Pagina 15 din 15

Scris: Mar Ian 31, 2012 4:52 pm
de cosma1973
Am uitat sa amintesc si de Efix, ca am si eu card la ei dar , ma aleg doar cu benzina ceva mai scumpa, comision de administrare card, 40 sau 50 ron pe an ,si faptul ca trebuie sa platesc intotdeauna maxim pana in 10 ale lunii, altfel am penalitati, in timp ce salariul meu vine doar cel mai devreme in 15ale lunii. Concluzia, unde e si BUN si IEFTIN!

Scris: Mie Mar 07, 2012 7:42 pm
de b125jon
la mitsu eclipse 1g foloseam numai omv carera 100 si mergea ceas masina, am folosit si benzina neaditivata si mergea parca in 3 motorul . La motorina nu stiu ce sa zic , bag numai de la petrom motorina la logan dar nu sunt atat de multumit ,

Scris: Lun Apr 02, 2012 10:24 am
de Master4Mariners
QUOTE (balanel @ Feb 24 2009, 03:55 PM) Combustibilii de la Agip oare ce origine or avea?


Sigur ca AGIP e Italia asa cum mai spunea cineva , de fapt grupul mai mare se numeste ENI ( Energia Nazionale Italiana ) . Eu lucrez pentru ei de 5 ani , nu au nici cele mai bune produse nici cele mai proaste , sunt medii sa zicem . Cat despre preturi la ei pt benzina cel putin , cam piperate pt ce ofera . De fapt daca mai gandesc mai bine , cat timp am aprovizionat cu nava mea produse negre , Italia aprovizioneaza cel mai des din Marea Neagra ( ex Georgia , Ukraina ) unde calitatea materiei prime nu este cea mai stralucita . De aici si rezultatele de la pompa . Si Lukoil asa cum bine stim , tot Ucraina este , si tot o calitatea care lasa de dorit are . Se fac multe chestii in lumea petroliera , din pacate , si noi tragem dupa ponoasele pentru produsul final . De ex , un combustibil vine cu o densitate anormal de mare din Italia , pt ca nu le-a iesit lor un Crack la rafinarie , noi mergem si o ducem in Malta la Marsaxlokk ( care face doar stocaj ) , se descarca , apoi se combina cu alt produs la fel dar cu densitate mai mica , se mai adauga aditivi , se ia densitatea finala si deja produsul are o denumire usor schimbata si e gata de uz , se vinde in continuare . Asta ca sa va faceti o idee ... alte concluzii nu mai trag , eu vad asa ceva zilnic si nu ma mai mira nimic .

Scris: Lun Apr 02, 2012 10:32 am
de Master4Mariners
In 5 ani cat am avut masina , cel mai des am alimantat de la Petrom 99+ . In rest , de la OMV combinat Carrera 95 doua treimi si Carrera 100 in proportie de o treime . Carrera 100 de la OMV e foarte aditivata si lasa depuneri in timp . La mine cel putin cu rezervorul full de Carrera 100 masina avea un sprint mai bun dar nu mergea chiar rotund motorul , o simteam ca mai vibra .

Scris: Lun Apr 02, 2012 2:23 pm
de radu-lancer
Salut.

Eu bag de la Rompetrol Alto 55 si Efix Diesel.

Pentru sprinturi si ceva viteza bag Alto 55 iar cand trebuie sa fac km multi si nu gasesc statii Rompetrol bag numai Efix Diesel. Am Lancer-ul 2.0 DID .


Chiar ce parere ai despre Rompetrol? ca vad ca stii despre combusibili ceva....

Scris: Lun Apr 02, 2012 3:00 pm
de Master4Mariners
Rompetrol e acuma detinut de Kazakstan din cate stiu eu . Acolo l-a vandut nenea Patriciu . Am alimentat de putine ori la Rompetrol , asta inainte , cand era inca romanesc , si calitatea mi s-a parut aproximativ ok . Cam scumpa pe vremea aia benzina acolo , dar calitatea rezonabila . Nici nu mergea prost , dar nici nu fugea masina sa ma dea pe spate . ( atat cat putea sa fuga un Renault Megane de 110 CP ) . Mie personal masina mi-a mers cel mai bine cu 99+ de la Petrom . Mi se pare benzina cea mai reusita la momentul asta . Nici aditivata cat sa lase depuneri prea mari , nici prea slaba octanic ca sa nu fuga masina . Dar tot ce spun eu se refera la benzina , ca eu sunt adept convins benzinare . E posibil ca la Diesel sa fie colegi de pe forum care sa ma contrazica in privinta calitatii firmelor . Din cate stiu eu , ca idee , ROMPETROL e Kazakstan , PETROM - OMV e Austria dar si cu active romanesti , MOL e Ungaria , LUKOIL e Ucraina , AGIP e Italia . In anumite situatii ei mai iau benzina unii de la altii . Cat despre pret , se stie ca merg mana in mana deja , de asta am ajuns la scorurile astea .

Scris: Lun Apr 02, 2012 3:51 pm
de sobolanu'
Prea putin dintre combustibili vin din afara - majoritatea companiilor se aprovizioneaza de la rafinariile petromului si rompetrolului ( nu merita sa le scriu numele cu majuscule).Diferenta o face , cred, adaosurile comerciale diferite ale unora fata de altora si cheltuielile de operare.