Revizii - Costuri directe si indirecte
Salut!
Sunt si eu unul din fericitii posesori ai unui Mitsubishi Outlander cu motor de 2.2 Hdi.Astazi am avut revizia de un an (12.000 km) la masina si va voi da preturile exacte care le am pe factura si ce am schimbat.Sunt din Constanta si am facut revizia la Nippon Car Center.
Piese prestator:filtru ulei(80 lei); filtru aer(198 lei); filtru combustibil(359,6 lei); filtru polen- cica era optional(130 lei); ulei motor 4l (271,94 lei); ulei motor 1l(140 lei)
Manopera a fost de 222,49 lei. Totalul facturii a fost de 1402,03.
Timpul de lucru a fost undeva la 2 ore.
Va multumesc si va doresc cat mai putine interventii la masinile dumneavoastra!
Sunt si eu unul din fericitii posesori ai unui Mitsubishi Outlander cu motor de 2.2 Hdi.Astazi am avut revizia de un an (12.000 km) la masina si va voi da preturile exacte care le am pe factura si ce am schimbat.Sunt din Constanta si am facut revizia la Nippon Car Center.
Piese prestator:filtru ulei(80 lei); filtru aer(198 lei); filtru combustibil(359,6 lei); filtru polen- cica era optional(130 lei); ulei motor 4l (271,94 lei); ulei motor 1l(140 lei)
Manopera a fost de 222,49 lei. Totalul facturii a fost de 1402,03.
Timpul de lucru a fost undeva la 2 ore.
Va multumesc si va doresc cat mai putine interventii la masinile dumneavoastra!
Eu am motorul de 2.2, deci revizia e la 20.000. Totusi, as vrea sa fac un schimb de ulei suplimentar acum, la 10.000 km.
Ideea e ca in primele cateva mii de kilometri motorul este, practic, mai solicitat - atat din cauza rodajului, cat si a perioadei de acomodare a soferului cu masina (cand sunt inerente unele supra- sau sub-turari).
Totusi, pretul la reprezentanta mi se pare foarte mare: schimb ulei + filtru = 130 Euro + TVA (adica vreo 650 RON). Exact cat a platit alex167 pentru o revizie completa in Ungaria !
Stie cineva daca pot face acest schimb pe cont propriu (la un service oarecare si cu ulei cumparat de la magazin)? Se poate observa asta la revizia de 20.000 ? Se poate pierde garantia ?
Ideea e ca in primele cateva mii de kilometri motorul este, practic, mai solicitat - atat din cauza rodajului, cat si a perioadei de acomodare a soferului cu masina (cand sunt inerente unele supra- sau sub-turari).
Totusi, pretul la reprezentanta mi se pare foarte mare: schimb ulei + filtru = 130 Euro + TVA (adica vreo 650 RON). Exact cat a platit alex167 pentru o revizie completa in Ungaria !
Stie cineva daca pot face acest schimb pe cont propriu (la un service oarecare si cu ulei cumparat de la magazin)? Se poate observa asta la revizia de 20.000 ? Se poate pierde garantia ?
De curand am facut si eu revizia de 30k la M Car in Expozitiei;
Ajuns la service al 7:30, plecat de acolo la 13:00.
Operatii efectuate:
- schimbat filtre, mai putin cel de aer
- schimbat discuri de frana fata cu dicuri Textar (cele originale erau mai scumpe)
- schimbat ulei (Mobil One 5w30 ESP Formula)
- verificat seria la radio (in vederea schimbarii in garantie)
- desfacut usi fata si "aranjat" macaraua pentru ca la deschiderea geamurilor se facea un zgomot ciudat
Platit: aproximatix 1500 Lei.
In afara de timpul un pic prea mare petrecut la ei.. nimic de reprosat.
Ajuns la service al 7:30, plecat de acolo la 13:00.
Operatii efectuate:
- schimbat filtre, mai putin cel de aer
- schimbat discuri de frana fata cu dicuri Textar (cele originale erau mai scumpe)
- schimbat ulei (Mobil One 5w30 ESP Formula)
- verificat seria la radio (in vederea schimbarii in garantie)
- desfacut usi fata si "aranjat" macaraua pentru ca la deschiderea geamurilor se facea un zgomot ciudat
Platit: aproximatix 1500 Lei.
In afara de timpul un pic prea mare petrecut la ei.. nimic de reprosat.
Salut
Am fost azi la revizia de 30k la M Car in Expozitiei: 1800 de lei cu schimbarea filtrului de aer si a placutelor de frana.
Pana acum am fost multumit in general de dealer / service Mitsubishi, dar se pare ca minunea nu poate dura prea mult:
1. evit o teapa de vreo 200 ron, caci pe lista de servicii prestate suma care mi-a fost prezentata inaintea facturarii era un pic peste 2000 de lei (deh, au incercat si ei sa strecoare ceva acolo, ca poate nu vede fraierul). dupa ce recalculam cu pixul in mana, fara nici o jena suma coboara la 1800, cat ar fi trebuit sa fie de fapt.
2. cand ajung acasa ce descopar? in loc de mobil 1 esp formula pe care l-am avut pana acum, mi-au pus texaco
de ce, fara sa ma intrebe !? nu mai zic ca in portbagaj mai erau vreo 2 bidonase de rezerva cu ulei mobil 1...
cam asta a fost cu revizia a ii-a. sfatuiesc pe cei care merg acolo sa verifice cu atentie ce anume si cat platesc. tre' sa fii tot timpul atent: cum lasi un pic garda jos, cum ti-o trag.
Am fost azi la revizia de 30k la M Car in Expozitiei: 1800 de lei cu schimbarea filtrului de aer si a placutelor de frana.
Pana acum am fost multumit in general de dealer / service Mitsubishi, dar se pare ca minunea nu poate dura prea mult:
1. evit o teapa de vreo 200 ron, caci pe lista de servicii prestate suma care mi-a fost prezentata inaintea facturarii era un pic peste 2000 de lei (deh, au incercat si ei sa strecoare ceva acolo, ca poate nu vede fraierul). dupa ce recalculam cu pixul in mana, fara nici o jena suma coboara la 1800, cat ar fi trebuit sa fie de fapt.
2. cand ajung acasa ce descopar? in loc de mobil 1 esp formula pe care l-am avut pana acum, mi-au pus texaco
de ce, fara sa ma intrebe !? nu mai zic ca in portbagaj mai erau vreo 2 bidonase de rezerva cu ulei mobil 1...
cam asta a fost cu revizia a ii-a. sfatuiesc pe cei care merg acolo sa verifice cu atentie ce anume si cat platesc. tre' sa fii tot timpul atent: cum lasi un pic garda jos, cum ti-o trag.
Salutare tuturor,
Ieri am facut la MCar Expozitiei revizia la 40000km (un an de la revizia de 30000km).
Schimbate filtru aer (174 RON f. TVA), filtru combustibil (186 RON f. TVA), filtru polen (110 RON f.TVA) , filtru ulei (44 RON f. TVA), schimbat ulei Texaco Ultra V (274 RON f. TVA), manopera 361 (RON f. TVA). TOTAL 1148 RON f. TVA.
S-au mai verificat lichidul de racire, bateia (inclusiv densitate si nivel), instalatia de frane pe banc, directia, strans coliere si furtune, verificat cu cheia dinamometrica prinderea motorului si pe la sistemul de rulare...
Durata totala petrecuta in MCar...2 ore - am intrat pe poarta la 15:30 am plecat la 17:30.
Urmatoarea revizie la 55000 km sau peste un an.
Ieri am facut la MCar Expozitiei revizia la 40000km (un an de la revizia de 30000km).
Schimbate filtru aer (174 RON f. TVA), filtru combustibil (186 RON f. TVA), filtru polen (110 RON f.TVA) , filtru ulei (44 RON f. TVA), schimbat ulei Texaco Ultra V (274 RON f. TVA), manopera 361 (RON f. TVA). TOTAL 1148 RON f. TVA.
S-au mai verificat lichidul de racire, bateia (inclusiv densitate si nivel), instalatia de frane pe banc, directia, strans coliere si furtune, verificat cu cheia dinamometrica prinderea motorului si pe la sistemul de rulare...
Durata totala petrecuta in MCar...2 ore - am intrat pe poarta la 15:30 am plecat la 17:30.
Urmatoarea revizie la 55000 km sau peste un an.
- maverick_24
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm
Am un outie de 2.2 din 2007 luat din germania din reprezentanta la o km,am facut prima revizie in romania si urmeaza a 2-a la 30 tkm iar discurile de frina au santuri pe ele.un mecanic f.bun dar care nu lucreaza la repr. mitsu mi-a spus ca placutele de frina sint cauza deoarece sint dure bla,bla,bla si mi-a recomandat sa ma duc la reprez.sa le schimbe in garantie.am fost la repr. dar cei de acolo mi-au spus ca nu le pot schimba,dar ca se rectifica?! au ei o scula de la mitsu care face rectificarea?!ce parere aveti,eu nu le-as rectifica as vrea sa le schimbe,dar e posibil?
PSmi-au mai spus ca au mai avut cazuri din acestea si le-au rectificat.eu nu prea am incredere dar nu stiu ce sa fac!
PSmi-au mai spus ca au mai avut cazuri din acestea si le-au rectificat.eu nu prea am incredere dar nu stiu ce sa fac!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori