Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Scris: Joi Iul 11, 2019 8:40 am
Noul Mitsubishi Pajero Sport facelift se prezintă peste două săptămâni
Mitsubishi Motors anunţă astăzi despre pregătirea premierei noului Pajero Sport facelift și o dată a evenimentului. Prezentarea va avea loc în Thailanda în ziua de joi, 25 iulie.
Compania a promis că SUV-ul va impresiona cu „un nou design, mai multe dotări utile, confort şi calitate”.Amintim că de la momentul lansării noii generaţii au trecut deja patru ani de zile şi în conformitate cu tendinţa de pe piaţă a venit momentul unui upgrade planificat. Din câte se pare, maşina va fi făcută în stilul ultimelor modele din gamă, designul părţii frontale fiind unul combinat între cel al noilor L200 şi Eclipse Cross.Spre deosebire de actualul Pajero Sport, care poate fi cumpărat oficial şi în ţara noastră, SUV-ul actualizat va primi o nouă bară de protecţie, o grilă de radiator reproiectată şi noi faruri LED mai înguste. Nu ne rămâne decât să credem că şi stopurile vor fi refăcute pentru că forma lor verticală nu este chiar pe placul tuturor.Conform datelor preliminare, gama de motoare va rămâne aceeași. Aceasta include un V6 pe benzină de 3.0 litri şi cu 209 cai putere, un turbo diesel de 2.4 litri şi cu patru cilindri în linie (181 CP/430 Nm), dar şi un diesel de 2.5 litri care este disponibil în unele ţări din Asia.Staţi aproape pentru că vor urma mai multe detalii!
https://autoblog.md/noul-mitsubishi-paj ... saptamani/
Mitsubishi va construi aeroportul din Mongolia!!!
Mitsubishi participă la noul proiect de operare a aeroportului internațional Ulaanbaatar (NUBIA) din Mongolia.Societatea mixtă NUBIA (JV) a fost înființată de Mitsubishi, Aeroportul Internațional Narita (NAA), Aeroportul Japonez Terminal Co și Jalux.Un acord de concesiune de 15 ani a fost semnat de către JV și Agenția Națională pentru Dezvoltare din Mongolia pentru operarea noului aeroport, care va fi situat la aproximativ 50 km sud de Ulaanbaatar.Noua locație geografică a aeroportului permite aeronavelor să decoleze și să debarce de la ambele capete ale pistei.
Mitsubishi a spus că este un dezavantaj pentru aeroportul existent, unde se utilizează doar un capăt al pistei, iar orarele de zbor sunt, de asemenea, afectate de condițiile meteorologice precum direcția vântului.După finalizarea lucrărilor prealabile și relocarea de pe aeroportul existent, se preconizează deschiderea noului aeroport în prima jumătate a anului 2020.
Noul aeroport este văzut ca un simbol al cooperării bilaterale dintre Japonia și Mongolia. Guvernul Japoniei a acordat asistență oficială pentru dezvoltare proiectului.NUBIA va profita de capacitatea noului aeroport de a introduce noi rute și de zboruri, precum și de a spori veniturile aeroportului prin dezvoltarea facilităților comerciale intermediare.Se pretinde a fi cel mai mare proiect între guvernele mongol și japonez. Planificarea inițială a noului aeroport a fost realizată în 2006, cu sprijinul Japoniei.Mongolia se confruntă cu o cerere sporită pentru transportul aerian.Numărul de pasageri care utilizează aeroportul existent a ajuns la 1,42 milioane în 2018, o creștere de 14% față de 2017.Noul aeroport este proiectat cu o capacitate de până la trei milioane de pasageri pe an, cu spațiu suficient pentru o viitoare extindere potențială. Acesta va cuprinde, de asemenea, un sistem de control al traficului aerian, care funcționează 24 de ore pe zi.
https://www.airport-technology.com/news ... a-airport/
Mitsubishi Lancer va reveni în gamă cu o nouă generație, inclusiv în versiunea legendară Evolution
Unul dintre cele mai îndrăgite modele nipone revine pe piață cu o nouă generație! Este vorba despre Mitsubishi Lancer, care se va relansa în gama de modele ale constructorului nipon în următorii ani, acesta urmând să fie disponibil inclusiv în ipostaza legendară Evolution! Informații în acest sens au fost distribuite de publicația Autocar, cu referire la surse în interiorul companiei.Mitsubishi Lancer și-a încheiat cariera cu cea de-a zecea generație – niponii anunțau anterior că modelul nu va mai avea loc în gamă cu o nouă generație, ci va fi lansat în forma unui crossover, precum a fost și în cazul legendarului coupe Eclipse, ce s-a transformat în crossover-ul Eclipse Cross. Decizia a fost luată din cauza problemelor financiare, cu care se confrunta Mitsubishi pe parcursul ultimilor ani, ce au determinat conducerea constructorului să renunțe la dezvoltarea unui nou sedan, focusându-și forțele în segmentul SUV-urilor, ce cucerește tot mai mult teren pe piață.
Ulterior, însă, Nissan a preluat o parte din acțiunile Mitsubishi, iar constructorul nipon a fost inclus în Alianța Renault-Nissan, căpătând acces la tehnologiile dezvoltate de aceasta. Astfel, noul Lancer va utiliza una din platformele Renault-Nissan, cel mai probabil platforma modulară CMF-C/D, iar motorizările ar urma să fie preluate de la Renault Megane, pe când Lancer Evolution va utiliza benzinarul de 2.0 litri și tehnologiile lui Megane RS. Versiunea de performanță Lancer se va distinge, însă, de sportcar-ul francez prin sistemul de tracțiune integrală S-AWC.
Actualul benzinar de 2.0 litri utilizat de Renault Megane RS are la activ 300 CP, iar ulterior francezii vor lansa o versiune electrificată pe baza acestei motorizări, ce va oferi un total de circa 340 CP. Performanțe similare vor fi indicate și de Mitsubishi Lancer Evolution. Potrivit informațiilor preliminare, noua generație Lancer va fi produsă cu două tipuri de caroserie, sedan și hatchback, iar premiera acestuia va avea loc peste 2-3 ani
https://piataauto.md/Stiri/2019/06/Mits ... Evolution/
Mitsubishi Motors anunţă astăzi despre pregătirea premierei noului Pajero Sport facelift și o dată a evenimentului. Prezentarea va avea loc în Thailanda în ziua de joi, 25 iulie.
Compania a promis că SUV-ul va impresiona cu „un nou design, mai multe dotări utile, confort şi calitate”.Amintim că de la momentul lansării noii generaţii au trecut deja patru ani de zile şi în conformitate cu tendinţa de pe piaţă a venit momentul unui upgrade planificat. Din câte se pare, maşina va fi făcută în stilul ultimelor modele din gamă, designul părţii frontale fiind unul combinat între cel al noilor L200 şi Eclipse Cross.Spre deosebire de actualul Pajero Sport, care poate fi cumpărat oficial şi în ţara noastră, SUV-ul actualizat va primi o nouă bară de protecţie, o grilă de radiator reproiectată şi noi faruri LED mai înguste. Nu ne rămâne decât să credem că şi stopurile vor fi refăcute pentru că forma lor verticală nu este chiar pe placul tuturor.Conform datelor preliminare, gama de motoare va rămâne aceeași. Aceasta include un V6 pe benzină de 3.0 litri şi cu 209 cai putere, un turbo diesel de 2.4 litri şi cu patru cilindri în linie (181 CP/430 Nm), dar şi un diesel de 2.5 litri care este disponibil în unele ţări din Asia.Staţi aproape pentru că vor urma mai multe detalii!
https://autoblog.md/noul-mitsubishi-paj ... saptamani/
Mitsubishi va construi aeroportul din Mongolia!!!
Mitsubishi participă la noul proiect de operare a aeroportului internațional Ulaanbaatar (NUBIA) din Mongolia.Societatea mixtă NUBIA (JV) a fost înființată de Mitsubishi, Aeroportul Internațional Narita (NAA), Aeroportul Japonez Terminal Co și Jalux.Un acord de concesiune de 15 ani a fost semnat de către JV și Agenția Națională pentru Dezvoltare din Mongolia pentru operarea noului aeroport, care va fi situat la aproximativ 50 km sud de Ulaanbaatar.Noua locație geografică a aeroportului permite aeronavelor să decoleze și să debarce de la ambele capete ale pistei.
Mitsubishi a spus că este un dezavantaj pentru aeroportul existent, unde se utilizează doar un capăt al pistei, iar orarele de zbor sunt, de asemenea, afectate de condițiile meteorologice precum direcția vântului.După finalizarea lucrărilor prealabile și relocarea de pe aeroportul existent, se preconizează deschiderea noului aeroport în prima jumătate a anului 2020.
Noul aeroport este văzut ca un simbol al cooperării bilaterale dintre Japonia și Mongolia. Guvernul Japoniei a acordat asistență oficială pentru dezvoltare proiectului.NUBIA va profita de capacitatea noului aeroport de a introduce noi rute și de zboruri, precum și de a spori veniturile aeroportului prin dezvoltarea facilităților comerciale intermediare.Se pretinde a fi cel mai mare proiect între guvernele mongol și japonez. Planificarea inițială a noului aeroport a fost realizată în 2006, cu sprijinul Japoniei.Mongolia se confruntă cu o cerere sporită pentru transportul aerian.Numărul de pasageri care utilizează aeroportul existent a ajuns la 1,42 milioane în 2018, o creștere de 14% față de 2017.Noul aeroport este proiectat cu o capacitate de până la trei milioane de pasageri pe an, cu spațiu suficient pentru o viitoare extindere potențială. Acesta va cuprinde, de asemenea, un sistem de control al traficului aerian, care funcționează 24 de ore pe zi.
https://www.airport-technology.com/news ... a-airport/
Mitsubishi Lancer va reveni în gamă cu o nouă generație, inclusiv în versiunea legendară Evolution
Unul dintre cele mai îndrăgite modele nipone revine pe piață cu o nouă generație! Este vorba despre Mitsubishi Lancer, care se va relansa în gama de modele ale constructorului nipon în următorii ani, acesta urmând să fie disponibil inclusiv în ipostaza legendară Evolution! Informații în acest sens au fost distribuite de publicația Autocar, cu referire la surse în interiorul companiei.Mitsubishi Lancer și-a încheiat cariera cu cea de-a zecea generație – niponii anunțau anterior că modelul nu va mai avea loc în gamă cu o nouă generație, ci va fi lansat în forma unui crossover, precum a fost și în cazul legendarului coupe Eclipse, ce s-a transformat în crossover-ul Eclipse Cross. Decizia a fost luată din cauza problemelor financiare, cu care se confrunta Mitsubishi pe parcursul ultimilor ani, ce au determinat conducerea constructorului să renunțe la dezvoltarea unui nou sedan, focusându-și forțele în segmentul SUV-urilor, ce cucerește tot mai mult teren pe piață.
Ulterior, însă, Nissan a preluat o parte din acțiunile Mitsubishi, iar constructorul nipon a fost inclus în Alianța Renault-Nissan, căpătând acces la tehnologiile dezvoltate de aceasta. Astfel, noul Lancer va utiliza una din platformele Renault-Nissan, cel mai probabil platforma modulară CMF-C/D, iar motorizările ar urma să fie preluate de la Renault Megane, pe când Lancer Evolution va utiliza benzinarul de 2.0 litri și tehnologiile lui Megane RS. Versiunea de performanță Lancer se va distinge, însă, de sportcar-ul francez prin sistemul de tracțiune integrală S-AWC.
Actualul benzinar de 2.0 litri utilizat de Renault Megane RS are la activ 300 CP, iar ulterior francezii vor lansa o versiune electrificată pe baza acestei motorizări, ce va oferi un total de circa 340 CP. Performanțe similare vor fi indicate și de Mitsubishi Lancer Evolution. Potrivit informațiilor preliminare, noua generație Lancer va fi produsă cu două tipuri de caroserie, sedan și hatchback, iar premiera acestuia va avea loc peste 2-3 ani
https://piataauto.md/Stiri/2019/06/Mits ... Evolution/