Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Noi 06, 2018 3:31 pm

Incepand cu luna Noiembrie. Noul Eclipse Cross va fi spre vanzare si in China.
https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1147.html

Mitsubishi raporteaza vanzari de peste 23% in prima jumatate a acestui an, fata de perioada similara a anului trecut
Vanzarile globale au crescut cu 19% fata de anul 2017, ajungand pana la 594.00 de unitati.Cresterea a fost datorata vanzariilor de modele Xpander in Indonezia si Triton(L200) in Thailanda.
In Europa, cresterea a fost de 29% datorata modelului Eclipse Cross in Europa de Vest si a modelului Outlander vandut in Rusia si in zonele adiacente.
Cresteri semnificative au avut:
-Zona Asean Xpander +36%
-Australia/ NZ Pajero Sport +4%
-America de Nord Outlander +15%
-Japonia Delica+12%

https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1146.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Noi 07, 2018 12:38 pm

(FOTO/VIDEO) Mitsubishi Galant AMG, unul din 500!

https://piataauto.md/Stiri/2018/10/FOTO ... l-din-500/


Noul Mitsubishi L200 urmează să fie prezentat pe data de 9 noiembrie 2018
https://piataauto.md/Stiri/2018/10/Noul ... brie-2018/

Oficial, Politia Locala NU te mai poate amenda daca parchezi masina aiurea
https://www.4tuning.ro/editorial/oficia ... 39642.html

Primul centru de incarcare rapida a masinilor electrice din Europa de Est a fost inaugurat la Bucuresti
http://www.ziare.com/auto/masini-electr ... ti-1535704

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de Vasea » Vin Noi 09, 2018 6:27 am

2019 Mitsubishi Triton facelift debuts in Thailand – updated design, new six-speed auto, improved safety

https://paultan.org/2018/11/09/2019-mit ... 8SOgoYLggU

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Noi 12, 2018 2:58 pm

Mașini second hand din Germania? Ce spun nemții, care sunt cele mai fiabile

Dacă vă pregătiți să cumpărați o mașină second hand din Germania, raportul Asociației Germane pentru Inspecțiile Tehnice Periodice poate fi un bun punct de pornire. Nemții au și publicat raportul din 2019, valabil pentru inspecțiile făcute anul trecut.
Organizația germană TUV, care realizează inspecțiile tehnice periodice a publicat noua ediție a raportului cu privire la fiabilitatea automobilelor. După cetralizarea datelor venite de la peste 10 milioane de inspecții tehnice, nemții au publicat și modele câștigătoare.
Lista poate fi un bun punct de pornire pentru cei care se pregătesc să achiziționeze mașini second hand din Germania.
Directorul TUV i-a și felicitat pe producătorii care în fiecare an reușesc să produc automobile fiabile.
Mașini cu vechimea de 2-3 ani
Modelele cu o vechime de până la trei ani și care s-au dovedit a fi cele mai fiabile sunt Porche 911, Mercedes B-Classe, GLK și SLK, Audi Q3 și Mercedes E-Classe Coupe.
Modelele populare printre sătmăreni, precum Audi A1 sunt pe locul 16, iar primul BMW din top este modelul X1 aflat pe locul 15. Audi A6/A7 ocupă locul 13, iar A4/A5 e pe locul 10.
La polul opus al clasamentului se află modele precum Dacia Logan, Renault Clio și Fiat Punto.
Mașini cu vechimea de 4-5 ani
Porche 911, Mercedes B-Classe, Audi Q5, Renault Captur. Audit TT și Opel Mokka ocupă primele locuri din top la categoria 4-5 ani vechime. Tot în top, recomandate pentru fiabilitate, sunt și multe modele Volkswagen. Este vorba despre VW Touareg, Golf și Golf Plus.
Volvo XC60 și V40 sunt și ele în topuri ca modele fiabile.
Pe ultimul loc al clasamentului se află modelele Chevrolet Spark, Dacia Logan și Peugeot 206.
Mașini cu vechimea de 6-7 ani
Lideri de clasament la această categorie sunt Porche 911, Mercedes SLK, Audi TT, Audi Q5 și BMW X1. Clasamentul este completat, pe următoarele locuri, de Mitsubishi ASX, Audi A6/A7 și Mazda 3.

Tot între primele 20 se află și Volkwagen Golf Plus, Audi A4/A5, Volvo XC60 și Honda CR-V.
La capătul clasamentului se află Chevrolet Aveo, Citroen C4, Dacian Logan, Renault Kangoo și Fiat Panda.
Mașini cu o vechime de 8-9 ani
Porche 911, BMW X1, Audi TT, Toyota Avensis, VW Golf Plus 13,7 93 sunt pe primele poziții. Pe următoarele se află Audi Q5, Mercedes E-Klasse Cpé, Mercedes SLK, Honda Jazz și Mercedes GLK.
Tot la cele mai fiabile modele pot fi incluse și Mazda 2, Volkswagen Golf V și Audi cu modele A3, A4/A5.
La polul opus sunt Peugeo 206, Dacia Logan și Chevrolet Matiz. Clasamentul este închis de Renault Kangoo
Mașini cu o vechime de 10-11 ani
Porsche 911, Mazda 2, Audi TT, Mercedes SLK și VW Golf Plus sunt pe primele poziții în topul mașinilor cu peste un deceniu de la fabricare. Puncte bune la fiabilitate au primit și Toyota cu Auris și Corolla Verso. Tot la mașini fiabile, după 10 ani, se numără și Opel Agila, VW Tiguan și Mercedes A-Klasse.Ultimele în clasament au fost Ford Ka, Chevrolet Matiz, Renault Megane și Dacia Logan, pe ultimul loc.
https://www.presasm.ro/masini-second-ha ... abilitate/



Entuziasm, adrenalină și cai-putere la aniversarea a 25 de ani a Tester Grup

Weekend-ul trecut s-a desfășurat la Iași Campionatul Național de Off Road - Cupa „Tester Grup 25 de Ani”. Evenimentul sportiv – etapa națională de 4x4, a fost organizat de Asociația ADVENTURE 4X4 IAȘI, iar spectacolul a fost completat de modelele SUV și offroad de la Casa Auto.Platoul Păun, comuna Bârnova a devenit neîncăpător de sâmbătă, 10 noiembrie, și până duminică, 11 noiembrie pentru toți pasionații de adrenalină. „Amfiteatrul natural” de testare și împrejurimile au fost invadate de echipajele de concurs din etapa a VII-a a Campionatul Național de Offroad, iar drumurile forestiere și offroad din jur cu modele de la Casa Auto care și-au testat capabilitățile de SUV.Ieșeni - și nu numai - au răspuns pozitiv la provocarea lansată cu ocazia aniversării a 25 de ani de la înființarea Tester Grup. Participanții au realizat sute de test-drive-uri cu SUV-uri de la 13 mărci puse la dispoziție de Casa Auto.Modelele disponibile la test drive au fost: Mercedes-Benz X class, GLE, GLC și GLA, Land Rover Discovery și Discovery Sport, Velar, Range Rover Sport, Jaguar E-Pace și F-Pace, Peugeot 3008, Honda CR-V și HR-V, Mitsubishi L 200, Nissan Navarra, Dacia Duster, Opel Grandlandși Crossland, Mazda CX-5 și CX-3, Renault Kadjar, Citroen C3 Aircrossși C4 Cactus, dar și Hyundai Tucson.Un punct important al evenimentului l-a reprezentat proba superspecială de TRIAL din etapa națională a Campionatului de Offroad care s-a desfășurat sâmbătă. Participanți din toată țara au încercat să scoată cel mai scurt timp pentru parcurgea traseului de la „amfiteatrul natural” al platoului Păun. Unele echipaje au rezistat mai bine trecutului prin apă, altele au făcut spectatorii să stea cu sufletul la gură și să îi încurajeze atunci când au abordat obstacolele amfiteatrului.Duminică s-au decernat premiile competiției, iar pasionații au continuat testdrive-urile auto pe trasee off road și on road. Spectacolul asigurat de mașinile de la Casa Auto a fost completat de concertul în aer liber al celor de la Shukar Nation.Off Road-ul este un sport 4x4 de o spectaculozitate extraordinară, ce angrenează atât agilitatea șoferului, cunoștințele despre mașini, dar mai ales iubirea pentru natură și aventură. La Iași, un club de pasionați ai ”baletului pe 4 roți” – Clubul Adventure 4x4 Iași, a strâns întreaga comunitate în jurul acestui sport și a readus în regiuneetapa de campionat numită în acest an ”Tester Grup 25 de Ani”.Tester Grup, la aniversarea primilor 25 de ani de existență, s-a alăturat competiției sportive cu o componentă antrenantă, oferind șansa tuturor pasionaților să testezetimp de două zile modele 4x4 de la 13 mărci auto, în condiții de off road și nu numai.Organizarea competiției 4x4 la Iași a fost posibilă prin autoritatea unui club sportiv afiliat la Federația Română de Automobilism Sportiv,dar și prin disponibilitatea membrilor de a-și aloca energia, timpul și resursele materiale într-un astfel de proiect. Aceste competiții nu se pot ține fără sprijinul autorităților: naționale (F.R.A.S., M.T.S., C.N.O.R.) și locale (Romsilva, Mediu, I.S.U., Jandarmerie, U.P.U., primării, poliție rutieră) și contribuția financiară și logistică a partenerilor și a sponsorilor.
https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/entuz ... 04397.html



Primele detalii despre noua generație Mitsubishi Outlander PHEV: cel mai vândut plug-in hybrid va avea autonomie electrică de 100 kilometri


Mitsubishi susține că viitoarea generație a lui Outlander PHEV, cel mai vândut plug-in hybrid din lume, va avea autonomie electrică de până la 100 de kilometri.Mitsubishi Outlander PHEV este cel mai bine vândut model plug-in hybrid în Europa începând din 2015, iar până în prezent s-a comercializat în peste 100.000 de unități pe Bătrânul Continent și 140.000 de unități la nivel global.Prin urmare, constructorul japonez pregătește noutăți importante pentru viitoarea generație, iar cea mai importantă dintre ele va fi legată de autonomia electrică. Astfel, Outlander PHEV va fi capabil să ruleze în regim electric până la 100 de kilometri."În prezent, Outlander PHEV are o autonomie electrică de 50 de kilometri și vom extinde această valoare pentru noua generație: obiectivul este 80-100 de kilometri, ceea ce va fi suficient pentru cei mai mulți oameni pentru a face marea majoritate a deplasărilor numai în regim electric și să folosească mașina ca pe o electrică. În același timp, vor putea face în continuare călătorii lungi atunci când este nevoie", a declarat Vincent Cobee, directorul de strategie al celor de la Mitsubishi.Oficialul producătorului nipon a anunțat de asemenea că Mitsubishi nu va lansa modele echipate exclusiv cu sistem de propulsie electric. În schimb, compania va oferi un model în mai multe versiuni, inclusiv electrică, plug-in hybrid și hibridă.Una dintre excepții este Mitsubishi L200, care tocmai a primit un facelift și despre care Cobee afirmă că nu va avea o versiune plug-in hybrid, întrucât aceasta nu este rentabilă pentru pick-up-uri.
http://www.automarket.ro/stiri/primele- ... 88037.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Noi 15, 2018 12:11 pm

Intamplare REALA: am ramas fara TALON chiar daca foliile de pe geamurile laterale fata erau transparente

Inainte sa trecem mai departe, hai sa vedem ce spune legea. Mai exact, Regulamentul de aplicare a Codului Rutier precizeaza la articolul 148, alin.11 urmatoarele: "Se interzice conducatorului de autovehicul sau de tramvai [...] sa aiba aplicate folii sau tratamente chimice pe parbrize, luneta ori pe geamurile laterale, care restrang sau estompeaza vizibilitatea, atat din interior, cat si din exterior, cu exceptia celor omologate si certificate, prin marcaj corespunzator, de catre autoritatea competenta."
Totodata, potrivit articolul 102, alin.1, pct. 35 din Codul Rutier: "Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa a IV-a de sanctiuni [...] aplicarea tratamentelor chimice sau a foliilor, pe parbriz, luneta sau pe geamurile laterale, cu exceptia celor omologate si/sau certificate de catre autoritatea competenta si care sunt marcate corespunzator. "
Aceeasi incalcare a Codului Rutier atrage dupa sine si retinerea certificatului de inmatriculare, potrivit articolul 112, alin.1, litera l).
Bun, acum ca am trecut aceste prevederi in revista, intrebarea mea este urmatoarea: o folie transparenta aplicata pe geamurile laterale fata, se incadreaza in cele de mai sus? Pentru ca un agent de la Brigada Rutiera Bucuresti mi-a retinut certificatul de inmatriculare tocmai pentru acest motiv. Pe langa amenda de 1.350 de lei.Pe scurt: fiind blocat in trafic pe un bulevard cu trei benzi pe sens din Bucuresti, am vazut masina politiei cu semnalele luminoase in functiune ca incearca sa isi faca loc printre masinile oprite, m-am dat la o parte cat de mult am putut (nu suficient cat sa poata trece), l-am spus (politicos) agentului care claxona incontinuu ca nu mai am unde sa ma duc, pana la urma am reusit, a venit langa mine si mi-a spus sa trag pe dreapta si sa pregatesc actele.
Dupa un control amanuntit, mi-a spus ca imi retine certificatul de inmatriculare pentru ca el are impresia ca foliile de pe geamurile laterale fata (transparente) imi afecteaza vizibilitatea. Dupa eveniment, s-a alaturat coloanei de masini, fara girofar de aceasta data, si dupa cateva minute a intrat in curtea unui restaurant.In incheiere mai vreau sa-ti spun ceva: certificatul de inmatriculare a ajuns la Politia din localitatea de domiciliu (eu nefiind din Bucuresti) de-abia dupa 3 saptamani. Cum ai cataloga masura agentului de politie? Exces de zel sau amenda data pe buna-dreptate?
https://www.4tuning.ro/legislatie-auto/ ... 39982.html


Cum isi bate Primaria Bucuresti joc de soferi, lectia 1: gardurile anti-soferi

In fiecare zi, inainte de culcare, imi tresar in minte cateva cuvinte sub forma de promisiune: "In primele 6 luni de mandat voi face Revolutie in materie de trafic in Capitala!!!". Este angajamentul d-nei Gabriela Firea care se jura cu mana pe inima ca ii scapa pe bucuresteni de aglomeratie. Cativa ani mai tarziu, dupa zeci de statui si monumente construite, dupa zeci de milioane de Euro oferiti catre Catedrala, dupa multe proiecte halucinante si balciuri cu circ, traficul a fost cu adevarat revolutionat.Se pare ca in Bucuresti este cam un vehicul pentru fiecare locuitor, atat de multe sunt. Ar fi aproape de 2 milioane de automobile in zona municipala plus sectorul Ilfov, asa ca nu e de mirare ca Bucurestiul a fost in repetate randuri votata drept cea mai aglomerata capitala a lumii. Pentru ca romanii sunt fuduli, au cel putin un autoturism, chiar daca locuiesc la garsoniera. Daca esti smecher si stai la 2 camera, iti permiti chiar si 4 bolizi, unul si unul, cu care circuli din an in paste, dar macar tii trotuarul blocat. Si uite asa se face ca daca intri in trafic cu masina, mai ales intr-o zi de vineri ca asta, pe oriunde ai incerca sa o iei, te lovesti de cozi dupa cozi. Masina langa masina. Viteza medie ajungand in mod miraculos la vreo 15 km/h... Consumuri uriase, poluare din plin. Totul pentru ca primarul Firea nu s-a tinut de cuvant si nu a luat absolut nicio masura impotriva aglomeratiei. NICIUNA!!!
Ba nu, mint. D-na Firea a luat niste masuri mirobolante: a comandat autobuze, care inca stau ascunse. Dar nu electrice, sa ne scape de poluare, ci diesel, asa cum avea Bucurestiul si acum 50 de ani. A mai facut ceva: dupa doi ani de mandat s-a gandit sa demareze lucrarile pentru niste piste de biciclete, probabil folosibile abia peste inca 2 ani. Dar nimic nu i-a infuriat mai tare pe soferii din Bucuresti ca ultima bazaconie aberanta, aceea de a pune mai presus tramvaiele decat pe soferi.
Mai multe linii de tramvai au fost izolate cu garduri. Pentru ca astfel tramvaiele supersonice nu vor mai fi incurcate de masini si vor circula atat de repede, incat lumea isi va lasa masina acasa ca sa ia tramvaiul. Ei bine, tramvaiele merg la fel de incet. Iar soferii au ramas cu buza umflata, pe minus cu jumatate de banda si cu si mai putina suprafata de rulare disponibila.
De exemplu, pe Mihai Bravu, tocmai a fost montat gard intre Pasajul Obor si intersectia de la Hasdeu. Sa tot fie doar vreo 500 de metri, nu mai mult, dar suficient pentru ca traficul sa se blocheze pe o distanta de cativa kilometri. De ce?
https://www.4tuning.ro/editorial/cum-is ... 39971.html

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de Vasea » Vin Noi 16, 2018 6:38 am

Mitsubishi Boss Says Cars Still Matter, Makes Case For New Lancer, Mirage

https://www.carscoops.com/2018/11/mitsu ... ge-lancer/
Imagine

Like all other mainstream automakers out there, Mitsubishi has to deal with the issue of growing crossover and SUV sales.

The Japanese automaker already has a number of high-riding vehicles in its lineup to cater to its clients’ needs. However, passenger cars still account for a good chunk of sales worldwide, so they’re currently reconsidering the Mirage and Lancer.

Accordint to GoAuto, speaking to the automotive press during the reveal of the facelifted L200 in Thailand, Mitsubishi COO Trevor Mann admitted that they’re not saying ‘yes’ or ‘no’ to anything just yet. Their plan is still being discussed and they’ve got “some ideas in the pipeline”.

“Obviously, as a brand, you need entry vehicles, you need to ideally bring somebody into your brand and then walk through the brand as their lifestyle changes, be it financial or family-driven”, Mann said.

Also Watch: Is The Mitsubishi Mirage America’s Worst New Car On Sale?

Development of the Mirage’s successor has already begun, and for the subcompact car, Mitsubishi is looking at the Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance for the platform. “It’s likely that the next Mirage will be on the CMF-B platform, but not decided yet”, he commented. The CMF-B architecture will also underpin the upcoming Renault Clio, Captur and Nissan Juke.

As for the next Lancer, Mann said “it wouldn’t necessarily be on the Megane platform. If we are talking about passenger vehicles, depending on the size, it would be on the CMF-C platform.”

Mitsubishi’s intention to keep passenger cars in its lineup was further highlighted by Corporate VP of Product Strategy, Vincent Cobee.

“I know all of you guys write about the growth and emergence of SUVs, and it’s correct, it’s 35-37 percent of the total market today, and it’s still growing. But that doesn’t eradicate the fact that there will be 40-50 million cars that will be traditional passenger cars.”

Cobee added that they need to “cater to those 40 million customers”, so they will “investigate the possibility to look at passenger cars. We have in our wish list some intention to do passenger cars.”

Note: Mitsubishi Grand Lancer and Mirage pictured

Imagine



=============


Next Mitsubishi Mirage, Lancer being planned, could share platforms with Renault, Nissan – report

https://paultan.org/2018/11/15/next-mit ... an-report/

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de Vasea » Lun Noi 19, 2018 7:46 pm

Mitsubishi will propose removing Ghosn from board

https://www.cnbc.com/2018/11/19/mitsubi ... board.html



Carlos Ghosn, preşedintele alianţei Renault-Nissan-Mitsubishi Motors, a fost arestat

Citeste mai mult pe RTV.NET: http://www.romaniatv.net/carlos-ghosn-p ... z5XK8V9Zu8



Anunțul preşedintelui Franţei după arestarea șefului Renault - Nissan - Mitsubishi


https://www.digi24.ro/stiri/externe/ue/ ... hi-1034875

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Noi 20, 2018 11:21 am

Nissan își concediază președintele legendar după o arestare șoc

Nissan Motor Co. Îl va schimba din funcție pe Carlos Ghosn din funcția de președinte după ce a fost arestat la Tokyo sub acuzația de fraudă fiscală, aruncând astfel în criză cea mai mare alianță din industria auto, transmite Bloomberg. Ghosn, a figură centrală a companiei care a salva Nissan de la faliment și l-a fuzionat cu Renault SA și Mitsubishi Motors Corp a fost reținut luni la Tokyo, fiind suspectat că a încălcat legislația Japoniei, a declarat luni CEO-ul companiei Nissan, Hiroto Saikawa.
Ghosn și directorul Greg Kell sunt investigați de câteva luni, iar board-ul companiei Nissan ar urma să se reunească marți pentru a-i schimba din funcție pe cei doi. În ce-l privește pe Ghosn, ”au fost raportate numeroase acte de purtare abuzivă – ca de exemplu utilizarea fondurilor companiei în scop personal – iar implicarea lui Kelly a fost de asemenea confirmată”, a arătat constructorul de mașini într-o declarație. Compania a evitat să ofere alte detalii.Acuzațiile riscă să-l distrugă pe unul dintre cei mai puternici directori din industria auto, care au transformat Nissan și Renault într-un competitor global pentru Volkswagen AG și Toyota Motor Corp. Aceste acuzații pun la îndoială inclusiv viitorul alianței, un pact tripartit care a căutat să se întărească sub conducerea sigură a lui Ghosn, în vârstă de 64 de ani.Informația a bulversat bursele europene, unde acțiunile Renault au scăzut la un moment dat cu 15% la bursa din Paris, în timp ce Nissan a pierdut peste 11% din cota de piață.Nissan a comunicat că a furnizat informații procurorilor japonezi și că în prezent cooperează total cu investigatorii. Ghosn s-a prezentat voluntar la Parchet, conform unei publicații japoneze (Asahi). Un reprezentant al procurorilor a declarat că nu vor comenta cazuri particulare iar un purtător de cuvânt de la Renault a refuzat de asemenea să comenteze.Alianţa Renault-Nissan, extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi, a devenit anul trecut cel mai mare producător mondial de automobile cu 10,6 milioane unităţi, mai mult decât Volkswagen şi Toyota.
Sub conducerea lui Carlos Ghosn, alianţa Renault-Nissan s-a consolidat financiar şi a fost primul grup care a investit sume consistente în automobilele electrice, astfel că în prezent este lider mondial pe acest segment. După ce iniţial alianţa Renault-Nissan a fost ridiculizată pentru investiţiile în automobilele electrice, recent concurenţa a început să urmeze acest exemplu astfel că piaţa a luat avânt.
În calitate de preşedinte director general al alianţei Renault-Nissan-Mitsubishi Motors precum şi de preşedinte director general la Renault şi de preşedinte al consiliilor de administraţie de la Nissan şi Mitsubishi, Carlos Ghosn este votul cheie care asigură echilibrul într-un grup extins. Ghosn a reuşit să combine stiluri de guvernanţă distincte, care respectă diferenţe culturale, astfel încât alianţa să poată să realizeze economii de scară comparabile cu cele ale unei societăţi integrate.
În prezent, alianţa regrupează zece mărci de automobile (printre care Dacia, Lada, Samsung Motors, Alpine, Infiniti, Datsun, etc.) cu 470.000 de salariaţi şi 122 de uzine pe toate continentele.
https://www.g4media.ro/nissan-isi-conce ... e-soc.html

NOUL LANCER VA AVEA PLATFORMA COMUNA CU RENAULT!!![/b
Modelul japonez va benefcia de platforma comuna CMF-C care se va regasi si pe Renault Megan.
https://www.motorbeam.com/mitsubishi-pl ... t-platform


Mitsubishi Delica NOU MODEL 2019 POZE IN EXCLUSIVITATE!!!
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... elica.html


Mitsubishi Motors Philippines (MMPC) a incheiat recent un parteneriat cu producatorul de anvelope Michelin pentru a echipa masinile japoneze .
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... tires.html

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de Vasea » Mar Noi 20, 2018 6:00 pm

Carlos Ghosn ar putea pierde toate funcțiile deținute la Renault: "Nu este în măsură să mai conducă"

http://www.automarket.ro/stiri/carlos-g ... 88215.html

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de Vasea » Mie Noi 21, 2018 5:41 am

France Wants To Remove Carlos Ghosn As Renault Head After His Misconduct

https://www.carscoops.com/2018/11/franc ... isconduct/



Mitsubishi insiders want next-generation Montero

https://www.leftlanenews.com/mitsubishi ... M0OTkyMTk4



Nissan to seek more independence following Ghosn arrest?

https://www.leftlanenews.com/nissan/nis ... M0OTkyMTk4

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori