Aditivi

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Sep 22, 2010 2:29 pm

Si mie mi se pare cam mare diferenta de consum,dar tu stii cel mai bine.....de ieri am bagat si eu Metabond-ul si am simtit o inviorare a motorului,nu foarte mare,...e si normal ca am aditivat motorina.....astept sa vad cum se comporta la drum lung,saptamina viitoare am un drum de tgv-buc-piatra neamt,....pina atunci trafic urban din greu. Am ezitat si eu la inceput,de teama sa nu patesc ce a patit prietenul dlui.KLEZ,dar asta e....l-ul are trei ani si motorina am bagat numai din peco...cum o fi norocul....va tin la curent...vds.

Avatar utilizator
shocs
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 27, 2009 6:57 pm

Mesaj de shocs » Joi Sep 23, 2010 6:00 pm

Chiar sunt curios si daca tu vei avea aceleasi scaderi de consum ca si mine, sincer si eu sunt uluit! Metabondul nu poate fi categorizat ca 100% aditiv intrucat din cate am inteles nu creste cifra cetanica dar ajuta la lubrifiere & ardere mai completa, de aici dand si putina putere in plus.
Ai grija sa respecti intocmai dilutia recomandata de producator. Nu pune peste ca nu ii faci mai bine. Este foarte posibil ca prietenul lui Klez sa fi pus un "fake" in loc de Metabondul original.

Avatar utilizator
Rayden
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 12, 2010 10:15 pm

Mesaj de Rayden » Joi Sep 23, 2010 8:08 pm

am folosit eu, diesel...flaconul verde. se pare ca i-au incercat si cei de la promotor in ultimul lor numar.

pentru mine - un drum pana la constanta, du-intors...la dus cu carflux, la intors fara...diferente - motorul toarce mai lin, o scadere a consumului cam cu 10% (am folosit pilotul automat) si un pic de putere in depasiri/accelerari bruste..

Avatar utilizator
balanel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 26, 2009 6:58 pm

Mesaj de balanel » Sâm Sep 25, 2010 12:52 am

Cam cat costa un aditiv Carflux?
Un recipient se pune la un rezervor sau doua?

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Sep 26, 2010 12:12 pm

Pentru a nu gresi reteta, am tot timpul un bidonas de 0,5l in masina,cu putina motorina si cantitatea de aditiv necesara pentru 40l carburant.Asa nu pot sa gresesc si elimin eventualul disconfort cu privire la dozaj si statii peco pline de clienti grabiti ,nervosi.Va recomand si voua metoda ca da randament.....multumesc pentru recomandari..vds

Avatar utilizator
balanel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 26, 2009 6:58 pm

Mesaj de balanel » Mie Sep 29, 2010 10:42 pm

Am luat Liqui Moly Diesel Spulung - pret 41 lei la Al Padrino.

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... _5170.html

Sa vedem daca imi rezolva problema, anume, la motorul DCI al masinii mele Renault, se infunda un fitru foarte fin din jurul senzorului de presiune din pompa de injectie, datorita motorinei proaste din Romania.

Acest lucru determina o intarziere in "citirea" presiunii produse de pompa si am o oscilatie la relanti, in special cand am o usoara sarcina aplicata, adica aerul conditionat pornit sau mers in treptele 1-2 in coloana, cu ambreiajul complet cuplat, si fara a atinge acceleratia, si de asemenea in aceleasi conditii, in relanti accelerat, adica pana la 1500 rpm.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Vin Oct 01, 2010 1:39 pm

astazi sint in Targoviste si pe maine ma pregatesc sa ma intorc acasa.Diferente mari nu am observat,acum voi reveni gol si poate are timp si aditivul sa-si faca efectul.Am facut abia 500km si nu e mare diferenta,poate dupa 1000km vor aparea ceva rezultate......cu consumul stau cam asa - 9,4% cu accelerari si decelerari agresive,turatii de 3000-3200 pe o distanta de 400km,.....la intoarcere voi cauta o portiune de drum unde sa pot rula constant,fara frina de motor,10min cu 3000 de ture in treapta a treia.......stiu......tin aproape....vds.

Avatar utilizator
crisstiann
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 14, 2008 5:40 pm

Mesaj de crisstiann » Mie Oct 20, 2010 6:12 pm

salutare tuturor,
recomand cu incredere gama METABOND, fara nici o urma de indoiala, incepand cu aditivul de combustibil si ulei. Personal am testat pe 3masini personale, iar de cand vand as aceva, nu a fost nici o persoana care sa spuna contrariul.Totul depinde dak respecti sau nu indrumarile producatorului. E drept ca se afla pe piata tot felul de produse similare facute pe 'te miri unde' insa puteti lua ca reper chiar pretul...... stima

Avatar utilizator
lvenoml
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 10:28 am

Mesaj de lvenoml » Joi Oct 21, 2010 10:10 pm

Bagat metabond pt benzina intr-un tico timp de 8 ani. N-a avut nici o problema.

Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Lun Noi 05, 2012 10:35 am

In aprilie am bagat ulei Mitsubishi cu aditiv tot de la ei. Era oferta. Acum am 7500 km si uleiul are o culoare destul de inchisa. Masina este un Colt 1.5 SAM Safety de 60000 km. Cu Mobil nu aveam culoarea asta la 7500 km.

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori