Cum se pleaca corect la o liniuta ? :D

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Apr 10, 2009 10:59 am

Al meu e de 1.8 si e destul de violent...Intreabal-l pe Cristi.
E drept ca incepe sa te bage in scaun de pe la 3750 incolo dar alea 2000 de rpm trec repede...

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Vin Apr 10, 2009 11:04 am

Danyutz
e un alt topic in care fiecare isi spune argumentele alegerii, nu are rost sa incepem si aici..problema e ca are cuplu prea mare si pierde prea repede aderenta in treptele 1 si 2..si nu stiu cum sa scot timp mai bun de 8.9 sec suta.. vorbesti de sportivitate, dar cei cu 1.8 isi pun problemele astea?

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Vin Apr 10, 2009 11:10 am

Nu spun ca 2.0 nu`i sportiv, ca ma arde Ilie dupa cap cu un traznet(am condus mai mult 2.0 decat 1.8), dar parca un motor pe benzina mi se pare mai sportiv decat unul diesel(parere personala) si nici nu va acuz ca a-ti luat diesel-ase, care trag ca nebunele si mi se pare corect sa va perfectionati stilul de a rula sportiv cu astfel de masini(ca doar d-aia a fost construit Lancer-ul pe performanta)

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Vin Apr 10, 2009 11:16 am

eu mai imi fac damblaua cu un hyundai i30 de 120 cai ..duce pana in 6300 rot/min.. sunetu e absolut criminal, iar la relanti uit ca e pornit..dar ma streseaza maxim ca sunt obijnuit cu diesel iar asta trage bine abia dupa 4000 de turatii..chiar aratam unor colegi..un experiment.. mergi linistit la 70km/h intr-a 5-a la consum asa.. ai cam 2000 rot/min ..si vrei sa faci o depasire..dak bagi a 4-a...mda..trage..dar slabutz..tre sa-i dai a 3-a si zboara:)

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Vin Apr 10, 2009 11:24 am

Vaaaai, ce colorat devine topicul asta...

QUOTE (Dudu @ Apr 9 2009, 12:03 AM) De ce sa inchizi topicul? cine cu minte matura si-ar lua masina sportiva de 140 de cai, care arata ca lancerul? serios acum, toti suntem copii cu jucarii noi..puternice.ce rost are sa ai o masina puternica daca nu stii sa ii folosesti calitatile?
cum diminuezi/elimini efectul turbolagului?
-(bov stiu..faptul ca nu opreste brusc turbina mi se pare ceva benefic pt ea...dar atunci, de ce nu se pun stock pe masini?)
QUOTE (Dudu @ Apr 9 2009, 09:28 PM) care e exact scopul la diverter valve? pentru ca inca e foaaarte mare turbolag la lancer..ma tot gandesc sa pun un bov.. tipul acela fara suierat ca cica ala dauneaza motorului.

=cica masina nu accelereaza cel mai bine cand esti la fund cu pedala..ar avea o protectie.. stie cineva ceva exact de asta?

Deci...uhm, Lancerul nu este o masina sport (la fel cum nu orice masina puternica e automat sport) ci un sedan normal de zi cu zi, cu capabilitati dinamice care sa asigure aceeasi usurinta si siguranta in exploatare atat in oras cat si pe autostrada, atat pe vreme buna cat si mai putin buna. Astea sunt standardele auto de azi, faptul ca se misca bine nu inseamna ca e sport.

Nu stiu de unde te informezi sau cat retii din informatii dar spui niste lucruri tare ciudate, ca sa nu zic altfel. Masinile nu-s ca fotbalul, nu toata lumea se pricepe sau trebuie sa se priceapa. Nu sunt rau, serios, nu e nevoie sa-ti incarci memoria cu tot felul de chestii tehnice care pana la urma nici nu te intereseaza foarte mult, tot ce te intereseaza e ce vrei de fapt de la masina, raspuns mai bun, putere mai mare, etc. si cat costa sa obtii cutare lucru. Sigur te documentezi, la aia costa mai putin pentru ca iti pun doar nu-stiu-ce in timp ce la ailalti costa mai mult ca mai fac si cutare lucru pe langa....

Asa, despre lag, nu cred ca ai mers cu turbate mai vechi sa vezi ce inseamna cu adevarat lag. Gandeste-te ca e un fenomen absolut normal, turbina se invarte liber, fiind antrenata doar de un flux de gaze, nu exista legatura mecanica intre ea si motor. Daca vrei putere multa si instantanee iti iei un aspirat de litraj mare, eventual cu cel mult un compresor mecanic micut pe-acolo.

"BOV"-uri si wastegate-uri se pun stock pe masini (cum altfel crezi ca s-ar putea controla presiunea turbinei sau cantitatea de aer) doar ca niciuna nu ventileaza atmosferic. Nu e normal ca ceva iesit din fabrica sa scoata o gama intreaga de sunete, sa scoata gaze nefiltrate in atmosfera sau mai stiu eu ce, e o chestie de minim rafinament pana la urma, de ce nu intrebi de ce nu se monteaza si evacuari libere din fabrica? Nu zic ca nu mi-ar placea dar sunt niste restrictii pana la urma.

Oricum, cu BOV sau fara, impactul asupra performantelor e foarte mic, mai ales la puterea asta. Cat despre imbunatatirile hardware eu zic sa fii foarte atent la Diesel ca sunt niste senzori foarte scumpi care se pot strica.

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Vin Apr 10, 2009 11:52 am

fastcarjunkie,
de pe forum in principal si am mai intrat pe nijte siteuri care explicau ce "face" wastegate-urile si bov-urile.. dupa cum ai vazut am pus intrebari pentru ca ma intereseaza..imi plac discutiile de genu, nu stiu de ce te-ai ofensat asa tare.. nu te-ai nascut cu cunostiintele pe care le ai..toti invatam. daca citesti mai atent, intrebam de ce nu se pun wastegate-uri pe masini stock (nu stiam atunci ca de fapt, se pun)

cat despre definitia masinii sport, nu sunt deacord..nu numarul de usi sau forma sau puterea motorului fac diferenta.daca are calitati sportive e masina sport dupa mine.
daca ma gandesc mai bine..cred ca suspensiile fac diferenta.. daca sunt rigide e sport ) daca nu..masina nu a fost proiectata sa ia curbe repede )

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Vin Apr 10, 2009 12:09 pm

imi cer scuze ca ma bag in acest tpic fara sa citesc nimic...
am si eu o dilema: cum se pleaca cu CVT-ul la liniuta?... sau cu scart?...

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Apr 10, 2009 12:23 pm

Zambet,

Cam Asa:
- Modul manual, treapta 1, Pedala de frana apasata, motorul la 3500, ASC off - daca vrei sa ai scart sau asc on, daca vrei sa pleci Si dai drumu' la acceleratie
Have fun!
sau asa:
- Modul drive, Pedala de frana apasata, motorul la 3500 rpm, si restul idem...

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Vin Apr 10, 2009 12:28 pm

rectificare: zimbet; nu zambet...

ASC OFF - cum imi dau seama ca e pe OFF?

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Vin Apr 10, 2009 12:42 pm

scrie pe calcultorul de bord undeva sus..drepta micutz..asc off:P
si nu se dezactiveaza decat pe loc si tinand apasat mai mult..

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori