Care Este Cel Mai Slab Dealer Mitsubishi ?

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Lun Mar 30, 2009 1:36 am

cand am comandat masina, a intarziat normal cu 2 saptamani pentru ca din spusele lor, au avut o problema cu transportatorul din japonia ,pentru o masina achitata complet mi s-a parut inacceptabil.
faza cu service-ul este peste tot la fel, de parca oamenii imcompetenti sunt cautati si angajati in service-uri. nu este posibil ca pentru o vopsire de spoiler fata sa dureze 5 zile lucratoare, asta in cazul in care mi s-a spus atunci cand am lasat masina acolo ca : "maine poti chiar sa o iei, dar te sunam noi inainte".

tare o sa-mi fie uimirea cand o sa merg de dimineata si o sa vad ca de fapt nu e gata. ahhh si era sa uit, credeti ca se umbla la masini atunci cand stau mai mult in service? la modul ca iti ia ceva de pe ea sau iti schimba ceva pe la masina cu acelasi lucru, dar de o calitate mai proasta ? vi s-a intamplat pana acum prin service asa ceva ?

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Mar 30, 2009 9:31 am

In ce service ai fost?

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Lun Mar 30, 2009 10:19 am

QUOTE (SickneS @ Mar 30 2009, 01:36 AM) cand am comandat masina, a intarziat normal cu 2 saptamani pentru ca din spusele lor, au avut o problema cu transportatorul din japonia ,pentru o masina achitata complet mi s-a parut inacceptabil.
faza cu service-ul este peste tot la fel, de parca oamenii imcompetenti sunt cautati si angajati in service-uri. nu este posibil ca pentru o vopsire de spoiler fata sa dureze 5 zile lucratoare, asta in cazul in care mi s-a spus atunci cand am lasat masina acolo ca : "maine poti chiar sa o iei, dar te sunam noi inainte".

tare o sa-mi fie uimirea cand o sa merg de dimineata si o sa vad ca de fapt nu e gata. ahhh si era sa uit, credeti ca se umbla la masini atunci cand stau mai mult in service? la modul ca iti ia ceva de pe ea sau iti schimba ceva pe la masina cu acelasi lucru, dar de o calitate mai proasta ? vi s-a intamplat pana acum prin service asa ceva ?

Am auzit de cazuri de genul in service la renault. Dar de obicei luau de pe masini care aveau daune mari pe casco si puneau pe alte masini si bagau piesele la dauna cand se facea constatarea in service.

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Lun Mar 30, 2009 11:57 am

Stiu ca nu e vorba de MIT Motors in propozitie dar vreau sa povestesc scurt experienta traumatizanta pe care am avut-o cu ei, pentru ca apoi la scurt timp am avut treaba la Mcar si asa am ajuns sa-i apreciez (prin comparatie).
Am ales MIT Motors pentru ca era singurul service Mitsubishi care figura pe lista atelierelor care au decontare directa cu Omniasig la care am casco. Desi eu stau in Berceni, la 5 minute de Mcar am ales sa duc masina la mama naibii, in Baneasa, cu speranta ca lucrurile vor decurge mai repede, fara clasicele telefoane la asiguarator si tot circul aferent. Aveam trecut pe lista de la inspectorul daune Omniasig: prag stanga spate infundat ( 2 ore manopera) si capota (o mica infundatura si vopsit - 1,5 ore manopera). Deci 3-3,5 ore manopera, fara sa fie necesara inlocuirea niciunui reper. Am dus masina marti dimineata, la prima ora. Am intrebat daca sa-mi fac planuri pt weekend...nu mi s-a promis ca va fi gata dar mi-au zis ca sunt sanse mari sa o iau vineri. In mod categoric m-au asigurat ca voi fi sunat joi ca sa mi se spuna care e stadiul lucrarilor. Joi nimic, vineri la fel...pauza. Sun eu la telefoanele de pe site. La ora 11 imi raspunde o duduie, ma tine pe hold cam 5 minute,apoi: "imi pare rau nu e nici un coleg de la tinichigerie disponibil, lasati un nr de tel si le transmit sa va sune). Nimic. Revin la ora 15.00 cu alt telefon, raspunde un tip...aceeasi placa... Ma duc luni dupa amiaza (cam 1,5 ore in tafic cu taxi). Cer sa vad masina...era neatinsa, fix cum am lasat-o. Explicatii puerile. Le-am spus ca-i mai las pana joi dar ca joi vin si o iau oricum ar fi. Imi promit inca o data ca voi fi sunat, dar nu mai am incredere. Cer numarul personal al tipului de la receptie tinichigerie (Adrian). Il sun miercuri de 3 ori la ore diferite, nu raspunde. Joi dupa amiaza din nou la ei, cu taxi (cred ca am dat pe taxi mai mult decat facea manopera). Cand ajung Adrian face o fata mirata cand ma vede si-mi spune ca nu poate sa-mi dea masina ca nu au accept de plata de la Omniasig. De data asta masina era gata dar mai trebuia un colant negru lipit pe pragul de sub usa stanga spate, pentru care trebuia sa faca ei reconstatare , sa trimita la asigurator, sa astepte acceptul, sa-l comande, apoi sa astept sa vina...Am crezut ca fac infarct. Dupa aproape 2 saptamani ei nu nu trimisesera inca devizul la Omniasig (de fapt Adrian nici nu stia la ce firma am casco, asta era prima intrebare pe care mi-a pus-o si luni si joi). Deci faza cu acceptul era bullshit, aia nici nu aveau pe ce sa-si dea acordul daca ei nu trimisesera devizul. M-am asezat pe scaun la birou in fata lui si le-am spus ca eu nu plec fara masina, ca ma pis pe el de colant si sa faca rost de el si sa ma sune sa vin sa mi-l lipeasca. Iar explicatii penibile ca " stiti, politica firmei ...nu putem sa va dam masina pana nu avem acceptul de plata..." I-am zis ca nu ma intereseaza si cer sa vorbesc cu un manager. Raspuns: nu mai e niciunul prezent. La ora inchiderii, cand isi faceau bagajele sa plece si vazand ca eu nu dai nici un semn sa plec il trimit pe paznic catre mine. Vine mosulica sa ma roage sa plec, i-am spus ca daca pune mana pe mine sun la 112 si chem politia. Minune....apare un manager : Mr. Alen Ion. Cat pot de civilizat ii explic ca mi se pare inadmisibil ca pt 3 ore de manopera sa-mi tina masina 10 zile, ca am dat in astea 10 zile o caruta de bani pe taxi-uri de acasa la cabinet, de la cabinet pana la ei. Ca a trebuit sa-mi reprogramez mai multi pacienti ca sa pot veni la ei (cu riscul de a parea neserios si de a-i pierde), ca am sunat si nu mi-a raspuns nimeni, ca n-am fost contactat niciodata. I-am spus si ca Adrian nu s-a obosit nici macar sa trimita devizul la Omniasig si ca nici macar nu stia la ce societate am asigurare ( dovada cat de mult s-a lucrat la dosarul meu ). Isi cere scuze, spune ca va avea o discutie foarte serioasa cu Adrian si imi jura pe cuvantul lui de pionier ca vineri, a doua zi voi avea masina adusa pe platforma in fata cabinetului. Eu zic la inceput: nu, vreau sa plec acum cu masina, ca nu inteleg care e problema cu acceptul de plata din moment ce au decontare directa. Aceeasi poveste, ca nu pot sa dea drumul la masina pana nu au accept de plata.
Vineri pana la ora 15.00 nici un telefon de la Alen. La ora 16.00 rog un pacient avocat, detectiv particular, tehnician de investigatii la cea mai tare firma de securitate din lume (no kidding, g4s pt cunoscatori) sa-l sune. Il ia tare pe dom' manager si ii spune ca daca domnul doctor nu primeste masina in seara asta trimite sambata o echipa de baieti sa o recupereze...L-a asigurat ca o sa primesc masina. Care a venit pe la 19.30, dar nu pe platforma, ci pe roti, adusa de unul dintre angajati care statea in zona. A facut 2 ore din Baneasa pana in Berceni. Sambata dimineata, pe lumina am vazut si janta de aliaj stanga spate zgariata foarte adanc cam pe toata lungimea unei spite plus o taietura in lateralul anvelopei, in dreptul zgarieturii de pe janta. Capota era ok, dar pragul era vopsit cu negru in locul unde ar fi trebuit sa fie colantul, si nici macar nu era vopsit la aceeasi inaltime (adica simetric) cu partea dreapta. Acest colant l-am comandat ulterior la Mcar si mi l-au adus a doua zi, m-a costat 70 RON. Sincer ma asteptam la un telefon din partea lor sa ma intrebe daca a ajuns masina, daca e ok...poate si la un odorizant auto, un lichid de spalat parbrizul...ceva ca sa mai indrepte din impresia proasta. Cred ca am eu pretentii prea mari...
Scuze pentru lungimea postului....vreau doar sa stie si altii cam la ce sa se astepte din partea MIT Motors. La Mcar mi-am facut revizia de 30 000 km, am fost super multumit. Mi-am pus colantul respectiv pe prag, plus o cotiera si am avut 20% reducere. In afara de asta 3 zile la rand m-au sunat sa ma intrebe daca sunt multumit de servicii, pt ca lucram si nu puteam vorbi si le raspundea asistenta. Au sunat pana am fost disponibil si le-am raspuns cu placere la chstionar.

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Lun Mar 30, 2009 7:45 pm

trist ce ti s-a intamplat tie, foarte trist si inacceptabil. daca era dupa mine, erau de mult dati in judecata.

azi am fost sa-mi recuperez masina, surpriza era gata, dar ce sa vezi retardul de la vopsitorie, nu a dat fu filler cum trebuie si au iesit dungi peste care a dat cu vopsea si apoi cu lac, ca dehh poate nu vede clientul si merge si asa ... surpriza, surpriza - nu merge si asa, drept urmare masina a ramas in continuare la service pentru a fi refacuta operatiune de vopsire a spoilerului fata, inca tipul de la receptie service m-a asigurat ca o sa iasa bine de data asta !

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Lun Mar 30, 2009 9:23 pm

Nashpa . Bine ca ai spus . . . . Rusine , ce sa zic !
Inca imi fac o parere unde sa fac revizia, si era pe lista si mit motors . Era ...

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Lun Mar 30, 2009 11:16 pm

ok... am o propunere... ori splituim topicul ori transformam in plangeri la adresa dealerilor si terminam subiectul. Cine vrea sa citeasca aici poate intelege ca toate plangerile voastre sunt la adresa MCar si nu-i asa.
Pe de alta parte, nu cred ca e ok sa ne dam unii cu parerea doar de dragul de a ne da cu parerea. Ori aveti experiente neplacute si va exprimati opinia vizavi de acea experienta, ori va abtineti. Continuam sa divagam ca erau unii pe o lista, altii pe alta si tot asa.

Avatar utilizator
Oroles
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 04, 2008 1:12 pm

Mesaj de Oroles » Dum Apr 12, 2009 9:30 pm

QUOTE (COObra @ Mar 29 2009, 09:03 PM) Oroles....mi se pare ca vorbesti de cu totul alta firma. m car distribution este distribuitor mitsubishi in bucuresti. nu are treaba cu iasi.
Cu respect, nu vorbesc pe langa e aceiasi firma si la Iasi, tot prin/dinspre Bucuresti M Car vin si comenzile si piesele pt service/garantii/etc. Eu personal am tratat telefonic cu cei de la Bucuresti din sediul de la Iasi. Cel care ia deciziile finale este tot la Bucuresti.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Dum Apr 12, 2009 11:49 pm

QUOTE (Oroles @ Apr 12 2009, 09:30 PM) Cu respect, nu vorbesc pe langa e aceiasi firma si la Iasi, tot prin/dinspre Bucuresti M Car vin si comenzile si piesele pt service/garantii/etc. Eu personal am tratat telefonic cu cei de la Bucuresti din sediul de la Iasi. Cel care ia deciziile finale este tot la Bucuresti.

Aia sunt Trading-ul. MCar Trading si MCar Distribution sunt 2 lucruri diferite. Hai sa facem o separatie intre ei.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Apr 13, 2009 11:50 am

QUOTE (SickneS @ Mar 30 2009, 07:45 PM) trist ce ti s-a intamplat tie, foarte trist si inacceptabil. daca era dupa mine, erau de mult dati in judecata.

azi am fost sa-mi recuperez masina, surpriza era gata, dar ce sa vezi retardul de la vopsitorie, nu a dat fu filler cum trebuie si au iesit dungi peste care a dat cu vopsea si apoi cu lac, ca dehh poate nu vede clientul si merge si asa ... surpriza, surpriza - nu merge si asa, drept urmare masina a ramas in continuare la service pentru a fi refacuta operatiune de vopsire a spoilerului fata, inca tipul de la receptie service m-a asigurat ca o sa iasa bine de data asta !


Sa lamurim lucrurile.


Ce i s-a intamplat lui SickneS nu are legatura cu M Car Distribution din Bucuresti ci cu Prestagent din Craiova.

M Car Distribution nu e usa de biserica dar nici nu trebuie sa se sparga in capul lor bubele altor dealeri de prin tara.

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori