Card De Fidelitate Mitsubishi

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
pitonul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 24, 2009 5:10 pm

Mesaj de pitonul » Vin Dec 18, 2009 3:46 pm

Salut,
Deschid acest topic cu o intrebare

A fost sunat cineva de curand de catre cei de la mitsubishi (stiu ca suna destul de vag, dar nu am retinut care filiala si ce imp mitsubishi) si sa le vb despre un'' card de fidelitate''?

Pe mine m-au sunat astazi o domnisoara sau doamna nu stiu , nu are imp care ma intrebat daca sunt posesorul unui mitsubishi mai vechi de 3 ani. Am raspuns afirmativ dupa care a inceput sa imi zica de un card de fidelitate pe care vol sa il faca si care ar intra in fol de anul viitor din ianuarie.
A fost destul de rezervata in descrierea cardului (ma refer la ce poti face cu el nu la cum arata), dar am intrebat la ce imi foloseste?
Raspunsul a fost urmatorul in prezent se verifica baza lor de data cu pers care au facut reparatii in service-uri mitsu sa vada cati mai detin inca masina mitsu(de aceea dureaza si asa mult) cand termina vor face cardurile.
Am inteles tot de la ea ca posesorii cardurile au avantajul ca vor plati 10% mai putin val pieselor si cu 75 de euro mai putin valoarea manoperei(eu cred ca e un discount destul de bun tinand cont de ce preturi au si la piese si la manopera).
Acum nu stiu daca va fi pe langa promotiile pe care le are fiecare service sau iti alegi ori promotia ori discountul cu cardul de fidelitate(de exemplu luna aceasta cei de la M Car Distribution expozitiei luna aceasta au 10% la piese si 20 la manopera).

Ideea e daca mai stie cineva despre ce am spus sau daca stie mai mult. Daca se va intampla mi se pare un lucru super tare pe langa faptul ca ne ajuta sa ne pastram masinile intr-o stare cat mai buna din punct de vedere mecanic cat si estetic , dar cred ca determina o folosire intr-o scara mai mica a pieselor contrafacute lucru care pune in pericol atat masina cat si pe cei care o conduc precum si ceilalti participanti la trafic(eu am vazut ce inseamna la mine placute care nu ereau originale cum s-au facut si cum facea masina cand franam si de cum am luat masina am fost in service si le-am schimbat ot ca erea un adevarat pericol sa merg cu asa ceva sigur cered ca exista si exceptii)
Care e parerea voastra despre asa zisul ''card de fidelitate mitsubishi''
Astept pareri.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Dec 18, 2009 4:42 pm

Si eu am fost contactat dar acum cateva luni. Sincer, no thanks. La preturile care le practica la manopera si piese, prefer sa continui cu service-ul la care imi fac masina din prima zi. Si pe langa Mitsubishi, mai exista Mann pentru filtre, Ina, Gates si altele pentru curele/role...incat nu imi faci griji ca ar fi neaparat piese proaste.
Spun asta dupa ce ma gandisem sa imi fac distributia cu piese Mitsubishi insa era efectiv dublu sau chiar mai mult fata de firmele mentionate anterior. Pompa de apa 145euroi + tva, curea distributie 74 + tva, intinzator 76 + tva. deci cam 350 de euro cu tot cu tva, aka 1500 ron. Cu 7-8 milioane imi pun Gates sau altele echivalente. Daca imi fac discount 50% la piese ma mai gandesc daca fac manopera la ei...

Deci parerea mea e ca NO THANKS.

Avatar utilizator
pitonul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 24, 2009 5:10 pm

Mesaj de pitonul » Vin Dec 18, 2009 5:21 pm

Mai ce sa zic eu pana acum am fost numai la ei si sunt de acord cu tine ca sunt f scumpi de aceea eu care am avut parte de scorurile astea mari ideea cu acest card ma incanta sincer sa fiu.
Asta poate si pentru faptul ca nu stiu unde sa duc masina in service si sa garanteze si pt piese si pt manopera. Pe mine distributia la outlander ma costal peste 20 de mil acum cateva luni.
In fiine distributia cu revizia de 90 000 care a inclus schimbat filtru ulei motor ulei motor ulei diferential ulei cutie schimbat lichid de frana filtru aer si ce alte cine stie ce filtre a facut 4600 de lei din care am avut reducere si am platit 3950 si am primit si un cupon in val de 200 de lei pe care il folosesc acum cand ma duc iar daca e nevoie.
Nu stiu clar daca as avea o alternativa mai bua adica pret mic, dar si garantarea pieselor si a manoperei clar as renunta la ei.
Am fost si pros obisnuit toate masinile pe care le-am avut am fost in service numai la reprezentanta
Nu stiu ce sa zic...

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Dec 18, 2009 9:08 pm

QUOTE (pitonul @ Dec 18 2009, 05:21 PM) Nu stiu clar daca as avea o alternativa mai bua adica pret mic, dar si garantarea pieselor si a manoperei clar as renunta la ei.
Orice service mare si serios, daca iei piesele prin ei, iti ofera garantie la piesa si manopera. Asa e si unde fac eu si chiar s-a intamplat odata sa fie un filtru de ulei prost (sau nu a strans ala bine ) si am pierdut aproape 2 litri de ulei dar noroc ca am vazut la timp si am plecat direct la ei. Alt filtru, pus ulei, gratis evident. Nu conteaza ca a fost filtru sau ei de vina, de la ei le-am luat, ei raspund.
Totul e sa iti gasesti un service serios si mare... cel la care imi fac eu, urma sa ajunga chiar reprezentanta Mitsubishi dar ieri au avut lansarea si a devenit Centru Toyota . Tot japoneza pana la urma. Insa pot sa imi iau MANN sau alte firme bune si oricum iesi mai ieftin.
Nu incerc ca fac un combat aici sau sa conving pe cineva ca reprezentantele Mitsu nu merita, insa mie mi se pare scump (prefer sa bag benzina de diferenta - si asta fac defapt ) si iti expun argumentele pentru care nu m-a interesat cardul acela.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Vin Dec 18, 2009 10:40 pm

Eu chiar am primit un astfel de card prin martie si era valabil pana in octombrie. Ideea e ca l-am primit la o saptamana dupa revizia de 30k si era previzibil ca nu voi mai face inca o revizie pana in octombrie. Asa ca am ramas cu el si am posibilitatea de a razui gheata de pe parbriz cu el. Este exact ce descrie pitonul in primul post. Ii fac un sumar pentru ca nu pot sa il scanez acum:
VIP CARD
- Posesorul beneficiaza de un cost de 17euro pentru toate lucrarile de intretinere, electrice sau mecanice.
- Posesorul acestui card beneficiaza de o reducere de 10% pentru toate piesele originale Mitsubishi Motors utilizate in cadrul reparatiilor de intretinere.

Fas fas ..

Avatar utilizator
pitonul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 24, 2009 5:10 pm

Mesaj de pitonul » Sâm Dec 19, 2009 12:13 am

pai eu am inteles de la tipa cu care am vb ca se acorda pt posesorii de mitsu mai vechi de 3 ani(masina mai veche nu de cand esti posesor de mitsubishi) ma gandesc ca astfel vor sa fidelizeze si pe cei care raman fara garantie ca masina devine mai veche de 3 ani(ma gandesc ca 3 ani este garantia la ei).
La piese mi-a zis intradevar 10% dar la manopera a zis 75 de euro din valoare.
Nu stiu astept sa il primesc si vad eu
Daca tot vb de service-uri despre promotii preturi piese si manopera calitatea lucrarii si a pieselor care ar fi dupa voi un service bun care sa ofere o calitate si o garantie cel putin la fel ca cea din reprezentanta mitsubishi ,dar la preturi mai mici. Normal ca as fi interesat in Bucuresti dar nu exclud nici in tara bine distante rezonabile ex Constanta , Brasov, Pitesti nu de genul Iasi Timisoara si alte orase situate la peste 300 km de buc ca atunci nu prea se mai merita pt mine diferenta de pret, la 600 km deja bag un plin jumate in outlander.
Merci si astept sugestii

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Sâm Dec 19, 2009 12:33 am

Eu mi-o fac la Bistrita deci daca vreodata te impotmolesti prin Muntii Rodnei, ma suni de o revizie sau alte bube. Altfel nu se merita sa bagi 1000 km dus intors

Avatar utilizator
grecu1967
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 07, 2009 12:23 pm
Contact:

Mesaj de grecu1967 » Sâm Dec 19, 2009 6:40 am

Pitonul, hai sa-ti expun un alt punct de vedere .
Eu vad lucrurile altfel si plec de la premisa ca totul este o afacere si nimic nu este gratis pe lumea asta !
In lumea auto , regula este profitabilitatea cit mai mare pentru ei , pentru producator si restul liniei pe orizontala si in nici-un caz pentru tine end-user , de ce , pentru ca tu esti cel care ai nevoie de masina si pentru asta trebuie sa platesti , la fel ca si pentru tigari de ex. , un drog care da intai dependenta , dupa care tu devii automat un bun contribuabil si pe termen lung la bugetul producatorului !
Am si eu un asemenea card de fidelizare , cred ca de anul trecut(2008) sau chiar din 2007,nu-l am la mine sa spun exact .
Chestiunea cu piesele de origine este din punctul meu de vedere tot o afacere,chiar una foarte profitabila pentru ei !
De ce zic asta , pentru ca daca privesti cu atentie la o asemenea piesa ,vei observa ca de regula aceste piese vin intr-un ambalaj simplu pe care este aplicata o sigla cu numele firmei si eventual sau cel mult tara unde este fabricata piesa respectiva .
De-aici rezulta urmatorul aspect si anume ca acea piesa , practic poate fii fabricata de oricine si aiurea , numai "made in Japan" si "made by Mitsubishi in Japan" nu este !
Dupa care vin service-urile care vind "servicii" , iar aici chestiunea tine tot de marketing si deci de atragerea unui numar cit mai mare de clienti , deci de contribuabili pentru ei, desigur .
Siguranta ta ca totul e ok tine in schimb, numai si numai de tine ca persoana si de cit esti de capabil sa filtrezi totul prin filtrul "mental" sau daca vrei , de cit de capabil esti sa "citesti printre rinduri" !
Acuma ,hai sa-ti povestesc din experienta mea cu Mitsubishi.
Aveam nevoie de o alta masina ,una care sa fie intr-o stare mai buna decit cea de pina atunci si desigur , cit mai ieftina posibil .
Bun , incep sa ma orientez pe unde ma duce mintea si la un moment dat , "dau cu ochii de acel "Top 100 most reliable cars" .
Avind si experienta unei Honda Accord din 1986 si care merge si-n ziua de azi, incep sa aprofundez modul in care a decurs acest ciclu de testare , precum si criterile,numarul de masini testate s.a.m.d.
Indivizii care au efectuat repectivul test , au redus in genere explicatiile la citeva cuvinte . Dupa care mie "mi-a sarit in ochi" actualul meu Mitsubishi Carisma cu urmatoarele explicatii date de cei care au facut testul, structurate in doua fraze de genul "bila alba" si "bila neagra" :

- bila alba : PRIETENOASA CU BUZUNARUL !

- bila neagra : DESII SE NUMESTE "CARISMA" , NU PREA ARE CARISMA !

Zic "hopa" , asta seamana cam cu ce caut eu !... adica o masina de "om sarac" ... si din acel moment , restul a devenit istorie , dupa cum se mai spune ...

Sper ca te-am facut sa vezi si altfel "lucrurile" si de-aici sa poti sa-ti "maximizezi" tu profitul , pe cit posibil si daca vrei iti voi da si alte exemple concrete . Numai bine !

Avatar utilizator
pitonul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 24, 2009 5:10 pm

Mesaj de pitonul » Sâm Dec 19, 2009 10:36 am

stii care e problema si de ce am inceout sa fiu interesat de acest card, inprimul rand pt ca atunci cand trebuie facut ceva la el ma costa destul(de aceea si interesul pt acest card) de mult si in al doilea rand nici nu prea stiu un service care sa imi dea incredere si in piese si in manopera. Sunt constirnt ca si cu aceasta reducere serviceul tot in castig e (si e si normal ca e o afacere si in afaceri daca nu castigi pleci, devii falimentar), dar castig si eu odata cu ei; ei ca reusesc sa ma fidelizeze sau poate nu, iar eu ca obtin o reducere care asa cum stiti si voi totul e destul de scump la ei.
As fi dispus sa incerc un alt service ,dar care ,unde ???
Luni ar trebui sa ma duc cu el in service cu ce service sa inlocuiesc M Car???

Avatar utilizator
ClaudiuS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 21, 2008 11:34 am

Mesaj de ClaudiuS » Sâm Dec 19, 2009 10:30 pm


Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori