Garda la sol

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Lun Noi 22, 2010 5:58 pm

QUOTE (Extremero @ Nov 19 2010, 07:04 PM) Daca te intereseaza doar taria suspensiei nu si ridicarea/coborarea garzii la sol, poti pune amortizoare reglabile. (asta in cazul in care exista pt Outlander).
Dar si la astea, cele care se releaza din interior, 'la buton', sunt extrem de scumpe.

Intr-adevar, nu ma intereseaza modificarea garzii la sol. Cei 21 cm garda la sol (2.4 CVT benzina) imi ajung. m-ar interesa sa pot regla fermitatea suspensiei moale/tare.

cat de scumpe ar putea fi "cele din buton" ?

Avatar utilizator
Andrei-Lander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm

Mesaj de Andrei-Lander » Vin Ian 21, 2011 2:17 pm

Buna ziua ! am si eu o curiozitate. Am un Outlander intense + 2.2 D si stiu ca are garda la sol de 178 cm fata de cel pe benzina sau cel de 2.0 tdi de 205 cm... presupun ca nu am masina mai joasa decat cele 2 mentionate anterior, ci doar ca s-a masurat pana la componenta cea mai joasa de sub masina... care presupun ca e vasul de eolys sau toba de esapament.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Vin Ian 21, 2011 4:15 pm

desi nu detin un raspuns argumentat, totusi "ochiometric" pot spune ca masina mea pe benzina "pare" mai inalta decat suratele diesel. puteti recunoaste un Outlander pe benzina dupa teva de esapament: este una singura si este mai groasa. fiind cu cutie automata, de regula sunt si intr-o versiune de echipare superiorara (jante pe 18", bare portbagaj, geamuri fumurii). fiind totusi un nr mic de unitatipe benzina este greu sa depistati una pe strada, asa ca trebuie sa va bazati pe parerile proprietarilor.

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Vin Ian 21, 2011 4:24 pm

Benzina are 21 sau 22 cm.

Avatar utilizator
B-81-LOS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 01, 2010 4:14 pm

Mesaj de B-81-LOS » Mar Feb 08, 2011 9:24 am

1 - scuze pentru raspunsul atat de tardiv
2 - dupa o perioada destul de lunga de folosire reconfirm pozitia mai buna in curbe a masinii cu MAD. Intre timp am reusit sa ma dau un pic si cu o masina cu Country Spring pe care am intalnit-o intamplator la munte (speram sa dau de una la intalnirea mitsu/subaru de la Ikea, dar din pacate acolo au venit doar 3 Outlander). Varianta Spring este mai rigida, se vede cu ochiul liber ca inalta masina, care se comporta mult mai bine in offroad. Nu am putut sa verific pozitia in curba la viteza mai mare, eventual accelerare, dar la cat de ferme erau cred ca se tine bine. Un minus la confort pentru Spring cand avem drumuri cu gropi.


QUOTE Ma intereseaza foarte tare chestia asta cu aplecatul in curbe. Puteti detalia putin? Eu am jante de 16 si pe curbe masina se apleaca putin. Imi da un sentiment de disconfort. Cu suspensia asta MAD se imbunatateste stabilitatea pe curbe? Ma intereseaza in special asta intrucat tot timpul am o strangere de inima la bordarea mai in forta a unei curbe stranse, mai ales in coborare.
Multumesc!

Avatar utilizator
B-81-LOS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 01, 2010 4:14 pm

Mesaj de B-81-LOS » Mar Feb 08, 2011 9:32 am

Nu stiu de unde ai luat cifra de 205 pentru TDI. Este aceeasi ca si pentru HDI daca nu ma insel eu, sau foarte apropiata. Eu am TDI si in parcare langa un HDI nu se vede diferenta la garda fata. Trei centimetri ar fi trebuit sa se vada. Nu zic ca nu ar fi fost bine sa sarim de un 20, dar din pacate ...
Nu ne ramane decat sa ii invidiem pe colegii benzinari.

Apropos de toba de esapament - nu stiu de unde isi ia Mitsubishi specialistii care se ocupa de chestia asta, dar parerea mea ca ii plateste degeaba. Pana si la Duster esapamentul arata mai bine decat la noi.

QUOTE (Andrei-Lander @ Jan 21 2011, 02:17 PM) Buna ziua ! am si eu o curiozitate. Am un Outlander intense + 2.2 D si stiu ca are garda la sol de 178 cm fata de cel pe benzina sau cel de 2.0 tdi de 205 cm... presupun ca nu am masina mai joasa decat cele 2 mentionate anterior, ci doar ca s-a masurat pana la componenta cea mai joasa de sub masina... care presupun ca e vasul de eolys sau toba de esapament.

Avatar utilizator
ccocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 02, 2011 4:46 pm

Mesaj de ccocolino » Joi Iun 02, 2011 4:56 pm

QUOTE (DeLaMare @ May 22 2009, 02:19 PM) Salutare

Scriu pentru garda la sol. Am intrebat daca se poate modifica cea existenta. Raspunsul este negativ. Dar exista un kit autorizat (nu se pierde garantia masinii). Costa 1000 ron cu manopera cu tot se monteaza arcuri suplimentare la suspensia existenta rezultand o garda marita cu pana la 5 cm si se obtine si o suspensie mai rigida. Recunosc ca ma tenteaza sa fac modificarea. Dar ma intereseaza si parerea voastra si daca a mai facut cineva asa ceva.

Salutare
Imi poti spune unde gasesc si eu acele arcuri suplimentare ? Asta daca ai gasit si le-ai folosit.

QUOTE (B-81-LOS @ Feb 8 2011, 10:24 AM) 1 - scuze pentru raspunsul atat de tardiv
2 - dupa o perioada destul de lunga de folosire reconfirm pozitia mai buna in curbe a masinii cu MAD. Intre timp am reusit sa ma dau un pic si cu o masina cu Country Spring pe care am intalnit-o intamplator la munte (speram sa dau de una la intalnirea mitsu/subaru de la Ikea, dar din pacate acolo au venit doar 3 Outlander). Varianta Spring este mai rigida, se vede cu ochiul liber ca inalta masina, care se comporta mult mai bine in offroad. Nu am putut sa verific pozitia in curba la viteza mai mare, eventual accelerare, dar la cat de ferme erau cred ca se tine bine. Un minus la confort pentru Spring cand avem drumuri cu gropi.

Salut
Imi poti spune unde gasesc acele arcuri MAD? Un cod de comanda, un pret.....
Multumesc


QUOTE (MIB @ Oct 23 2009, 10:26 AM) Ca sa zic de marirea garzii la sol:
MITSUBISHI OUTLANDER ? CROSS-COUNTRY SPRINGS

Pentru o mai buna utilizare in off-road a Outlanderului GS va informam ca este disponibil la comanda un set de 4 arcuri elicoidale (numite cross-country springs) cu urmatoarele detalii:

? Partea frontala a masinii va fi ridicata cu 25mm iar partea din spate cu 30mm,
? Arcurile au o duritate mai mare fata de cele de prima echipare ceea ce confera masinii un comportament mai bun in off-road,
? Incarcatura maxima nu se schimba (fiind si interzis prin lege) dar cu incarcatura, acest set de arcuri imbunatateste stabilitatea si manevrabilitatea in off-road
? Un alt avantaj il prezinta comportamentul mai bun la tractare. Pentru cei care vor doar sa tracteze se poate folosi numai kit-ul de arcuri suplimentare pentru suspensia spate, oferta de asemenea atasata.

Detalii de comanda si pret:

? Pentru motorizarile 2.0 DID si 2.4, pret : 496 eur fara TVA
? Pentru motorizarea 2.2 DID, pret: 496 eur fara TVA

Se adauga manopera de montaj inca 99 Euro fara TVA



Mai exista un "upgrade" de suspensii:
MAD Power Springs ? Comfort si Siguranta
Pericolele supraincarcarii autovehiculului

Tractarea altor masini si incarcarea autovehiculului pot duce deseori la unele probleme in functionarea corecta a masinii.
Sistemul de suspensii MAD este proiectat pentru a preintampina aceste probleme.

Pentru vehiculele supraincarcate, conditiile de mers devin destul de des foarte grele, de asemenea si pentru vehiculele ce tracteaza o remorca sau alt vehicul. Aceste efecte negative pot fi : balansare si devieri de la calea de rulare in curbe, in cazul vantului lateral puternic si la depasiri. Denivelarile, asperitatile drumului si eventualele gropi se transmit si mai puternic ca de obicei asupra autovehiculului. Mai mult, va rezulta o mai mare uzura a anvelopelor, amortizoarelor, arcurilor si bucselor sistemului de suspensie.
Multi conducatori auto isi doresc astfel un sistem de suspensii mai rigid pe autovehiculul lor.
Pericolele supraincarcarii si tractarii
? balansarea remorcii (rulotei)
? uzura in plus a anvelopelor, amortizoarelor, arcurilor si a sistemului de directie
? probleme cu drumuri neamenajate
? pierderea tractiunii pe vehiculele cu tractiune punte fata.

Efecte :
? siguranta scazuta
? confort scazut datorita drumurilor proaste
? costuri aditionale de reparatie datorita uzurilor mai mari

Sistemul de suspensii MAD iti ajuta masina pe loc!

Sistemul de suspensii MAD este alcatuit din arcuri de otel care se integreaza in sistemul de suspensie original al masinii. Sistemul de suspensii MAD ramane pasiv atat timp cat vehiculul este descarcat fara nici un efect asupra suspensiilor originale. Pe masura ce incarcarea pe suspensie creste, arcurile devin treptat mai rigide, reducand efectele negative asupra suspensiilor originale. Astfel sporeste confortul in timpul mersului si siguranta plus ajuta la reducerea uzurii componentelor suspensiei originale.

Exemple de sisteme de suspensie suplimentare MAD


PRET SISTEM SUSPENSIE MAD pt Mitsubishi Outlander
120 Euro fara TVA*
PRET SISTEM SUSPENSIE MAD pt Mitsubishi L200
275 Euro fara TVA*

De retinut ca marirea garzii la sol se face doar cu ajutorul sistemului CROSS-COUNTRY SPRINGS.

Legat de trecerea prin apa si tinerea motorului turat sa nu intre apa in esapament, este un mic bullshit, pentru ca viteza cu care ies gazele pe teava de esapament nu este suficent de mare pentru ca sa tina apa afara. Parerea mea!


Salut
Imi poti spune unde gasesc suspensi MAD? Un cod de comanda si daca are cineva sa vad cum functioneaza.
Mersi

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Joi Iun 02, 2011 5:47 pm

QUOTE (ccocolino @ Jun 2 2011, 04:56 PM) Salutare
Imi poti spune unde gasesc si eu acele arcuri suplimentare ? Asta daca ai gasit si le-ai folosit.



Salut
Imi poti spune unde gasesc acele arcuri MAD? Un cod de comanda, un pret.....
Multumesc





Salut
Imi poti spune unde gasesc suspensi MAD? Un cod de comanda si daca are cineva sa vad cum functioneaza.
Mersi

Coco...
Daca citeai un pic post-urile citate de tine vedeai si preturile. Legat de locul in care le gasesti: Mitsubishi Bucuresti le avea la un moemnt dat. Poti suna la ei sa vezi daca le mai au.
Succes!

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Iun 02, 2011 8:26 pm

Eu am incercat initial la MCar, dar dura 2-3 saptamani sa le aduca.
Si cum ma grabeam ca trebuia sa plec in concediu, am dat mail la http://www.mad-suspension.co.uk/ si mi-au raspuns in aceeasi zi cei de la firma "mama" din Olanda (http://mad-tooling.com/) si mi-au recomandat dealerul lor din Romania si anume Laros International (http://www.laros.ro/).
Astia mi-au adus arcurile in 5 zile. Acum am vazut ca mai au niste arcuri, tot olandeze, numite CARSUPPORT (http://www.carsupport.nl/).

MAD POWER SPRINGS, exista 2 tipuri pentru Outlander:
1. Arcuri care le inlocuiesc pe cele originale si ridica masina cu cca 3.5-4.5cm si care se numesc "CROSS CROUNTRY" (COD: HV-104281)
2. Arcuri aditionale, care se monteaza pe langa cele existente pe masina si care nu ridica garda la sol ci impliedica 'cocosarea' ei la incarcare mare sau la cuplare de remorca. Astea se numesc "PROGRESSIVE HELPER" (COD: HV-104265)


PS: Setul de arcuri 'Cross Country' HV-104281 a costat vara trecuta 1.900RON cu TVA inclus.

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Joi Iun 02, 2011 10:34 pm

Extremero: zi-ne cum se comporta acum cu Cross Country-urile pe ea!? Sunt tare curios care este parerea ta personala! Si bottom-line... merita investitia!? Ca o completare.. le-ai montat tu sau ai mers undeva sa le pui?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori