Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Scris: Mie Noi 21, 2018 11:17 am
Șeful Mitsubishi: Nu mai există nimeni ca Ghosn, Alianța va fi dificil de condus
Osamu Masuko, directorul general al Mitsubishi Motors, consideră că alianța Renault-Nissan-Mitsubishi va fi dificil de gestionat în absența arhitectului acesteia, Carlos Ghosn, care a fost arestat în Japonia, sub acuzația de fals în acte la declararea veniturilor. “Nu cred că mai există cineva pe Pământ ca Ghosn, să poată conduce Renault, Nissan și Mitsubishi”, a spus Masuko într-o conferință de presă la Tokyo, citat de Reuters. Ghosn, încă președintele și directorul general al Renault și al alianței Renault-Nissan-Mitsubishi, a fost arestat de procurorii japonezi luni, cu acuzația că a declarat venituri mai mici decât cele obținute în rapoartele trimise autorității de supraveghere din piața de capital.Procurorii suspectează că Ghosn s-a înțeles cu un alt director din conducerea Nissan, Greg Kelly, pentru a declara venituri sub cele încasate efectiv. Astfel, în perioada 2010-2015, Ghosn ar fi raportat venituri cu 5 miliarde de yeni (aproximativ 44 milioane dolari) mai mici decât cele reale. Totodată, o anchetă internă derulată în ultimele luni de Nissan în baza unui denunț a relevat că Ghosn a folosit activele companiei în scopuri personale, potrivit producătorului auto japonez. Ghosn urmează să fie demis din funcția de președinte al Nissan în această săptămână, o decizie similară fiind așteptată și în ceea ce privește rolurile deținute în cadrul Renault și al Alianței. De asemenea, Mitsubishi a lansat propria anchetă privind activitatea lui Ghosn în calitate de președinte al companiei, iar consiliul director se va întruni săptămâna viitoare pentru a lua o decizie în acest caz, a declarat Masuko. Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi a fost înființată în 1999, inițial în forma unui parteneriat între grupul francez Renault și Nissan. Sub conducerea lui Ghosh, alianța s-a dezvoltat și a devenit al treilea cel mai mare grup auto la nivel global în funcție de vânzări, depășind grupul german Volkswagen. Renault controlează o participație de 43,4% la Nissan, care deține 15% din acțiunile grupului francez și 34% din acțiunile Mitsubishi.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... s-18668585
Toyota, Mitsubishi, Fiat și Honda vor vinde același model în China, produs local, pentru a face față viitoarelor restricții privind emisiile poluante
Patru constructori de automobile vor vinde în China aceeași mașină, pentru a face față noilor restricții privind emisiile pe care le introduce statul asiatic. Partenerul local al acestor patru mărci, Gouangzhou Automobile, va produce, în uzine separate, pentru toți patru, același model, cu același design. Toyota, Honda, Fiat Chrysler și Mitsubishi vor oferi, la prețuri apropiate, același automobil, constrit de o companie chineză, pentru a putea îndeplini criteriile privind flota electrificată, reguli impuse de China constructorilor de automobile. Este vorba despre modelul GS4 de la Gouangzhou Automobile (GAC), produs sub marca Trumpchi, pe care Toyota îl vinde deja cu numele ix4, iar Mitsubishi l-a prezentat sub numele Eupheme EV. Celelalte două companii, FCA și Honda au propriile planuri cu acest model, care va avea același design, va purta pe grilă logo-ul Trumpchi, al chinezilor de la GAC, și doar în zona din spate va fi prezent numele mărcii care îl vinde. Fiecare versiune a SUV-ului va fi produsă în uzina pe care o deține în partenriat cu GAC.Diferențele vor fi date de tipul de motorizare. Dacă Toyota are doar motorizarea electrică, Mitsubishi va vinde și un plug-in hibrid. La rândul lor, Fiat și Honda vor vinde doar hibride ale GS4.Chiar dacă din punct de vedere tehnic mașinile sunt acelelași, prețurile vor diferi în funcție de poziționarea în propria gamă pentru fiecare marcă. Cel mai ieftin este acum Mitsubishi, dar cei de la FCA ar putea veni cu un preț și mai mic. Varianta Toyota este cu circa 3.000 de euro mai scumpă. Guangzhou Automobile este compania chineză care are cele mai multe parteneriate cu constructori auto din afara Chinei, iar modelul GS4, pe care l-a lansat în 2015, este unul dintre cele mai bine vândute modele ale sale. În 2017, modelul a primit o versiune hibridă, care a devenit de asemenea un best-seller pe piața chineză, acesta fiind și motivul pentru care constructorii auto au apelat la acesta, până când vor reuși să dezvolte propriile modele. Noile reglementări din China, privind automobilele și emisiile poluante, prevăd un sistem de credite, pe baza producției de vehicule cu zero emisii sau cu emisii reduse (hibrid). Acesta este motivul pentru care toată lumea s-a grăbit să fie pregătită la momentul intrării în vigoare a sistemului, în ianuarie 2019.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... e-18668492
Mitsubishi propune inlaturarea lui Carlos Ghosn din functia de director al companiei japoneze.
https://www.yahoo.com/news/mitsubishi-p ... 00122.html
Osamu Masuko, directorul general al Mitsubishi Motors, consideră că alianța Renault-Nissan-Mitsubishi va fi dificil de gestionat în absența arhitectului acesteia, Carlos Ghosn, care a fost arestat în Japonia, sub acuzația de fals în acte la declararea veniturilor. “Nu cred că mai există cineva pe Pământ ca Ghosn, să poată conduce Renault, Nissan și Mitsubishi”, a spus Masuko într-o conferință de presă la Tokyo, citat de Reuters. Ghosn, încă președintele și directorul general al Renault și al alianței Renault-Nissan-Mitsubishi, a fost arestat de procurorii japonezi luni, cu acuzația că a declarat venituri mai mici decât cele obținute în rapoartele trimise autorității de supraveghere din piața de capital.Procurorii suspectează că Ghosn s-a înțeles cu un alt director din conducerea Nissan, Greg Kelly, pentru a declara venituri sub cele încasate efectiv. Astfel, în perioada 2010-2015, Ghosn ar fi raportat venituri cu 5 miliarde de yeni (aproximativ 44 milioane dolari) mai mici decât cele reale. Totodată, o anchetă internă derulată în ultimele luni de Nissan în baza unui denunț a relevat că Ghosn a folosit activele companiei în scopuri personale, potrivit producătorului auto japonez. Ghosn urmează să fie demis din funcția de președinte al Nissan în această săptămână, o decizie similară fiind așteptată și în ceea ce privește rolurile deținute în cadrul Renault și al Alianței. De asemenea, Mitsubishi a lansat propria anchetă privind activitatea lui Ghosn în calitate de președinte al companiei, iar consiliul director se va întruni săptămâna viitoare pentru a lua o decizie în acest caz, a declarat Masuko. Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi a fost înființată în 1999, inițial în forma unui parteneriat între grupul francez Renault și Nissan. Sub conducerea lui Ghosh, alianța s-a dezvoltat și a devenit al treilea cel mai mare grup auto la nivel global în funcție de vânzări, depășind grupul german Volkswagen. Renault controlează o participație de 43,4% la Nissan, care deține 15% din acțiunile grupului francez și 34% din acțiunile Mitsubishi.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... s-18668585
Toyota, Mitsubishi, Fiat și Honda vor vinde același model în China, produs local, pentru a face față viitoarelor restricții privind emisiile poluante
Patru constructori de automobile vor vinde în China aceeași mașină, pentru a face față noilor restricții privind emisiile pe care le introduce statul asiatic. Partenerul local al acestor patru mărci, Gouangzhou Automobile, va produce, în uzine separate, pentru toți patru, același model, cu același design. Toyota, Honda, Fiat Chrysler și Mitsubishi vor oferi, la prețuri apropiate, același automobil, constrit de o companie chineză, pentru a putea îndeplini criteriile privind flota electrificată, reguli impuse de China constructorilor de automobile. Este vorba despre modelul GS4 de la Gouangzhou Automobile (GAC), produs sub marca Trumpchi, pe care Toyota îl vinde deja cu numele ix4, iar Mitsubishi l-a prezentat sub numele Eupheme EV. Celelalte două companii, FCA și Honda au propriile planuri cu acest model, care va avea același design, va purta pe grilă logo-ul Trumpchi, al chinezilor de la GAC, și doar în zona din spate va fi prezent numele mărcii care îl vinde. Fiecare versiune a SUV-ului va fi produsă în uzina pe care o deține în partenriat cu GAC.Diferențele vor fi date de tipul de motorizare. Dacă Toyota are doar motorizarea electrică, Mitsubishi va vinde și un plug-in hibrid. La rândul lor, Fiat și Honda vor vinde doar hibride ale GS4.Chiar dacă din punct de vedere tehnic mașinile sunt acelelași, prețurile vor diferi în funcție de poziționarea în propria gamă pentru fiecare marcă. Cel mai ieftin este acum Mitsubishi, dar cei de la FCA ar putea veni cu un preț și mai mic. Varianta Toyota este cu circa 3.000 de euro mai scumpă. Guangzhou Automobile este compania chineză care are cele mai multe parteneriate cu constructori auto din afara Chinei, iar modelul GS4, pe care l-a lansat în 2015, este unul dintre cele mai bine vândute modele ale sale. În 2017, modelul a primit o versiune hibridă, care a devenit de asemenea un best-seller pe piața chineză, acesta fiind și motivul pentru care constructorii auto au apelat la acesta, până când vor reuși să dezvolte propriile modele. Noile reglementări din China, privind automobilele și emisiile poluante, prevăd un sistem de credite, pe baza producției de vehicule cu zero emisii sau cu emisii reduse (hibrid). Acesta este motivul pentru care toată lumea s-a grăbit să fie pregătită la momentul intrării în vigoare a sistemului, în ianuarie 2019.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... e-18668492
Mitsubishi propune inlaturarea lui Carlos Ghosn din functia de director al companiei japoneze.
https://www.yahoo.com/news/mitsubishi-p ... 00122.html