Masina Second Hand

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mar Iun 21, 2011 2:11 pm

http://www.forbes.com/pictures/ehmk45hi ... shi-lancer

Este drept ca este vorba despre piata din state si nu de cea europeana.
Mitsu vad ca este in top cu 2 modele.
Voi ce parere aveti?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Iun 21, 2011 3:19 pm

1) Au dreptate ca e overlooked. Dovada stau zecile de useri aici care se simt posesori de masina speciala.
2) Renta-car status. Putin cam mult spus. Asta ori e doar o rautate, ori piata americana are un cu totul alt sistem de valori in materie de masini. Privind ce mizerii de masini fac acolo la ei pe continent, mai ales marcile locale, as spune ca a doua varianta e cea valabila.
3) E doar o masina. Daca n-ar fi EVO-ul, lancer nu prea cred ca ar exista pe piata americana, n-ar avea renumele asta, sigur nici design-ul n-ar mai fi fost asa agresiv, etc, etc, etc.

Lancer e doar un sedan normal oferit de Mitsubishi, fara nu stiu ce veleitati deosebite, desi in ochii unora lucrurile stau altfel si asta iarasi din cauza EVO-ului.... OK, nu place la Forbes si cred ca trebuie tratat ca atare.... o parere venita de pe alt continent unde in materie de masini sistemul de valori difera putin fata de cel european si cel asiatic.

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Mar Iun 21, 2011 3:33 pm

QUOTE Side-impact airbags and antilock brakes were made standard for 2008, but were optional in older models.
Citat din faimoasa revista ... Sa-mi trag una , chiar asa o fi ? Atat de jos este la ei ideea de siguranta ? Ca ce am avut eu si ce au restul de posesori ( vorbesc de modelul 2004-2008 , denumit de noi Clasic ) au ambele dotari standard .

Si inca ceva , parere personala : eu nu cred ca toti posesorii de Clasic sau New Lancer si-au luat masina doar in baza ca ce mult trage cu EVO . Sa fim realisti , in afara de cativa mai nefericiti si care au avut ceva ''dume'' cu ele , eu o consider o masina corecta , la un pret corect pentru ce ofera , nu o supersportiva , nu un miniEVO , nu o supermasina .

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Iun 21, 2011 3:40 pm

QUOTE (cristibna @ Jun 21 2011, 03:33 PM) Citat din faimoasa revista ... Sa-mi trag una , chiar asa o fi ? Atat de jos este la ei ideea de siguranta ? Ca ce am avut eu si ce au restul de posesori ( vorbesc de modelul 2004-2008 , denumit de noi Clasic ) au ambele dotari standard .

Classicul are dotarile cel putin pentru AU si EU. Astea dupa un dezastru mare de la crash testele efectuate pe versiunile fara side-airbags in US si AU (not tested by Euro-NCAP). Plus ca nu stiu daca erau standard la ei. La noi sigur erau, la ei nu stiu.

QUOTE (cristibna @ Jun 21 2011, 03:33 PM) Si inca ceva , parere personala : eu nu cred ca toti posesorii de Clasic sau New Lancer si-au luat masina doar in baza ca ce mult trage cu EVO . Sa fim realisti , in afara de cativa mai nefericiti si care au avut ceva ''dume'' cu ele , eu o consider o masina corecta , la un pret corect pentru ce ofera , nu o supersportiva , nu un miniEVO , nu o supermasina .

Corect. Dar mai trebuie sa iei in calcul ceva. Nu toti au cultura auto, nu toti se pricep la masini, nu toti stiu sa plaseze corect un model sau o versiune.

Eu cand sunt intrebat prin firma (si e mare firma) ce masina am, le zic sec "Mitsubishi Lancer". Aproape toti fac "Wow" si percep ca si cum as avea EVO. Putini stiu ca Lancerul meu Classic e mai lent decat un Logan 1.6 8V (0-100 conform specificatiilor). Unii, dar is putini mai intreaba de model (cel vechi sau cel nou).

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori