Producatori De Rulmenti.

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Sâm Mar 07, 2015 5:26 am

Salutare! Mi-a venit si mie randul sa schimb un rulment la Colt-ul meu. Nu postez in sectiunea colt pentru ca este o problema geranala subiectul acestei postari.
Toti stim ca cele mai populare marci de rulmenti sunt FAG, INA, SKF, Febi Bilstein, dar uitandu-ma eu pe site-urile de piese de schimb, am observat ca un FAG pentru masina mea costa nici mai mult nici mai putin de 412 RON (fara curier, desi ar fi frumos la banii astia transportul sa fie moca).
Mi se pare putin ultragios, in sensul in care lumea-si schimba rulmenti pe la masini mai ale naibii cu 40-70 RON bucata!
De ce costa asa mult la Colt chiar nu-mi dau seama. E adevarat ca nu e doar rulmentul este un ansamblu, pe care vi-l pun si ca atasament sa va faceti o idee, insa tot mi se pare enorm! Problema e ca nu am de ales.
Vroiam sa va intreb insa ce experienta si daca ati avut cu urmatorii producatori: Optimal sau BTA, astia costa vreo 280 RON bucata si zic eu ca nu e de neglijat. Pe de alta parte sa dau mai putin si sa-l schimb iar peste nu stiu cat timp, iar nu e bine.
BTA vad ca-s polonezi, dar nici o problema, FAG se fac tot in Polonia de exemplu. Stiu ca l-am ajutat pe un prieten sa schimbe la Ford si era Made in Poland pe cutie.
In fine, rolul acestei postari asta este de a aduna informatii despre alti producatori cu preturi mai omenesti!
Daca aveti si alte sugestii de rulmenti sunt binevenite. Chiar sunt curios ce experiente placute sau neplacute ati avut. Nu conteaza pe ce masina!
Fişiere ataşate
1313322.jpg
1313322.jpg (153.33 KiB) Vizualizat de 7787 ori

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Sâm Mar 07, 2015 1:31 pm

dragi prieteni nu vreau sa fac reclama ..dar cele mai ieftine preturi le gasim la www.autokarma.ro uite am cautat rulmen pentru lancerul meu si e doar FAG producator si ma costa 150lei mie nu mi se pare mult in conditiile in care un rulment tine zeci de mii de km

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Dum Mar 08, 2015 6:16 pm

Si la noi e 70 de lei rulmentul, dar tot ansamblul e 3-4 mil.

Avatar utilizator
robertina1924
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 03, 2013 5:25 pm

Mesaj de robertina1924 » Dum Mar 08, 2015 8:02 pm

Sa în?eleg ca la Colt nu se schimba rulmentul separat? Vine cu tambur cu tot?! E cam aiurea dac? nu se poate extrage rulmentul, vrei nu vrei trebuie sa schimbi ?i tamburul! N-am mai vazut la nici o ma?in? chestia asta...

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Lun Mar 09, 2015 12:03 am

Da vine cu tambur cu tot. Nu cred ca se poate extrage. Daca te uiti in manualul de reparatie iti dai seama ca nu prea ai cum sa-l extragi.
Sa nu va mire si la termostat gasesti doar "ciuperca" aia metalica, dar daca te uiti la ansamblu (corupul in care se baga) iti dai seama ca nu ai practic cum sa bagi acolo ciuperca aia si sa si etansezi sa-ti mearga. Astia fac asa de capul lor doar doar sa vanda...dar degeaba. Cat despre autokarma, nu, nu au cele mai mici preturi dimpotriva!
Daca vreti pret mai bun decat pe autokarma.ro intrati pe epiesa.ro

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Mar 09, 2015 9:11 am

Rulmentul se poate schimba de unul singur si pe fata, cunosc 2 persoane care au facut asta, pe un forfour 1.1 si un brabus.... Dar trebuie sa stii ce sa faci, altfel platesti mai mult pe manopera decat ar fi facut tot ansamblul.

Avatar utilizator
robertina1924
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 03, 2013 5:25 pm

Mesaj de robertina1924 » Lun Mar 09, 2015 3:17 pm

Da, mai mult ca sigur ca au facut asta desfacind si montind noul rulment pe bucati. Dar daca este compromisa calea de rulare de pe tambur e cam degeaba. Merita incercat daca faci treaba de unul singur cu atentie, banuiesc ca nu prea se gasesc mecanici amatori sa piarda timpul cu dezasamblarea rulmentilor fara sa-ti ia cat nu merita si mai ales cum sunt majoritatea mecanicilor din ziua de azi de "filtre si ulei"...nu se mai baga la lucrari asa zis mai complexe, ce necesita ceva munca si timp.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mar Mar 17, 2015 3:02 am

Nu merge mai baieti sa faceti destea. Stiu si eu tot felul de "mesteri" care au tras pe Dacie de le-a venit rau si le pune o sarma dar nu merge asa la rulmenti nu la masina asta.
Daca vrei sa nu ai treaba, pui ce trebuie acolo, cum trebuie si sanatate. Eu unul nu m-as pune sa fac asa ceva. Ai nevoie de fiabilitate nu toata ziua sa-ti desfaci roata..pui rulmentul intr-un an pui altul. Oricum vad ca topicul asta nu prea si-a atins scopul.. eram curios ce branduri de rulmenti s-au folosit, care a fost bun si care nu.. nu am aflat inca. Pacat.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Mar 17, 2015 8:37 am

Pe spate, daca iei FAG in cutie vine tot SKF, care e mai scump. Adica...eu am folosit SKF. Pe fata nu stiu daca e la fel skema.

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 72
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Mar Mar 17, 2015 6:54 pm

Parerea mea este ca SKF face cei mai buni rulmenti si role. Pe locul doi as pune FAG, restul e poveste

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori