Intretinere Diesel
"Adepţii motoarelor diesel vor
putea opta pentru puternicul şi ?n acelaşi timp economicul motor
DI-D de 2 litri şi 140 CP cuplat cu o cutie de viteze manuală cu
6 trepte şi echipat cu filtru de particule."
http://mitsubishi-motors.ro/files/brosuri/Lancer.pdf
deci unele au, unele nu, nu stiu care e treaba exact, la specificatiile undeva mai jos erau consumurile puse pentru cu si fara DPF.. in fine, nici ei nu stiu.
http://www.newlancer.eu/downloads/speci ... _ro_ro.pdf
ceva interesant si nu stiam nici nu observasem.. servodirectia e asistata electric..wow.. chiar sunt curios cum ar fi o servo simpla la lancer:)
putea opta pentru puternicul şi ?n acelaşi timp economicul motor
DI-D de 2 litri şi 140 CP cuplat cu o cutie de viteze manuală cu
6 trepte şi echipat cu filtru de particule."
http://mitsubishi-motors.ro/files/brosuri/Lancer.pdf
deci unele au, unele nu, nu stiu care e treaba exact, la specificatiile undeva mai jos erau consumurile puse pentru cu si fara DPF.. in fine, nici ei nu stiu.
http://www.newlancer.eu/downloads/speci ... _ro_ro.pdf
ceva interesant si nu stiam nici nu observasem.. servodirectia e asistata electric..wow.. chiar sunt curios cum ar fi o servo simpla la lancer:)
- numai_silviu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am
QUOTE (Dudu @ May 2 2009, 03:39 AM) http://www.newlancer.eu/downloads/speci ... _ro_ro.pdf
ceva interesant si nu stiam nici nu observasem.. servodirectia e asistata electric..wow.. chiar sunt curios cum ar fi o servo simpla la lancer:)
Scuze pentru ca sunt un pic offtopic, dar ce inseamna mai exact servodirectie asistata electric? Care e diferenta intre cea electrica si cea hidraulica ? Avantaje si dezavantaje?
ceva interesant si nu stiam nici nu observasem.. servodirectia e asistata electric..wow.. chiar sunt curios cum ar fi o servo simpla la lancer:)
Scuze pentru ca sunt un pic offtopic, dar ce inseamna mai exact servodirectie asistata electric? Care e diferenta intre cea electrica si cea hidraulica ? Avantaje si dezavantaje?
pana acum credeam ca la servodirectiile asistate nu simti denivelarile in volan, dar se pare ca cea de pe lancer e asistata desi, in volan simti tot..am mai cautat pe net acum si am ajuns la concluzia ca.. nu stiu
in orice caz, diferenta e ca cea hidraulica foloseste o pompa de presiune mecanica, iar cea asistata electric, pompa de presiune este electrica(dupa cum zic unii) sau este ajutata de un motoras(dupa cum zic altii) sa misti mai usor volanul.
altii spuneau ca diferenta nu o simti decat la consum, ca cica servodirectiile asistate electric nu mai "papa" cai de la motor decat cand virezi.
personal, cred ca este vorba de mai multe nivele de intarire a volanului, dupa viteza in cazul servodirectiei asistate electric..iar senzatia ca si cele hidraulice,normale, se intaresc la viteza,ar fi doar o senzatie, cu cat este viteza mai mare, cu atat roata are forta mai mare de a merge drept.
in orice caz, diferenta e ca cea hidraulica foloseste o pompa de presiune mecanica, iar cea asistata electric, pompa de presiune este electrica(dupa cum zic unii) sau este ajutata de un motoras(dupa cum zic altii) sa misti mai usor volanul.
altii spuneau ca diferenta nu o simti decat la consum, ca cica servodirectiile asistate electric nu mai "papa" cai de la motor decat cand virezi.
personal, cred ca este vorba de mai multe nivele de intarire a volanului, dupa viteza in cazul servodirectiei asistate electric..iar senzatia ca si cele hidraulice,normale, se intaresc la viteza,ar fi doar o senzatie, cu cat este viteza mai mare, cu atat roata are forta mai mare de a merge drept.
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
QUOTE (cix @ May 1 2009, 07:29 PM) E chestia asta in manual? Ma faci sa caut din nou. Pana la urma are DPF sau nu? Mie la service mi-au zis ca nu are. Chiar si uleiul pe care il pun nu este pentru motor cu DPF.
Cix, am citit manualul ala din scoarta in scoarta si nu pot sa iti zic decat faptul ca in el gasesti date atat despre motoarele cu DPF cat si despre cele fara. Nu ne lamureste cu nimic manualul in sensul asta.
Acum, din ce am inteles eu dar ... nu garantez, cele produse dupa 1 Ianuarie 2009 se pare ca au si DPF. La a mea, productie Septembrie 2008 (chiar daca am luat-o in Februarie 2009), mi s-a zis de la service ca nu am DPF.
Scuze de intrebarea de profan dar ... stie cineva unde ar fi acel filtru sau la o inspectie vizuala a motorului daca se poate observa sau nu ?
Cix, am citit manualul ala din scoarta in scoarta si nu pot sa iti zic decat faptul ca in el gasesti date atat despre motoarele cu DPF cat si despre cele fara. Nu ne lamureste cu nimic manualul in sensul asta.
Acum, din ce am inteles eu dar ... nu garantez, cele produse dupa 1 Ianuarie 2009 se pare ca au si DPF. La a mea, productie Septembrie 2008 (chiar daca am luat-o in Februarie 2009), mi s-a zis de la service ca nu am DPF.
Scuze de intrebarea de profan dar ... stie cineva unde ar fi acel filtru sau la o inspectie vizuala a motorului daca se poate observa sau nu ?
QUOTE (Dudu @ May 3 2009, 06:22 AM) pana acum credeam ca la servodirectiile asistate nu simti denivelarile in volan, dar se pare ca cea de pe lancer e asistata desi, in volan simti tot..am mai cautat pe net acum si am ajuns la concluzia ca.. nu stiu .................
Nu pentru asta e servodirectia.... sa nu simti denivelarile in volan .
Nu pentru asta e servodirectia.... sa nu simti denivelarile in volan .
nu e defect, e foarte bun cand dai blana pentru ca simti cand pierde aderenta in curbe sau pe linie dreapta, pe ce fel de teren ai rotile si astfel controlezi mai bine masina. dar printr-un oras cu strazi denivelate, pe autostrada, si la drum lung in general, e incomod pentru ca tre sa tii tare de volan.
esti sigura ca nu se misca rotile absolut deloc?parerea mea e ca daca aveai joc la directie iti dadeai seama pe autostrada, nu puteai sa mergi drept. nu stiu daca pe carisma e aceeasi servo ca pe lancer. azi am mers pe autostrada si dreapta nu merge nici moarta. ba trage stanga, ba dreapta, depinde ce prinde la roata, cum bate vantu.. asta daca dau drumu la volan si viteza era de 140km/h.pe centura prin adanciturile alea din asfalt mai mai sa scap volanul. prin bucuresti, pe drumuri bune isi pastreaza directia fara probleme si ador servo asta in curbe pentru ca se simte cand incepe sa piarda aderenta.
- numai_silviu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 61 vizitatori