Cum Este Cu Arcurile Mad Cross Country
Am citit pe forumuri... inclusiv aici despre arcurile Cross Country de la MAD, am scotocit adanc prin buzunare si le-am achizitionat de la Jerry ( Laros), apoi le-am echipat pe masina impreuna cu amortizoare noi de la KYB ( a contat pretul)...
Ca prima impresie masina arata senzational, insa imi rupe rinichii. Este foarte dura suspensia... Sunt curios daca la voi cei care ati montat asa ceva s-a mai lasat si daca da in cat timp...
Mentionez ca am pe masina jante de 18 cu anvelope 245/45/R18 si voi pune de iarna niste Nokian-uri 225/55/R18.
Ca prima impresie masina arata senzational, insa imi rupe rinichii. Este foarte dura suspensia... Sunt curios daca la voi cei care ati montat asa ceva s-a mai lasat si daca da in cat timp...
Mentionez ca am pe masina jante de 18 cu anvelope 245/45/R18 si voi pune de iarna niste Nokian-uri 225/55/R18.
Salut,
Eu ma numar printre cei care au trecut la 16" chiar si fara arcuri cross country.
Aveam 18" de vara si 16" iarna. Desi senzatia la condus vara e priceless (ca la mastercard...) - drumurile din tara si din Bucuresti m-au calmat. 16" e mult mai confortabil si oricum cu familia in masina nu pot sa trag de 18"-uri cat ar putea ele.
Deci, recomand cu caldura 16".
Daca vrei, s-a incercat si cu 225/70R16, ba chiar exista pe undeva cineva care zicea ca a pus 235/70R16. Si asa mai castigi 1-2 cm la garda.
Cu 225/70R16 pe suspensie normala nu bate in nimic, incap si lanturi si vitezometrul da fix cat zice gps-ul (ce zice RAR-ul e alta poveste)
Eu ma numar printre cei care au trecut la 16" chiar si fara arcuri cross country.
Aveam 18" de vara si 16" iarna. Desi senzatia la condus vara e priceless (ca la mastercard...) - drumurile din tara si din Bucuresti m-au calmat. 16" e mult mai confortabil si oricum cu familia in masina nu pot sa trag de 18"-uri cat ar putea ele.
Deci, recomand cu caldura 16".
Daca vrei, s-a incercat si cu 225/70R16, ba chiar exista pe undeva cineva care zicea ca a pus 235/70R16. Si asa mai castigi 1-2 cm la garda.
Cu 225/70R16 pe suspensie normala nu bate in nimic, incap si lanturi si vitezometrul da fix cat zice gps-ul (ce zice RAR-ul e alta poveste)
Cum adica nu se poate face? Pe ce "directie" nu iese cum trebuie? Daca e vorba de "camber" trebuia sa te informeze cine ti le-a montat ca se schimba si bucsele de la bascula inferioara si/sau suruburile lor (in functie de caz) cu unele excentrice, concepute special pt modificari de tipul asta.
Bucse nu stiu sa se fabrice in mod expres pt modelul asta de masini. dar sunt sigur ca exista, doar ca trebuie cautat dupa dimensiunile exacte.
Suruburile exista si-s chiar ieftine:
http://www.ebay.com/itm/CAM-ECCENTRIC-B ... de&vxp=mtr
Spor la cautat si succes cu Mos Craciun.
Bucse nu stiu sa se fabrice in mod expres pt modelul asta de masini. dar sunt sigur ca exista, doar ca trebuie cautat dupa dimensiunile exacte.
Suruburile exista si-s chiar ieftine:
http://www.ebay.com/itm/CAM-ECCENTRIC-B ... de&vxp=mtr
Spor la cautat si succes cu Mos Craciun.
Nu-i nici o schema. Face parte din "trainingul' ce (teoretic) l-au parcurs pt a putea lucra intr-un service mono/multimarca. Deci... nu mai calca p-acolo pana nu-si fac temele cei din conducere. Cand ajungi la ei c-o problema e de asteptat ca ei sa-ti prezinte toate aspectele, bune si rele, scumpe si ieftine.
Nu-i injur, da' in cazul tau sunt de pus la zid. Ti-au montat subansamble ce modifica substantial dinamica masinii fara a pune pe "tava" si aspectele negative. Aici e vorba de directie/stabilitate si nu-i de gluma. Setarile ECU nu permit corectiile necesare pt modificarea "hardware" existenta si de aici pot aparea probleme cu articulatiile, lagarele (rulmentii), transmisia (cutie viteze, transfer, planetare, diferentiale).
Riscurile sunt practice, nu doar teoretice.
Scheme cu ce vand unii: http://www.superpro.com.au/find-superpr ... 7-541-2059
Nu-i injur, da' in cazul tau sunt de pus la zid. Ti-au montat subansamble ce modifica substantial dinamica masinii fara a pune pe "tava" si aspectele negative. Aici e vorba de directie/stabilitate si nu-i de gluma. Setarile ECU nu permit corectiile necesare pt modificarea "hardware" existenta si de aici pot aparea probleme cu articulatiile, lagarele (rulmentii), transmisia (cutie viteze, transfer, planetare, diferentiale).
Riscurile sunt practice, nu doar teoretice.
Scheme cu ce vand unii: http://www.superpro.com.au/find-superpr ... 7-541-2059
Arcurile le-am pus la mecancicul meu "de cartier".
Cei de la Tiriac Auto mi-au spus doar ca am facut o prostie ca le-am pus... mai bine mergeam pe auxiliare si ca nu o sa pot niciodata sa fac geometria cu astea, nu au spus ca ar exista solutii
Perosnal sunt afon la mecanica dar vreau sa inteleg cat de cat si sa discut cu mecanicul meu pentru a realiza ce se mai poate face in momentul asta.
Pacat ca nu gasesc feedbak si de la cei care au montat pe masini acest kit. Deasemenea ma vad tentat sa dau un mail si celor de la MAD Tooling.
PS: Am tecut de la 245/45/18 la 245/50/18... lucrurile incep sa se imbunatateasca la capitolul "rinichi"
Cei de la Tiriac Auto mi-au spus doar ca am facut o prostie ca le-am pus... mai bine mergeam pe auxiliare si ca nu o sa pot niciodata sa fac geometria cu astea, nu au spus ca ar exista solutii
Perosnal sunt afon la mecanica dar vreau sa inteleg cat de cat si sa discut cu mecanicul meu pentru a realiza ce se mai poate face in momentul asta.
Pacat ca nu gasesc feedbak si de la cei care au montat pe masini acest kit. Deasemenea ma vad tentat sa dau un mail si celor de la MAD Tooling.
PS: Am tecut de la 245/45/18 la 245/50/18... lucrurile incep sa se imbunatateasca la capitolul "rinichi"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori