Mituri? Se Adapteaza Motoarele La Stilul De Condus?

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Iun 21, 2009 7:41 am

QUOTE (Dennis_TL @ Jun 7 2009, 12:29 AM) Coltul nu duce 185km/h in a 4-a . ar avea putere dar intra in limitare.
am incercat-o sa nu zic ca nu-i ca mine. pe la vreo 6500 ture aveam pe bord cam 182 - 183. nu am putut sa merg in limitare ca a trebuit sa franez.
cand o sa am spatiu verific si la limitare.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Mar Iun 23, 2009 11:38 pm

am facut asta-seara o vizita la Racing Code. Scopul n-a fost masina ci altele. De la una la alta, inainte de plecare, am ajuns la hai sa citim computerul, sa vedem daca candva in viitor se va putea face ceva.
Problema rezolvata, totul ok, s-a putut citi, insa la plecare, eram intr-a doua la aprox 1500 rpm, plec si-o calc sanatos, stiind ca pana in 3500-4000 rpm nu se intampla mare lucru intr-a doua.
Imediat, am simtit ca ceva nu e la fel, turatia crestea mult mai repede si acel lag de pana la intrarea Mivec-ului disparuse. Prima data am zis ca-i placebo, insa n-a fost chiar asa. De la Filaret pana in Baneasa, avand si spatiu de manevra, am testat in diverse trepte, urmarind sa vad daca manifestarea asta in bine se repeta sau a fost doar o impresie. Dupa ce m-am convins ca binele continua, am sunat si-am aflat ca da, e pe bune si nu-i placebo. Masina invatase niste harti de injectie de pe vremea rodajului, cand mai mult de 4500 rpm n-a vazut, si turatia asta, destul de rar. Drept urmare, la supunerea la invatare a parametrilor, masina e vioaie si dispusa sa invete, mai ales ca acum motorul e deja rodat.

Astept comentariile. Insa s-a intamplat cu martori, chiar de aici de pe forum. Deci nu vorbesc aiurea.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mie Iun 24, 2009 5:37 pm

Ai citit doar computerul , sau ai mai facut si altceva ?
Ai resetat hartile acelea de injectie si acum "invata" alte valori ? Adica ai sters , sau s-a sters partea de rodaj si acum in functie de cum te dai la ea , asa raspunde?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Iun 24, 2009 7:58 pm

Al meu inseamna ca o fi vioi pentru ca l-am rodat 80% in stilul de pe mototuneusa?

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Iun 24, 2009 8:48 pm

QUOTE (PaulT @ Jun 24 2009, 07:58 PM) l-am rodat 80% in stilul de pe mototuneusa?


Scuze de offtopic, insa ce inseamana aia??

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Iun 24, 2009 10:07 pm

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

E linkul din postul lui Apple de pe prima pagina.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Iun 25, 2009 3:04 pm

Ok, am retinut.
scuze ca n-am fost pe faza

Avatar utilizator
Uliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 07, 2008 1:03 pm

Mesaj de Uliu » Sâm Oct 10, 2009 11:40 pm

Nu m-as pronunta daca este sau nu adevarata butada... Ceea ce mi se pare mie este ca atunci cand mai am doar putina motorina in rezervor se "infige" mai tare in asfalt... Dar asta cred ca tine de greutatea masinii mai degraba.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Dum Oct 11, 2009 4:28 pm

cred ca masinile se adapteaza.

exemplu: doua opel astra break 1.4 benzina din 2007 identice ca dotari cumparate de noi; masini de firma. conduse fiecare vreo 30000km: una de un "tanar batran" care abia isi luase carnetul si nu avea curajul sa experimenteze viteza a cincea si cealalta de un tip care conduce cat se poate de normal, nicidecum sportiv.
le-am condus apoi pe amandoua pe distante destul de mari si se cunoaste o diferenta imensa. de aceea eu cred ca masina se invata

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Oct 15, 2009 3:23 pm

Invata> au functii autoadaptive pentru a compensa uyurile pe durata de viata a motorului.
Daca ati facut rodajul la masini, scoateti borna 15 minute, la marginea autostrazii, cu motorul cald sa puteti sa-i dati o plaja de turatii si sarcini foarte variate. Adica plecari mai in forta, cu motorul dus in ture pana la limitare, in toate treptele de viteza, cu apasari diferite ale pedalei de acceleratie 25%, 50 %, 75% si 100% (lipita de podea).
Dupa o sedinta de asta motorul va merge altfel.

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori