Sfaturi de urmat la ridicarea masinii de la dealer
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
QUOTE (PaulT @ Dec 14 2008, 09:44 AM) Eu am fost tratat ireprosabil in showroomul din Giulesti.Cei din Expozitiei,de unde am ridicat masina,au fost mai slabi,dar totusi ok.Am primit covorase textile cadou(originale Mitsubishi).
Crede-ma...asa vine masina de la producator...aia cu "cadou" e o gogoasa.... am ridicat in cele din urma masina,sunt foarte multumit de ea....dar am gasit "vonovatul" pentru intarziere...acestia sunt cei din Expozitiei. Da' dk a venit spunem k e bine
Crede-ma...asa vine masina de la producator...aia cu "cadou" e o gogoasa.... am ridicat in cele din urma masina,sunt foarte multumit de ea....dar am gasit "vonovatul" pentru intarziere...acestia sunt cei din Expozitiei. Da' dk a venit spunem k e bine
- florin.buzea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Feb 09, 2009 11:18 am
- Contact:
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
QUOTE (Sfinxul @ Feb 9 2009, 12:24 PM) Interesant. De cand ?
Ca eu in 2007 am ridicat-o doar cu niste "covorase" din hartie. Nici urma de covorase din material textil.
Da.Cum spuneam si eu am ridicat masina in decembrie 2008 tot cu covorasele textile originale. Care dau parca mai bn decat cele de cauciuc, doar ca se murdaresc repede in sezonul ploios.In rest,pentru praf cred ca fac fata cu brio, fiind usor de scuturat. Oricum am rezolvat problema presurilor de cauciuc, cumparand unele originale, de la "Bursa" forumului.
Ca eu in 2007 am ridicat-o doar cu niste "covorase" din hartie. Nici urma de covorase din material textil.
Da.Cum spuneam si eu am ridicat masina in decembrie 2008 tot cu covorasele textile originale. Care dau parca mai bn decat cele de cauciuc, doar ca se murdaresc repede in sezonul ploios.In rest,pentru praf cred ca fac fata cu brio, fiind usor de scuturat. Oricum am rezolvat problema presurilor de cauciuc, cumparand unele originale, de la "Bursa" forumului.
- numai_silviu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am
citeam pe'aici pe undeva ca cineva a ridicat masina si avea 66km la bord. Este normal? Eu stiu ca ar trebui sa aiba 5-10 maxim km. Merg cu suspiciunile mai departe.. ar putea in service sa modifice cip.ul motorului de la bun inceput (inainte de livrare) si la prima revizie sa spuna iaca tu ai modificat cipul... nu mai ai garantie la motor.. pare destul de exagerat dar traim in romanica... Se poate verifica cumva (este sigilat?) acel cip?
QUOTE (numai_silviu @ May 4 2009, 03:04 PM) Merg cu suspiciunile mai departe.. ar putea in service sa modifice cip.ul motorului de la bun inceput (inainte de livrare) si la prima revizie sa spuna iaca tu ai modificat cipul... nu mai ai garantie la motor.. pare destul de exagerat dar traim in romanica... Se poate verifica cumva (este sigilat?) acel cip?
Nu stiu daca e in interesul lor sa iti taie garantia atat timp cat masina merge.. poate cand pica ceva prea scump de pe ea, dar.. de ce s-ar complica sa umble in soft cand iti pot refuza garantie pe motiv de.. exploatare necorespunzatoare?
Le e mult mai usor asa, iar interesul major al service-urilor e sa mergi sa faci reviziile la ei - fapt pt care o sa ai garantie fara numar pana atunci cand apar probleme majore evident din cauza unei "exploatari necorespunzatoare".
Nu stiu daca e in interesul lor sa iti taie garantia atat timp cat masina merge.. poate cand pica ceva prea scump de pe ea, dar.. de ce s-ar complica sa umble in soft cand iti pot refuza garantie pe motiv de.. exploatare necorespunzatoare?
Le e mult mai usor asa, iar interesul major al service-urilor e sa mergi sa faci reviziile la ei - fapt pt care o sa ai garantie fara numar pana atunci cand apar probleme majore evident din cauza unei "exploatari necorespunzatoare".
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori