Care Este Cel Mai Slab Dealer Mitsubishi ?

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Apr 13, 2009 2:36 pm

Daca ai gasit oameni in care ai incredere du-te si nu te gandi la garantie. Consulta conditiile de garantie si ai sa vezi ca nu pierzi nimic.
Oricum nu trebuie generalizata ideea de service prost doar pt ca e al dealer-ului Mitsubishi. Eu am gasit oameni seriosi si la dealer-ul dein Oradea si le las cu increere masina in maini. Si nu datoita garantiei. Daca era dupa garantie imi bagam picioarele demult in service-ul autorizat si in privinta asta "iubesc" numele M-Car la fel de mult ca tine.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Apr 13, 2009 2:38 pm

Ceea ce se discuta aici nu mai are nici o treaba cu titlul topicului.
Exista deja un topic pornit de mult in care se discuta despre Probleme tehnice, service-uri si dealeri

el se afla aici http://mitsu.ro/forum/index.php?showforum=2

va rog sa nu mai deviati de la subiect pentru ca asa ajungem sa avem acelasi subiect pe doua topicuri, iar alte subiecte se pierd pe drum

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Apr 13, 2009 3:16 pm

Nu-i dati omului in cap pentru ca nu face diferenta intre M Car Trading si M Car Distribution care un dealer exact ca si cel din Iasi sau din alta parte pt ca atunci cand ai o problema de garantie, de exemplu, raspunsul pe care il primesti de la service incepe cu "Cei de la M Car au zis ca nu...."

Scuze de off topic.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Apr 13, 2009 3:52 pm

retea service.

mai e si reteaua de dealeri care e un pic mai mare

http://www.mitsubishi-motors.ro/Retea-dealeri_77.html

aici gasiti mai multe detalii.

este site-ul importatorului.
Acest site seamana foarte bine cu site-urile dealerilor. Toate sunt pe acelasi tipar.
Fişiere ataşate
retea_service.JPG
retea_service.JPG (90.62 KiB) Vizualizat de 6567 ori

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Apr 13, 2009 4:09 pm

Am rugamintea sa nu ne abatem de la titlul topicului. Pentru orice alt dealer, va rog sa deschideti un topic nou sa stie si altii cu cine au de-a face. Eu nu zic ca nu putem critica ce nu ne convine, ca nu ne putem exprima parerea, insa sa ne-o exprimam la locul potrivit. Flame-urile se lasa cu warm si stergerea imediata a postului (fapt cu care nu as fi mereu de acord, fiind unele posturi utile insa postate pe topicuri gresite, insa din respect pentru munca moderatorilor, as aprecia daca a-ti incerca sa postati din prima in locatia potrivita).

Deci, ca sa rezum discutia: nimeni cu cred ca are nimic cu altcineva (ma refer la useri/moderatori) insa haideti sa nu dezorganizam posturile aiurea si sa postam si informatie utila la locul potrivit ca pana la urma unele din scopurile mele pe acest forum este sa ma informez si sa ajut cand pot si apreciez cand gasesc o informatie REPEDE.

Avatar utilizator
johnelyo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 09, 2008 12:55 pm

Mesaj de johnelyo » Lun Mai 18, 2009 3:25 pm

salut o sa va posez mai jos problema care o am cu MIT motors baneasa la un dosar de dauna, sper sa va ajute sa luati o decizie cand va alegeti un dealer/service.

primul mail

Buna ziua domnule Negre,

Numele meu este Cristian Ion si va cer pe acesta cale un raspuns oficial privitor la situatia in care ma aflu eu ca si client al companiei pe care o reprezentati si al departamentului pe care il conduceti.

O sa incep cu un scurt istoric al acestei comenzi de reparative ce face obiectul acestui email.
23.03.2009 Am venit la atelierul dumneavoastra unde s-a facut constatarea daunelor si s-a deschis comanda de reparatie. Dupa efectuarea constatarii mi s-a comunicat pentru onorarea necesarului de piese este nevoie de timp, motiv pentru care am fost programat pe data de 10.04.2009 si mi s-a spus ca voi fi anuntat in momentul in care vor sosi piesele.

Pana la data de 10.04.2009 nu am fost contactat de nimeni din cadrul MIT Motors sa imi confirme venirea pieselor. Nici dupa aceasta data nu s-a luat legatura cu mine privitor la acest subiect.

Pe data de 30.04.2009 m-am gandit ca poate ar fi de datoria mea sa sun si sa intreb daca va pot adduce masina pentru efectuarea reparatiei, mi s-a comunicat telefonc faptul ca piesele sunt ajunse si ca ar fi trebuit sa fi venit pe 10.04.2009, drept urmare mi-am cerut politicos scuze ca am ratat buletinul de stiri in care au anuntat ca pot adduce masina la service (va rog sa imi scuzati ironia) si am intrebat cand pot veni sa las masina, colegul dumneavoastra a stabilit data de 06.05.2009.

Fericita data de 06.05.2009 aduc masina merg la receptive,predau cheile talonul, nu se deplaseaza nimeni sa faca receptia active a masinii adica zgarieturi, numar de kilometrii, nivel de carburant si altele? in schimb mi se spune sa imi iau din masina lucrurile de valoare (???). trecem peste acest moment usor penibil si intreb cand e gata masina un termen realist si mi se spune citez: ?Saptamana viitoare pe miercuri, cel tarziu vineri?.

Miercuri 13.05.2009 sun cer la tinichigerie colegu care imi raspunde imi cere numarul de telefon ca sa ma sune el in 5 minute, acum v alas pe dumneavoastra sa ghiciti daca a sunat sau nu, drept urmare sunt eu mai tarziu aflu ca masina intra in acea seara la vopsit. Imi spun ca asta-I treaba mai dureaza 2 zile pana se usuca, polish etc.

Si iata azi 15.05.2009 este acel vineri si sun dupa masina, dau de un coleg care nu prea stie ce sa imi zica eu ma enervez ridic tonul (imi cer scuze stiu ca nu a fost frumos) el imi spune ca voi si sunat de altcineva dupa ora 2 care are mai multe detalii, ii spun cam ce inseamna pentru mine ca o sa ma sune, ma asigura ca nu se va repeta si incheiem discutia.

Intradevar dupa ora 2 suna telefonul, rog frumos un client de-al meu sa astepte, vocea de la capatul celelalt al firului imi da niste vesti demne de o cauza mai buna, adica citez :?Stiti nu amvem traversa, am dat comanda de saptamana trecuta petru ca noi am crezut ca se poate indrepta bla bla bla? dar nu se poate si deci trebuie sa mai asteptati?. Si il intreb cam pana cand? si vocea imi raspunde: ?cam pana miercuri? (hmm.. iar miercuri, alt miercuri) si pulsu imi creste (client meu se enerveaza si el) eu tot insist deci miercuri pot sa vin sa o iau, da? Si vocea imi raspunde ?aaa?. Nu cred ca nu se stie sigur?, clientul meu devine agitat drept urmare cum eu trebuie sa iau bani de la el si nu de la MIT inchid si imi vad de treaba.

Si ma uit pe calendar? miercuri nu, hai sa zicem vineri 22.05.2009, uite cum sunt 2 LUNI DE ZILE de cand train aceasta frumoasa telenovela, complicate lucruri fac japonezii astia.

Acestea fiind spuse as avea si eu cateva intrebari:
1. Care este stadiul REAL in care se afla comanda de reparative?
2. Care sunt operatiile pe care lea-ti efectuat pana acum?
3. Daca Ati trimis devizul la firma de asigurari si cand ati facut asta?
4. Aveti acceptul de plata?
5. Cand imi pot lua masina?
6. Pe o scara de la 1 la 10 unde ati situa nivelul serviciilor dumneavoastra?

Pe aceasta cale va anunt ca vreau sa vad toate piesele inlocuite in momentul in care voi ridica masina, si ca sper ca in acest decurs de timp ati avut tot timpul pentru o lucrare de calitate.

Astept cu nerabdare maxima raspunsul dumneavoastra pe care as vrea s ail primesc si cu seful dumneavoastra in copie (Cc) eventual cineva responsabil cu controlul calitatii si proceselor despre care sunt absolut convins ca exista si ca ar trebui sa le respectati.

P.S. Sper ca nu au disparut ochelarii de soare.


Raspuns mit

Buna ziua,
In momentul de fata va putem comunica urmatoarele detalii despre dosarul dumneavoastra de dauna :
- reperele care au necesitat operatii de vopsitorie ( bara fata , bara spate , capota motor ) sunt vopsite si montate pe masina;
- reperul corp oglinda dreapta pentru care s-a solicitat reconstatare in data de 11.05.2009 si s-a prmit raspuns pozitiv in data de 13.05.2009 , este si el de asemenea montat pe masina;
- pentru reperel scut motor central , traversa intre lonjeroane ( reper diferit de cel constatat de catre societatea de asigurari ) s-a solicitat reconstatare in data de 11.05.2009 si au fost comandate in data de 11.05.2009 si au un termen etimativ de livrare in data de 29.05.2009.
- devizele de reparatie nu au fost intocmite , acestea urmand a fi incheiate si trimise catre societatea de asigurari atunci cand masina va fi gata si toate piesele vor veni si vor fi montate pe autoturism.
Va multumim pentru intelegere,
O zi buna.


Mail 2

Buna ziua,

Multumesc pentru raspunsul dumneavoastra, dar acesta ridica 3 probleme.
1. In momentul in care m-ati chemat pentru constatarea daunelor pe 23.03.2009, nu ati observant ca traversa intre lonjeroane trebuie inlocuita? Acest lucru se vede la o simpla ridicare pe rampa cu ochiul liber am vazut si eu, in plus fata de asta asiguratorul a indicat exact acea traversa la indicatiile mele oricum aceste detalii sunt neimortante fata de intrebarea originala.
2. Am sunat la dealerul de la care am cumparata masina si mi-au comunicat ca piesele ajung la ei intre 5-7 zile lucratoare desi sunt la targu mures, de pe 11 pana pe 29 sunt mult mai multe. In acesta situatie va rog sa imi comunicati daca exista posibilitatea unei comenzi rapide si ce costuri implica, daca au un cuantum rezonabil ma ofer sa achit contravaloarea.
3. Nu mi-ati raspuns in nici un fel la cea mai importanta intrebare: cand pot lua masina?

Va rog sa incercati sa gasiti o solutie cat mai eficienta in caz contrar va voi reclama la protectia consumatorului, va rog sa ma credeti ca sunt dispus la orice efort in acest sens daca situatia contiunua in acest mod.

In speranta unei colaborari mai reusite de acum inainte astept raspunsul dumneavoastra.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Lun Mai 18, 2009 8:02 pm

Asteptam continuarea , cu toate ca e grav ce se intampla .

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Mai 18, 2009 9:04 pm

Eu apreciez foarte mult postul colegului nostru, o asemenea transparenta care implica si nume de persoane si toate datele poate ajuta pe viitor la niste servicii mai bune din partea celor la care le dam sa manance o paine - nu generalizez dar sunt destui asemenea angajati la multe firme de masini din Romanica care nu isi merita locul si din cauza lor sufera atat clientul cat si cei care isi fac treaba cat mai bine posibil.

Respect!

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Lun Mai 18, 2009 9:35 pm

Iti doresc succes in rezolvarea problemei si pe restul, cei care inca n-am avut probleme, sa ne fereasca dzeu de asa ceva :|

Avatar utilizator
johnelyo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 09, 2008 12:55 pm

Mesaj de johnelyo » Mie Mai 20, 2009 5:03 pm

salut, revin cu noutati. am mai sunat am mai dat un email m-am mai plans si eu pe unde am putut si cat de tare am putut, intr-un final luni am primit un raspuns cum ca azi miercuri o sa vina piesele buclucase si ca se vor monta si se vor face si devizele si se vor si trimite la asigurator si..... va las sa ghiciti daca mi-a informat cineva despre ceva din toate astea. le-am dat mail, nu ii sun convorbirele telefonice au valoare zero in orice plangere asa am inteles.

nu stiu ce sa mai fac, eu atata nesimtire nu am vazut niciodata in nici un service si nici nu am mai auzit, pe cuvant ca imi vine sa vand masina, imi iau 2 loganuri si cand nu merge unu, il bag in service si merg cu celalat, nu vad nici un rost sa muncesc cate 10 ore pe zi pentru un mitshubishi. daca as stii ca vre unu care citeste postul asta s-ar duce la ei jur ca l-as bate cu mana mea.

Voi reveni...

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori