Aditivi

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Mar Noi 17, 2009 10:09 pm

salut,
eu bag dupa fiecare revizie o stical de aditiv de la mitsu in combinatie cu un plim de mol evo.
ca sa isi faca treaba trebuie sa forjezi tare motorul (peste 5k constant) ca sa aiba ceva presiune de curatare a supapelor.
nu scade consumul , dar motorul merge mai ok, nu mai da impresia de motor "chinuit" . cum mai spun unii mereg "rotund".
alt aditiv nu am incerct.
numai bine

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Noi 17, 2009 10:19 pm

QUOTE (Andrei_Iasi @ Nov 17 2009, 10:09 PM) ca sa isi faca treaba trebuie sa forjezi tare motorul (peste 5k constant) ca sa aiba ceva presiune de curatare a supapelor.
Faza cu forjatul o vede foarte des la mine deci nu trebuie sa ma chinui

Avatar utilizator
schultz_bz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 24, 2008 4:47 pm

Mesaj de schultz_bz » Mie Noi 18, 2009 10:16 am

QUOTE (apetreicatalin67 @ Nov 13 2009, 10:28 PM) noi vb de aditivi pentru motorina....daca ne poti ajuta....vds..


"Prietene", titlul topicului este "aditivi" una la mana iar primul post al lui chacha cuprinde intrebari despre toti aditivii!
Daca pe tine te intereseaza numai cei pentru motorina citeste printre randuri ceea ce te intereseaza


Un aditiv pentru carburant consider ca este mai scump decat un carburant cu cifra octanica mai mare de 95 (98, 100) avand in vedere ca te raportezi la un plin.
Iar daca un carburant este aditivat din rafinarie presupun ca acel amestec este mult mai eficient. Spre ex. benzina OMV 100 sau Mol EVO 100 sunt aduse din afara mai exact prima din Austria si a II-a din Ungaria. Asta insemnand ca stiu ei ce fac!

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Noi 18, 2009 4:41 pm

exista aditiv si pentru motorina, tot la mitsubishi. e bun, merge si la alte marci VW in speta. amicii n-au reclamat nimic, ba din contra au fost super multumiti.

Avatar utilizator
geticul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 26, 2007 11:04 pm

Mesaj de geticul » Mie Noi 18, 2009 10:12 pm

QUOTE (schultz_bz @ Nov 18 2009, 10:16 AM) Un aditiv pentru carburant consider ca este mai scump decat un carburant cu cifra octanica mai mare de 95 (98, 100) avand in vedere ca te raportezi la un plin.
Iar daca un carburant este aditivat din rafinarie presupun ca acel amestec este mult mai eficient. Spre ex. benzina OMV 100 sau Mol EVO 100 sunt aduse din afara mai exact prima din Austria si a II-a din Ungaria. Asta insemnand ca stiu ei ce fac!


Un combustibil care a fost aditivat sa i se creasca CO-ul din rafinarie, nu isi mai creste cifra oricat aditiv ai baga sa il cresti. Cel mult poti sa-i imbunatatesti calitatile de ardere, sa fie mai completa, etc.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Sâm Dec 12, 2009 12:44 pm

Am folosit acel aditiv Kent Fuel Guard Maximiser de care mentionam anterior insa am zis sa las sa treaca vreo 2 plinuri inainte de a trage concluziile. Sincer, eu cred ca merita banii. Consumul chiar a scazut si probabil a ars ceva gunoaie, ca dupa ce l-am pus scotea masina un fum alb de toata frumusetea si asa a tot tinut-o cateva sute de km pana si-a revenit.... Deci ceva ardea pe acolo de scotea fumul ala. Probabil o sa mai ii pun, dar o data la 10.000 de km, cand fac revizia.

Cheers.

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Mar Ian 12, 2010 2:34 pm

QUOTE (crazynemo @ Jan 4 2009, 03:56 AM) bine zis shadow....
aditivii nu repara... ci ajuta la intretinerea motorului... prelungirea vietii lui... previn uzurile in locurile unde nu se lubrifiaza motorul... samd.

anyhow... unii aditivi sunt buni si chiar ajuta... altii sunt prosti....

apropo... grija mare cu ce aditivi bagati pentru combustibili ca s-ar putea sa aveti mari surpize in rezervor.... sunt unii aditivi care mananca rezervorul.... in sensul ca apare rugina in el. (metabond nu face)


... nu repara..., dar poate face "minuni"...
Am luat o teapa cu un sh - motor 1,6cc, 16v si din bucuresti pana acasa (300km) mi-a papat 1l de ulei.
Am facu schimbul de ulei imediat + un metabond pt. motoare foarte uzate si a scazut consumul de ulei la 1l la 1000km si asa am mers un an, pana am schimbat motorul.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Joi Mar 11, 2010 9:05 pm

Parerea mea este ca nu aveti de ce sa va aditivati uleiul din motor atata vreme cat motorul are compresie! Daca e pe moarte si putin "mehlem" va ajuta, atunci ca si compromis zic eu ca e bun.
Aditivi de combustibil am folosit si nu pot spune neaparat ca am simtit vreo diferenta, dar tototdata cred ca ajuta la curatarea injectoarelor macar putin.
Eu la diesel in principiu mai fac o decalaminare calcand-o putin pe coada de rupe asfaltul.

Acum hai sa o luam si pe alta parte, daca combustibilul romanesc e asa cum e, chiar credeti ca ne poate ajuta un pic de aditiv intr-un rezervor plin de gunoaie?

Am asistat odata la o scena horror. Am desfacut un filtru de combustibil diesel la un HILUX si pe langa ghiata (era iarna) am gasit paie, un fel de nisip si chiar si niste pietricele!

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Joi Mar 11, 2010 10:07 pm

Ok !
Nu a-tispecificat daca proprietalul respectivuluin HILUX a alimenta permanentn din statii PECO ???!!!

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Vin Mar 12, 2010 12:47 pm

Da da! O foloseste in interes de servici pe firma lui si este interesat ca la sfarsit de an sa nu obtina profit, deci baga la greu din statii pt bonurile ce intra pe cheltuieli!

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori