Mituri? Se Adapteaza Motoarele La Stilul De Condus?

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Mie Apr 20, 2011 2:47 pm

Fiecare "gusta"umorul in stilul propriu.

Cu multi ani in urma, am condus mai multe modele care chiar s-au depasit pe ele insele:
- Skoda 120 - te rog sa-mi spui daca ai vazut sau auzit de un asemenea model care sa plece de pe loc cu scartait de roti si urme de cauciucuri lasate pe asfalt, plus viteza de peste 145km/h, cand constructiv era data pe la 135 (parca)
- Dacia 1310 - masini diferite (sh), care dupa ce au intrat in dotare si reglajele corespunzatoare, berlina - mers cu 170km/h in spatele unui pasat; break cu 4 persoane si bagaj - cu 165km/h!
Cat era data viteza maxima constructiva la Dacia 1310?
- Nubira break sh, cumparata (condusa) de la o femeie, cand m-am urcat la volan, parca plecam de pe loc cu tractorasul... dupa cateva luni de exploatare puteam linistit sa fac si liniute (daca m-ar fi dus mintea la asa ceva) si viteza maxima atinsa, peste 190 km/h - la astea parca maxim era dat 175km/h.
Si alte modele (si noi) la care s-a simtit clar diferenta de "zvac" fata de altele "surori".
Actuala masina, pe laga faptul ca si-a mai dat drumu motorul de noua, nu are nimic in comun cu altele similare testate. Viteza maxima data intre 160 - 170 km/h. Eu am mers cu 185!
Nu vorbesc aici de masinile noi, cu motoare puternice, la care de acum aceste diferente sunt greu de sesizat, ci de modele "normale", modeste la care se pot simti diferentele.
Eu am vorbit doar din experientele proprii, concrete, nu stiu si nu incerc sa explic cum se petrece acest fenomen.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Apr 21, 2011 12:57 pm

Nu confunda vitezele indicate de bord cu viteza reala. La cifre de gen 160-170km/h poti avea si abateri de 15km/h(intotdeauna in plus) fata de ce iti va indica un gps. Cam orice masina poate atinge viteze(reale nu pe bord) ceva mai mari decat cele indicate ca fiind maxime de catre constructor, mai ales cele asiatice(asta din experienta proprie). Daca in cazul unor masini cu injectie putem vorbi despre unele ajustari facute de ecu in functie de regimul preponderent de folosire si de uzura(cum spuneau si Bogdan si Alex), in cazul "carburatelor" asa ceva este 100% exclus. Ca le-ai reglat asa cum trebuie si exploatandu-le asa cum este sanatos au ramas in parametri, fara sa "beneficieze" de depuneri de calamina si bujii murdare, mergeau mai bine decat unele prost intretinute si exploatate este cu totul altceva.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Joi Apr 21, 2011 10:23 pm

Auziti, da' de ce va tot contraziceti in loc sa luati hartile de injectie de la masini conduse in mod diferit si sa le comparati intre ele?
Veti avea o mare surpriza.

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori