Salutare
Din pacate azi am reusit sa fac un accident cu masina
A fost neatentia mea , si se pare ca acest lucru o sa ma coste scump.
Imi puteti spune va rog ce radiator imi recomandati ? Am gasit de la mai multi producatori , dar nu stiu care este bun sau care se potriveste.
Daca stie cineva specificatiile si marimile si numele producatorului as ramane recunoscator si dator.
Se merita sa cumpar unul nou ? sau sa caut la dezmembrari ?
Probabil daca nu exista cui la masina din fata , radiatorul ar fii fost si acum intact
Aceastea sunt pozele si se vede exact care sunt avariile.
Accident :(
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Eu-s de parere ca daca gasesti in dezmembrari unul intact, merita sa-l iei. Nu-i o piesa care sa prezinte uzura mecanica in timp, de aceea si o solutie second-hand ar fi ok. Sa fii foarte atent insa la tubulatura, mai ales acum dupa socul ce l-a suferit, sa nu ai pierderi de presiune.
Acuma, un intercooler de Evo sigur n-o sa-ti incapa in spatele barii, dar intereseaza-te poate poti pune unul de Ralliart (care din ce tin minte e intre astea doua ca dimensiune), si daca pe viitor te gandesti sa faci vreun upgrade sub capota, stii ca macar partea de racire ti-e rezolvata.
PS: superba extensia de bara din fata ...piesa aia centrala face o mare diferenta. Tu ti-ai cumprat-o?
Acuma, un intercooler de Evo sigur n-o sa-ti incapa in spatele barii, dar intereseaza-te poate poti pune unul de Ralliart (care din ce tin minte e intre astea doua ca dimensiune), si daca pe viitor te gandesti sa faci vreun upgrade sub capota, stii ca macar partea de racire ti-e rezolvata.
PS: superba extensia de bara din fata ...piesa aia centrala face o mare diferenta. Tu ti-ai cumprat-o?
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Sa inteleg ca intercooler-ul de la Lancer e un ansamblu de 3 radiatoare independente, nu-i un singur bloc? (sincer nu m-am uitat niciodata in detaliu la el). Daca vrei sa-l iei pe cel din dezmembrari, sa-i faci neaparat un test de presiune, si daca nu ai la dispozitie o sonda de presiune, astupa macar iesirea, baga aer de la un compresor, si vezi sa nu ai pierderi (de obicei se si aude daca scapa aer). Eventual il poti scufunda si in apa si te uiti dupa bule minuscule.
Apoi sa fii atent, mai ales in partea de jos, sa nu fie ruginit, sau fisurat (asta se vede la verifiarea anterioara).
Legat de pret, nu stiu ce sa spun ...nu cunosc piata ca sa pot compara
Apoi sa fii atent, mai ales in partea de jos, sa nu fie ruginit, sau fisurat (asta se vede la verifiarea anterioara).
Legat de pret, nu stiu ce sa spun ...nu cunosc piata ca sa pot compara
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: AlexHecy și 20 vizitatori