Montare Instalatie Gpl
Niciodata n-o sa-ti intre aceeasi cantitate de gpl chiar daca pui la aceeasi pompa de 5 ori la rand. Consumul nu-l faci cui metoda plin-plin ci metoda plin-gol. Pui gaz, notezi cantitatea de gaz, km si mergi pana trece singura pe benzina. Numai asa ai un calcul cat de cat exact tinand cont de pornirile pe benzina si de functia "high power" pe care presupun c-o ai actuivata.
In functie de statia de la care alimentezi pot sa apara diferente foarte mari, au presiuni diferite la pompa si e posibil sa umple butelia mai mult sau mai putin. Inainte de Mitsu am avut un Astra F cu GPL, la un drum Bucuresti - Oradea am alimentat de 3 ori, la fiecare 200 de km parcursi si am avut surpriza ca de fiecare data sa intre alta cantitate de gaz. Nu mai imi amintesc exact cati litri, dar la prima alimentare a intrat foarte mult ca m-am si speriat , iar la a doua alimentare a intrat fix... JUMATATE fata de prima data !! La a treia alimentare a intrat o cantitate normala, o medie intre primele 2 alimentari, cantitate care corespundea cu media de consum obisnuita a masinii mele, deci conteaza f mult si statia de la care bagi ! Ca sa ii faci consumul exact trebuie sa alimentezi mereu de la aceeasi pompa si dupa cateva plinuri faci o medie
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Pai masina nu incepe sa mearga pe gaz chiar dupa cheie. Are si un consum relativ de benzina. Abia dupa ce motorul ajunge in parametrii optimi, se face trecerea pe gaz, si ce zice Marian, e ca la drumurile scurte e posibil sa nu apuci sa faci trecerea asta. E cam ca la diesel iarna, cand abia dupa vreo 10-15 minute ajunge motorul la temperaturile optime de functionare.
se aprinde un bec verde cum trece pe gaz, 3 minute ii ia dimineata la prima cheie..dupa care se intampla instant pe timpul zilei... deci, cel putin vara si toamna, benzina nu consuma (mai) deloc
QUOTE (volint @ Sep 3 2015, 07:58 AM) ...si de functia "high power" pe care presupun c-o ai actuivata.
habar nu am despre ce "high power" vorbesti...detaliaza mi un pic te rog ca si asa maine trebuie sa ajung sa fac actele cu instalatia de gaz.
PS: din ce am simtit pana acum ...parca gazul de la mol e cel mai bun, dar astept sugestii si aici
QUOTE (volint @ Sep 3 2015, 07:58 AM) ...si de functia "high power" pe care presupun c-o ai actuivata.
habar nu am despre ce "high power" vorbesti...detaliaza mi un pic te rog ca si asa maine trebuie sa ajung sa fac actele cu instalatia de gaz.
PS: din ce am simtit pana acum ...parca gazul de la mol e cel mai bun, dar astept sugestii si aici
Vara, intradevar, trece repede pe gaz. Dimineata, in cateva sute de metri atinge temperatura necesara, iar la pranz schimba in 10 sec, dar iarna s-ar putea sa mergi vreo 2-3 km pana se incalzeste apa ! Daca ai 5 km pana la servici... jumatate din ei mergi pe benzina !
Depinde si de instalatie la ce temperatura e setata sa treaca pe gaz, la Mitsu meu mi-au spus baietii ca au reglat-o sa treaca la 35 de grade
Depinde si de instalatie la ce temperatura e setata sa treaca pe gaz, la Mitsu meu mi-au spus baietii ca au reglat-o sa treaca la 35 de grade
QUOTE (rogereanu @ Sep 5 2015, 12:52 AM) habar nu am despre ce "high power" vorbesti...detaliaza mi un pic te rog ca si asa maine trebuie sa ajung sa fac actele cu instalatia de gaz.
PS: din ce am simtit pana acum ...parca gazul de la mol e cel mai bun, dar astept sugestii si aici
[attachment=22538:BRC.pdf]
5.4.2 “HIGH-POWERED CHANGEOVER TO PETROL” STRATEGY
Eu zic sa mergi la cine ti-a montat jucaria si sa termini actele. Nu le povesti despre functia aia... lasa-i sa moara mai prosti ca noaptea. Apoi iti faci o programare la cei ce intradevar stiu sa regleze o instalatie d-asta si-o sa ai de castigat. Daca vrei, iti poti face singur reglejele de finete; ai nevoie doar de un cablu de date de tel Nokia mai vechi adaptat la mufa instalatiei. Softul pt BRC e free si disponibil prin multe locuri la download.
La pornirea rece temperatura optima de trecere de la benzina la gpl e de 48 celsius la motorul meu.
La pornirea la cald am setat 5 secunde de benzina, apoi se trece pe gepeleu. Sub 5 secunde, ecu benzina nu prea are timp sa treaca in revista toti senzorii si sa si regleze diverse altele p-acolo. Trecerea pe gpl se face lent, am pus 3 secunde intre cilindrii. Recomandarea producatorului e de 500ms. Deci eu consum benzina aiurea...
Motoarele astea MIVEC au nevoie de putintica rabdare si ceva atentie (cam ca o fata mare) sa-si poata atrata adevarata "splendoare".
Turatia de "high power" am pus-o la 4000rpm. Cei ce mi-au montat mi-au recomandat 3600rpm. Am pus 4000 ca eu ajung des la turatia aia (adica motorul, sa nu se inteleaga altceva) si reusesc o medie la consum sub 13% in oras.
PS: din ce am simtit pana acum ...parca gazul de la mol e cel mai bun, dar astept sugestii si aici
[attachment=22538:BRC.pdf]
5.4.2 “HIGH-POWERED CHANGEOVER TO PETROL” STRATEGY
Eu zic sa mergi la cine ti-a montat jucaria si sa termini actele. Nu le povesti despre functia aia... lasa-i sa moara mai prosti ca noaptea. Apoi iti faci o programare la cei ce intradevar stiu sa regleze o instalatie d-asta si-o sa ai de castigat. Daca vrei, iti poti face singur reglejele de finete; ai nevoie doar de un cablu de date de tel Nokia mai vechi adaptat la mufa instalatiei. Softul pt BRC e free si disponibil prin multe locuri la download.
La pornirea rece temperatura optima de trecere de la benzina la gpl e de 48 celsius la motorul meu.
La pornirea la cald am setat 5 secunde de benzina, apoi se trece pe gepeleu. Sub 5 secunde, ecu benzina nu prea are timp sa treaca in revista toti senzorii si sa si regleze diverse altele p-acolo. Trecerea pe gpl se face lent, am pus 3 secunde intre cilindrii. Recomandarea producatorului e de 500ms. Deci eu consum benzina aiurea...
Motoarele astea MIVEC au nevoie de putintica rabdare si ceva atentie (cam ca o fata mare) sa-si poata atrata adevarata "splendoare".
Turatia de "high power" am pus-o la 4000rpm. Cei ce mi-au montat mi-au recomandat 3600rpm. Am pus 4000 ca eu ajung des la turatia aia (adica motorul, sa nu se inteleaga altceva) si reusesc o medie la consum sub 13% in oras.
- Fişiere ataşate
-
[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
Nu m-ai ascultat de loc Rogereanu! Am motorasul mai mic, cutie manuala dar nu-l menajez de loc. Si la mine functia “HIGH-POWERED CHANGEOVER TO PETROL” e la 4000 de ture ca un pic de benzina nu strica niciodata prin injectoare. La mers continuu cu clima pe 21 auto in oras merge intre 338 si 318 km. Un plin inseamna 82-84 ron ,butelie toroidala , pun in 90% din cazuri din acelasi loc si am o agenda in torpedou unde scriu cat gaz am pus, cati km am mers si cat m-a costat. resetez km dupa fiecare alimentare si merg pana trece pe benzina dupa care evaluez situatia, daca nu sunt in alta localitate merg pe benzina pana acasa, statia fiind la 500 m de casa si alimentez de acolo. Una peste alta nu stiu cat te ajuta ”lube-lube” eu n-as fi dat banii pe ea. Cred ca problema ta tine de reglaj, stii ce ti-am recomandat da n-ai vrut Tomasetto eu de cand am fost pe Toporasi la reglaj n-am avut niciun martor aprins in bord in 2 ani. Apropo, Bucuresti- Thassos si retur, 2 adulti si un copil clima non stop si bagaje aferente fix 4 plinuri adica 340 ron. pentru fatatitul pe insula am folosit benzina din dotare, aproximativ jumatate de rezervor.
Am reusit sa termin si eu primul plin de gaz si pot sa fac o estimare a consumului pt Lancerul meu 1.6, 98 CP, 4G18
Am parcurs 312 km cu 36,8 L gpl+ 4 L de benzina, dupa calculele mele rezulta un consum aproximativ de 13,1 %
Calculul este facut la un mers normal, cu AC pornit ocazional, toti km facuti exclusiv in Bucuresti. In aceleasi conditii de trafic consumul pe benzina era de aproximativ 10.2 %
Am parcurs 312 km cu 36,8 L gpl+ 4 L de benzina, dupa calculele mele rezulta un consum aproximativ de 13,1 %
Calculul este facut la un mers normal, cu AC pornit ocazional, toti km facuti exclusiv in Bucuresti. In aceleasi conditii de trafic consumul pe benzina era de aproximativ 10.2 %
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 38 vizitatori