Cum Este Cu Arcurile Mad Cross Country

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Swakra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 11, 2013 3:30 pm

Mesaj de Swakra » Lun Noi 11, 2013 3:42 pm

Am citit pe forumuri... inclusiv aici despre arcurile Cross Country de la MAD, am scotocit adanc prin buzunare si le-am achizitionat de la Jerry ( Laros), apoi le-am echipat pe masina impreuna cu amortizoare noi de la KYB ( a contat pretul)...

Ca prima impresie masina arata senzational, insa imi rupe rinichii. Este foarte dura suspensia... Sunt curios daca la voi cei care ati montat asa ceva s-a mai lasat si daca da in cat timp...

Mentionez ca am pe masina jante de 18 cu anvelope 245/45/R18 si voi pune de iarna niste Nokian-uri 225/55/R18.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Lun Noi 11, 2013 6:34 pm

Cu arcurile alea e aproape obligatoriu sa treci la jante pe 16...

Avatar utilizator
al_eugen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 19, 2009 6:34 pm

Mesaj de al_eugen » Lun Noi 11, 2013 10:21 pm

Salut,

Eu ma numar printre cei care au trecut la 16" chiar si fara arcuri cross country.

Aveam 18" de vara si 16" iarna. Desi senzatia la condus vara e priceless (ca la mastercard...) - drumurile din tara si din Bucuresti m-au calmat. 16" e mult mai confortabil si oricum cu familia in masina nu pot sa trag de 18"-uri cat ar putea ele.

Deci, recomand cu caldura 16".

Daca vrei, s-a incercat si cu 225/70R16, ba chiar exista pe undeva cineva care zicea ca a pus 235/70R16. Si asa mai castigi 1-2 cm la garda.
Cu 225/70R16 pe suspensie normala nu bate in nimic, incap si lanturi si vitezometrul da fix cat zice gps-ul (ce zice RAR-ul e alta poveste)

Avatar utilizator
Swakra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 11, 2013 3:30 pm

Mesaj de Swakra » Mar Noi 19, 2013 1:13 am

Nu ma vad trecand pe 16 inca...

Arcurile s-au mai asezat o idee sau poate m-am obisnuit eu...

Avatar utilizator
Swakra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 11, 2013 3:30 pm

Mesaj de Swakra » Sâm Dec 21, 2013 6:29 pm

Mai nou am aflat cu parere de rau ca nu se poate face geometria cu arcurile astea.... pur si simplu nu iese... incepe sa imi para rau ca le-am pus... bani cheltuiti fara cap...

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Sâm Dec 21, 2013 10:28 pm

Cum adica nu se poate face? Pe ce "directie" nu iese cum trebuie? Daca e vorba de "camber" trebuia sa te informeze cine ti le-a montat ca se schimba si bucsele de la bascula inferioara si/sau suruburile lor (in functie de caz) cu unele excentrice, concepute special pt modificari de tipul asta.

Bucse nu stiu sa se fabrice in mod expres pt modelul asta de masini. dar sunt sigur ca exista, doar ca trebuie cautat dupa dimensiunile exacte.

Suruburile exista si-s chiar ieftine:

http://www.ebay.com/itm/CAM-ECCENTRIC-B ... de&vxp=mtr

Spor la cautat si succes cu Mos Craciun.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Dum Dec 22, 2013 1:59 am

Ar fi interesant sa ne spui unde ti-au spus chestia asta ... )

Avatar utilizator
Swakra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 11, 2013 3:30 pm

Mesaj de Swakra » Mie Dec 25, 2013 8:54 pm

La Mitsubishi Expozitiei, Tiriac Auto.

Referitor la modificare bucse si surub... nu ma pricep dar mi-ar placea o schema ca sa i-o prezint mecanicului meu.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Joi Dec 26, 2013 12:08 am

Nu-i nici o schema. Face parte din "trainingul' ce (teoretic) l-au parcurs pt a putea lucra intr-un service mono/multimarca. Deci... nu mai calca p-acolo pana nu-si fac temele cei din conducere. Cand ajungi la ei c-o problema e de asteptat ca ei sa-ti prezinte toate aspectele, bune si rele, scumpe si ieftine.

Nu-i injur, da' in cazul tau sunt de pus la zid. Ti-au montat subansamble ce modifica substantial dinamica masinii fara a pune pe "tava" si aspectele negative. Aici e vorba de directie/stabilitate si nu-i de gluma. Setarile ECU nu permit corectiile necesare pt modificarea "hardware" existenta si de aici pot aparea probleme cu articulatiile, lagarele (rulmentii), transmisia (cutie viteze, transfer, planetare, diferentiale).

Riscurile sunt practice, nu doar teoretice.

Scheme cu ce vand unii: http://www.superpro.com.au/find-superpr ... 7-541-2059

Avatar utilizator
Swakra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 11, 2013 3:30 pm

Mesaj de Swakra » Joi Dec 26, 2013 12:17 pm

Arcurile le-am pus la mecancicul meu "de cartier".
Cei de la Tiriac Auto mi-au spus doar ca am facut o prostie ca le-am pus... mai bine mergeam pe auxiliare si ca nu o sa pot niciodata sa fac geometria cu astea, nu au spus ca ar exista solutii
Perosnal sunt afon la mecanica dar vreau sa inteleg cat de cat si sa discut cu mecanicul meu pentru a realiza ce se mai poate face in momentul asta.

Pacat ca nu gasesc feedbak si de la cei care au montat pe masini acest kit. Deasemenea ma vad tentat sa dau un mail si celor de la MAD Tooling.

PS: Am tecut de la 245/45/18 la 245/50/18... lucrurile incep sa se imbunatateasca la capitolul "rinichi"

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori