Care Este Cel Mai Slab Dealer Mitsubishi ?

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mie Mai 20, 2009 10:34 pm

Aici nu mai e vorba de unul sau doi angajati de acolo care tocesc tastaturile pe mess in lipsa de activitate .
E clar vina dealer-ului.
Oricum eu m-am lamurit deja care e treaba cu ei , pentru ca nu esti singurul de pe forum care a intampinat probleme .

Avatar utilizator
johnelyo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 09, 2008 12:55 pm

Mesaj de johnelyo » Vin Mai 22, 2009 5:35 pm

circul continua,


Buna ziua,

Imi cer mii de scuze pentru raspunsul intarziat, dar din pacate s-a ivit o problema care va mai prelungi timpul de reparatie al masinii dv cu max 3 zile lucratoare.
Colegii mei de la Dep de Piese, au facut o confuzie cu privire la reperul ?traversa intre lonjeroane? si au adus cu totul altceva.
Din fericire piesa de care aveti dv nevoie exista pe stoc la importator, si ne va fi livrata luni dimineata, urmand ca in decursul aceleiasi zile sa fie si montata.

Cu stima,
Bogdan Negre
Sef Service Tinichigerie



MIT MOTORS INTL.
office: +4 021 305 72 80
fax: +4 021 305 70 80
mobile: +4 0729 995 145
e-mail: bogdan.negre@mit-motors.ro

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Mai 22, 2009 5:54 pm

QUOTE (johnelyo @ May 22 2009, 04:35 PM) Colegii mei de la Dep de Piese, au facut o confuzie cu privire la reperul ?traversa intre lonjeroane? si au adus cu totul altceva.
Deci eu altceva nu inteleg, sincer, stiu ca poate par prea pretentios insa imi pare ciudat ca in o corespondenta oficiala sa folosim prescurtari de genul Dep de Piese in loc de denumiri oficiale, pentru ca pana la urma daca vreau sa reclam ceva, scriu in act Catre Dep de Piese?
Stiu ca pare o chichita dar asta numai Customer Care nu prea inseamna... Teoretic in orice firma, profesionalismul incepe de sus in jos...

Avatar utilizator
johnelyo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 09, 2008 12:55 pm

Mesaj de johnelyo » Joi Mai 28, 2009 2:39 pm

si cum serialul de succes tanar si nelinistit nu a luat sfarsit, avem amabilitatea de a va prezenta continuarea

mail de la domnu director de service catre subsemnatul, dupa cum urmeaza:

Stimate domn,

Imi exprim regretele vis-a-vis de cele intamplate in cazul dumneavoastra. Am primit mail-ul dumneavoastra vineri seara insa, abia azi am putut sa il citesc, ieri nu am fost disponibil din cauza unor probleme personale.

Despre autovehiculul dumneavoastra va pot comunica faptul ca azi va fi gata de predare imediat ce asiguratorul este de acord cu devizul final. In momentul in care avem acceptul asiguratorului puteti sa ridicati autoturismul.

Cat priveste modul in care s-a tratat acest caz pot sa il privesc in mod constructiv, ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile, va multumesc pe aceasta cale pentru faptul ca ati trimis mai departe corespondenta cu colegii mei.

Va doresc o zi buna in continuare si sunt convins ca acesta va ramane doar o experienta de service neplacuta care nu se va mai repeta.

Cu repsect!


Ma duc imi iau masina si ii raspund tot dupa cum urmeaza:

Buna ziua,

Vreau sa va informez ca ieri 27.05.2009 am ridicat masina, reparatia nu era completa asa cum ati mentionat in mesajul dumneavoastra anterior, scutul motor nefiind montat, fiind necesara o revenire in service, lucru evidentiat si pe fisa de control calitate.

Cu respect,

si toate astea dupa ceva eforturi din partea importatorului care a luat la cunostinta despre acest aspect, si chiar s-a chinuit sa urgenteze lucrurile.

Promit sa revin.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Aug 11, 2009 10:39 am

Poate e offtopic, insa tot legata de dealeri:
un prieten are nevoie de datele de contact (tel mobil+mail)
ale lui Ciprian Nimu de la MCar Giulesti! Multumesc!

Avatar utilizator
gingi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 31, 2009 11:52 am

Mesaj de gingi » Mar Aug 11, 2009 12:49 pm

QUOTE (Tanaka @ Aug 11 2009, 09:39 AM) Poate e offtopic, insa tot legata de dealeri:
un prieten are nevoie de datele de contact (tel mobil+mail)
ale lui Ciprian Nimu de la MCar Giulesti! Multumesc!

Ciprian NIMU
Sales Specialist

____________________

M CAR DISTRIBUTION
Dealer Autorizat MITSUBISHI Motors

Calea Giulesti 6-8, Sector 6, Bucuresti
tel. +4 021 318 32 35
fax +4 021 318 32 31
mob. +4 0743 332 408
e-mail: ciprian.nimu@tiriacauto.ro
web: www.mitsubishiromania.ro

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori