Drl - Daytime Running Light - Ce Parere Aveti?

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Sâm Mar 05, 2011 7:19 pm

400 RON ??

ale mele au fost 40 euro .. cca 170 Ron .. si sunt multumit de ele ..

gasesti si mai scumpe .. dar si mai ieftine ..

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Dum Mar 06, 2011 6:11 pm

detalii.de unde le-ai comandat?

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Dum Mar 06, 2011 7:56 pm

fara a face reclama .. ebay

trebuie sa corespunda normei ECE R87 pentru a putea fi folosit ca DRL si Lumina pozitie ..

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Dum Mar 06, 2011 8:43 pm

PM nu e reclama...astept daca se poate

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Mar 07, 2011 8:15 am

QUOTE (nini @ Mar 4 2011, 08:54 PM) si daca vrei sa mergi fara lumini? cu frana de mana trasa nu prea merge


Pai de ce ai vrea sa mergi fara lumini? Bine, atunci le legi sa se aprinda numai cand ai centura pusa, e ok? Si sa se stinga atunci cand aprinzi faza scurta.

Eu n-am DRL dedicate, masina aprinde faza scurta automat cand pornesc motorul. Dar functia poate fi dezactivata cu motorul oprit tragand de maneta de lumini ca si cum ai da faza lunga si apasand pe incuiat pe cheie.

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Vin Mai 06, 2011 8:08 pm

Am cumparat si montat un set de DRL pe outlanderul meu, o sa atasez foto. Ce pot sa spun ca a trebuit sa ma intrebuintez putin pt a reusi sa tai plasticul respectiv, mai ales ca orice greseala costa. Eu cred ca mi-a reusit cat de cat, de altfel "multi vad, putini pricep", de altfel m-am uitat la nemti unde costa 325 euro si in afara faptului ca au o rama exterioara nu sunt deosebiri mari!. Legaturile electrice sunt relativ facile, exceptie faptul ca a fost cam greu sa-mi bag mainile mai ales in partea dreapta a masinii unde e bazinul pt spalator! Am legat sistemul fara legatura la semnalizare, imi ajunge clipocitul semnalizarii. La pornire motor se aprind, se sting la 30 sec dupa oprire motor si scade intensitatea luminoasa cand se aprind farurile. Sper sa-mi foloseasca in sensul in care gata cu aprinsul farurilor pe timp de zi, de acum pozitia de baza va fi "automat"!
Fişiere ataşate
M1260010.JPG
M1260010.JPG (4.96 MiB) Vizualizat de 6219 ori
M1260005.JPG
M1260005.JPG (4.07 MiB) Vizualizat de 6212 ori
M1260001.JPG
M1260001.JPG (4.97 MiB) Vizualizat de 6211 ori

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Sâm Mai 07, 2011 4:27 pm

de ce sa coste 325 .. nu trebuie sa iti cumperi de la mitsu special ptr outi .. cumperi universale chiar si cu unghi de cca 20 grade ca sa potriveasca cu profilul barei ... si nu te costa mai mult de sa zicem 80 euro si asta pentru ceva ce calitate mai ridicata .. gasesti si mai ieftin .. nu trebuie sa fie original mitsu ..

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Lun Mai 09, 2011 5:02 pm

@bacodrut. Arata bine, dar cred ca aratau foarte bine daca erau pe lungimea acelei forme din bara.

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Mar Mai 10, 2011 6:24 pm

Da..., dar e greu de gasit exact cat vrei, plus ca daca erau mai lungi erau mai greu de montat, pt ca cele universale au sistemul de prindere pe ceva fix prin suruburi, lucru pe care la mine era imposibil de prins. Si asa a fost dificil, pt ca pe partea dreapta a masinii acel plastic din grila este fix, adica face parte din spoiler, deci foarte greu de lucrat. Originale... sunt in Germania vad, la noi, nici vorba si destul de scumpe. De altfel, poate in viitor, vor fi DLR prin toate magazinele si atunci le pot schimba! De altfel foarte putine masini am vazut cu DRL, iar cele mai multe cu leduri care sunt in faruri, am vazut pe net cum se fac, dar pt asta trebuie dezlipit farul si ... ai toate sansele sa-ti intre apa ulterior sau mai rau sa te faci cu un far nou! Uite cum arata cele originale!
Fişiere ataşate
original_DRL_Germania.jpg
original_DRL_Germania.jpg (64.34 KiB) Vizualizat de 6189 ori
original_DRL.jpg
original_DRL.jpg (201.99 KiB) Vizualizat de 6190 ori

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Mar Mai 10, 2011 7:56 pm

de aceea si spuneam ca nu ar trebui sa fie originale ..
nu stiu cat loc ai in spatele b?rii/plasticului unde le-ai prins .. dar teoretc chiar si cu lamelele de tabla cu care trebuie sa prinzi cele universale ai putea sa faci gaura exact cat e DLR-ul si sa prinzi din spate ..
dar toate astea mai incolo cand te mai orientezi si apar si alte variante sau chiar reproduceri dupa cele originale ..

si important e sa-ti placa tie .. caci fiecare are alt gust .. deci .. ai facut treaba buna si arata bine

cele cu LED-uri in far e problema care o prezinti si tu .. numai ca aici la noi asa ceva nu e acceptat .. toate lucrurile care le montezi ulterior trebuie sa aiba omologare altfel ai probleme la T?V sau cu politia.

in romania se mai pot face deocamdata inca multe .. dar nu cred ca mai dureaza mult si va strange si pe voi cu usa ... trebui sa castige si ei ceva (mai mult ) .. asa ca fac ca la noi .. totul se plateste (de doua trei ori )

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori