Vopsea Proasta
Toata lumea stie ca vopseaua asta noua -i proasta. Parca la Mitsubishi e mai proasta decat la altii, desi tot pe baza de apa. Si la Honda a sarit vopseaua pe ici pe colo dar parca nu asa de tare. Voi ce ati facut pentru remediere? Revopsire pe CASCO toata masina? Si vopseaua noua data de service tine mai bine ca aia din fabrica? In principiu se poate revopsi masina si la alt service, decat la Mitsu, banui ca se poate schimba chiar si culoarea. Dar gasim undeva vopsea care sa tina?
Nu are rost sa o vopsesti toata pentru ca in cateva luni, mai ales iarna cand arunca astia cu pietris pe strada se va face la fel.
Cel mai bine iti cumperi un chit de retus de la reprezentanta(eu am dat 39RON in iarna), are 2 recipiente unul cu vopsea si unul cu lac si cand observi cate o ciobitura in vopsea o puctezi si gata iar cand sunt pietrice pe drum merci cu viteza melcului.
Eu iarna cand este aruncat cu material antiderapant pe jos nu sar de 40km/h dar si asa tot se mai ciobeste mai ales pragurile in zona de sub masina e plina de puctulete albe dincauza vopselei sarite.
NU e vorba de vopsea proasta la orice masina se ciobeste vopseaua daca sar pietre. Am vazut multe masini cu vopseaua ciobita pe praguri, capota, bara fata, aripi spate etc: passat, audi, mitsubishi, logan etc.
E mai bine sa previi decat sa tratezi.
Cel mai bine iti cumperi un chit de retus de la reprezentanta(eu am dat 39RON in iarna), are 2 recipiente unul cu vopsea si unul cu lac si cand observi cate o ciobitura in vopsea o puctezi si gata iar cand sunt pietrice pe drum merci cu viteza melcului.
Eu iarna cand este aruncat cu material antiderapant pe jos nu sar de 40km/h dar si asa tot se mai ciobeste mai ales pragurile in zona de sub masina e plina de puctulete albe dincauza vopselei sarite.
NU e vorba de vopsea proasta la orice masina se ciobeste vopseaua daca sar pietre. Am vazut multe masini cu vopseaua ciobita pe praguri, capota, bara fata, aripi spate etc: passat, audi, mitsubishi, logan etc.
E mai bine sa previi decat sa tratezi.
eu zic ca vopseaua asta noua e nasoala rau de tot ...mie mi s`a propus de la service sa o bag pe toata la revopsit dar am refuzat din mai multe motive.
eu zic ca solutia ideala e o revopsire totala cu vopsea neecologica in 3-4 straturi (vopsire normala)+ cele 5 straturi de lac (din cate stiu eu masinile astea noi vin cu unul de lac )
de antiderapantele lu peste prajit din romania nu mai zic ...intr`un cuvant m`au ciuruit=))))
eu zic ca solutia ideala e o revopsire totala cu vopsea neecologica in 3-4 straturi (vopsire normala)+ cele 5 straturi de lac (din cate stiu eu masinile astea noi vin cu unul de lac )
de antiderapantele lu peste prajit din romania nu mai zic ...intr`un cuvant m`au ciuruit=))))
QUOTE (Flipper @ May 16 2011, 09:58 AM) Nu are rost sa o vopsesti toata pentru ca in cateva luni, mai ales iarna cand arunca astia cu pietris pe strada se va face la fel.
Cel mai bine iti cumperi un chit de retus de la reprezentanta(eu am dat 39RON in iarna), are 2 recipiente unul cu vopsea si unul cu lac si cand observi cate o ciobitura in vopsea o puctezi si gata iar cand sunt pietrice pe drum merci cu viteza melcului.
Eu iarna cand este aruncat cu material antiderapant pe jos nu sar de 40km/h dar si asa tot se mai ciobeste mai ales pragurile in zona de sub masina e plina de puctulete albe dincauza vopselei sarite.
NU e vorba de vopsea proasta la orice masina se ciobeste vopseaua daca sar pietre. Am vazut multe masini cu vopseaua ciobita pe praguri, capota, bara fata, aripi spate etc: passat, audi, mitsubishi, logan etc.
E mai bine sa previi decat sa tratezi.
Nu se vede ca un dalmatian apoi masina...asa cu puncte puncte pe ea? Ideea e ca daca o dau pe CASCO sa mi-o revopseasca toata, accepta aia sa schimb tipul de vopsea? Pe Dacia nu-mi sarea vopseaua de la pietricele
Cel mai bine iti cumperi un chit de retus de la reprezentanta(eu am dat 39RON in iarna), are 2 recipiente unul cu vopsea si unul cu lac si cand observi cate o ciobitura in vopsea o puctezi si gata iar cand sunt pietrice pe drum merci cu viteza melcului.
Eu iarna cand este aruncat cu material antiderapant pe jos nu sar de 40km/h dar si asa tot se mai ciobeste mai ales pragurile in zona de sub masina e plina de puctulete albe dincauza vopselei sarite.
NU e vorba de vopsea proasta la orice masina se ciobeste vopseaua daca sar pietre. Am vazut multe masini cu vopseaua ciobita pe praguri, capota, bara fata, aripi spate etc: passat, audi, mitsubishi, logan etc.
E mai bine sa previi decat sa tratezi.
Nu se vede ca un dalmatian apoi masina...asa cu puncte puncte pe ea? Ideea e ca daca o dau pe CASCO sa mi-o revopseasca toata, accepta aia sa schimb tipul de vopsea? Pe Dacia nu-mi sarea vopseaua de la pietricele
Ti le acoperi singur ca nu e greu dar e treaba migaloasa.
NU o sa se vada ca un dalmatian ca vopseaua e aceeasi culoare, mai degraba se vede ca un dalmatian daca o lasi asa ciobita.
EU am avut un logan inainte si tot i se ciobea vopseaua(praguri, capota, bara fata, aripi spate). Deci la orice ce masina se ciobeste.
NU o sa se vada ca un dalmatian ca vopseaua e aceeasi culoare, mai degraba se vede ca un dalmatian daca o lasi asa ciobita.
EU am avut un logan inainte si tot i se ciobea vopseaua(praguri, capota, bara fata, aripi spate). Deci la orice ce masina se ciobeste.
Colantarea totala poate fi o solutie? Si a mea e noua cu ceva ciobituri (minim 5). Oare se mai poate colanta? Trebuie sa o chituiesc? Stie cineva ce firma e cea mai tare in colantari? Din pmdv cel mai naspa, in cazul masinii colantate, este in cazul unui accident de orice natura, cand va trebui sa o decolantezi?!?!?!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori