turboaspirat, n-a fost modificat şi livrează tot 280 CP şi 385 Nm.Fireşte, deoarece vorbim de un Evo, vorbim implicit şi de un sistem superb de tracţiune integrală. Mai mult ca atât, Lancer Evo VII venea deja cu diferenţial activ între punţi, un diferenţial cu alunecare limitată pe spate şi cu altul similar pe puntea faţă! Totul dirijat cu o cutie de viteze manuală! Eh, ce vremuri!Da, partea mecanică a acestei maşini e pur şi simplu superbă, iar condusul ei îţi va arăta cât de intense şi brute puteau fi senzaţiile unui asemenea sedan japonez nebun din acei ani!Dar, dincolo de asta, nu căutaţi aspect de muzeu la interior, sau păstrare cu sfinţenie a chestiilor iniţiale din uzină. Există un volan aftermarket, un sistem audio mai ştrengăresc — că aşa era filosofia acestor maşini, le cumpărai să le personalizezi şi să le scoţi foc pe ţeava de eşapament, nu să le pui tablouri pe perete.
https://piataauto.md/Stiri/2020/09/Am-a ... xorbitant/



Torch Tower: noul zgârie-nori Tokyo va deveni cea mai înaltă clădire din Japonia

Un zgârie-nori de 390 metri înălțime (1.279 picioare) inspirat de o torță în flăcări va deveni cea mai înaltă clădire din Japonia când se va deschide în 2027.

Situat deasupra unei noi piețe publice pline de plante din Tokyo, turnul va avea, de asemenea, o zonă de observare în creștere, din care vizitatorii se pot bucura de vederi asupra capitalei și a Muntelui Fuji din apropiere.

Deși proiectul a fost anunțat pentru prima dată în 2016, gigantul imobiliar Mitsubishi Estate a dezvăluit luna aceasta noul său design inspirat de torță, înainte de a dezvălui numele clădirii - Torch Tower - joi. Structura face parte dintr-o dezvoltare urbană mai largă de 31.400 de metri pătrați (338.000 de metri pătrați).

Cele mai multe dintre cele 63 de etaje ale clădirii vor fi dedicate spațiului de birouri, magazine și restaurante, precum și o sală mare de 2.000 de locuri și o baie, urmează să se deschidă la etajele inferioare.

Zona superioară a clădirii va conține un hotel cu aproximativ 100 de camere, în timp ce „flacăra” torței a fost rezervată pentru o zonă de observație numită „cer ”. Conform unui comunicat de presă, proiectul a fost prevăzut ca o „făclie care luminează lumea”.

Dezvoltatorul Mitsubishi Estate, care face parte din conglomeratul din spatele Mitsubishi Motors, susține că clădirea se va bucura de „cel mai înalt nivel de rezistență seismică din Japonia”. Dezvoltarea va oferi, de asemenea, zone publice care servesc drept adăpost în cazul unui dezastru natural.

https://www.msn.com/en-us/money/realest ... li=BBnb7Kz
Fişiere ataşate
BB19dyK4.jpg
BB19dyK4.jpg (34.82 KiB) Vizualizat de 238 ori
BB19dutd.jpg
BB19dutd.jpg (37.4 KiB) Vizualizat de 238 ori
BB19drNG.jpg
BB19drNG.jpg (48.08 KiB) Vizualizat de 238 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Sep 28, 2020 11:16 am

Mitsubishi ar putea anula, pentru moment, decizia de ieșire din Europa și pregătește un model nou PHEV

Mitusbishi a revenit asupra deciziei de a se retrage din Europa, potrivit celor mai recente informații neoficiale, care arată că ar pregăti un nou model pentru anul viitor. Constructorul japonez Mitusbishi pregătește noi modele pentru piața din Europa, deși anterior, în luna august, a anunțat că îngheață orice lansare de produs pe acest continent, pregătind retragerea de pe piață. Acum, surse neoficiale arată că planurile companiei s-au schimbat, fiind pregătită lansarea unui model plug-in. Este vorba despre SUV-ul Eclipse Cross, care ar putea lansa în 2021 o motorizare hibridă cu încărcare pe cele mai mari piețe din Europa. Informațiile au fost publicate de două publicații din Germania și din Franța, și au la origine surse apropiate de companie. În același timp, Automotive News a cerut un punct de vedere companiei japoneze, însă a primit două versiuni contradictorii. Reprezentanții din Europa au spus că, pentru moment, nu a fost luată nicio decizie finală. Cei din Japonia au precizat că modelul Eclipse Cross va fi vândut pe „anumite piețe”. Mitsubishi Motors a anunțat că va pleca din Europa în momentul în care a prezentat planul pe termen mediu, odată cu rezultatele primului trimestru din noul an fiscal.Decizia fusese luată având în vedere reducerea costurilor fixe și eficientizare a business-ului. În cadrul Alianței Renault Nissan Mitsubishi, companiei Mitsubishi Motors i s-au alocat regiunea ASEAN și zonele Oceania, Asia de Sud, America de Sud și Africa/Orientul Mijlociu. În Europa planurile prevedeau „înghețarea lansării de noi produse”, în timp ce în China planul stabilea o colaborare cu parteneri locali, în Japonia - restructurarea producției și a rețelei de vânzări, iar în America de Nord, reducerea costurilor fixe. Ulterior, pentru piața din Europa a apărut informația potrivit căreia sunt sistate toate livrările modelelor Outlander, Eclipse Cross și ASX, chiar din luna septembrie. Modelele L200 și Space Star mai sunt livrate până în 2021.Vânzările Mitsubishi pe continentul nostru erau susținute în special de SUV-ul hibrid Outlander, însă costurile de marketing și de funcționare fac neprofitabilă marca în aceste condiții. Cea mai mare problemă tehnică a mărcii vine de la obligativitatea de a omologa noi motoare care să respecte, de la 1 ianuarie 2021, limitele de emisii impuse de UE (Euro 6d). Mitsubishi a anunțat că nu va mai omologa noi motoare în Europa. SUV-ul Outlander, best sellerul mărcii, se pregătește să lanseze o nouă generație, însă aceasta nu va mai ajunge în Europa. Planurile Mitsubishi s-au schimbat radical în ultimii ani, situația financiară fiind în declin vizibil. La finalul anului fiscal 2019 - 2020, compania a înregistrat o pierdere de 25,7 miliarde yeni (circa 200 milioane euro), iar pentru anul următor prognozele vorbesc despre o pierdere de circa 3 miliarde euro. În primul trimestru al actualului an fiscal compania a înregistrat scăderi de 57% față de anul trecut. Mitsubishi este controlată de Nissan, care deține 34% din acțiuni, fiind și cel mai mare acționar.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... v-19487765



Mitsubishi Motors renunță la peste 500 de angajați pentru a reduce costurile
Mitsubishi Motors își reorganizează personalul și solicită pensionarea voluntară pentru 500-600 de angajați din Japonia, în principal cu funcții de conducere, pentru a reduce costurile.

Mitsubishi Motors vrea să implementeze această măsură de la jumătatea lunii noiembrie, potrivit unor surse citate de Reuters. Compania auto se așteaptă să înregistreze o pierdere netă de 360 ​​miliarde de yeni până în martie 2021, în urma scăderii vânzărilor, parțial afectate și de pandemie.
Pensionări voluntare la Mitsubishi
Mitsubishi s-a angajat ca în doi ani să scadă costurile fixe cu 20% prin reducerea forței de muncă și a producției, simultan cu închiderea unor reprezentanțe neprofitabile.
Compania intenționează să solicite pensionarea voluntară de la angajații din conducere cu vârsta de peste 45 de ani din Japonia, de la sediul central, dar și la alte locații, precum fabrica Okazaki și Mizushima. Un purtător de cuvânt al companiei a refuzat să comenteze, potrivit Reuters.Producătorul auto deja se confrunta cu scăderea vânzărilor pe cele mai mari piețe ale sale, din China și Asia de Sud-Est, iar criza coronavirusului a înrăutățit situația.
https://www.forbes.ro/mitsubishi-motors ... ile-184541





Taxele pentru permisul auto și certificatul de înmatriculare se vor putea plăti online prin platforma Ghișeul.ro

Taxele pentru eliberarea permisului de conducere și a certificatului de înmatriculare se vor putea plăti prin platforma online Ghișeul.ro, după modificarea unor acte normative specifice.
Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) a anunțat recent o modificare la legislația cu privire la plățile care se pot efectua prin intermediul platformei online Ghișeul.ro.
Astfel, prin intermediul acestei platforme se vor putea achita în curând și taxele pentru eliberarea permisului de conducere și a certificatului de înmatriculare. Măsura va intra în vigoare în momentul în care vor fi actualizare o serie de acte normative specifice."Ulterior modificării actelor normative specifice, vor putea fi achitate inclusiv plăți aflate în strânsă legătură cu prestarea unor servicii publice, precum contravaloarea pașapoartelor, a certificatelor de înmatriculare, a autorizațiilor provizorii și a permiselor de conducere", a declarat Octavian Oprea, vicepreședintele Autorității pentru Digitalizarea României.În prezent, cele două taxe pot fi achitate prin internet prin utilizarea serviciilor de internet banking ale plătitorului de taxe, printr-un transfer bancar în contul instituției.
https://www.automarket.ro/stiri/taxele- ... 99689.html




Transferul pe maşini ecologice se doreşte a fi forţat în UE. Ce ar putea propune Comisia Europeană
Comisia Europeană va propune ca UE să înăsprească şi mai mult limitele pentru emisiile automobilelor, a anunţat publicaţia germană Sueddeutsche Zeitung, care citează un material intern al Executivului comunitar, transmite Reuters.
Comisia Europeană va propune ca în 2030 nivelul mediu al emisiilor de dioxid de carbon (CO2) pentru noile maşini să fie cu 50% sub nivelul care va intra în vigoare din 2021 (95 g/km)!
Purtătorul de cuvânt al Executivului comunitar nu a dorit să comenteze informaţia.Conform datelor organismelor europene, 15% dintre emisiile de CO2 ale UE sunt produse de autoturisme şi autoutilitare. UE a adoptat o lege care să consolideze standardele privind emisiile de gaze, introducând un obiectiv de reducere a emisiilor de CO2 de 37.5% pentru autoturismele noi şi de 31% pentru furgonetele noi până în 2030, de la nivelul din 2021.Industria auto din Germania, cea mai mare din UE, va rezistat înăspririi limitelor pentru emisiile automobilelor, susţine Sueddeutsche Zeitung. Asociaţia Germană a Industriei Auto (VDA) a anunţat că va respinge cu fermitate înăsprirea limitelor pentru emisiile maşinilor!
Conform unui document intern consultat de Reuters, Comisia Europeană ar urma să propună ca UE să-şi stabilească ca obiectiv o reducere cu cel puţin 55% a emisiilor nete de gaze cu efect de seră în 2030, comparativ cu nivelul din 1990. Actuala ţintă pentru 2030 a blocului comunitar este o reducere cu 40% a emisiilor, faţă de nivelul din 1990.
https://autoblog.md/transferul-pe-masin ... europeana/

VIDEO Tokyo a plasat în parcuri toalete transparente
Tokyo a instalat toalete publice transparente într-un parc pentru a permite oamenilor să le verifice curățenia înainte de a le folosi, moment în care sticla devine opacă, potrivit Business Insider.

Toaletele sunt confecționate din „sticlă inteligentă” concepută astfel încât oamenii să poată vedea cât de curate sunt în interior înainte de a le folosi. Sticla devine opacă atunci când toaleta este blocată din interior.Acestea fac parte dintr-un proiect al mai multor designeri care refac 17 toalete publice ale orașului pentru a le face mai accesibile și mai atrăgătoare.
Scopul ete de a combate presupunerile că toaletele publice sunt „întunecate, murdare, mirositoare și înfricoșătoare”, a spus fundația nonprofit din spatele proiectului. "Noaptea, instalația luminează parcul ca un felinar frumos.", spun aceștia.Toaletele au fost instalate până acum în două dintre parcurile orașului: Parcul comunitar Haru-no-Ogawa și Mini Parcul Yoyogi Fukamachi.
https://www.hotnews.ro/stiri-internatio ... arente.htm
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Sep 30, 2020 1:34 pm

EXCLUSIV Atenţie, ŞOFERI. Când trecem la cauciucurile de iarnă. Titi Aur: Ești VINOVAT! Când devine periculos
Titi Aur, expert în conducere defensivă, a explicat în exclusivitate pentru DC NEWS când trebuie să schimbăm cauciucurile de vară cu cele de iarnă, dar şi care sunt pericolele la care ne expunem din cauza celor de iarnă.


"Când s-au impus cauciucurile de iarnă obligatorii de către ministrul transporturilor, lumea a sărit ca arsă, cu bănuieli că cineva vrea să importe. Dar utilitatea lor s-a dovedit în timp, şoferul român a înţeles cât sunt de importante cauciucurile de iarnă şi de vară, şi foarte rari sunt aceia care nu se gândesc la schimbarea cauciucurilor acum. Cel de iarnă este mai mare, mai cramponat, mai îngust, mai aderent chiar şi pe asfalt uscat, când e rece.
Este recomandat să se monteze acest cauciuc când asfaltul este de la 6 grade în jos. Atenţie, asfaltul, nu temperatura de afară!
Apar, bineînţeles, acele comentarii cu privire la toamnă şi primăvară, când o zi e frig, o zi cald, şi tot aşa. Facem un compromis! Schimbăm cauciucurile când afară avem constant sub 6 grade! Nu există o dată impusă. Legea spune că dacă eşti fără cauciucuri de iarnă când e zăpadă afară, eşti vinovat! Chiar şi în cazul unui accident, dacă tot ce ai făcut a fost să nu ai aceste cauciucuri eşti vinovat.
Un cauciuc de iarnă are aderenţă mai bună şi când plouă. Practic, în perioada de toamnă putem să ne asumăm să le schimbăm mai din timp, fie şi doar din motivul că la prima zăpadă vor fi cozi kilometrice la vulcanizări. Prima zăpadă poate veni pe 5-6 octombrie sau în ianuarie, nu ştim!", a declarat Titi Aur în exclusivitate pentru DC NEWS.
Atenţie, cauciucul de iarnă poate fi periculos

"Cauciucul de iarnă devine periculos când trecem de pe zăpadă pe polei. Dacă am merge cu cauciucul de vară pe perioada de zăpadă-polei, sau zăpadă-gheaţă, am avea aderenţă proastă peste tot şi am merge încet peste tot. Având cauciucuri de iarnă, pe zăpadă fără gheaţă avem aderenţă foarte bună, iar când intrăm pe gheaţă sau polei, aderenţa e foarte proastă, aproape de zero. Nu avem voie să mergem cu cele de vară în condiţii din astea, dar măcar mergem cu frică. Ăsta e inconvenientul celor de iarnă. Atenţie mare!"
https://www.dcnews.ro/atentie-soferi-ca ... 74312.html



ÎNTREȚINEREA MAȘINILOR ELECTRICE ȘI HIBRIDE, CU 50% MAI MICĂ DECÂT ÎN CAZUL CELOR CU MOTORIZARE CONVENȚIONALĂ
Un studiu recent a relevat că în cazul electricelor și hibridelor (plug-in), costurile de întreținere sunt în jumătate.

Consumer Reports a publicat un studiu privind costurile de întreținere și reparații ale mașinilor electrice, iar rezultatele sunt interesante.
Compilând informații din studii de fiabilitate efectuate în 2019 și 2020 pe mii de mașini electrice și hibride, analiștii au ajuns la concluzia că proprietarii de BEV și PHEV plătesc în medie cu 50% mai puțin decât cei care au mașini cu motoare termice. Media a fost calculată luând în calcul un ciclu de viață de 200.000 de mile (320.000 de kilometri) al vehiculelor. O altă concluzie a fost cea că emisiile de gaze cu efect de seră sunt cu 60% mai mici în cazul mașinilor electrice, scrie Green Car Congress.Raportat la costul per kilometru, electricele și hibridele plug-in cer 0,03 $/milă, în timp ce mașinile cu motor termic cheltuie 0,06 $/milă. Aici nu s-au luat în calcul decât costurile pentru revizii și reparații, nu și costurile pentru combustibil.„Electricele nu au nevoie de la fel de multă întreținere ca mașinile cu combustie, și chiar dacă reparațiile acestora nu sunt neapărat mai ieftine, sunt mai rare. Pe lângă faptul că sunt mai ieftine de întreținut, multe EV-uri au accelerații mai bune comparativ cu mașinile cu motor termic și nici nu pompează poluare în aer”, a declarat Gabe Shenhar, director la Centrul de Testare Auto Consumer Reports.Ca să trecem mai ușor peste informația deloc relevantă (într-un studiu de fiabilitate) privind accelerația mașinilor electrice, zic să ne concentrăm pe aspectul discutabil al studiului: mașinile hibride plug-in — care au și motor termic — sunt puse alături de cele electrice atunci când vorbim de beneficiile de fiabilitate. Asta în condițiile în care o mare parte din economii este obținută, în cazul electricelor, mulțumită unui ansamblu propulsor nepretențios, care nu are nevoie de schimb de ulei, spre exemplu.
https://turbomag.ro/intretinere-masina- ... id-studiu/

Noi norme privind autoturisme mai ecologice și mai sigure se aplică deja în întreaga Europă. Ce înseamnă asta
Noile norme privind autoturisme mai ecologice au intrat în vigoare, la nivel european, de la data de 1 septembrie 2020. Este vorba despre aplicarea Regulamentului UE privind omologarea și supravegherea pieței autovehiculelor (document în link).


Propus de Comisia Europeană, în anul 2016, în urma scandalului “Dieselgate”, și adoptat de Parlamentul European, în luna mai 2018, noul regulament revizuiește și limitează semnificativ sistemul anterior de omologare de tip și de supraveghere a pieței.

Acesta îmbunătățește calitatea și independența omologării de tip și a testării vehiculelor, sporește controlul autovehiculelor aflate deja pe piața UE și consolidează sistemul general printr-o supraveghere europeană sporită.Principalele elemente ale noilor norme ale UE includ:

Independența și calitatea testelor efectuate înainte de introducerea pe piață a unui autoturism: Serviciile tehnice care efectuează teste și inspecții ale noilor modele de autovehicule vor fi supuse unui audit independent, pe baza unor criterii stricte de obținere și păstrare a desemnării acestora de către statele membre. Autoritățile naționale de omologare de tip fac acum obiectul unor evaluări inter pares pentru a se asigura că normele relevante sunt implementate și respectate în mod riguros pe întreg teritoriul UE.
Controlul autoturismelor aflate deja pe piață: Noul cadru îmbunătățește, de asemenea, verificările efectuate asupra vehiculelor care circulă deja pe piață și sunt puse în vânzare de către concesionari. De acum înainte, statele membre sunt obligate să testeze în mod regulat un număr minim de automobile și pot în prezent să ia măsuri de salvgardare împotriva vehiculelor neconforme de pe teritoriul lor, fără a aștepta ca autoritatea care a acordat omologarea de tip să ia măsuri!
Supraveghere europeană: În plus, Comisia poate acum să efectueze verificări ale conformității vehiculelor în laboratoare sau pe șosea. În cazurile în care producătorii auto încalcă legislația în materie de omologare de tip (de exemplu, dispozitive de manipulare sau declarații false), Comisia poate dispune retragerea de pe piață la nivelul UE și le poate impune acestor producători sancțiuni de până la 30.000 de euro per autoturism! Până în prezent, numai autoritățile naționale care au efectuau omologarea de tip a autoturismului puteau impune astfel de măsuri.
“Europenii se așteaptă, în mod legitim, să conducă mașinile cele mai ecologice și mai sigure. Aceasta presupune efectuarea celor mai stricte controale asupra autovehiculelor introduse pe piață și aflate în circulație pe drumurile noastre. Pentru a realiza acest lucru, este nevoie, de asemenea, de o punere în aplicare reală și de supraveghere la nivel european: acesta este motivul pentru care, de acum înainte, Comisia va fi în măsură să efectueze controale asupra autovehiculelor, să declanșeze retrageri de pe piață la nivelul UE și să impună amenzi de până la 30.000 de euro per autovehicul atunci când se încalcă legea. Aceste reforme vin în completarea activității noastre privind o mobilitate mai curată și mai sigură, care, în contextul dificil al crizei actuale, necesită investiții și mai orientate către viitor în infrastructură și inovare. Eforturile noastre de a restabili încrederea consumatorilor, de a consolida piața unică și de a sprijini viabilitatea pe termen lung și competitivitatea globală a industriei europene a autovehiculelor merg mână în mână”, a declarat Thierry Breton, comisarul pentru piața internă
De la adoptarea regulamentului în 2018, producătorii de automobile, agențiile de omologare de tip și alte părți interesate au lucrat în permanență în vederea punerii în aplicare a noilor norme și a adaptării la cerințele cele mai stricte.
Comisia a furnizat resurse suplimentare pentru ca Centrul Comun de Cercetare (JRC) să preia acest nou rol în supravegherea pieței, finanțând personalul suplimentar necesar, costurile operaționale și construirea a două noi laboratoare. JRC dispune de două noi laboratoare de ultimă generație pentru efectuarea de controale.
https://autoblog.md/noi-norme-privind-a ... amna-asta/
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2679
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Oct 01, 2020 9:14 am

Fostul şef Renault-Nissan, Carlos Ghosn, lansează un program de revitalizare a economiei Libanului, ajunsă în colaps după zeci de ani de corupţie

Carlos Ghosn, fostul preşedintele al grupului Renault-Nissan, care a fugit din Japonia în urma unui scandal financiar, lansează un program de instruire în afaceri pentru a redresa economia Libanului, ajunsă în colaps după decenii întregi de corupţie la cel mai înalt nivel, transmite CNBC.
Executivul franco-libanez plănuieşte să-i instruiască pe liderii de business, să ofere programe de training digital şi să creeze startup-uri în parteneriat cu Universitatea Saint-Esprit de Kaslik (USEK), o universitate privată la nord de Beirut.
Anunţul vine la aproximativ două luni după o explozie devastatoare ce a cutremurat capitala şi a alimentat problemele economice ale ţării. Valoarea lirei libaneze a continuat să se prăbuşească în ultimele luni în contextul unei penurii de lichidităţi valutare. Astfel, inflaţia şi şomajul au crescut într-un ritm alarmant, Libanul intrând în faliment de stat la începutul lui martie, iar criza provocată de coronavirus nu a făcut decât să agraveze situaţia.
Ghosn a ajuns în Liban după ce autorităţile din Tokyo l-au acuzat de o serie de nereguli financiare şi abuz de încredere pentru neraportarea unor venituri de 82 de milioane de dolari.
Născut în Brazilia şi crescut în Beirut, Ghosn a fost unul dintre principalele personaje ale industriei auto la nivel global, deţinând poziţii cheie în cadrul Renault, Mitsubishi Motors şi Michelin North America.
Printre cei care se vor alătura iniţiativei fostului preşedinte Renault-Nissan se numără câţiva executivi ai producătorului Jaguar, CEO-ul Land Rover şi fostul vicepreşedinte Goldman Sachs – Ken Curtis.
https://www.businessmagazin.ro/actualit ... e-19592032




10 ani garanție disponibilă pentru noul Mitsubishi in Australia

Mitsubishi și-a oprit oferta de garanție de șapte ani, oferind acum garanție de cinci sau zece ani, în funcție de locul în care vă întrețineți mașina, deși verdictul nu este încă emis de ACCC cu privire la legalitățile acestei situații.
Trecând la una dintre cele mai lungi garanții disponibile (în ani) în Australia, Mitsubishi oferă oficial o garanție de zece ani pentru toate modelele noi vândute de la 1 octombrie 2020 - dar numai dacă întrețineți vehiculul la o reprezentanță Mitsubishi. Producătorul japonez oferă, de asemenea, servicii de preț limitate de 10 ani (pentru prima dată), astfel încât este oarecum mai simplă menținerea garanției de zece ani.
Cu toate acestea, distanța maximă parcursă înainte de expirarea garanției este de 200.000 km, deci nu veți fi acoperit timp de 10 ani dacă atingeți 200 kays înainte de acel moment. Și dacă nu faceți service la un dealer Mitsubishi, atunci primiți doar o garanție de cinci ani / 100.000 km, mutând garanția de la Mitsubishi sub Kia și MG (șapte ani / km nelimitați) și, de asemenea, în lipsa multora mărci care oferă o garanție de cinci ani, nelimitată, care depășește limita de 100.000 km.
Noua garanție a Mitsubishi a fost anunțată pentru prima dată într-o investigație efectuată de Comisia australiană pentru concurență și consumatori luna trecută, întrucât este în prezent ilegal ca un producător de automobile să anuleze garanția unui consumator dacă autovehiculul este deservit la un atelier independent recunoscut, mai degrabă decât la un dealer al producătorului.
Cu siguranță, producătorul are un mare beneficiu în menținerea banilor clienților la un centru de service timp de zece ani, deoarece piesele de uzură nu sunt acoperite de garanție.
În cazul Mitsubishi, producătorul arată că vehiculul ar trebui, în așteptări rezonabile, să mearga zece ani și ar trebui săacopere garantia în acest interval de timp dacă ceva nu merge bine.
https://www.msn.com/en-au/motoring/news ... r-BB19B2lA



VIDEO: Brake Busters episodul 3

https://www.auto-bild.ro/video/video-br ... 88145.html





Bugetul Programului Rabla Plus va fi suplimentat cu 60 de milioane de lei. Vor putea fi achiziționate 4.000 de maşini electrice
Bugetul Programului Rabla Plus va fi suplimentat cu 60 de milioane de lei şi va ajunge la 200 de milioane de lei în 2020, iar în acest fel românii vor putea cumpăra aproximativ 4.000 de maşini electrice, a declarat ministrul Mediului, Costel Alexe.

"Trebuie să continuăm pe acest drum şi să stimulăm la nivel naţional achiziţia de maşini electrice dacă ne dorim cu toţii şi cu adevărat să respirăm un aer mai curat în marile oraşe ale României. Şi pentru asta dragi români am decis să suplimentăm bugetul AFM pentru Programul Rabla Plus, pentru a-i sprijini pe toţi românii care îşi doresc să-şi achiziţioneze un mijloc de transport, un autovehicul electric sau hibrid, prietenos cu mediul.
Am dispus demararea procedurilor pentru suplimentarea bugetului Administraţiei Fondului pentru Mediu pentru programul Rabla Plus cu 60 de milioane de lei. Astfel, pentru anul 2020 bugetul programului va ajunge la 200 de milioane de lei. Ceea ce vom face cu această majorare e că vom oferi românilor posibilitatea să-şi achiziţioneze un număr aproape istoric, record, de maşini electrice.
În 2020 am putea ajunge la 4.000 de maşini electrice, evident mai mult decât s-au achiziţionat în toţi cei 4 ani de când funcţionează programul Rabla Plus în România. Dacă în ultimii patru ani s-au achiziţionat 3.000 de maşini electrice s-au hibrid în ţara noastră prin Programul Rabla Plus, numai în 2020 Guvernul României sprijină achiziţionarea a 4.000 de maşini electrice. În acest fel continuă investiţiile în tot ceea ce înseamnă măsuri verzi în ţara noastră", a spus Costel Alexe, într-o postare video pe Facebook.
Premieră. Întregul buget, epuizat
El a afirmat că, pentru prima dată în istoria programului Rabla Plus, întregul buget pentru persoanele fizice care îşi doresc să îşi achiziţioneze maşini electrice a fost epuizat.

"Ştiţi deja că anul acesta Rabla Plus a demarat cu cel mai mare buget de când există programul, 140 de milioane de lei, cu 45% mai mult decât în 2019, când bugetul a fost de 95 milioane de lei. Şi evident, pentru a veni în sprijinul românilor am păstrat cea mai mare primă pentru achiziţionarea unei maşini electrice din Europa, circa 10.000 de euro. Bugetul pe care îl avem la dispoziţie ne permite pentru 2020 să oferim circa 3.000 de vouchere pentru români care îşi doresc un mijloc de transport prietenos cu mediul, electric şi evident, care să polueze foarte puţin.

La această dată avem deja pentru persoanele fizice un număr de rezervări aproape dublu faţă de anul trecut de maşini ecologice achiziţionate prin Administraţia Fondului de Mediu. Putem spune că este un succes neaşteptat mai ales prin condiţiile pandemiei prin care am trecut cu toţii, în care industria auto a avut de suferit, dar astfel arată că apetitul românilor a crescut pentru maşinile electrice, moderne, cu emisii scăzute sau chiar zero de gaze cu efect de seră sau dioxid de carbon", a precizat Alexe.

Ministrul Mediului a subliniat că vor fi sprijinite, de asemenea, investiţiile în infrastructura verde, staţiile de încărcare, deoarece "vom ajunge la un apetit ridicat din partea românilor abia atunci când vom putea avea staţii de încărcare indiferent de unde până unde circulăm, fie că vorbim de la Suceava la Giurgiu, de la Constanţa la Arad".

Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor, a anunţat pe 18 iunie, într-un comunicat de presă transmis AGERPRES, că aproape jumătate din eco-tichetele alocate programului Rabla Plus au fost rezervate, iar 90% dintre cei care au accesat această facilitate au ales o maşină 100% electrică.

https://www.wall-street.ro/articol/Auto ... trice.html
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori