Guvernul triplează taxa auto pentru maşinile rulate(dacă aprobă Comisia Europeană)

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
Daniel
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2007 11:21 pm
Contact:

Mesaj de Daniel » Sâm Dec 13, 2008 7:31 pm

Un opel vectra an de fabricatie 2001, vechea taxa era 1800 de euro, acum triplata 5400 de euro, e o masina depasita?!

Un mercedes E220D, an de frabricatie '93, masina cu TUV pana in 2010, data de fabricant euro 2, la noi este catalogata non-euro e corect?! e mai destept romanul decat neamtul care a proiectat si fabricat masina?!!!

Avatar utilizator
Mosion
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 02, 2008 4:33 pm

Mesaj de Mosion » Sâm Dec 13, 2008 7:45 pm

Da, sunt depasite amandoua!

Inainte de Lancer am avut un Megane din 2000 pe care l-am vandut si mai am inca un Passat din 1999, amandoua bine intretinute si cu reviziile la reprezentanta. Pot sa zic ca ambele sunt depasite. Megane-ul scotea testul de noxe cu mare indulgenta, asta pe langa problemele mici dar enervante care tot apareau la ambele masini (debitmetru de aer, conducte crapate, probleme la aprindere, etc).

Avatar utilizator
Daniel
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2007 11:21 pm
Contact:

Mesaj de Daniel » Sâm Dec 13, 2008 8:03 pm

QUOTE (Mosion @ Dec 13 2008, 07:45 PM) Da, sunt depasite amandoua!

Ok

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Dec 13, 2008 11:08 pm

Hai sa fim seriosi.. Fiecare este liber sa isi ia ce masina vrea. Asa mi se pare normal. Si mi se mai pare normal ca pt o masina care polueaza mai mult, taxa sa fie mai mare, dar nu EXAGERATA. Si banii aia sa mearga ori undeva in cercetare ori in drumuri. Altfel, la ce se justifica plata taxei? Sa isi ingroase gusele "dragii" nostri guvernanti? Sa fim apoi obligati sa platim asigurari majorate din cauza starii drumurilor? Cine crede ca o masina second-hand de 7-8 ani e mai depasita decat un Logan autohton.. ma abtin. Totusi, daca Dacia vrea sa supravietuiasca, n-are decat sa construiasca automobile care sa poata supravietui singure pe piata, nu cu ajutor guvernamental. Desi, sa fim realisti, hotararea asta a luat-o "iubitul" nostru premuier pt a sprijini vanzarile marcii pe care o importa...

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Dec 14, 2008 12:53 am

Va recomand sa mai dati cate o fuga in Bulgaria sa vedeti ce inseamna inexistenta unei astfel de taxe (sau macar o suma modica, nu stiu exact cum e). Este plin de masini "tunate" (Golf2,3, BMW 3 de prin 92-93 si alte gioarse de 50-1500 de euro) care sunt reglate din toba sa arate mosu' ca are CP dar atata.... Un miros in orasele aglomerate a noxe, deci sincer, nu sunt de acord ca toate jafurile sa patrunda in Romania.

Nu zic ca ar trebui interzis importul de SH dar categoric nu au ce cauta masini mai mici de Euro3 sa zicem in Romania iar in orasele aglomerate, in zonele centrale, chiar doar masinile cu Euro 4. De ce trebuie sa suport eu noxele la toti pustii cu aere de smecher de BMW (chiar daca e de varsta apropiata cu el masina). Pana la urma asta e capitalismul, nu sunt de acord ca tot omul sa isi permita sa isi cumpere masini daca are 1000 de euro pentru ca pe el il doare in **** daca are probleme la directie, nu stie daca are ABS sau airbaguri (sau sunt sarite) si degeaba ma asigur eu ca am o masina sigura daca vine el sanie in mine (si am evitat multi "soferi" care isi "testau" masinile dar mai si scapau directia lor). Nu ai decat 1000 de euro, foarte bine, exista autobuz si tren, pana la urma asta e piata capitalista.

Ok, sunt de acord cu masina de calitate, dar nu vechituri cu 2-300.000 de km minim dar e "vestica". Pana la urma e vorba de sanatatea si siguranta noastra. Plus ca toate trotoarele sunt pline de masini nemutate cu lunile.


Ar mai fi varianta sa nu exista taxa de inmatriculare dar impozitul sa fie diferentiat de norma de poluare si vechime iar o masina de 10-15 ani sa ajunga la 700-1000 de euro impozitul anual incat sa se descurajeze detinerea a Passat-uri cu "climatronic, AC, trapa electrica si alte leduri improvizate in jurul ei" si sa se obisnuiasca si romanul sa se intinda cat ii lungul nasului. Noi nu avem moaca de Peugeot 2006, 2007 dar francezul are? Sau de Hyundai i10,30 sau Kia sau Fiat si alte firme dar dam ture prin cartier cu sigla de BMW pe o caruta din '90 insa are "piele".

Deci, eu sunt de acord cu o taxa care sa descurajeze la maxim gioarsele si sa devina populatia mai responsabila si sa isi lase fudulia de Africa acasa, insa o taxa gandita, nu 3 pe saptamana

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Dum Dec 14, 2008 11:08 am

QUOTE (Daniel @ Dec 13 2008, 08:00 PM) Esti dus rau, ce mi-ar placea ca pentru salvarea ecomiei sa te oblige sa fumezi numai Carpati, Bucegi, sa iti dai pe paine numai cu unt Unirea, sa bei numai Cico etc ....... si pentru tine special o taxa pe aer-ul pe care-l respiri in tara asta ....

Nu ai inteles nimic si si vorbit ca la scoala generala cand ai cerut voie la toaleta pentru prima data .
Taxa pe prostie nu s-a aprobat inca .
Dar te-as sfatui sa-ti faci economii de pe acum ca altfel te prinde criza .

Daca citesti comentariile dupa postul tau ai sa vezi cum colegii tai de forum au inteles iar tu nu .

Taxa cea mai mare ar trebui aplicata masinilor de la Euro 3 in jos , iar cele non euro scoase din trafic . Nu am spus ca trebuie taxata marca si ca un logan este mai bun decat orice alta masina produsa in ultimii zece ani si in stare buna de functionare . Am zis putin zece ani ...

Taxa ar trebui platita de TOTI care au masini in tara asta .
Taxa sa fie mica ( chiar nesemnificativa ) pentru masinile noi .
Taxa sa fie stabilita si in functie de nivelul de trai din Romania, si posibilitatea achitarii acesteia lunar .
Taxa trebuie definitivata ca termen si ca destinatie a fondurilor obtinute - Taxa de poluare sau Taxa de prima inmatriculare .

Daca e taxa de poluare , atunci cei mai multi bani ar trebui sa vina de la marii poluatori gen combinate sau altii , si cu banii macar sa opreasca defrisarea padurilor ca de plantat copaci mai putin.

Daca e taxa de prima inmatriculare atunci ar trebui sa avem macar drumuri peticite daca autostrazile sunt un vis interzis romanilor din Romania .


Masina fara ABS, AIRBAG, SERVO dauneaza grav sanatatii tale si mai ales celor din jurul tau .
Deci fa rost de niste bani ( nu conteaza de unde si cum ) si nu mai umbla cu toate cazaturile " turbo ".

Esti suparat acum ? Atunci hai sa protestam !!!

Avatar utilizator
Daniel
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2007 11:21 pm
Contact:

Mesaj de Daniel » Dum Dec 14, 2008 11:20 am

QUOTE (chacha @ Dec 14 2008, 12:53 AM) Va recomand sa mai dati cate o fuga in Bulgaria sa vedeti ce inseamna inexistenta unei astfel de taxe (sau macar o suma modica, nu stiu exact cum e). Este plin de masini "tunate" (Golf2,3, BMW 3 de prin 92-93 si alte gioarse de 50-1500 de euro) care sunt reglate din toba sa arate mosu' ca are CP dar atata.... Un miros in orasele aglomerate a noxe, deci sincer, nu sunt de acord ca toate jafurile sa patrunda in Romania.

Nu zic ca ar trebui interzis importul de SH dar categoric nu au ce cauta masini mai mici de Euro3 sa zicem in Romania iar in orasele aglomerate, in zonele centrale, chiar doar masinile cu Euro 4. De ce trebuie sa suport eu noxele la toti pustii cu aere de smecher de BMW (chiar daca e de varsta apropiata cu el masina). Pana la urma asta e capitalismul, nu sunt de acord ca tot omul sa isi permita sa isi cumpere masini daca are 1000 de euro pentru ca pe el il doare in **** daca are probleme la directie, nu stie daca are ABS sau airbaguri (sau sunt sarite) si degeaba ma asigur eu ca am o masina sigura daca vine el sanie in mine (si am evitat multi "soferi" care isi "testau" masinile dar mai si scapau directia lor). Nu ai decat 1000 de euro, foarte bine, exista autobuz si tren, pana la urma asta e piata capitalista.

Ok, sunt de acord cu masina de calitate, dar nu vechituri cu 2-300.000 de km minim dar e "vestica". Pana la urma e vorba de sanatatea si siguranta noastra. Plus ca toate trotoarele sunt pline de masini nemutate cu lunile.


Ar mai fi varianta sa nu exista taxa de inmatriculare dar impozitul sa fie diferentiat de norma de poluare si vechime iar o masina de 10-15 ani sa ajunga la 700-1000 de euro impozitul anual incat sa se descurajeze detinerea a Passat-uri cu "climatronic, AC, trapa electrica si alte leduri improvizate in jurul ei" si sa se obisnuiasca si romanul sa se intinda cat ii lungul nasului. Noi nu avem moaca de Peugeot 2006, 2007 dar francezul are? Sau de Hyundai i10,30 sau Kia sau Fiat si alte firme dar dam ture prin cartier cu sigla de BMW pe o caruta din '90 insa are "piele".

Deci, eu sunt de acord cu o taxa care sa descurajeze la maxim gioarsele si sa devina populatia mai responsabila si sa isi lase fudulia de Africa acasa, insa o taxa gandita, nu 3 pe saptamana

Te intreb eu pe tine, atata timp cat o masina poate sa fie si din anii '80 si are T?V valabil sa zicem 2 ani si circula pe autobhan in Germania reprezinta un pericol public?
Nu zic ca la noi in Romania au venit toate masinile bune, au intrat si foarte multe cazanuri care in Germania au fost trase pe dreapta de mult, dar sa nu exageram...
Daca se vrea sa se sprijine Dacia, guvernantii ar trebui sa renunte la Passat, Audi, Bmw etc si si-ar cumpara toti Loganuri sau Sandero, dar nu un logan care costa 70.000 de euro!!!
Intrebare, taxa unde se duce?! ai vazut tu ca se planteaza pomi in oras?! ca se amenajeaza spatii verzi?! parcuri?! etc....

Avatar utilizator
Daniel
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2007 11:21 pm
Contact:

Mesaj de Daniel » Dum Dec 14, 2008 11:28 am

QUOTE (BUGHY @ Dec 14 2008, 11:08 AM) Nu ai inteles nimic si si vorbit ca la scoala generala cand ai cerut voie la toaleta pentru prima data .
Taxa pe prostie nu s-a aprobat inca .
Dar te-as sfatui sa-ti faci economii de pe acum ca altfel te prinde criza .

Daca citesti comentariile dupa postul tau ai sa vezi cum colegii tai de forum au inteles iar tu nu .

Taxa cea mai mare ar trebui aplicata masinilor de la Euro 3 in jos , iar cele non euro scoase din trafic . Nu am spus ca trebuie taxata marca si ca un logan este mai bun decat orice alta masina produsa in ultimii zece ani si in stare buna de functionare . Am zis putin zece ani ...

Taxa ar trebui platita de TOTI care au masini in tara asta .
Taxa sa fie mica ( chiar nesemnificativa ) pentru masinile noi .
Taxa sa fie stabilita si in functie de nivelul de trai din Romania, si posibilitatea achitarii acesteia lunar .
Taxa trebuie definitivata ca termen si ca destinatie a fondurilor obtinute - Taxa de poluare sau Taxa de prima inmatriculare .

Daca e taxa de poluare , atunci cei mai multi bani ar trebui sa vina de la marii poluatori gen combinate sau altii , si cu banii macar sa opreasca defrisarea padurilor ca de plantat copaci mai putin.

Daca e taxa de prima inmatriculare atunci ar trebui sa avem macar drumuri peticite daca autostrazile sunt un vis interzis romanilor din Romania .


Masina fara ABS, AIRBAG, SERVO dauneaza grav sanatatii tale si mai ales celor din jurul tau .
Deci fa rost de niste bani ( nu conteaza de unde si cum ) si nu mai umbla cu toate cazaturile " turbo ".

Esti suparat acum ? Atunci hai sa protestam !!!

Eu am trecut prin victorie, tu? referitor la protest

Taxa o platesc toti cei care au masini, atat in benzina (in caz ca nu stiai) cat si in rovinieta.

Economii nu am de ce sa imi fac, ca nu ma prinde criza, stai tu linistit, si daca te interesa asa mult poluarea in oras, te duceai la servici cu mijloacele de transport in comun, ceea ce este valabil pt toata lumea care se duce la servici cu masina personala, daca te interesa sa respiri un aer curat, plantai un pom si poti sa iti dau multe exemple.

Si daca vrei sa diminuezi poluarea din oras, uitate si tu pe afara in marile orase si i-a exemplu de acolo dar propabil tu nu ai trecut granita ....

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Dec 14, 2008 12:52 pm

Propun mutarea la Combat Zone impreuna cu un poll ca deja se incing spiritele...

Avatar utilizator
Daniel
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2007 11:21 pm
Contact:

Mesaj de Daniel » Dum Dec 14, 2008 1:32 pm

Nu are rost sa se mute, dar e cam aceeasi chestie si cu cartea verde inclusa in asigurarea obligatorie, cati la % din romani o platesc aiurea si nu se folosesc de ea? sau cati % din romani o folosesc?! e o intrebare retorica nu astept un raspuns.

Scuze pt offtopic si imi cer scuze daca am jignit.

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori