Super metoda de protest (pentru cine isi permite)

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Lun Oct 06, 2008 5:01 pm


Avatar utilizator
c_codrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 20, 2008 8:51 pm

Mesaj de c_codrut » Lun Oct 06, 2008 5:33 pm

respect.

Avatar utilizator
awbdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 24, 2008 8:46 pm

Mesaj de awbdan » Mar Oct 07, 2008 1:14 am

Eh! Chiar sunt curios oare ce o fi patit bietul om ???

Avatar utilizator
kanarul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 28, 2008 10:28 am

Mesaj de kanarul » Mar Oct 07, 2008 11:18 am

Se pare ca ori au dat jos pagina ori un "meserias" l-a dat jos...nu se mai vede nimic

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Mar Oct 07, 2008 12:48 pm


Avatar utilizator
kanarul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 28, 2008 10:28 am

Mesaj de kanarul » Mar Oct 07, 2008 1:14 pm

acum am reusit si eu sa le vad...chiar ca omul a ajuns la capatul rabdarii!
In toate aceste cazuri ar trebui mai multa implicare din partea Mitsubishi de a nu mai sprijini sau a elimina astfel de dealeri.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Oct 07, 2008 10:54 pm

..........

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Oct 08, 2008 7:30 am

Si altii au furat mai mult inaintea noastra, si altii au patit mai rau.... nu cred ca principiul acesta ne conduce pe cel mai bun drum. Dar la altii (respectiv mai la vest ca noi) cum e? Nu comparam raul meu cu al tau, care e mai mic ci normalitatea rezolvarii unei probleme in garantie, in momentul in care am dat bani pe masina destui... De aia am ajuns sa prefer second-u. Garantia e o povara, nu un ajutor. Aleg eu service-ul (si exista service-uri mari care nu au pretentie de reprezentante desi sunt mai dotate si mai pricepurte decat cele din urma), aleg piesa, accesoriile care le doresc si de obicei, problema e rezolvata in aceeasi zi, raaar dureaza 24 de ore iar calitatea nu as zice ca e mai mica.

Morala: eject la toti deaklerii care au pretentii sa vanda dar de service nu ii intereseaza neintelegand ca aici este o felie mare de profit si isi bate joc de tine un angajat cu 3-400 de euro in conditiile in care tu ai dat 20 de mii de euro pe masina cumparata de la ei. economie de piaat domnilor, cumparati din Ungaria ca e aproape si e mai ieftin, sa mai falimenteze niste indivizi care ne cred prostii lor.

Avatar utilizator
awbdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 24, 2008 8:46 pm

Mesaj de awbdan » Mie Oct 08, 2008 12:03 pm

Un lucru nu inteleg.
Parca programul MAP spunea ca daca ai o problema si nu ti se poate rezolva pe loc / in 24 ore ? ti se da masina la schimb !!!
tipului de ce nu i s o fi dat ????

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Oct 08, 2008 4:23 pm

.....

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori