Evo Diesel?

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mie Iun 16, 2010 2:23 pm

Dieselul e mult mai murdar decat benzina asa ca nu e nici o ecologie, stai linistit. CO2 nu e nociv spre deosebire de suspensiile solide si ceilalti compusi din fumul de diesel. S-a discutat mult pe tema asta.

Avatar utilizator
tavitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 24, 2010 10:29 am

Mesaj de tavitzu » Lun Aug 02, 2010 4:25 pm

Defapt tendinta este sa se mearga spre motoare cu randament mai mare.Ca altfel nu ar fii cumparat nimeni diesel..e mai greu, mai scump, mai murdar etc.Dar spre deosebire de benzina are randament mai mare...Produce acelasi lucru mecanic ca si benzina folosind mai putina energie.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Aug 05, 2010 11:56 pm

Nu e chiar atat de simplu, strict teoretic ciclul Diesel e ceva mai eficient decat ciclul Otto (randament 33% vs 26% daca tin bine minte) insa pana la aplicatiile practice e cale destul de lunga. Incercam sa vorbim mai pe larg despre asta alta data.

Avatar utilizator
oly_ro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 13, 2010 11:13 pm

Mesaj de oly_ro » Vin Aug 06, 2010 1:53 am

domnilor viitorul va fi electric................. IN MUZICA ! decat sa imi iau masina diesel mai bine imi produc benzina proprie, ma mut in america sau in emirate !

Avatar utilizator
tavitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 24, 2010 10:29 am

Mesaj de tavitzu » Sâm Aug 28, 2010 2:02 am

eu zic sa le trecem pe tuica...tuica avem din plin in romania

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Dum Aug 29, 2010 2:00 pm

Nu e de ras, dincolo se merge tot mai mult pe E85 (bioetanol), 85% etanol (alcool etilic), 15% benzina si ceva aditivi. Deja de pe la Szeged se gasesc pompe cu E85. Masinile pe E85 sunt si foarte eficiente (e o alternativa la benzina de curse practic), si mult mai ecologice.
Detalii: http://en.wikipedia.org/wiki/E85

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Dum Aug 29, 2010 6:10 pm

wtf! astept motoare ferrari diesel sa facem tunning la lastun.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Mar 24, 2011 5:31 am

Se pare ca pana la urma vom avea si un EVO XI. Ca se zvoneste ca va fi un hybrid electric-diesel, e partea a doua....



QUOTE Despite the fact that Gayu Eusegi, Mitsubishi?s global product director announced recently that the 10th generation of Lancer Evolution will as well be the last one, so Mitsubishi can concentrate on electric vehicles or other fuel-efficient vehicles, due to lots of negative feedbacks from the enthusiasts, it seems that they changed their mind, Mitsubishi?s President and CEO Osamu Masuko announcing that the Lancer Evolution will be continued.
He said that ?Production of the current Lancer Evolution X continues as planned,?. ?As for its successor, regulations and market feedback will dictate its engineering package and architecture.?
?As the market?s needs and demands change, Mitsubishi is considering not advancing the Lancer Evolution concept in the same way as before, but to find a different direction for the Lancer Evolution model to evolve.?
So, what would it be all about?
Rumors are saying about a future hybrid EVO XI, an electric-diesel hybrid being also in mind of the enthusiasts. The car should be able to go from 0 to 60 mph in under five seconds and will have a better fuel economy that previous generations.
But nothing is for sure at the moment, Masuko ending his interview for Autocar saying that ?The new direction, the technologies involved, and corresponding products will be disclosed in due course.?.
sursa

Avatar utilizator
cry4me
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 17, 2011 1:27 pm

Mesaj de cry4me » Vin Mar 25, 2011 12:12 am

as fi primul cumparator, pentru ca din punctul meu de vedere un diesel este mult mai practic si mai bun in comparatie cu un benzinar... verificati doar la performante, top speed, 0-100 km/h intre modelul 1.8 sau 2.0 benzina, si 1.8 sau 2.0 motorina... Am comparat performantele intre 2.0 benzina 140hp si 2.0 motorina, si se pare ca motorina iese castigatoare... eu la 1750 am cuplu maxim pe cand la benzinar undeva la 4000... plus sa vorbim serios de consumul intre benzinar si motorina... nu ajungi cu benzinaru sub 8 nici la drum pana in china... pe cand eu am scos azi sincer vorbind (bineinteles la 50-60 km/h in treapta a 5`a)... consum de 5.1 %... Inclusiv scoala de soferi am facut-o pe diesel, prima masina a fost pe diesel (restul masinilor pe diesel) mitsa de acum e diesel... nu as face nici-cand schimb cu un benzinar, la aceiasi caluti...
Cand am cautat sa imi cumpar masina, am vrut sa imi i-au una noua... si undeva la 19k (cu tot cu reducerile remat) am gasit mitsa benzinar instyle (adica full) sau 2.0 motorina echiparea intense... As fi mers mult mai bine pe intense... Oricum, dupa cum se vede piata va evolua foarte mult cu vehiculele hibride (electrice) sau diesel... Oricum mie mi se pare foarte aiurea sa ai autonomie cu curent 150 km (si aia mers la o anumita viteza, constanta, fara accelerari bruste). Adica eu vreau sa merg pana la constanta... din sibiu la constanta sunt undeva la 600 km deci trebuie sa fac 4 opriri, fiecare oprire trebuiind sa fie de ... 6-7 ore (cam atat dureaza incarcarea)... Trebuie sa fim si realisti, ca productia vehiculelor hibride este inca la inceput, mai este timp sa se lucreze la conceperea unor baterii mai capabile, sa aiba autonomie mare... Oricum sa nu deviez foarte mult, conceptul evo XI este super ok, bazandu-se pe realitatile dure (faptul ca pretul combustibililor va sarii in aer) si sa speram ca va venii totusi la un pret decent, sa isi permita si omul din clasa medie, ca sincer eu, inca sper , nu imi permit o masina la 30-40 k, nici la 20k nu prea... acum vedem ce o sa iasa... good luck

P.S. CEI CU BENZINARE, NU MA BATEEEEETI, SI EU IUBESC UN 3.0 benzinar cu 4 iesiri la spate... ( insa m-am reprofilat hardcore pe diesel, pentru ca un 3.0 benzinar are impozit undeva la 1-2 mi de euro pe an... cel de 2.5 vreo 1000 ron. plus consum nebun bla bla :-D

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Vin Mar 25, 2011 10:23 pm

Ceva-ceva tot am de comentat: 5.1% la 50-60 Km/h e mult, eu cu 1.8 benzina am scos fix 5.1% la viteza setata la 70 la ora. Desigur, peste 100 la ora, clar dieselul este mai economic. Si cuplul ala sa fim seriosi, ca in practica se simte pe la 2000...
Pe de alta parte, aici e vorba de Evo, chiar nu conteaza consumul, ci doar performanta, sper ca Mitsubishi sa aiba inteligenta sa nu amestece merele cu perele. Si ia-ti gandul, n-o sa-ti iei niciodata Evo nou la 20k EUR.

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori