Despre Cvt - Succes Sau Esec Pentru Mitsubishi?

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Vin Ian 20, 2012 9:29 pm

@66RRR Ai perfecta dreptate cand spui ca nu e la fel de nervoasa masina in mod auto fata de cum este cand folosesti padelele. In situatiile limita si eu folosesc padelele obligatoriu. De aceea se si numeste "mod sport".
Insa nu mi se pare ok ca ori de cate ori intru intr-o depasire sa folosesc padelele. Mi se pare normal sa fac depasiri si in mod auto, mai ales daca nu sunt la risc. De aceea, daca nu ma preseaza nimic din contrasens, fac depasirea in mod auto. Totusi, intrucat ii urasc pe acei soferi carora le ia o vesnicie ca sa faca o depasire banala (din cauza ca o fac intr-o treapta de viteza prea mare), eu chiar daca fac depasirea in mod automat prefer sa apas pedala de acceleratie mai mult (aproape de maximum) pentru a executa depasirea cat mai repede. Si atunci apare problema.
Cat despre faptul ca ar putea fi motorul rece, sincer e exclus. Intotdeauna am simtit acel miros dupa ce motorul era cald. Adesea aveam cate 2 ore de mers fara oprire si, dupa 2-3 depasiri in mod auto, aparea problema.
Voi incerca sa folosesc exclusiv padelele in toate depasirile pe care le voi face pentru a nu mai aparea acel miros. Totusi, nu mi se pare normal acest lucru si, mai ales, nu e normal acel miros.

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Sâm Ian 21, 2012 8:58 am

Hm... nu cred ca este o solutie sa renunti la un mod de condus despre care spui ca e corect, pentru a nu mai aparea problema (mirosul).
Sincer cred ca ar trebui sa mergi la un service, de preferat reprezentanta Mitsubishi, sa iei un mecanic si sa o "forejezi" cativa km. Asa o sa ii poti arata ce te deranjeaza si poate in felul acesta iti poate da o solutie sau chiar te poate linistii, considerand ca mirosul este ceva normal pana intr-un anumit numar de km.

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Dum Ian 22, 2012 2:19 pm

Astazi am avut 30 de km (Valenii de Munte -> Ploiesti) unde am putut sa ma joc (legal) cu acceleratia, in modul Drive si pot spune ca am ramas uimit de ce poate masina. Am descoperit un alt Lancer, unul pe care nu il cunosteam si pe care imi era frica si foarte multa mila, sa il "dezlantui".
Nu vreau sa credeti ca am gasit apa calda, dar pentru mine a fost o reala surpriza sa vad ca masina poate mai mult decat scoteam eu din ea, menajand-o.
Pot sa va spun ca astazi am simtit cum masina "se roaga" de mine sa ii testez limitele si sa nu o mai tin ca pe o mironosita... masina cere sa o bruschezi, cere sa o fortezi, cere sa o turezi, cere sa fie lasata sa arate ce poate!!!

Sunt foarte incantat de ce am descoperit si desi sotia mea avea sufletul la gura in orice depasire, am iesit natural si foarte bine din orice situatie intalnita pe drum.

Si revenind la intrebare, eu nu am simtit niciun miros. Masina s-a comportat excelent!

Stima!

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Dum Ian 22, 2012 2:41 pm

Mi-a placut postarea ta. Parea ca esti un proaspat posesor de Lancer, care nu se mai satura sa o conduca (stiu ca esti posesor vechi de Lancer). Pot spune ca si eu descopar lucruri noi la masina frecvent, fapt care ma face sa nu ma mai satur de ea . Iar CVT-ul e o cutie plina cu noi si noi surprize.
Revenind la problema mea, sper sa se intample ceea ce spunea si @godaro, adica dupa ce trec de 10.000 km sa dispara acel miros. Probabil la tine de aceea nu se mai simte, deoarece tu ai mai multi km cu masina.
Oricum, pana atunci, daca am timp liber, voi trece pe la service sa vada si un mecanic problema (nu de alta, dar daca tot e in garantie..).

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Dum Ian 22, 2012 8:11 pm

QUOTE (66RRR @ Jan 22 2012, 02:19 PM) masina cere sa o bruschezi, cere sa o fortezi, cere sa o turezi, cere sa fie lasata sa arate ce poate!!!

Sunt foarte incantat de ce am descoperit si desi sotia mea avea sufletul la gura in orice depasire, am iesit natural si foarte bine din orice situatie intalnita pe drum.
Si revenind la intrebare, eu nu am simtit niciun miros. Masina s-a comportat excelent!

Stima!
masina nu cere sa o bruschezi si sa o fortezi insa rezista la acest tip de tratament. cat va rezista asta e alta poveste.
nici eu nu nu am simtit vreun miros in masina atunci cand mai scoteam untu din ea. aici unde stau eu, se poate merge legalcu 100km/h prin oras asa ca era la ordinea zilei sa o forjez si sa cutia era folosita in ambele moduri.
e o masina fun to drive. are lag in modul automat insa de aia ai tiptronic, ca sa schimbi tu cand vrei si sa scapi de lagul ala.
totusi, imi aduc aminte ca atunci cand o turam f mult, la maxim intr-o viteza, computerul taia gazul la un moment dat si trebuia sa schimbi eventual. era probabil sa protejeze motorul de maniaci care ar fi mers numai pe rosu.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Ian 30, 2012 10:56 am

Discutiile ce tineau sprintul 0-100 al Lancerulului 1.8 CVT si versus intre acesta si alte masini au fost mutate aici.

Avatar utilizator
Andrew
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 03, 2012 10:02 pm

Mesaj de Andrew » Sâm Feb 25, 2012 2:24 pm

QUOTE (sabin.b @ Dec 6 2011, 10:16 PM) O chestie ciudata pe care am sesizat-o la CVT: daca intru intr-o depasire si apas pedala de acceleratie pana la maximum incepe sa miroase asemanator ambreiajului patinat. Mirosul uneori se simte chiar si in masina, alteori l-am simtit doar cand m-am dat jos din masina.
Acest lucru l-am observat doar cand sunt in mod drive (D), nu si in mod sport (cu padele).
Totusi, in manualul de utilizare a masinii se vorbeste despre acest stil de condus: apasarea la maximum a pedalei de acceleratie cand te afli in D (drive) daca ai nevoie de putere (ex. intr-o depasire). Deci nu fac nimic deosebit cu masina si totusi apare acel miros de plastic ars.
A mai patit cineva? Sa fie de la faptul ca masina e inca prea noua (6 zile si doar 900 km facuti)?

Eu in locul tau m-as duce urgent la service Mitsu cu ea.Si eu am cvt pe masina, Outlander, si totul e ok.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Sâm Feb 25, 2012 7:59 pm

Am fost in service cu alte chestiuni si am mentionat si de problema mea. Si stii ce mi-au spus? Ca nu au mai intalnit problema si ca ar trebui sa merg in continuare pana pica ceva, doar e in garantie. Si mi-au zambit frumos.
Este vorba de service-ul Mitsubishi din Cluj.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Sâm Feb 25, 2012 11:50 pm

Cel mai probabil ies vapori de ulei pe la sistemul de aerare al cutiei de viteze. Uleiul ala pt CVT pute intr-un hal...

Am avut ocazia sa vad desfacut un angrenaj d-asta (al unei prese hidraulice) si uleiul ala miroase cam ca ferodoul incins.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Dum Feb 26, 2012 1:54 pm

Ok, sa presupunem ca asta e explicatia pentru mirosul resimtit. Intrebarea mea este: e normal sa scape vapori sau ar trebui sa-mi fac griji?
Si o alta nedumerire: de ce apare mirosul doar in mod auto si nu apare cand o conduc in modul manual (sport)? Ce se modifica de nu mai are acele scapari de vapori de ulei, desi duc motorul pana in 6000 rpm si in mod sport?

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori