Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Joi Iul 23, 2015 2:08 pm

QUOTE (radu-lancer @ Jul 6 2015, 07:27 AM) 6 iulie 2015
Mitsubishi ASX 2015 primeste o noua motorizare diesel 1.6 115 CP Blue HDI
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/m ... p-blue-hdi

De la PSA? Bleah... ma gandeam ca isi dezvolta propriul motor care sa intruneasca norma euro 6. Iar incep cu imprumuturi de la altii cum a fost si cazul lui 2.0....

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Aug 03, 2015 12:15 am

2 august 2015



Cum a ajuns varsta parcului auto din SUA la un nivel record, desi americanii cumpara masini noi in ritm alert
http://0-100.hotnews.ro/2015/07/30/cum- ... itm-alert/

S-au epuizat 60% dintre tichetele Programului Rabla 2015
http://0-100.hotnews.ro/2015/07/21/s-au ... lui-rabla/

Rovinietă prin SMS pentru abonaţii Digi Mobil
http://www.informatiiauto.ro/rovinieta- ... 15005.html

Mitsubishi Pajero Sport a primit o nouă generație pentru piețele din Asia și America
http://www.automarket.ro/stiri/mitsubis ... -id/411823

Mitsubishi ASX este disponibil acum cu noul motor Diesel 1.6 EURO 6
http://www.auto.ro/mitsubishi-asx/mitsu ... 54971.html

Mitsubishi nu va mai produce automobile în SUA. Se va focusa pe pieţele Japoniei, Rusiei şi Asiei
http://www.piataauto.md/Stiri/2015/07/M ... -si-Asiei/





Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Aug 10, 2015 12:29 pm

10 august 2015

Noul Mitsubishi Pajero Sport este construit pe baza tehnica a lui L200
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/n ... a-lui-l200

Poruncile întreținerii corecte a mașinii: "Mașinile moderne sunt făcute să reziste 400.000 de kilometri, dar trebuie întreținute corect"
http://www.automarket.ro/stiri/poruncil ... 64859.html

Studiu: selfie-urile la volan, mai periculoase decât SMS-urile
http://www.automarket.ro/stiri/studiu-s ... 64567.html

Mitsubishi lansează ultima ediţie Lancer Evolution X Final Edition
http://www.piataauto.md/Stiri/2015/07/M ... l-Edition/


Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Oct 05, 2015 7:52 am

Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2015 e gata sa-si deschida portile. 7 noutati de la Frankfurt, direct la Bucuresti



Editia 2015 a Salonului Auto Bucuresti si Accesorii (SAB & A) isi deschide portile pe 1 octombrie, urmand sa fie deschisa publicului pana in data de 11 octombrie. Organizatorii spun ca sapte dintre noutatile prezentate la Salonul Auto de la Frankfurt (17-27 septembrie) vor fi expuse si la Bucuresti. Pretul unui bilet este de 25 lei, iar parcarea costa 10 lei.


La expozitie vor fi prezente premiere nationale si cele mai noi modele auto de la marci precum: Adria, BMW, Citroen, DS, Fiat, Fiat Professional, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Land Rover, Lexus, Maserati, Mazda, Mercedes-Benz, MINI, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Piaggio, SEAT, Skoda, Suzuki, Toyota, Volvo.

Opel aduce la SAB & A, in standul Opel Di-Bas, noul Opel Astra. Modelul a avut lansarea mondiala la Salonul Auto de la Frankfurt, iar incepand cu 1 octombrie publicul din Romania il poate vedea la SAB & A in avans fata de prezenta modelului la reprezentantele Opel.

Honda Trading Romania lanseaza nouile Civic Type R, HR-V si Jazz. Cu aceasta ocazie cele trei noi modele se vor alatura modelelor cu facelift Civic si CR-V lansate in primavara acestui an.

AutoItalia va expune in premiera la SAB & A Fiat 500 cu facelift, iar la stand va fi si Fiat 500X, SUV-ul de oras bazat pe modelul 500. Maserati vine cu modelele Ghibli si Quattroporte in doua versiuni de motorizare: 3.0 diesel (275 CP) si 3.0 benzina (410 CP) cu tractiune integrala. La fel ca la editia anterioara a Salonului, marca Jeep va fi reprezentata de modelele Renegade, Cherokee, Grand Cherokee si Wrangler.

Inchcape Motors aduce la SAB Toyota Auris cu facelift, noua Toyota Avensis (lansare oficiala in cadrul Salonului), Toyota Corolla, Toyota Yaris si Lexus NX.

Volvo va expune noul Volvo XC90.

Automobile Bavaria aduce BMW i3, BMW Seria 3 facelift, BMW X6, BMW Seria 4, BWM Seria 4 Gran Coupe, BMW Seria 6 Gran Coupe si MINI cu 5 usi.

Tiriac Auto aduce la SAB & A modelele: Mercedes-Benz Clasa A facelift, Mercedes-Benz GLC, Mercedes-Benz GLE, Mercedes Benz GLE Coupe.

In standul Land Rover si Jaguar veti regasi modelele Range Rover Sport, Range Rover, Range Rover Evoque, Land Rover Discovery 4, Land Rover Discovery Sport, Jaguar XJ, Jaguar F-TYPE, noul Jaguar XF, si Jaguar XE.

Ford va prezenta modelele: Ford Mondeo, Focus, Fiesta, Kuga, Ranger, Transit, Transit Custom, Transit Connect, Transit Courier, si, in premiera, nouile Ford Mustang si Ford S-MAX.

In standul Hyundai vizitatorii vor putea admira modelele i10, i20, i30, Elantra, i40, Santa Fe, Tucson, Hyundai H350, iar Mitsubishi va prezenta modelele Lancer, ASX, Outlander PHEV, Pajero, Mitsubishi Outlander facelift si noul Mitsubishi L200.

Peugeot prezinta la standul sau modelele 301, 308, 508, RCZ, 2008, 3008, Partner, precum si modelul 208 cu facelift.

Citroen si DS au C4 Cactus, respectiv DS 5 facelift.

Arian Motors va aduce la SAB Mazda2, Mazda3, Mazda6, Mazda CX-5 facelift, Mazda CX-3 si, in premiera nationala, noua Mazda MX-5, prezenta la stand exclusiv in weekendul 3-4 octombrie.

Badsi Nissan va fi prezent la Salon cu Nissan Qashqai, Nissan Juke facelift si Nissan X-Trail.

Standul grupului Avia Motors va avea ca exponat principal noua generatie Skoda Superb, nava amiral a gamei Skoda.

SEAT va avea in prim plan modelul Ibiza facelift, dar si sedanul Toledo cu un interior revizuit.

ELCANI Ploiesti, reprezentantul marcilor ADRIA si CAMP-let in Romania, va prezenta in exclusivitate la SAB & A seria de autorulote Matrix, rulotele Aviva si remorca-cort Camp Let.

TMC Electro Mobility vine la Salon cu statii de incarcare autovehicule electrice, solutii software integrate, consultanta electro mobilitate.

In al doilea an de participare, PISA MOTORS, importatorul in Romania al vehiculelor comerciale Piaggio, continua prezentarea de modele folosite pe scara larga in marile orase vest si nord europene cu scopul de a schimba in bine traficul comercial si utilitar in mediul urban.

Pentru a treia oara in cadrul SAB & A, „Bucharest Classic Car Expo” va fi organizat in parteneriat cu Oldtimer Studio Restaurari. Este vorba despre o expozitie inedita dedicata automobilelor istorice: 50 de masini pe 2.000 de metri patrati. Vizitatorii foarte tineri vor putea face cunostinta pentru prima oara cu produsele industriei romanesti de automobile de acum cateva zeci de ani cum ar fi ARO, Dacia 1300, Dacia Sport, Oltcit dar si diverse alte autoutilitare produse in Romania. In incercarea de a aduce aminte de trecutul romanesc insemnat in motorsportul european, BCCE va prezenta automobilul cu care Eugen Ionescu Cristea a devenit Campion Balcanic.

Intre 1 si 11 octombrie la Romaero Baneasa va fi prezent si IAro Camarad – o masina-concept realizata de un grup de studenti ieseni care ar putea fi versiunea moderna a celebrului 4×4 romanesc ARO.

Marc Areny, francezul care a transformat o Dacia Logan intr-un vehicul 100% electric, vine la Salonul Auto Bucuresti pe 3 si 4 Octombrie cu primul Logan 100% electric.

De asemenea, merita stiut si faptul ca in cadrul SAB & A va avea loc SAB Air Show – cel mai spectaculos show aviatic al toamnei oferit in parteneriat cu Aeroclubul Romaniei si Iacarii Acrobati. SAB Air Show se va desfasura intre 3 si 4 octombrie si 9 si 11 octombrie, iar accesul publicului la show-urile aeriene va fi gratuit.

Vizitatorii SAB & A 2015 vor castiga numeroase premii, premiul cel mare fiind o excursie o excursie de 6 zile, cu demipensiune si ski pass inclus pentru doua persoane in Tirol.

Salonului Auto Bucuresti si Accesorii este un eveniment sustinut de APIA si ACAROM.

Evenimentul se tine in perioada 1-11 octombrie la Romaero Baneasa, cu program de vizitare intre orele 10:00 si 20:00.

Sursa: 0-100.ro

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mie Oct 07, 2015 11:56 pm

Legendarul EVO spune „Adio” americanilor cu versiunea Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition

Recent cei de la Mitsubishi Motors SUA au prezentat versiunea facelift al modelului Lancer X, iar acum ne prezintă şi versiunea de “Adio” al

celui mai potent Lancer, modelul Lancer Evolution X Final Edition, dedicat publicului american. Dacă pentru Japonia versiunea Final Edition

este disponibilă doar în 1,000 de exemplare, americanii vor primi un total de 1,600 de exemplare al versiunii de „Adio” bazate pe specificarea de bază GSR.

La exterior versiunea americană se deosebeşte prin acoperişul din aluminiu vopsit în negru, jantele Enkei

de 18 inch, conturul calandrului întunecat şi logoul „Final Edition” de pe capacul portbagajului. Final Edition

poate veni doar în 4 culori - Pearl White, Rally Red, Mercury Gray şi Octane Blue.

La interior acesta primeşte plăcuţe „Final Edition” cu numărul de ordine al exemplarului, covoraşe cu inscripţia „Lancer Evolution Final Edition”, scaune sport şi accente roşii.

Nu lipseşte nici legendarul sistem
de tracţiune integrală S-AWC.

Preţul pentru Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition în SUA
va porni de la 37,995 dolari.

Sursa:
http://www.piataauto.md/Stiri/2015/10/L ... l-Edition/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Vin Oct 09, 2015 11:26 am

Liniuţă pe şosea şi în off-road cu Mitsubishi L200, Volkswagen Amarok şi Toyota Hilux [VIDEO]

Nu vezi în fiecare zi drag race-uri cu camionete, dar iată că britanicii s-au gândit şi la asta. Avem mai jos un videoclip cu o cursă între un Mitsubishi L200, un Volkswagen Amarok şi o Toyota Hilux.

Britanicii de la Auto Express au pus la cale două curse mai puţin obişnuite. Mai exact, o liniuţă pe asfalt şi una pe câmp. Cu camionete.
Protagoniştii sunt Mitsubishi L200, Volkswagen Amarok şi Toyota Hilux (din generaţia anterioară, ce-i drept). Noul L200 are un diesel de 2,4 litri care dezvoltă 181 CP, Amarokul are un TDI biturbo de 2,0 litri cu 180 CP, iar Hiluxul e pus în mişcare de un diesel de 3,0 litri care produce 171 CP.
Rezultatele curselor, în videoclipul de mai jos.








Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Vin Oct 09, 2015 3:43 pm

http://www.theguardian.com/environment/ ... CMP=twt_gu

Macar suntem cei mai aproape de cat trebuie dar tot trebuie sa mai munceasca sa la aduca la zi.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Oct 12, 2015 8:18 am

Conceptul Mitsubishi eX e un SUV compact care prefigurează următorul ASX

Japonezii de la Mitsubishi s-au dus la Salonul Auto de la Tokio cu o mică armată de modele noi, printre care şi câteva concepte interesante. Dintre acestea, SUV-ul electric eX ne-a atras privirile cel mai tare. Avem detalii mai jos.



Acesta e conceptul Mitsubishi eX. Un SUV compact (sau crossver, spune-i cum vrei) 100% electric care arată ca şi cum ar putea susţine compania auto japoneză pentru următorii 10 de ani dacă ar intra mâine în producţia de serie. Dar nu va ajunge pe liniile de asamblare ale uzinelor prea curând, deci nu va susţine nimic.



Nu e totul pierdut, însă, fiindcă jucăria asta galbenă prezentată la Salonul Auto de la Tokio se va metamorfoza, în viitorul apropiat, în noua generaţie a modelului ASX, niponii spunând despre prototip că îmbină „eleganţa şi stilul unui shooting brake cu liniile unui SUV compact”. Nu suntem foarte siguri ce înseamnă asta, dar sună bine.
Partea din faţă e agresivă şi futuristă, iar acoperişul pare că pluteşte datorită stâlpilor lunetei camuflaţi în negru. E un efect pe care l-am văzut şi la alte maşini, iar aici funcţionează foarte bine.



În ceea ce priveşte partea tehnică, japonezii au fost foarte zgârciţi şi s-au limitat la a spune că există un sistem de propulsie 100% electric şi un sistem de tracţiune integrală.

Sursa: promotor.ro / Foto: Mitsubishi

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mie Oct 14, 2015 12:47 pm

Anvelopele de iarnă au cea mai bună performanţă de la sub +7°C


Performanţa anvelopelor este direct legată de temperatura exterioară. Pe măsură ce temperatura scade chiar şi cele mai bune anvelope de vară vor avea o performanţă mai slabă decât cele de iarnă, unele studii spunând că sub 0 grade siguranţa pasagerilor scade cu peste 50% în cazul anvelopelor de vară. Chiar şi anvelopele all-season, deşi sunt fabricate pentru toate anotimpurile, nu vor avea aceeasi performanţă ca cele de iarnă.

Euromaster Romania lansează anul acesta o campanie pentru montarea anvelopelor de iarnă, din timp, cu scopul de a creşte siguranţa şoferilor şi a pasagerilor, evitarea accidentelor şi a daunelor automobilelor cât şi evitarea amenzilor primite de la poliţia rutieră. De asemenea, prin schimbarea anvelopelor odată cu reducerea temperaturii exterioare, se evită cozile la service generate de prima zăpadă şi a amenzilor pentru circulaţia pe zăpadă, gheaţă sau polei.
Imediat ce temperatura exterioară coboară sub +7°C, anvelopele de vară îşi pierd elasticitatea şi aderenţa la şosea, crescând distanţa de frânare, scăzând siguranţa pasagerilor din autoturism.


Potrivit Codului Rutier, anvelopele de iarnă nu sunt obligatorii începând cu data de 1 noiembrie, dar sunt obligatorii chiar şi în octombrie (sau în orice altă lună a anului) în cazul în care se circulă pe drumuri publice acoperite cu zăpadă, gheaţă sau polei. Astfel, şoferii sunt obligaţi prin lege să aibă anvelope de iarnă, când circulă pe drumuri acoperite cu zăpadă, gheaţă sau polei, indiferent de data calendaristică.


Anvelopele de iarnă au o compoziţie şi o amprentă diferită de cea a anvelopelor de vară, cu un procentaj mai mare de cauciuc natural şi silică in compoziţie, ceea ce face să nu se întăreasca atât de tare ca şi cauciucul sintetic în condiţii de iarnă, rezultând o aderenţă sporită pe carosabilul umed şi alunecos. În condiţiile sezonului rece, atât anvelopele de vară cât şi cele pentru toate anotimpurile devin mai tari, scade elasticitatea, în consecinţă au performanţe inferioare celor de iarnă, iar distanţa de frânare pe zăpadă fiind cu 50% mai mare decât în cazul anvelopele de iarnă.

Sursa promotor.ro

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Oct 19, 2015 12:02 am

Adio, Lancer EVO! Sigla EVO nu va mai fi folosită decât pe câteva SUV-uri de performanţă, unele dintre ele hibride plug-in
http://www.automarket.ro/stiri/adio-lan ... 66787.html

Cu cât au crescut amenzile rutiere într-un singur an. Care e amenda maximă pe care o poate plăti un şofer din România
http://www.promotor.ro/masini-noi/news/ ... a-14852981


Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori