Mituri? Se Adapteaza Motoarele La Stilul De Condus?
Ma, daca ati mai citi niste manuale de service de la masinile voastre, pun pariu ca nu vi s-ar mai parea ca trage mai bine, suna mai bine, consuma mai nu stiu cum. Ati deveni dintr-o data mai...realisti.
Diferentele intre 2 masini, una cu mers batraneste, alta cu pedala folosita de parca ar fi intrerupator ON/OFF mai degraba apar in urma problemelor care apar dupa un mers subturat de exemplu. Dupa aia va puneti sa comparati masinile si normal ca va iese ca aia cu pedala ON/OFF e "invatata" mai bine...
Diferentele intre 2 masini, una cu mers batraneste, alta cu pedala folosita de parca ar fi intrerupator ON/OFF mai degraba apar in urma problemelor care apar dupa un mers subturat de exemplu. Dupa aia va puneti sa comparati masinile si normal ca va iese ca aia cu pedala ON/OFF e "invatata" mai bine...
- andrei.pex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm
am dat un link legat de rodaj, pentru a va putea face si o parere referitor la problema "cum o inveti asa o ai".
Nu-s foarte convins ca merita sa fie facut asa rodajul, insa in multe privinte ce e scris acolo cam vine din realitate.
Eu am luat-o pe a mea progresiv, dar i-am mai dat si peste 3000 de ture. Explicatia MCar de la livrare pentru rodaj a fost: in prima mie de km nu-i da in rosu. Asa am facut. N-a vazut rosu, dar a vazut 4-5000 de ture. Rezultatul: desi intre scaun si volan e un tacanit in 70% din timp (mai ales cand lipseste detectorul de radar de pe scaunul din dreapta) si masina nu sta prea mult sub 3-4000 de ture, n-a consumat ulei in primii 20.000 (adica nah, a consumat dar insignifiant, nu am fost nevoit sa completez, desi cel putin in afara orasului cam sta in 6000 de ture constant), consumul dupa 10.000 km e foarte de vis (intre 10 si 11 oras cu reprize sportive dese si clima pornita) iar afara la 200 constant (Bucuresti - Pitesti 20-25 de minute doar cu treapta a 4 a si foarte rar a 5 a) consum 12%.
Nu-s foarte convins ca merita sa fie facut asa rodajul, insa in multe privinte ce e scris acolo cam vine din realitate.
Eu am luat-o pe a mea progresiv, dar i-am mai dat si peste 3000 de ture. Explicatia MCar de la livrare pentru rodaj a fost: in prima mie de km nu-i da in rosu. Asa am facut. N-a vazut rosu, dar a vazut 4-5000 de ture. Rezultatul: desi intre scaun si volan e un tacanit in 70% din timp (mai ales cand lipseste detectorul de radar de pe scaunul din dreapta) si masina nu sta prea mult sub 3-4000 de ture, n-a consumat ulei in primii 20.000 (adica nah, a consumat dar insignifiant, nu am fost nevoit sa completez, desi cel putin in afara orasului cam sta in 6000 de ture constant), consumul dupa 10.000 km e foarte de vis (intre 10 si 11 oras cu reprize sportive dese si clima pornita) iar afara la 200 constant (Bucuresti - Pitesti 20-25 de minute doar cu treapta a 4 a si foarte rar a 5 a) consum 12%.
interesat linku, inca nu am citit tot, dar revin. si eu am cam facut ca tine Apple, adica am incercat sa respect limita celor 3500 sa zicem de ture in rodaj, dar a vazut si 5000 si nu imi consuma ulei (adica nu tre sa completez de loc) intre schimburi, iar actualul stil de condus e cu schimbat frecvent la peste 5000
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
QUOTE (Apple @ Jun 4 2009, 09:18 AM) ...
consumul dupa 10.000 km e foarte de vis (intre 10 si 11 oras cu reprize sportive dese si clima pornita) iar afara la 200 constant (Bucuresti - Pitesti 20-25 de minute doar cu treapta a 4 a si foarte rar a 5 a) consum 12%.
Scuze de offtopic, dar marmota ce zicea ?
La capitolul rodaj, si eu am mers aproximativ la fel in prima mie, in general pana in 3500, dar a vazut si 4-5000. In ciuda acestui fapt, consumurile pe care le mentionezi tu sunt intr-adevar de vis. Trebuie sa mi le arati si mie, sa imi organizezi te rog un demo. Mie nu mi-a luat in oras mai putin de 11 niciodata la mers normal (cu exceptia testului facut la 1 noaptea in care am scos 7.1%, dar il consider irelevant); la mers sportiv garantat 12-13 sau mai mult (si fara AC). Iar la 200 Km/h, nu cred nici mort ca iti ia 12... la mine se duce bara aia de consum instantaneu peste 20... Eu am facut un test la 170 si deja acolo imi lua 13%. Pe bune, chiar vreau sa imi arati si mie consumurile astea... live.
consumul dupa 10.000 km e foarte de vis (intre 10 si 11 oras cu reprize sportive dese si clima pornita) iar afara la 200 constant (Bucuresti - Pitesti 20-25 de minute doar cu treapta a 4 a si foarte rar a 5 a) consum 12%.
Scuze de offtopic, dar marmota ce zicea ?
La capitolul rodaj, si eu am mers aproximativ la fel in prima mie, in general pana in 3500, dar a vazut si 4-5000. In ciuda acestui fapt, consumurile pe care le mentionezi tu sunt intr-adevar de vis. Trebuie sa mi le arati si mie, sa imi organizezi te rog un demo. Mie nu mi-a luat in oras mai putin de 11 niciodata la mers normal (cu exceptia testului facut la 1 noaptea in care am scos 7.1%, dar il consider irelevant); la mers sportiv garantat 12-13 sau mai mult (si fara AC). Iar la 200 Km/h, nu cred nici mort ca iti ia 12... la mine se duce bara aia de consum instantaneu peste 20... Eu am facut un test la 170 si deja acolo imi lua 13%. Pe bune, chiar vreau sa imi arati si mie consumurile astea... live.
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Musca in lapte si putin offtopic ... QUOTE iar afara la 200 constant (Bucuresti - Pitesti 20-25 de minute doar cu treapta a 4 a si foarte rar a 5 a) consum 12%.
Intrebarea intrebatoare ... 200 cu a 4-a? ? ? I got to get me one of those! ( intreb nu la misto ci pt ca nu as vrea sa incerc niciodata .. asa ca mai bine aflu daca poate sau nu:)) )
Intrebarea intrebatoare ... 200 cu a 4-a? ? ? I got to get me one of those! ( intreb nu la misto ci pt ca nu as vrea sa incerc niciodata .. asa ca mai bine aflu daca poate sau nu:)) )
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori