Despre combustibili

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
neophitus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 10, 2009 1:45 pm

Mesaj de neophitus » Lun Iul 18, 2011 9:41 am

M-am grabit vineri, eram pe "rosu" si m-am infipt in primul MOL din drum (cel de la piciorul pasarelei din Alexandru, langa Kaufland). De 100 nu aveau, am pus de 98, uitand ca in tabel a fost supriza negativa a testului. Un plin... A costat 6.1 RON vs 5.77 TOP PREMIUM 99+ de la Petrom si de la inceput a mers aiurea. Dupa cativa KM (3-5), cand s-a terminat benzina de la Petrom, mi s-a aprins martorul motorului pe bord, nu stiam ce se intampla (pe masina de 1600km ). Dupa inca vreo 5 km a disparut. Am luat-o in mana de data asta, pe la jumatatea rezervorului o sa o combin cu 99+, urmand ca dupa ce se goleste sa fac tot posibilul sa ajung la Rompetrol pentru plin de Efix.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Lun Iul 18, 2011 4:07 pm

una dintre problemele cu aceste produse scumpe (pe langa faptul ca sunt praf in ochii necunoscatorilor) este aceea ca nu se vand si zac cam mult prin tancuri. din acest motiv banuiesc ca sunt sanse mari sa nimeresti pe la fundul tancului niscaiva mizerii / apa, neexistand un rulaj mare de marfa.

O a doua problema cu aceste produse scumpe e aceea ca nu prea stii ce cumperi: nu ai absolut niciun mijloc de a verifica daca ai cumparat benzina de 99 sau de 95, decat printr-o analiza chimica laborioasa. practic esti dependent de buna-credinta a patronului (deoarece multe statii sunt in franciza)

sa ridice 2 degete (in sus, evident) cine crede in buna-credinta a unui necunoscut !

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Iul 18, 2011 8:30 pm

Am un prieten care statea vis-a-vis de o benzinarie Shell. Unii poate va mai aduceti aminte, combustibilul de top de la Shell era V-Power. Intrucit nenea asta nu prea avea unde parca, a vorbit cu patronul benzinariei sa-l lase sa parcheze peste noapte in benzinarie, ca tot era deschisa non-stop. Omul a fost de acord si dupa vreo luna, pretinu' meu era tovaras la catarama cu angajatii benzinariei, acestia dindu-i in repetate rinduri "aditiv de V-Power". Unul i-a explicat ca V-Power e de fapt benzina de 95 careia i se adauga aditiv d-ala. Proportia era de o cana de aditiv la niste mii de litri.

Avatar utilizator
neophitus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 10, 2009 1:45 pm

Mesaj de neophitus » Mie Iul 20, 2011 1:41 pm

O sa ies week-end-ul asta, ies si urmatorul, golesc repede rezervorul, vreau sa vad cum merge Efix-ul de 95, am asteptari mari de la el.
Acum treaba e mai buna, merge normal motorul, doar ca mi se pare ca papa mai mult (am ajuns sa am consumuri de 11-12 in oras, la ora 18, ceea ce mie nu mi se intampla inainte). Nu conteaza treaba asta, vad cum e si cu Efix-ul, daca ma dezamageste trec pe 99+, pana acum din 3 tipuri de combustibil folosit mi s-a parut cel mai "constant" la mers. Dupa cum spuneti voi nu va fi cazul insa, EFIX-ul e cheia.

Avatar utilizator
ZTV
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 20, 2011 12:26 am

Mesaj de ZTV » Lun Aug 01, 2011 12:05 am

dupa ce am citit tabelul, merg de 2 luni numai pe EVO / 99+ / Alto

Motorul merge mult mai rotund, si consuma cu aprox 0.3 L /100 de km mai putin.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Aug 05, 2011 10:51 am

Am creat un chestionar mai detaliat pentru a vedea mai indeaproape preferintele noastre in materie de combustibili. Se gaseste aici.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Vin Aug 05, 2011 6:47 pm

Mie imi consuma mai mult de cand am bagat benzina de 99 de la Petrom. Nu vad nici o diferenta in modul cum trage masina sau cum suna motorul, insa a crescut consumul cam cu 1L/100KM. Si chiar am menajat masina fata de cum conduceam cand aveam benzina de 95. Exemplu concret: Cluj-Gherla cu benzina de 95 am scos 6.5 consum (am mers cam cu 110km/h, dar i-am dat si 170 de vreo 2 ori), iar la intoarcere am venit cu benzina de 99 (am facut plinul in Gherla - 52 L) si am scos consum de 7.2, desi nu am mers mai tare de 120km/h si nici nu am prea intrat in depasiri.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Sâm Aug 06, 2011 11:49 am

Intr-o masina cu motor pe benzina aspirat nu se simte diferenta daca pui benzina de 95, 98 sau 100, asa ca nu merita sa dai bani in plus. Eu nu am pus nicioada benzina cu CO mai mare de 95, insa am alimentat de la mai multe benzinarii(rompetrol, petrom,lukoil din rep. moldova etc) si nu am simtit nici o diferenta la consum la modul cum trage masina. Eu prefer Efix de la Rompetrol imi inspira mai multa incredere si in urma unor teste efectuate de terti si a caror rezultate au fost postate pe net a reiesit ca aceasta benzina chiar pastreaza motorul curat si are o calitate buna chiar daca e ceva mai scumpa. Calitatea costa.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Dum Aug 07, 2011 2:11 pm

Am vazut si eu rezultatul acelor teste, insa eu nu pot alimenta da la Rompetrol, deoarece masina e de firma si am card Petrom. De aceea am vrut sa incerc benzina cea mai buna de la Petrom, insa m-a convins ca nu merita. Singura realizare a fost cresterea consumului. Oricum, pana acum nu am avut probleme nici cu cea de 95 de la Petrom...chiar daca nici mie nu-mi inspira incredere aceasta benzina.

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Mie Aug 17, 2011 6:00 pm

salut,
eu alimentez aporape tot timpul de la mol (exceptii: cand ies din tara sau daca sunt berbec si uit sa pun benzina cand trebuie si nu am mol aproape).
am inceput sa alimentez din cauza punctelor bonus si era tot timpul un mol in drumul meu (cand stateam in iasi ststeam in pacurari si era chiar la inceputul urcarii spre fundatie pe dreapta ) . dupa ce am inceput sa pun de la mol am pus de 2 ori si de la lukoil (tot la matiz) . pe langa faptul ca nu tragea masina bine mai consuma si 10l / 100 km. (testat si in oras si la drum lung ).
dupa ce am luat coltul am continuat cu mol 95. am pus odata de 98 si imi venea sa golesc rezervorul la primul service . a fost foarte trista experienta.
am mai incercat si mol evo - aici deja era alta viata . motorul mergea "mai rotund" , reprizele erau mult mai ok (accelera bine dela 90 in treapta a 5-a) , consumul era la fel. de cate ori mi-am permis am pus evo. odata am zis sa incerc top 99+ de la petrom. benzina era ok , dar in a 2-a zi de mers cu benzina aia s-a ars un injector . (a fost surpriza si pentru service ). reperat pe garantie. inafara am bagat de la OMV daca trebuia sa alimentez in BG sau SHELL in Turcia si Grecia. numai de 95. OMV-ul din BG era ca la noi , in schimb shell-ul de 95 era ca mol evo. cred ca intradevar avea cifra octanica de 95. la noi din ce stiu cifra octanica la 95 e cam 91-93 .
acum la lancer am continuat traditia cu mol 95 si e super ok. astept sa ii bag evo.
am mai folosit exclusiv mol evo la motorina . am avut un polo 1.4 TDI intre colt si lancer si trebuia sa ii bag numai evo. am bagat odata de 50 de lei motorina premium de la agip si diferenta consta in zgomot mai mare si parca nu mai tragea cum trebuie.
nu am folosit nicodata rompetrol . am auzit ca aditivul de curatare a motorului macina supapele , le "curata" de tot.
numai bine.

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori