Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Scris: Mie Mar 06, 2019 11:04 am
Mitsubishi are trei noutăţi la Salonul Auto de la Geneva
Mitsubishi va prezenta în premieră mondială SUV-ul compact ASX model 2020 la Salonul Auto Internaţional de la Geneva. De la lansarea sa din 2009, ASX a vândut aproximativ 1,32 milioane de unităţi în aproximativ 90 de ţări. Cele mai mari pieţe sunt America de Nord, Europa, Australia şi China. Designul exterior a fost revizuit potrivit filozofiei de design „robust şi ingenios,” care serveşte drept expresie a moto-ului global al MMC „Drive your Ambition.” ASX este un SUV compact proiectat pentru mediul urban, ce oferă o mare adaptabilitate la aventuri pe aproape orice tip de teren.Pentru pieţele din Europa, ASX este acţionat de un motor 2,0L MIVEC cu 16 supape combinat cu transmisie manuala cu 5 viteze sau INVECS -III CVT cu mod Sport cu 6 viteze. Sunt disponibile versiuni cu tracţiune pe două şi patru roţi. Smartphone-link Display Audio (SDA) a fost îmbunătăţit iar acum oferă o dimensiune a afişajului opt inchi. Modelele de top vin echipate cu un sistem de navigaţie Tom Tom. Informaţiile în timp real din trafic pot fi accesate acum prin conectarea la Internet cu ajutorul unui smartphone.
Noul ENGELBERG TOURER
Mitsubishi mai prezintă la Geneva şi noul ENGELBERG TOURER . Acesta este un plug-in hybrid EV (PHEV) cu Motor dublu, 4WD. Ridicându-se la renumele Engelberg Tourer, oferă un nivel ridicat de performanţe de rulare care permit şoferului să se bucure de condus pe orice vreme sau orice suprafaţă de drum cu încredere. Împreună cu autonomia mare inerentă PHEV, acest concept permite călătorii în afara oraşului către locuri fără infrastructură de încărcare. A
MITSUBISHI ENGELBERG TOURER foloseşte un sistem PHEV potrivit pentru un crossover SUV de top de ultimă generaţie. Bateria de înaltă capacitate este montată sub podea în regiune de mijloc a vehiculului. Utilizează un sistem cu motor electric dublu al MMC, un motor în faţă şi unul în spate, cu putere ridicată şi înaltă eficienţă, furnizând în acelaşi timp o cabină spaţioasă care permite 3 rânduri de scaune.Motorul termic este de 2,4L pe benzină şi a fost proiectat pentru sistemul PHEV. În modul hibrid, motorul acţionează ca un generator de înaltă putere şi obţine un raport ridicat de regenerare, în timp ce cilindreea mai mare contribuie la funcţionarea mai silenţioasă şi confera un consum mai eficient de combustibil. Pe lângă eficienţa mai ridicată a sistemului PHEV, are o autonomie EV de peste 70km (ciclu WLTP), iar cu o baterie complet încărcată şi rezervorul de combustibil plin are o autonomie totală de peste 700km (WLTP).
Noul Mitsubishi L200
Pe lângă cele două modele de mai sus, Mitsubishi premiera europeană a noului pickup truck de 1 tonă - L200.
Noul L200 este cea mai recentă versiune a modelului care aniversează anul acesta 40 de ani de la lansare.
Interiorul restilizat al modelului L200 exprimă o senzaţie de modern şi robust, cu contururi pentru panoul de comandă şi fantele de aerisire. Imaginea de înaltă calitate este creată de materialele moi şi cusăturile consolei de podea, cotierelor şi din zona frânei de parcare.Noile modele L200 4WD sunt dotate fie cu Super-Select 4WD, care furnizează tracţiune optimă şi caracteristici de manevrare pentru orice suprafaţă, fie Easy-Select 4WD, care simplifică trecerea de la un mod de condus la altul pentru diferite suprafeţe de teren. Cu adăugarea noilor moduri de condus, ambele sisteme 4WD furnizează performanţe off-road îmbunătăţite.
Ambele sisteme 4WD: Super-Select şi Easy-Select, folosesc un nou mod Off-road cu următoarele setări: GRAVEL (pietriş), MUD/SNOW (noroi/zăpadă), SAND (nisip) şi ROCK (stâncă, doar în 4LLc). Când este angrenat, modul Off-road controlează integral puterea motorului, transmisia şi frânarea pentru a regla alunecarea roţii şi pentru a maximiza astfel performanţele all-terrain şi de auto-extragere din noroi sau zăpadă.
https://www.promotor.ro/news/mitsubishi ... a-17899720
Mitsubishi Engelberg Tourer: conceptul anticipează viitoarele SUV-uri și sisteme plug-in hybrid ale japonezilor
Mitsubishi a prezent conceptul Engelberg Tourer, care anticipează viitoarea direcție de design în segmentul SUV-urilor, dar și dezvoltarea unui sistem plug-in hybrid cu o autonomie electrică de 70 de kilometri.Mitsubishi este prezentă la Salonul Auto de la Geneva cu conceptul unui SUV prin care încearcă să ofere o perspectivă asupra viitoarelor îmbunătățiri pe care le vor primi modelele constructorului japonez, atât din punct de vedere al designului, cât și al performanțelor sistemelor de propulsie.Engleberg Tourer și-a primit numele după o stațiune de schi din Elveția și beneficiază de un design robust și impozant, care iese în evidență prin grila care include și părți mobile pentru a reduce forța de apăsare aerodinamică, ceea ce îmbunătățește eficiența.De asemenea, producătorul japonez a optat pentru proiectoare de ceață LED și jante impozante despre care nu menționează însă ce dimensiuni au. Pe de altă parte, Mitsubishi nu a oferit detalii sau imagini despre interiorul noului concept.
Conceptul Mitsubishi Engleberg Tourer include un sistem de propulsie plug-in hybrid asemănător cu cel de pe Outlander. Astfel, există un motor pe benzină cu capacitatea de 2.4 litri care în cea mai mare parte acționează ca generator și trimite puterea către două motoare electrice, dintre care unul este amplasat pe axul frontal, iar celălalt pe axul din spate. Niponii nu spun însă nicun cuvânt despre puterea motorului termic sau a celor două motoare electrice. Principala deosebire este că bateria de pe Engleberg Tourer are o capacitate de 20 kWh, care permite o autonomie electrică de până la 70 de kilometri conform standardului WLTP. Totuși, merită menționat că ambițiile declarative ale celor de la Mitsubishi sunt chiar mai mari: oficialii mărcii afirmau recent că viitoarea generație a lui Outlander PHEV va ajunge la o autonomie electrică cuprinsă între 80 și 100 de kilometri.De asemenea, prin modul în care sunt așezate motoarele, Engleberg beneficiază de sistem de tracțiune integrală și de un sistem de cuplu vertorial capabil să frâneze individual rotile și să ajusteze rata de putere primită de la motoarele electrice.Cu această ocazie, MItsubishi a prezentat și Dendo Drive House (DDH), un sistem care include un încărcător bi-directional, panouri solare și o baterie pentru uz casnic. Un astfel de sistem va fi disponibil în prima fază la dealerii Mitsubishi pentru a promova un sistem eficient pentru încărcarea unui vehicul PHEV acasă prin energie solară.
http://www.automarket.ro/stiri/mitsubis ... 90199.html
Carlos Ghosn a platit noua milioane de dolari ca sa iasa din inchisoare
Carlos Ghosn, acuzat de incalcarea legislatiei financiare si de abuz de incredere, a iesit miercuri din inchisoare, dupa ce tribunalul a respins apelul procurorilor impotriva deciziei de eliberare, iar fostul presedinte al Nissan a depus cautiunea in valoare de un miliard de yeni (noua milioane de dolari).In 19 noiembrie, Carlos Ghosn a fost pus sub acuzare in Japonia pentru ca ar fi omis sa declare autoritatilor bursiere venituri de aproximativ 5 miliarde de yeni (38 de milioane de euro/44 de miliarde de dolari) realizate timp de cinci ani, in perioada 2010 - 2015. Daca va fi gasit vinovat de toate acuzatiile, Ghosn ar putea fi sta in inchisoare pana la 15 ani.Avocatii au dat asigurari ca fostul presedinte al Nissan, Renault si Mitsubishi va ramane in Tokyo, isi va preda pasaportul si va fi de acord cu o supraveghere extinsa, transmit Reuters si Kyodo.La intrarile si la iesirile din resedinta sa vor fi camere de luat vederi, iar Ghosn nu va putea folosi Internetul, nu va putea trimite sau primi SMS-uri. Nu are voie sa comunice cu partile implicate in proces si nu poate avea acces la computer decat din biroul avocatului sau.Dar Ghosn va putea lua parte la reuniunile board-ului Nissan, unde a ramas director, daca tribunalul aproba solicitarea.El a petrecut mai mult de 100 de zile intr-o celula mica, neincalzita, perioada in care a slabit si a incaruntit.In ianuarie, Ghosn a dezmintit, in cadrul unei audieri publice la Tribunalul din Tokyo, acuzatiile de nereguli financiare si a protestat fata de detentia sa prelungita."Onorata Curte, sunt nevinovat de acuzatiile care mi se aduc. Am actionat intotdeauna cu integritate. Am fost acuzat pe nedrept", se arata in declaratia scrisa a lui Carlos Ghosn, care a apreciat acuzatiile procurorilor impotriva sa ca fiind "neintemeiate".Si noul sau avocat, Junichiro Hironaka, a dezmintit in februarie acuzatiile aduse clientului sau, apreciind ca acest caz ar fi o problema interna a Nissan, iar mentinerea lui Ghosn in inchisoare arata ca Japonia este in dezacord cu normele juridice internationale.Junichiro Hironaka, in varsta de 73 de ani, este celebru pentru ca a castigat cazuri intens mediatizate, inclusiv achitarea politicianului Ichiro Ozawa, acuzat de nereguli financiare.Carlos Ghosn a beneficiat in mod incorect de o compensatie de 7,8 milioane de euro (noua milioane de dolari) de la societatea mixta dintre Nissan si Mitsubishi, in perioada aprilie - noiembrie 2018, au anuntat cei doi producatori auto niponi.
In urma derularii unei investigatii interne comune, s-a descoperit ca Ghosn a fost recompensat de o societate mixta, cu sediul in Olanda, fara ca vreun membru al Consiliilor de Administratie sa fie informat, au aratat directorii generali ai Nissan - Hiroto Saikawa si Mitsubishi - Osamu Masuko.Nissan este actionarul principal al Mitsubishi Motors.Cei doi producatori auto niponi au precizat ca iau in considerare modalitati de a recupera suma de noua milioane de dolari de la Ghosn.
http://www.ziare.com/international/japo ... re-1552380
Mitsubishi va prezenta în premieră mondială SUV-ul compact ASX model 2020 la Salonul Auto Internaţional de la Geneva. De la lansarea sa din 2009, ASX a vândut aproximativ 1,32 milioane de unităţi în aproximativ 90 de ţări. Cele mai mari pieţe sunt America de Nord, Europa, Australia şi China. Designul exterior a fost revizuit potrivit filozofiei de design „robust şi ingenios,” care serveşte drept expresie a moto-ului global al MMC „Drive your Ambition.” ASX este un SUV compact proiectat pentru mediul urban, ce oferă o mare adaptabilitate la aventuri pe aproape orice tip de teren.Pentru pieţele din Europa, ASX este acţionat de un motor 2,0L MIVEC cu 16 supape combinat cu transmisie manuala cu 5 viteze sau INVECS -III CVT cu mod Sport cu 6 viteze. Sunt disponibile versiuni cu tracţiune pe două şi patru roţi. Smartphone-link Display Audio (SDA) a fost îmbunătăţit iar acum oferă o dimensiune a afişajului opt inchi. Modelele de top vin echipate cu un sistem de navigaţie Tom Tom. Informaţiile în timp real din trafic pot fi accesate acum prin conectarea la Internet cu ajutorul unui smartphone.
Noul ENGELBERG TOURER
Mitsubishi mai prezintă la Geneva şi noul ENGELBERG TOURER . Acesta este un plug-in hybrid EV (PHEV) cu Motor dublu, 4WD. Ridicându-se la renumele Engelberg Tourer, oferă un nivel ridicat de performanţe de rulare care permit şoferului să se bucure de condus pe orice vreme sau orice suprafaţă de drum cu încredere. Împreună cu autonomia mare inerentă PHEV, acest concept permite călătorii în afara oraşului către locuri fără infrastructură de încărcare. A
MITSUBISHI ENGELBERG TOURER foloseşte un sistem PHEV potrivit pentru un crossover SUV de top de ultimă generaţie. Bateria de înaltă capacitate este montată sub podea în regiune de mijloc a vehiculului. Utilizează un sistem cu motor electric dublu al MMC, un motor în faţă şi unul în spate, cu putere ridicată şi înaltă eficienţă, furnizând în acelaşi timp o cabină spaţioasă care permite 3 rânduri de scaune.Motorul termic este de 2,4L pe benzină şi a fost proiectat pentru sistemul PHEV. În modul hibrid, motorul acţionează ca un generator de înaltă putere şi obţine un raport ridicat de regenerare, în timp ce cilindreea mai mare contribuie la funcţionarea mai silenţioasă şi confera un consum mai eficient de combustibil. Pe lângă eficienţa mai ridicată a sistemului PHEV, are o autonomie EV de peste 70km (ciclu WLTP), iar cu o baterie complet încărcată şi rezervorul de combustibil plin are o autonomie totală de peste 700km (WLTP).
Noul Mitsubishi L200
Pe lângă cele două modele de mai sus, Mitsubishi premiera europeană a noului pickup truck de 1 tonă - L200.
Noul L200 este cea mai recentă versiune a modelului care aniversează anul acesta 40 de ani de la lansare.
Interiorul restilizat al modelului L200 exprimă o senzaţie de modern şi robust, cu contururi pentru panoul de comandă şi fantele de aerisire. Imaginea de înaltă calitate este creată de materialele moi şi cusăturile consolei de podea, cotierelor şi din zona frânei de parcare.Noile modele L200 4WD sunt dotate fie cu Super-Select 4WD, care furnizează tracţiune optimă şi caracteristici de manevrare pentru orice suprafaţă, fie Easy-Select 4WD, care simplifică trecerea de la un mod de condus la altul pentru diferite suprafeţe de teren. Cu adăugarea noilor moduri de condus, ambele sisteme 4WD furnizează performanţe off-road îmbunătăţite.
Ambele sisteme 4WD: Super-Select şi Easy-Select, folosesc un nou mod Off-road cu următoarele setări: GRAVEL (pietriş), MUD/SNOW (noroi/zăpadă), SAND (nisip) şi ROCK (stâncă, doar în 4LLc). Când este angrenat, modul Off-road controlează integral puterea motorului, transmisia şi frânarea pentru a regla alunecarea roţii şi pentru a maximiza astfel performanţele all-terrain şi de auto-extragere din noroi sau zăpadă.
https://www.promotor.ro/news/mitsubishi ... a-17899720
Mitsubishi Engelberg Tourer: conceptul anticipează viitoarele SUV-uri și sisteme plug-in hybrid ale japonezilor
Mitsubishi a prezent conceptul Engelberg Tourer, care anticipează viitoarea direcție de design în segmentul SUV-urilor, dar și dezvoltarea unui sistem plug-in hybrid cu o autonomie electrică de 70 de kilometri.Mitsubishi este prezentă la Salonul Auto de la Geneva cu conceptul unui SUV prin care încearcă să ofere o perspectivă asupra viitoarelor îmbunătățiri pe care le vor primi modelele constructorului japonez, atât din punct de vedere al designului, cât și al performanțelor sistemelor de propulsie.Engleberg Tourer și-a primit numele după o stațiune de schi din Elveția și beneficiază de un design robust și impozant, care iese în evidență prin grila care include și părți mobile pentru a reduce forța de apăsare aerodinamică, ceea ce îmbunătățește eficiența.De asemenea, producătorul japonez a optat pentru proiectoare de ceață LED și jante impozante despre care nu menționează însă ce dimensiuni au. Pe de altă parte, Mitsubishi nu a oferit detalii sau imagini despre interiorul noului concept.
Conceptul Mitsubishi Engleberg Tourer include un sistem de propulsie plug-in hybrid asemănător cu cel de pe Outlander. Astfel, există un motor pe benzină cu capacitatea de 2.4 litri care în cea mai mare parte acționează ca generator și trimite puterea către două motoare electrice, dintre care unul este amplasat pe axul frontal, iar celălalt pe axul din spate. Niponii nu spun însă nicun cuvânt despre puterea motorului termic sau a celor două motoare electrice. Principala deosebire este că bateria de pe Engleberg Tourer are o capacitate de 20 kWh, care permite o autonomie electrică de până la 70 de kilometri conform standardului WLTP. Totuși, merită menționat că ambițiile declarative ale celor de la Mitsubishi sunt chiar mai mari: oficialii mărcii afirmau recent că viitoarea generație a lui Outlander PHEV va ajunge la o autonomie electrică cuprinsă între 80 și 100 de kilometri.De asemenea, prin modul în care sunt așezate motoarele, Engleberg beneficiază de sistem de tracțiune integrală și de un sistem de cuplu vertorial capabil să frâneze individual rotile și să ajusteze rata de putere primită de la motoarele electrice.Cu această ocazie, MItsubishi a prezentat și Dendo Drive House (DDH), un sistem care include un încărcător bi-directional, panouri solare și o baterie pentru uz casnic. Un astfel de sistem va fi disponibil în prima fază la dealerii Mitsubishi pentru a promova un sistem eficient pentru încărcarea unui vehicul PHEV acasă prin energie solară.
http://www.automarket.ro/stiri/mitsubis ... 90199.html
Carlos Ghosn a platit noua milioane de dolari ca sa iasa din inchisoare
Carlos Ghosn, acuzat de incalcarea legislatiei financiare si de abuz de incredere, a iesit miercuri din inchisoare, dupa ce tribunalul a respins apelul procurorilor impotriva deciziei de eliberare, iar fostul presedinte al Nissan a depus cautiunea in valoare de un miliard de yeni (noua milioane de dolari).In 19 noiembrie, Carlos Ghosn a fost pus sub acuzare in Japonia pentru ca ar fi omis sa declare autoritatilor bursiere venituri de aproximativ 5 miliarde de yeni (38 de milioane de euro/44 de miliarde de dolari) realizate timp de cinci ani, in perioada 2010 - 2015. Daca va fi gasit vinovat de toate acuzatiile, Ghosn ar putea fi sta in inchisoare pana la 15 ani.Avocatii au dat asigurari ca fostul presedinte al Nissan, Renault si Mitsubishi va ramane in Tokyo, isi va preda pasaportul si va fi de acord cu o supraveghere extinsa, transmit Reuters si Kyodo.La intrarile si la iesirile din resedinta sa vor fi camere de luat vederi, iar Ghosn nu va putea folosi Internetul, nu va putea trimite sau primi SMS-uri. Nu are voie sa comunice cu partile implicate in proces si nu poate avea acces la computer decat din biroul avocatului sau.Dar Ghosn va putea lua parte la reuniunile board-ului Nissan, unde a ramas director, daca tribunalul aproba solicitarea.El a petrecut mai mult de 100 de zile intr-o celula mica, neincalzita, perioada in care a slabit si a incaruntit.In ianuarie, Ghosn a dezmintit, in cadrul unei audieri publice la Tribunalul din Tokyo, acuzatiile de nereguli financiare si a protestat fata de detentia sa prelungita."Onorata Curte, sunt nevinovat de acuzatiile care mi se aduc. Am actionat intotdeauna cu integritate. Am fost acuzat pe nedrept", se arata in declaratia scrisa a lui Carlos Ghosn, care a apreciat acuzatiile procurorilor impotriva sa ca fiind "neintemeiate".Si noul sau avocat, Junichiro Hironaka, a dezmintit in februarie acuzatiile aduse clientului sau, apreciind ca acest caz ar fi o problema interna a Nissan, iar mentinerea lui Ghosn in inchisoare arata ca Japonia este in dezacord cu normele juridice internationale.Junichiro Hironaka, in varsta de 73 de ani, este celebru pentru ca a castigat cazuri intens mediatizate, inclusiv achitarea politicianului Ichiro Ozawa, acuzat de nereguli financiare.Carlos Ghosn a beneficiat in mod incorect de o compensatie de 7,8 milioane de euro (noua milioane de dolari) de la societatea mixta dintre Nissan si Mitsubishi, in perioada aprilie - noiembrie 2018, au anuntat cei doi producatori auto niponi.
In urma derularii unei investigatii interne comune, s-a descoperit ca Ghosn a fost recompensat de o societate mixta, cu sediul in Olanda, fara ca vreun membru al Consiliilor de Administratie sa fie informat, au aratat directorii generali ai Nissan - Hiroto Saikawa si Mitsubishi - Osamu Masuko.Nissan este actionarul principal al Mitsubishi Motors.Cei doi producatori auto niponi au precizat ca iau in considerare modalitati de a recupera suma de noua milioane de dolari de la Ghosn.
http://www.ziare.com/international/japo ... re-1552380