Scumbare Injectoare Cu Unele Mai Mari

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Iun 11, 2010 1:31 pm

de injectat, vreau sa injectez cu un injector (dooh ce fraza), montat inaintea clapetei de acceleratie, presiunea in injector sa fie din rampa de injectoare a masinii (trebuie sa cercetez daca poate duce pompa inca unul), si vreau sa ii dau bursturi, nu sa mearga continuu.
trebuie sa fac probe si dupa aia hotarasc setupul final....nu stiu inca nici exact ce piese mai am nevoie. nu am gandit totul pana la capat.
mai exista posibilitatea sa pun injectorul dupa clapeta, dar asta inseamna ca tre sa gauresc galeria de admisie.....care costa 350+ euroi.....asa ca .......no way

Avatar utilizator
Dennis_TL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 15, 2008 5:02 pm
Contact:

Mesaj de Dennis_TL » Vin Iun 11, 2010 8:28 pm

nu ai nevoie de inca 1 injector suplimentar. caz concret, masina 2.0 n/a , conversie la turbo cu injectoarele de fabrica facea fata la presiune de 0.5-0.6 pe o turbina maricica , injectoarele stock duc mult si bine . nu ai aer, degeaba bagi benzina. o sa ai un amestec bogat , atata tot .
dc ai avea aer , mansonul ala de cauciuc se inlocuieste cu unul din inox , se infileteaza injectorul , benzina din rampa si aia e . reglat cu standalone sau unichip in prima faza.
nu ai ce sa faci cu axele alea deasemeni, nu iti regleaza nimeni corect softul la colt.
cand ajung in bucuresti poate facem ceva teste .
inclusiv dc belesti amestecul o sa ai nevoie si de alte bujii , alt avans etc .

next step , ralliart dc vreti putere altfel nu .

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Iun 12, 2010 9:18 am

daca as avea bani de turbo nu am vorbi de modificari minore.
chestia cu axele....imi vine greu sa cred ca brabus a facut aceste axe de pomana pentru motorul asta. da-mi voie totusi ca pentru mine sa conteze mai mult ce au facut ei decat un sfat primit pe forum.
si in plus pentru mine asta e fun....cat se poate, din ce am.
de fapt daca as avea bani de turbo mi-as lua motocicleta si motorul de la masina ar merge in aceeasi directie. turbo nu cred ca va vedea motorul asta niciodata, daca as avea bani, poate compresor mecanic.

QUOTE cand ajung in bucuresti poate facem ceva teste .
la ce te referi aici?

Avatar utilizator
Dennis_TL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 15, 2008 5:02 pm
Contact:

Mesaj de Dennis_TL » Sâm Iun 12, 2010 9:57 am

nu am zis ca axele nu sunt bune , sunt foarte bune la aspirat dar cine iti regleaza softul pentru ele? pacat ca nu ai facut un dyno inainte si dupa montarea lor.
teste in sensul ca coltul meu are tot 5 usi , tot 1.5 si eram curios de diferenta vs al tau .

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Iun 12, 2010 11:59 am

e posibil sa nu fie diferente notabile, ca in clipa de fata nu prea stie ce sa faca motorul cu axele noi. cred ca doar pe cea de evacuare o foloseste, si nici pe aia la intreaga valoare, ca nu am modificat si evacuarea cap - coada.
softul....gasim noi cine sa il faca.

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori