Rip Evo......pacat

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
mikael
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 04, 2010 12:48 pm

Mesaj de mikael » Sâm Iul 12, 2014 7:08 am


Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Sâm Iul 12, 2014 10:10 am

Mitsubishi Lancer EVO a ajuns la capat de drum: nu va mai fi fabricat

Detalii : mai sus in link ul colegului sau in articolul de mai jos.




ESENŢIAL
?Lancer EVO a fost fabricat incepand cu 1992
?Modelul Lancer va continua sa fie fabricat
?In Europa vanzarea se va opri din 2014


Ultima generatie de Mitsubishi Lancer EVO cu numarul 10 este totodata si ultima pe care o vor face japonezii. Ultimul facelift ce poarta numele de Lancer 2015 a fost prezentat oficial de japonezii de la Mitsubishi in fotografii alb-negru. Pentru ca... RIP Mitsubishi Lancer!

Poate cea mai cautata si vanduta masina sedan cu veleitati sportive din lume este Mitsubishi Lancer EVO. O masina care a rivalizat mereu cu Subaru Impreza WRX STI, dar care a reusit mereu sa fie mai buna. Drept dovada, si in competitiile de motorsport din Romania, numarul masinilor EVO este net superior fata de cel al sedanurilor Subaru. Insa succesul din motorsport se pare ca nu se prea potriveste cu succesul in vanzari. Pentru ca producatorul a anuntat ca 2014 este ultimul an in care se va mai fabrica modelul EVO.

Productia masinii cu 4 portiere sport a inceput in 1992, cu prima generatie de Lancer EVO. Dupa care, a urmat o lunga serie de masini de succes, cumparata mai ales de catre iubitorii de senzatii tari, dar si de cei care au luat startul de-a lungul vremii in raliuri si alte concursuri de viteza. Ultima generatie, cea cu numarul 10, a inceput sa fie fabricata in 2007, iar acum, la mai bine de 8 ani de cand se fabrica, ultimul model cu facelift numit Lancer EVO 2015, se pare ca este si ultimul produs puternic de la Mitsubishi

Se pare ca acest model 4x4 si motor de 2 litri supra-alimentat care produce acum 291 cp va fi scos de pe pietele europene incepand cu acest an, iar pe piata americana si cea japoneza se va mai vinde pana in 2015 inclusiv. Ultimul model de facelift al generatiei EVO X are acelasi motor de 2 litri cu 16 valve si un turbo-compresor cuplat unei transmisii cu 6 viteze Twin-Clutch Sportronic Shift Transmission (TC-SST).

Sfarsitul unei ere dominate de Lancer EVO are insa un motiv bine intemeiat. Se pare ca modelele din gama EVO erau de departe cele mai poluante si cele mai nocive pentru mediu, tragand in jos media normelor de noxe. Mitsubishi a anuntat ca pe viitor doreste sa se axeze in special pe vehiculele electrice si hibride, iar dezvoltarea unei noi generatii cu numarul 11 de EVO este exclusa. Insa nu este esclus sa vedem peste cativa ani un nou Lancer EVO hibrid, cu o putere de peste 300 cp, dar care sa aiba niste emisii de noxe reduse, aliniindu-se astfel la cerintele mondiale. Adica viitorul nu va mai fi format din masini consumatoare de benzina, care polueaza, dar care ofera senzatii tari si multa adrenalina. Viitorul suna cam... electric. Sa fie oare bine?

Sursa:http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/m ... 23121.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Dum Iul 13, 2014 9:05 am

Mitsubishi Lancer Evolution X: generaţia 2015 va fi ultima pentru berlina de performanţă

Mitsubishi a confirmat că generaţia 2015 a lui Lancer Evolution X va fi ultima pentru acest model. Succesorul său se lasă aşteptat, japonezii preciz?nd că nu este plănuit un model cu aceeaşi configuraţie, adică nu vom vedea o berlină cu motor turbo şi tracţiune integrală


Mitsubishi Lancer Evolution



Mitsubishi Lancer Evolution X va mai fi produs p?nă ?n luna iulie a anului 2015, informează americanii de la Jalopnik cit?nd un comunicat de presă şi o declaraţie a reprezentanţilor mărcii japoneze. Lansat ?n 2007, Lancer Evolution X se află pe o piaţă de nişă cu v?nzările ?n scădere, iar cei de la Mitsubishi nu vor să investească ?n dezvoltarea unui succesor care să urmeze aceeaşi linie. Altfel spus, Mitsubishi nu va produce un Lancer Evo XI şi nicio berlină care să aibă motor turbo alimentat cu benzină şi sistem de tracţiune integrală optimizat pentru performanţe ridicate. Vestea bună pentru fanii performanţelor asigurate de know-how-ul celor de la Mitsubishi este că marca va explora ?n continuare posibilităţile viitoare ?n materie de modele de performanţă, dar se vor concentra pe soluţii care implică tehnologii din domeniul vehiculelor electrice.

Generaţia 2015 a lui Mitsubishi Lancer Evolution X arată la fel ca versiunea precedentă a modelului, dar piaţa americană primeşte anumite pachete de dotări suplimentare. ?n anumite ţări, Mitsubishi a sistat deja v?nzările lui Lancer Evolution. Compania japoneză trece printr-o situaţie nefavorabilă ?n materie de rezultate de v?nzări şi este nevoită să renunţe la un asemenea stindard deoarece păstrarea unui model care aduce pierderi ?n gamă este costisitoare la nivel logistic

?n ceea ce priveşte viitorul, unele voci spun că succesorul lui Mitsubishi Lancer Evolution X se va numi doar ?Evolution? şi va primi un motor electric pe l?ngă sistemul de propulsie compus din motor turbo şi tracţiune integrală. Merg?nd pe calea hibridizării, succesorul lui Lancer ar putea asigura performanţe suplimentare, un consum mai redus şi o bază mai mare de clienţi. Zvonurile anunţă şi integrarea unei motorizări turbo de 1.1 litri, cu patru cilindri ?n linie, care va asigura 230 CP. Alături de sistemul hibrid menţionat mai sus, modelul ar putea asigura un nivel de performanţă egal sau chiar superior cu cel al unui Lancer Evo X, alături de un consum redus dramatic

http://www.automarket.ro/stiri/mitsubis ... 57180.html

Avatar utilizator
mikael
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 04, 2010 12:48 pm

Mesaj de mikael » Mar Iul 15, 2014 10:16 am


Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mie Iul 16, 2014 5:19 pm

The next generation of Mitsubishi Evo will be notably smaller than the last version according to company president Osamu Masuko.

In late March 2014, Mitsubishi spokeswoman Namie Koketsu issued a press release stating ?Mitsubishi Motors does not have any plans to design a successor with the current concept, as a high-performance four-wheel drive gasoline-powered sedan. Mitsubishi Motors will explore the possibilities of high-performance models that incorporate electric vehicle technology.?, marking Mitsubishi's exit from the manufacturer of performance vehicles.

Cei pasionati e cazul sa ne procuram un 8-9 sau 10, dupa gusturi si buzunar, pana se mai gasesc, sau pana cand nu devin raritati si le creste pretul

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Ian 05, 2015 2:24 pm

Vezi cum arata noul Mitsubishi EVO X 2015 de 480 CP-Concept Final
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/v ... cept-final


Ca de final'......

Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Mie Mar 04, 2015 10:15 am

Parerea mea este ca este o decizie rationala ...

Evo a fost o masina tare la vremea ei si inca mai este. Dar in ultimii ani modelele rivale s-au apropriat sau chiar au intrecut Evo ca performante.
Vezi Mercedes A 45 AMG de exemplu cu 360 CP dintr-un motor de 2 litri.
Sincer sa fiu daca cei de la Mitsubishi ar fi fost mai indrazneti ar fi putut scoate si ei ceva similar din Evo. Nu ma refer aici la modelele FQ facute special in UK. Ci la ceva global. Dar cred ca ar fi fost greu ca emisiile si noxele sa fie rezonabile. Si probabil ar fi tras media firmei mult in jos.

Oricum Mitsubishi a fost intotdeauna o firma inovatoare. Vezi de exemplu iMiev - prima masina electrica in productie de serie. Din pacate au tinut-o foarte mult in teste si au scos-o foarte tarziu pe piata si la un pret mare fata de exemplu Nissan Leaf. De aici si esecul ei...
Pacat insa ca de multe ori Mitsubishi nu a reusit sa si scoata ceva bani din aceste modele/idei inovatoare.
Ideea de a scoate un model de performanta cu motor pe benzina si motor electic din pacate nu mai este o noutate. Ca nici modelele de performanta full electrice.
Dar nu prea vad o alternativa. Sper numai ca noul model, daca va exista, sa fie undeva in fata rivalilor ca performante. Si la un pret competitiv.
Altfel nu va fi decat probabil un nou esec.


Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Sâm Mar 07, 2015 10:58 pm

Sincer nu cred ca se va vinde o versiune de fabrica cu 480hp iar in ce priveste 2.0 turbo de la AMG ... motoarele car pe capete si sunt inlocuite pe banda rulanta, cel putin asa spun gurile rele.

Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Lun Mar 09, 2015 9:37 pm

Din pacate sunt putini care in ziua de azi se uita la fiabilitate. Mai ales la o masina noua.
Daca rezista cativa ani este foarte bine. Dupa aia o dau si nu le mai pasa daca au aparut probleme pentru cine a luat-o ...

Ca si performante se putea merge si pe alta solutie.
O masina mai usoara. Vezi de exemplu noua Mazda 3 care are cam 1200 de kg fara sofer. Intr-adevar Mazda 3 nu are tractiune integrala. Asta ar fi insemnat cam 100 de kg in plus.
Deci cred ca se putea scoate o masina bazata pe o platforma noua, cu greutatea de vreo 1300 kg fara sofer. Deci cu vreo 200 de kg mai usoara ca Evo X care din ce stiu are aproape 1600 de kg (cu sofer banuiesc).
La o astfel de masina ar fi fost de ajuns si 300 CP.
Consumul si emisiile ar fi fost mai mici si performantele net superioare.

Ca sa nu mai spun ca o astfel de masina ar fi putut sa continue traditia Mitsubishi in raliuri unde acum legea o fac masinile de vreo 1200 de kg.

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori