Vopsea Proasta

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Dum Mai 15, 2011 9:43 pm

Toata lumea stie ca vopseaua asta noua -i proasta. Parca la Mitsubishi e mai proasta decat la altii, desi tot pe baza de apa. Si la Honda a sarit vopseaua pe ici pe colo dar parca nu asa de tare. Voi ce ati facut pentru remediere? Revopsire pe CASCO toata masina? Si vopseaua noua data de service tine mai bine ca aia din fabrica? In principiu se poate revopsi masina si la alt service, decat la Mitsu, banui ca se poate schimba chiar si culoarea. Dar gasim undeva vopsea care sa tina?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Mai 16, 2011 9:58 am

Nu are rost sa o vopsesti toata pentru ca in cateva luni, mai ales iarna cand arunca astia cu pietris pe strada se va face la fel.
Cel mai bine iti cumperi un chit de retus de la reprezentanta(eu am dat 39RON in iarna), are 2 recipiente unul cu vopsea si unul cu lac si cand observi cate o ciobitura in vopsea o puctezi si gata iar cand sunt pietrice pe drum merci cu viteza melcului.
Eu iarna cand este aruncat cu material antiderapant pe jos nu sar de 40km/h dar si asa tot se mai ciobeste mai ales pragurile in zona de sub masina e plina de puctulete albe dincauza vopselei sarite.
NU e vorba de vopsea proasta la orice masina se ciobeste vopseaua daca sar pietre. Am vazut multe masini cu vopseaua ciobita pe praguri, capota, bara fata, aripi spate etc: passat, audi, mitsubishi, logan etc.

E mai bine sa previi decat sa tratezi.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Lun Mai 16, 2011 10:24 am

Vopsea care sa tina se gasese la magazinele de profil ...practic este vopseaua pe baza de solvent. La magazinele care se si pricep la obtinerea vopselurilor de pe coduri poti sa scoti exact nuanta care te intereseaza, apoi se aplica lac (tot pe baza de solvent).

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Mar Mai 17, 2011 10:29 pm

eu zic ca vopseaua asta noua e nasoala rau de tot ...mie mi s`a propus de la service sa o bag pe toata la revopsit dar am refuzat din mai multe motive.
eu zic ca solutia ideala e o revopsire totala cu vopsea neecologica in 3-4 straturi (vopsire normala)+ cele 5 straturi de lac (din cate stiu eu masinile astea noi vin cu unul de lac )
de antiderapantele lu peste prajit din romania nu mai zic ...intr`un cuvant m`au ciuruit=))))

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mar Mai 17, 2011 10:42 pm

QUOTE (Flipper @ May 16 2011, 09:58 AM) Nu are rost sa o vopsesti toata pentru ca in cateva luni, mai ales iarna cand arunca astia cu pietris pe strada se va face la fel.
Cel mai bine iti cumperi un chit de retus de la reprezentanta(eu am dat 39RON in iarna), are 2 recipiente unul cu vopsea si unul cu lac si cand observi cate o ciobitura in vopsea o puctezi si gata iar cand sunt pietrice pe drum merci cu viteza melcului.
Eu iarna cand este aruncat cu material antiderapant pe jos nu sar de 40km/h dar si asa tot se mai ciobeste mai ales pragurile in zona de sub masina e plina de puctulete albe dincauza vopselei sarite.
NU e vorba de vopsea proasta la orice masina se ciobeste vopseaua daca sar pietre. Am vazut multe masini cu vopseaua ciobita pe praguri, capota, bara fata, aripi spate etc: passat, audi, mitsubishi, logan etc.

E mai bine sa previi decat sa tratezi.

Nu se vede ca un dalmatian apoi masina...asa cu puncte puncte pe ea? Ideea e ca daca o dau pe CASCO sa mi-o revopseasca toata, accepta aia sa schimb tipul de vopsea? Pe Dacia nu-mi sarea vopseaua de la pietricele

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Mie Mai 18, 2011 8:12 am

nu ar trebui sa comenteze cat timp noi dam banii si ei presteaza serviciile,eu zic ca or sa fie de accord.NU am idee cum e sarita vopseaua la voi,dar la mine cel mai mult e sarita pe praguri si portierele spate:|...nu cred ca are cineva rabdare sa`mi acopere mie cateva zeci da ciobituri:))).

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Mai 18, 2011 9:48 am

Ti le acoperi singur ca nu e greu dar e treaba migaloasa.
NU o sa se vada ca un dalmatian ca vopseaua e aceeasi culoare, mai degraba se vede ca un dalmatian daca o lasi asa ciobita.
EU am avut un logan inainte si tot i se ciobea vopseaua(praguri, capota, bara fata, aripi spate). Deci la orice ce masina se ciobeste.

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Mie Mai 18, 2011 2:17 pm

de ciobit la toate se ciobeste vopseaua ...dar la astea ecologice e cel mai nasol.\

Avatar utilizator
modelino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 29, 2011 12:14 am

Mesaj de modelino » Joi Iun 30, 2011 3:34 pm

Colantarea totala poate fi o solutie? Si a mea e noua cu ceva ciobituri (minim 5). Oare se mai poate colanta? Trebuie sa o chituiesc? Stie cineva ce firma e cea mai tare in colantari? Din pmdv cel mai naspa, in cazul masinii colantate, este in cazul unui accident de orice natura, cand va trebui sa o decolantezi?!?!?!

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Sâm Aug 20, 2011 5:39 pm

pai eu as colanta doar capota cu folie transparenta. Practic doar ca protectie contra ciobiturilor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori