Despre Cvt - Succes Sau Esec Pentru Mitsubishi?

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Noi 19, 2011 4:49 pm

daca esti cine cred eu ca esti, va fi intense.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Dum Dec 04, 2011 12:46 pm

Intr-adevar a avut dreptate COObra: e Intense . Ieri am intrat in posesia ei. Ca o prima impresie, este super. Inca nu pot face o comparatie foarte buna intre 1.6 MT si 1.8 CVT, deoarece am condus-o prea putin pe aceasta din urma. Bineinteles, ceea ce observi de prima data este confortul oferit de CVT. In plus, la condus normal, CVT-ul e mai silentios, deoarece tine motorul la turatii mai mici.
Dupa ce mai fac cativa km revin cu impresii.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Dec 04, 2011 1:01 pm

QUOTE Intr-adevar a avut dreptate COObra
stiu.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Dum Dec 04, 2011 8:45 pm

eu am fost foarte multumit de CVT-ul de pe Lancer. nici nu am stiut ca are asa ceva cand am luat masina (in 2008 se stiau mai putine despre CVT), dar pe urma i-am vazut avantajele. eu am abuzat masina destul de tare, nu am avut nici o problema. am folosit cutia in modul semiautomat 20% si 80% automat.
foloseam cutia mult si cu frana de motor, ptr a avea motorul turat si puterea disponibila.
cred ca CVT-ul de la MIts este unul dintre cele mai reusite.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Lun Dec 05, 2011 9:53 am

cel mai mare constructor de cutii CVT este compania japoneza JATCO

de altfel, tehnologia CVT se intalneste numai la masini japoneze (cel putin eu nu stiu nicio masina europeana cu asa ceva)

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Lun Dec 05, 2011 5:33 pm

Eu stiam ca si Renault, Nissan si Ford au cutii numite CVT.
Acum nu stiu si daca principiul de functionare este acelasi sau cine le fabrica pentru ei.
Cutiile Multitronic de la Audi si Septronic de la BMW sunt tot cutii asemeni CVT-ului.

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mar Dec 06, 2011 12:14 am

Sigur face si BOSH CVT-uri

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Mar Dec 06, 2011 9:52 am

QUOTE (wall @ Dec 6 2011, 12:14 AM) Sigur face si BOSH CVT-uri

vreo dovada ceva ... ?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Dec 06, 2011 1:55 pm

cutii cvt se fac de foarte multa vreme, nu de alta, dar sunt cutiile care echipeaza scuterele.
revin un pic dupa ce m-am documentat pe wiki
se pare ca principiul de functionare apare din 1490, inventat de nimeni altul decat....Leonardo DaVinci
patentul apartine in europa lui Daimler and Benz din 1886
pana in 23 a fost folosit exclusiv pe motociclete, dupa apare si pe masini in UK
subaru foloseste cutii fabricate de fuji heavy industries, fiat si ford le dezvolta impreuna cu fondatorul DAF
nissan pana in 90 foloseste tot fabricate de fuji, dupa care isi dezvolta singuri.
toyota si honda isi dezvolta singuri aceasta cutie.
bmw foloseste de la ZF.
mai departe, altii care folosesc cvt sunt: audi, mg-rover, mini, lancia, gm, dodge, seat.
bineinteles si mitsubishi.
sursa de inspiratie dupa cum am zis wikipedia.

iata si o lista a masinilor echipate cu transmisie cvt:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_au ... nsmissions

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Mar Dec 06, 2011 10:16 pm

O chestie ciudata pe care am sesizat-o la CVT: daca intru intr-o depasire si apas pedala de acceleratie pana la maximum incepe sa miroase asemanator ambreiajului patinat. Mirosul uneori se simte chiar si in masina, alteori l-am simtit doar cand m-am dat jos din masina.
Acest lucru l-am observat doar cand sunt in mod drive (D), nu si in mod sport (cu padele).
Totusi, in manualul de utilizare a masinii se vorbeste despre acest stil de condus: apasarea la maximum a pedalei de acceleratie cand te afli in D (drive) daca ai nevoie de putere (ex. intr-o depasire). Deci nu fac nimic deosebit cu masina si totusi apare acel miros de plastic ars.
A mai patit cineva? Sa fie de la faptul ca masina e inca prea noua (6 zile si doar 900 km facuti)?

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori