Mașini second hand din Germania? Ce spun nemții, care sunt cele mai fiabile
Dacă vă pregătiți să cumpărați o mașină second hand din Germania, raportul Asociației Germane pentru Inspecțiile Tehnice Periodice poate fi un bun punct de pornire. Nemții au și publicat raportul din 2019, valabil pentru inspecțiile făcute anul trecut.
Organizația germană TUV, care realizează inspecțiile tehnice periodice a publicat noua ediție a raportului cu privire la fiabilitatea automobilelor. După cetralizarea datelor venite de la peste 10 milioane de inspecții tehnice, nemții au publicat și modele câștigătoare.
Lista poate fi un bun punct de pornire pentru cei care se pregătesc să achiziționeze mașini second hand din Germania.
Directorul TUV i-a și felicitat pe producătorii care în fiecare an reușesc să produc automobile fiabile.
Mașini cu vechimea de 2-3 ani
Modelele cu o vechime de până la trei ani și care s-au dovedit a fi cele mai fiabile sunt Porche 911, Mercedes B-Classe, GLK și SLK, Audi Q3 și Mercedes E-Classe Coupe.
Modelele populare printre sătmăreni, precum Audi A1 sunt pe locul 16, iar primul BMW din top este modelul X1 aflat pe locul 15. Audi A6/A7 ocupă locul 13, iar A4/A5 e pe locul 10.
La polul opus al clasamentului se află modele precum Dacia Logan, Renault Clio și Fiat Punto.
Mașini cu vechimea de 4-5 ani
Porche 911, Mercedes B-Classe, Audi Q5, Renault Captur. Audit TT și Opel Mokka ocupă primele locuri din top la categoria 4-5 ani vechime. Tot în top, recomandate pentru fiabilitate, sunt și multe modele Volkswagen. Este vorba despre VW Touareg, Golf și Golf Plus.
Volvo XC60 și V40 sunt și ele în topuri ca modele fiabile.
Pe ultimul loc al clasamentului se află modelele Chevrolet Spark, Dacia Logan și Peugeot 206.
Mașini cu vechimea de 6-7 ani
Lideri de clasament la această categorie sunt Porche 911, Mercedes SLK, Audi TT, Audi Q5 și BMW X1. Clasamentul este completat, pe următoarele locuri, de Mitsubishi ASX, Audi A6/A7 și Mazda 3.
Tot între primele 20 se află și Volkwagen Golf Plus, Audi A4/A5, Volvo XC60 și Honda CR-V.
La capătul clasamentului se află Chevrolet Aveo, Citroen C4, Dacian Logan, Renault Kangoo și Fiat Panda.
Mașini cu o vechime de 8-9 ani
Porche 911, BMW X1, Audi TT, Toyota Avensis, VW Golf Plus 13,7 93 sunt pe primele poziții. Pe următoarele se află Audi Q5, Mercedes E-Klasse Cpé, Mercedes SLK, Honda Jazz și Mercedes GLK.
Tot la cele mai fiabile modele pot fi incluse și Mazda 2, Volkswagen Golf V și Audi cu modele A3, A4/A5.
La polul opus sunt Peugeo 206, Dacia Logan și Chevrolet Matiz. Clasamentul este închis de Renault Kangoo
Mașini cu o vechime de 10-11 ani
Porsche 911, Mazda 2, Audi TT, Mercedes SLK și VW Golf Plus sunt pe primele poziții în topul mașinilor cu peste un deceniu de la fabricare. Puncte bune la fiabilitate au primit și Toyota cu Auris și Corolla Verso. Tot la mașini fiabile, după 10 ani, se numără și Opel Agila, VW Tiguan și Mercedes A-Klasse.Ultimele în clasament au fost Ford Ka, Chevrolet Matiz, Renault Megane și Dacia Logan, pe ultimul loc.
https://www.presasm.ro/masini-second-ha ... abilitate/
Entuziasm, adrenalină și cai-putere la aniversarea a 25 de ani a Tester Grup
Weekend-ul trecut s-a desfășurat la Iași Campionatul Național de Off Road - Cupa „Tester Grup 25 de Ani”. Evenimentul sportiv – etapa națională de 4x4, a fost organizat de Asociația ADVENTURE 4X4 IAȘI, iar spectacolul a fost completat de modelele SUV și offroad de la Casa Auto.Platoul Păun, comuna Bârnova a devenit neîncăpător de sâmbătă, 10 noiembrie, și până duminică, 11 noiembrie pentru toți pasionații de adrenalină. „Amfiteatrul natural” de testare și împrejurimile au fost invadate de echipajele de concurs din etapa a VII-a a Campionatul Național de Offroad, iar drumurile forestiere și offroad din jur cu modele de la Casa Auto care și-au testat capabilitățile de SUV.Ieșeni - și nu numai - au răspuns pozitiv la provocarea lansată cu ocazia aniversării a 25 de ani de la înființarea Tester Grup. Participanții au realizat sute de test-drive-uri cu SUV-uri de la 13 mărci puse la dispoziție de Casa Auto.Modelele disponibile la test drive au fost: Mercedes-Benz X class, GLE, GLC și GLA, Land Rover Discovery și Discovery Sport, Velar, Range Rover Sport, Jaguar E-Pace și F-Pace, Peugeot 3008, Honda CR-V și HR-V, Mitsubishi L 200, Nissan Navarra, Dacia Duster, Opel Grandlandși Crossland, Mazda CX-5 și CX-3, Renault Kadjar, Citroen C3 Aircrossși C4 Cactus, dar și Hyundai Tucson.Un punct important al evenimentului l-a reprezentat proba superspecială de TRIAL din etapa națională a Campionatului de Offroad care s-a desfășurat sâmbătă. Participanți din toată țara au încercat să scoată cel mai scurt timp pentru parcurgea traseului de la „amfiteatrul natural” al platoului Păun. Unele echipaje au rezistat mai bine trecutului prin apă, altele au făcut spectatorii să stea cu sufletul la gură și să îi încurajeze atunci când au abordat obstacolele amfiteatrului.Duminică s-au decernat premiile competiției, iar pasionații au continuat testdrive-urile auto pe trasee off road și on road. Spectacolul asigurat de mașinile de la Casa Auto a fost completat de concertul în aer liber al celor de la Shukar Nation.Off Road-ul este un sport 4x4 de o spectaculozitate extraordinară, ce angrenează atât agilitatea șoferului, cunoștințele despre mașini, dar mai ales iubirea pentru natură și aventură. La Iași, un club de pasionați ai ”baletului pe 4 roți” – Clubul Adventure 4x4 Iași, a strâns întreaga comunitate în jurul acestui sport și a readus în regiuneetapa de campionat numită în acest an ”Tester Grup 25 de Ani”.Tester Grup, la aniversarea primilor 25 de ani de existență, s-a alăturat competiției sportive cu o componentă antrenantă, oferind șansa tuturor pasionaților să testezetimp de două zile modele 4x4 de la 13 mărci auto, în condiții de off road și nu numai.Organizarea competiției 4x4 la Iași a fost posibilă prin autoritatea unui club sportiv afiliat la Federația Română de Automobilism Sportiv,dar și prin disponibilitatea membrilor de a-și aloca energia, timpul și resursele materiale într-un astfel de proiect. Aceste competiții nu se pot ține fără sprijinul autorităților: naționale (F.R.A.S., M.T.S., C.N.O.R.) și locale (Romsilva, Mediu, I.S.U., Jandarmerie, U.P.U., primării, poliție rutieră) și contribuția financiară și logistică a partenerilor și a sponsorilor.
https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/entuz ... 04397.html
Primele detalii despre noua generație Mitsubishi Outlander PHEV: cel mai vândut plug-in hybrid va avea autonomie electrică de 100 kilometri
Mitsubishi susține că viitoarea generație a lui Outlander PHEV, cel mai vândut plug-in hybrid din lume, va avea autonomie electrică de până la 100 de kilometri.Mitsubishi Outlander PHEV este cel mai bine vândut model plug-in hybrid în Europa începând din 2015, iar până în prezent s-a comercializat în peste 100.000 de unități pe Bătrânul Continent și 140.000 de unități la nivel global.Prin urmare, constructorul japonez pregătește noutăți importante pentru viitoarea generație, iar cea mai importantă dintre ele va fi legată de autonomia electrică. Astfel, Outlander PHEV va fi capabil să ruleze în regim electric până la 100 de kilometri."În prezent, Outlander PHEV are o autonomie electrică de 50 de kilometri și vom extinde această valoare pentru noua generație: obiectivul este 80-100 de kilometri, ceea ce va fi suficient pentru cei mai mulți oameni pentru a face marea majoritate a deplasărilor numai în regim electric și să folosească mașina ca pe o electrică. În același timp, vor putea face în continuare călătorii lungi atunci când este nevoie", a declarat Vincent Cobee, directorul de strategie al celor de la Mitsubishi.Oficialul producătorului nipon a anunțat de asemenea că Mitsubishi nu va lansa modele echipate exclusiv cu sistem de propulsie electric. În schimb, compania va oferi un model în mai multe versiuni, inclusiv electrică, plug-in hybrid și hibridă.Una dintre excepții este Mitsubishi L200, care tocmai a primit un facelift și despre care Cobee afirmă că nu va avea o versiune plug-in hybrid, întrucât aceasta nu este rentabilă pentru pick-up-uri.
http://www.automarket.ro/stiri/primele- ... 88037.html