Probleme Mitsubishi Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
romega
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 18, 2015 10:02 pm

Mesaj de romega » Vin Noi 20, 2015 7:49 pm

Multumesc pentru sfaturi.
Astazi am fost la reprezentanta si am verificat istoricul masinii.Astfel reviziile au fost facute toate la timp, distributia a gost schimbata la 170.000, Am mai aflat ca 150.000 de km au fost facuti din 2013 pana acum.Proprietara avea nu stiu ce firma si umbla cu masina toata tara.Asta mi-a dat curaj deoarece o masina care a fost exploatata in majoritatea timpului la drum lung, este mai putin predispusa la defecte ale motorului cel putin.Pana si jantele de aluminiu sunt impecabile.Functioneaza absolut tot la masina.Singura uzura se observa pe nuca schimbatorului de piele si pe volan in partea stanga.

Privind costurile, am analizat foarte bine inainte si pot trai cu un consum dublu si cu taxe mai mari, revizii mai mari.Sentimentul de siguranta si confort este de nepretuit .Numai bine

Avatar utilizator
detergent
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 02, 2013 9:37 pm

Mesaj de detergent » Vin Noi 20, 2015 11:57 pm

Atentie la simeringul de palier. Pierde ulei care picura in ambreiaj si il face sa patineze. E boala la motoarele 2.2 de provenienta PSA.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Noi 23, 2015 2:46 pm

Cum spune si @detergent reverifica istoricul de service si vezi daca a fost schimbat simeringul de palier (pe garantie sau dupa...).
Daca nu gasesti nimic despre asta, asigura-te ca garantia de 1 an pe care o primesti de la firma de buy-back acopera si o eventuala schimbare a simeringului de palier si a discului de ambreiaj (indirect, ca urmare a umplerii lui cu ulei datorita simeringului).

Pielea de pe volan si schimbator "e boala lor", a masina mea are cu 70k km mai putin si arata jalnic.

Avatar utilizator
romega
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 18, 2015 10:02 pm

Mesaj de romega » Lun Noi 23, 2015 5:33 pm

Din istoric nu am gasit ca ar fi schimbat acest simering si nici ambreiajul.Garantia insa include ambreiajul.
Maine ridic masina de la firma de buyback. Masina a fost fabricata la sfarsitul anului 2008.Poate pana atunci au rezolvat problema.
Cum voi avea timp, voi merge la un service sa ma uit atent pe sub ea.
Sper.sa fi facut o alegere buna...Revin cu impresii

Avatar utilizator
Raby
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 11, 2015 7:43 am

Mesaj de Raby » Dum Dec 06, 2015 8:20 pm

Bună seara! Am și eu o problema și va cer ajutorul. Mi s-a rupt butonul care reglează spătarul de la scaunul șoferului ( Outlander Instyle +, an 2010). Am butonul, dar e rupta bucata de plastic pe care se montează. Sistemul e încă funcțional și cred ca bucățica rupta avea doar rol de pivotante și de prindere butonul propriu-zis. Are cineva o soluție? Eventual niște dimensiuni a bucății de plastic rupte și poate o pot reface la un atelier care repara/lipește materiale din plastic. Va multumesc!
P.S. La reprezentanta mi-au spus ca pot aduce tot sistemul....cu aprox 800 lei
Fişiere ataşate
20151206_141335.jpg
20151206_141335.jpg (3.2 MiB) Vizualizat de 3273 ori
20151206_141335.jpg
20151206_141335.jpg (3.2 MiB) Vizualizat de 3285 ori

Avatar utilizator
romega
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 18, 2015 10:02 pm

Mesaj de romega » Mar Dec 08, 2015 7:39 pm

Ok.Simeringul este defect.Se vede ulei intre cutie si motor.Se schimba pe garantie.
Alte probleme ar fi ca agata la schimbarea in viteza a 2-a si cand apas ambreiajul pana la jumatate se aude o zdranganeala.Presupun ca este rulmentul.

Avatar utilizator
rgabir
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 11, 2015 12:43 pm

Mesaj de rgabir » Vin Dec 11, 2015 12:53 pm

Salutare,

Stiti cumva unde pot gasi un cheder pentru usa spate? La MIT mi-au zis ca il pot comanda pentru 600 de ron - mi se pare ultra exagerat pentru un cauciuc.
Au rupt clipsurile alea de prindere cauciucul, si de la 100 km/h in sus se aude zgomot de aer care intra pe acolo.

Avatar utilizator
driv3r
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 13, 2008 5:19 pm

Mesaj de driv3r » Mar Dec 15, 2015 10:44 pm

QUOTE (Raby @ Dec 6 2015, 09:20 PM) Bună seara! Am și eu o problema și va cer ajutorul. Mi s-a rupt butonul care reglează spătarul de la scaunul șoferului ( Outlander Instyle +, an 2010). Am butonul, dar e rupta bucata de plastic pe care se montează. Sistemul e încă funcțional și cred ca bucățica rupta avea doar rol de pivotante și de prindere butonul propriu-zis. Are cineva o soluție? Eventual niște dimensiuni a bucății de plastic rupte și poate o pot reface la un atelier care repara/lipește materiale din plastic. Va multumesc!
P.S. La reprezentanta mi-au spus ca pot aduce tot sistemul....cu aprox 800 lei


google ===> dezmembrari outlander. Vei gasi ce cauti. Important e sa-ti vanda doar bucatica aia de plastic.

Avatar utilizator
Cipicao
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 17, 2015 1:12 pm

Mesaj de Cipicao » Sâm Dec 19, 2015 3:21 pm

Salutare dragi Mitsani...

Am in posesie un Outlander 2.0 Di-D, 140 CP, 2008, angeleyes, monitoare in tetiere...nebunie. Masina merge perfect in pofida faptului ca am 117500 Km (nu prea merg cu ea fiind mai mult plecat cu serviciu).
Am aflat de curand un lucru si as dorii mai multe lamuriri (daca aveti idee...): sa am grija cu umblatu pe la roti (nu stiu ce inseamna umblatu!!!) ca s-ar putea sa raman fara tractiune!!!!
WTF is that?



Avatar utilizator
driv3r
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 13, 2008 5:19 pm

Mesaj de driv3r » Sâm Dec 26, 2015 7:33 pm

Poate, de exemplu: cauciucuri cu acelasi profil si/sau dimensiuni pe ambele punti, daca mergi mult cu 4wd

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori