Aditivi

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Aug 04, 2008 5:09 pm

Tot aud de aditivi pentru motor, combustibil, ulei si altele si pana acum, fiind incepator, nu am folosit asa ceva. Sunt curios daca merita, ce tipuri de aditivi si cu ce ajuta....
Cred ca o opinie, precizand si ce motorizare are, ar fi utila.

Topicul este la generalitati pentru ca nu am stiut unde sa il incadrez nedorind sa fac discriminare Carisma, Colt, Lancer, Outlander, etc... adica pana la urma toate au motoare si toate pot folosi aditivi.

Orice parere despre folosirea lor este binevenita.

Cheers

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Aug 04, 2008 7:55 pm

am folosit cateva luni la fosta masina(focus 1.6 benzina);nu am observat nici o diferenta; am luat din petrom-uri aditiv 2+2. Sincer nu as mai baga in Lancer.

Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Mar Noi 18, 2008 7:27 pm

M-a tot batut la cap un prieten care are magazin de piese ca are cel mai bun aditiv ptr motor si m-am lasat pe mana lui. Atunci aveam un opel astra motor de 2.2 si apoape 150.000 km - ca sa-l fac de kko am luat presiunea pe fiecare cilindru inainte de marea minune ( n-am crezut niciodata in boschetariile astea) . Cilindrul 1 - 9.5 - Cilindrul 2 10 - Cilindrul 3 - 10 si Cilindrul 4 - 9 . Inaintea schimbului de ulei a spus sa bagam o smacolina sa spalam motorul, siz si facut - apoi am pus ulei ( castrol 0-40) si nanoprotec??? Nu stiu daca-mi aduc bine aminte...e ce sa vezi dupa toate astea a crescut presiunea in toti cilindrii cu 2 - 2.5 bari. Ce-i drept e si ueliul nou dar nu va creste niciodata compresia cu 2 bari la schimb de ulei. Am plecat capul si m-am facut mic.

Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Mar Noi 18, 2008 7:31 pm

i-am gasit pe net http://www.pro-tec-deutschland.com/prot ... od&lang=en l-am folosit pe cel verde pentru spalat, apoi pe cel gri ( nano)

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Vin Noi 21, 2008 5:37 am

Salut,
Metabond este de asemenea o alta solutie, insa dupa cate stiu eu aditivii de motor sunt recomandati in caz de uzura, adica la peste 100.000 km parcursi cu acelasi motor, cel putin asa am auzit si eu de la altii. Apropo, nu-ti recomand sa pui aditiv in motor in perioada de garantie, va fi o scuza foarte buna pentru dealeri daca ceva merge prost.

Numai bine!

Avatar utilizator
crazynemo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 03, 2009 12:25 am

Mesaj de crazynemo » Sâm Ian 03, 2009 6:13 pm

QUOTE (EvoX @ Nov 21 2008, 05:37 AM) Salut,
Metabond este de asemenea o alta solutie, insa dupa cate stiu eu aditivii de motor sunt recomandati in caz de uzura, adica la peste 100.000 km parcursi cu acelasi motor, cel putin asa am auzit si eu de la altii. Apropo, nu-ti recomand sa pui aditiv in motor in perioada de garantie, va fi o scuza foarte buna pentru dealeri daca ceva merge prost.

Numai bine!

nu neaparat gama Metabond include si aditivi pentru combustibili...

si legat de scuza buna pentru dealeri... nu trebuie sa le spui ca ai pus... metabondu nu se vede.

Si metabond poti sa pui linistit si pe motoare noi, iesite din rodaj, incepand de la prima revizie, pe un ulei curat. nu dupa 5000km ca atunci aproape ca nu are nici un efect.

Recomand tuturor aceste produse. Eu folosesc si sincer sunt super multumit


de abia astept prima ocazie cand imi desfac motorul... sa vada ce surpriza vor avea

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Dum Ian 04, 2009 12:34 am

Ce va relatez e doar din auzite....Am un prieten care avea un Espero forjtat si ii batea un tacheet din cauza uzurii. La un schimb de ulei i-a adaugat DuraLube si i-a luat zgomotul. Am mai auzit astfel de 'povestioare' si cred k poate sunt adevaratem intr-o oarecare masura da' dk il adaugi unei cazaturi de motor,nu cred k o sa faca minuni . Toate cele bune

Avatar utilizator
crazynemo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 03, 2009 12:25 am

Mesaj de crazynemo » Dum Ian 04, 2009 3:56 am

bine zis shadow....
aditivii nu repara... ci ajuta la intretinerea motorului... prelungirea vietii lui... previn uzurile in locurile unde nu se lubrifiaza motorul... samd.

anyhow... unii aditivi sunt buni si chiar ajuta... altii sunt prosti....

apropo... grija mare cu ce aditivi bagati pentru combustibili ca s-ar putea sa aveti mari surpize in rezervor.... sunt unii aditivi care mananca rezervorul.... in sensul ca apare rugina in el. (metabond nu face)

Avatar utilizator
EPoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 11, 2009 10:25 pm

Mesaj de EPoX » Joi Sep 17, 2009 3:51 am

pentru cei tentati sa foloseasca aditivi pentru motor sau tratamente pentru motoare le recomand sa se informeze bine inainte, de exemplu:

DuraLube: http://automotorclub.com/articole-2009/ ... e-motoare/
Bardahl: http://automotorclub.com/articole-2009/ ... index.html

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Noi 06, 2009 7:11 pm

A folosit cineva Kent Fuel Guard Maximiser? Cica e ceva aditiv care se pune in rezervor dupa ce e cam gol si apoi se face plinul si se lauda cu curatarea gunoaielor de pe circuit + vezi doamne economie de 5% la consum. Faza e ca am primit unu moka dar mi-e sa nu imi curete altceva pe la masina si prefer sa intreb inainte de a testa. Firma Kent in general e OK? Eu de la ei mai am un spray de curata franele dar eu ma curat pe maini cu el dupa ce ma murdaresc cu vopsele si alte chestii grele si pot sa zic ca imi curat destul de bine pielea insa nu stiu daca sa ma si risc cu chestia aia in rezervor....

O parere baieti (preferabil exact pe produsul mentionat)?

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori