Probleme Mitsubishi Outlander
Multumesc pentru sfaturi.
Astazi am fost la reprezentanta si am verificat istoricul masinii.Astfel reviziile au fost facute toate la timp, distributia a gost schimbata la 170.000, Am mai aflat ca 150.000 de km au fost facuti din 2013 pana acum.Proprietara avea nu stiu ce firma si umbla cu masina toata tara.Asta mi-a dat curaj deoarece o masina care a fost exploatata in majoritatea timpului la drum lung, este mai putin predispusa la defecte ale motorului cel putin.Pana si jantele de aluminiu sunt impecabile.Functioneaza absolut tot la masina.Singura uzura se observa pe nuca schimbatorului de piele si pe volan in partea stanga.
Privind costurile, am analizat foarte bine inainte si pot trai cu un consum dublu si cu taxe mai mari, revizii mai mari.Sentimentul de siguranta si confort este de nepretuit .Numai bine
Astazi am fost la reprezentanta si am verificat istoricul masinii.Astfel reviziile au fost facute toate la timp, distributia a gost schimbata la 170.000, Am mai aflat ca 150.000 de km au fost facuti din 2013 pana acum.Proprietara avea nu stiu ce firma si umbla cu masina toata tara.Asta mi-a dat curaj deoarece o masina care a fost exploatata in majoritatea timpului la drum lung, este mai putin predispusa la defecte ale motorului cel putin.Pana si jantele de aluminiu sunt impecabile.Functioneaza absolut tot la masina.Singura uzura se observa pe nuca schimbatorului de piele si pe volan in partea stanga.
Privind costurile, am analizat foarte bine inainte si pot trai cu un consum dublu si cu taxe mai mari, revizii mai mari.Sentimentul de siguranta si confort este de nepretuit .Numai bine
Cum spune si @detergent reverifica istoricul de service si vezi daca a fost schimbat simeringul de palier (pe garantie sau dupa...).
Daca nu gasesti nimic despre asta, asigura-te ca garantia de 1 an pe care o primesti de la firma de buy-back acopera si o eventuala schimbare a simeringului de palier si a discului de ambreiaj (indirect, ca urmare a umplerii lui cu ulei datorita simeringului).
Pielea de pe volan si schimbator "e boala lor", a masina mea are cu 70k km mai putin si arata jalnic.
Daca nu gasesti nimic despre asta, asigura-te ca garantia de 1 an pe care o primesti de la firma de buy-back acopera si o eventuala schimbare a simeringului de palier si a discului de ambreiaj (indirect, ca urmare a umplerii lui cu ulei datorita simeringului).
Pielea de pe volan si schimbator "e boala lor", a masina mea are cu 70k km mai putin si arata jalnic.
Din istoric nu am gasit ca ar fi schimbat acest simering si nici ambreiajul.Garantia insa include ambreiajul.
Maine ridic masina de la firma de buyback. Masina a fost fabricata la sfarsitul anului 2008.Poate pana atunci au rezolvat problema.
Cum voi avea timp, voi merge la un service sa ma uit atent pe sub ea.
Sper.sa fi facut o alegere buna...Revin cu impresii
Maine ridic masina de la firma de buyback. Masina a fost fabricata la sfarsitul anului 2008.Poate pana atunci au rezolvat problema.
Cum voi avea timp, voi merge la un service sa ma uit atent pe sub ea.
Sper.sa fi facut o alegere buna...Revin cu impresii
Bună seara! Am și eu o problema și va cer ajutorul. Mi s-a rupt butonul care reglează spătarul de la scaunul șoferului ( Outlander Instyle +, an 2010). Am butonul, dar e rupta bucata de plastic pe care se montează. Sistemul e încă funcțional și cred ca bucățica rupta avea doar rol de pivotante și de prindere butonul propriu-zis. Are cineva o soluție? Eventual niște dimensiuni a bucății de plastic rupte și poate o pot reface la un atelier care repara/lipește materiale din plastic. Va multumesc!
P.S. La reprezentanta mi-au spus ca pot aduce tot sistemul....cu aprox 800 lei
P.S. La reprezentanta mi-au spus ca pot aduce tot sistemul....cu aprox 800 lei
- Fişiere ataşate
-
- 20151206_141335.jpg (3.2 MiB) Vizualizat de 3273 ori
-
- 20151206_141335.jpg (3.2 MiB) Vizualizat de 3285 ori
QUOTE (Raby @ Dec 6 2015, 09:20 PM) Bună seara! Am și eu o problema și va cer ajutorul. Mi s-a rupt butonul care reglează spătarul de la scaunul șoferului ( Outlander Instyle +, an 2010). Am butonul, dar e rupta bucata de plastic pe care se montează. Sistemul e încă funcțional și cred ca bucățica rupta avea doar rol de pivotante și de prindere butonul propriu-zis. Are cineva o soluție? Eventual niște dimensiuni a bucății de plastic rupte și poate o pot reface la un atelier care repara/lipește materiale din plastic. Va multumesc!
P.S. La reprezentanta mi-au spus ca pot aduce tot sistemul....cu aprox 800 lei
google ===> dezmembrari outlander. Vei gasi ce cauti. Important e sa-ti vanda doar bucatica aia de plastic.
P.S. La reprezentanta mi-au spus ca pot aduce tot sistemul....cu aprox 800 lei
google ===> dezmembrari outlander. Vei gasi ce cauti. Important e sa-ti vanda doar bucatica aia de plastic.
Salutare dragi Mitsani...
Am in posesie un Outlander 2.0 Di-D, 140 CP, 2008, angeleyes, monitoare in tetiere...nebunie. Masina merge perfect in pofida faptului ca am 117500 Km (nu prea merg cu ea fiind mai mult plecat cu serviciu).
Am aflat de curand un lucru si as dorii mai multe lamuriri (daca aveti idee...): sa am grija cu umblatu pe la roti (nu stiu ce inseamna umblatu!!!) ca s-ar putea sa raman fara tractiune!!!!
WTF is that?
Am in posesie un Outlander 2.0 Di-D, 140 CP, 2008, angeleyes, monitoare in tetiere...nebunie. Masina merge perfect in pofida faptului ca am 117500 Km (nu prea merg cu ea fiind mai mult plecat cu serviciu).
Am aflat de curand un lucru si as dorii mai multe lamuriri (daca aveti idee...): sa am grija cu umblatu pe la roti (nu stiu ce inseamna umblatu!!!) ca s-ar putea sa raman fara tractiune!!!!
WTF is that?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori