Benzina E10

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
gica
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 4:41 pm

Mesaj de gica » Joi Noi 11, 2010 7:59 pm

Nu stiu unde sa postez stirea asta, poate o muta cineva daca lucul ei ar fi in alta parte... Insa se pare ca ne vom delecta cu inca un sortimet de benzina si unul de motorina. ma intreb daca vor fi mai scumpe sau mai ieftine. Avand in vedere ca par a fi mai "verzi" ar trebui sa fie mai ieftine pentru incurajarea folosirii, adica mai putine accize la ele, taxe...etc, dar nu prea mai vad eu carburantii scazand...
articol
Vedeti ca aveti si o lidta de modele, aviz celor cu motoare GDI...

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Noi 11, 2010 8:22 pm

Mai clar, lista e aici:
http://media.moneyweb.ro/other/201011/2 ... 722400.pdf

Toate motoarele Mitsu ar functiona fara probleme cu noile tipuri de combustibil, mai putin GDI-urile.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Noi 12, 2010 1:04 am

Ar trebui sa fie mai ieftine pt ca entanolul are continut mai mic de energie decat benzina. Deci pt acelasi volum ars, obtii mai putina putere.

Consumul cu E10 si B7 va fi deci mai mare. Daca nu vor avea un pret mai mic, nu cred ca le va cumpara nimeni.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Noi 12, 2010 1:44 am

Pai si atunci pe logica inginereasca: daca va consuma mai mult masina mea cu E10, care e smecheria ecologica sa bage mai mult etanol? Consumul de hiodrocarburi nu ramane acelasi? Doar ca scade autonomia rezervorului...

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Noi 12, 2010 10:23 am

Din cate inteleg, problema e ca acesti combustibili ii vor inlocui treptat pe cei ''clasici''.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Noi 12, 2010 10:25 am

Pai nu. Consumul de hirdocarburi e mai mic. Ar trebui ca etanolul sa aibe cu minus continut de energie ca sa se creasca volumul de benzina ars. Dar nu e asa. Pur si simplu are mai putin decat benzina,dar nu catastrofic de putin. Ceva de genul 30% mai putin. Deci din aia 10%, ai consum cu 30% mai mare. Dar per total, iti va consuma 10.4 in loc de 10l/100km. Nu e ceva enorm.

Ideea ar fi ca etanolul e produs din resurse regenerabile (e alcool, deci...). Si poate fi produs de oricine, nu trebuie sa ai zacaminte de petrol. Deci reduce dependenta de petrol a tarii. Etanolul are si CO mult mai mare decat benzina, deci produce un mix mai rezistent la detonatie chiar si cu cea mai bleaga zeama de benzina. Se vaporizeaza si raceste admisia si camera de ardere, etc etc. Are mai multe avantaje, nici unul fabulos, dar adunate ar trebui sa justifice perfect introducerea.

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori