Garda la sol

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
George
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 7:54 am

Mesaj de George » Vin Mai 22, 2009 5:12 pm

Nici eu nu vreau raliu cu Outlander-ul, pentru ca nu este conceput pentru asta. Al meu are jante pe 18' si la trecerea de la o berlina am resimtit, bineinteles diferenta de rigiditate.
Am luat cateva mai viraje mai voinicesti si nu am ce sa-i reprosez masinii, chiar am fost placut surprins de cum m-a ajutat Mitzu.
Pe de alta parte mi-ar placea si mie o usoara marire a garzii la sol.
Repet, daca ar avea cineva si ne-ar da si noua un feedback legat de acest kit, cred ca si eu as fi interesat.

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Vin Aug 07, 2009 12:12 pm

Nu mai fac un thread separat, dar am si eu o intrebare:

Stie cineva care este adancimea maxima de trecere printr-un vad la Outlander modelul nou? Tot caut informatia pe net dar nu o gasesc.

Multumesc!

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Oct 14, 2009 8:54 pm

In manual scrie ca (teoretic):

"Nu treceti niciodata cu vehiculul printr-o apa a carei ad?ncime este suficient de mare pentru a acoperi butucii rotilor, osiile sau teava de esapament.
Nu schimbati treptele de viteza ?n timp ce treceti cu vehiculul prin apa"

Practic trebuie sa fii atent sa nu tragi apa pe adimisia de aer (ia in calcul si valurile) + tine-o accelerata ca sa nu intre apa nici in evacuare.
In plus - chiar daca trece - e foarte neplacut sa umpli interiorul masinii cu apa => demontezi si speli tot interiorul si stai o saptamana pana se usuca.
Dupa care pot aparea diverse bube la contacte si mufe.

Parerea mea e ca e o masina prea finuta pentru a face asa ceva.
Inainte de a incerca vezi asta: http://www.youtube.com/watch?v=dyzktF0hchg

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Vin Oct 23, 2009 10:26 am

Ca sa zic de marirea garzii la sol:
MITSUBISHI OUTLANDER ? CROSS-COUNTRY SPRINGS

Pentru o mai buna utilizare in off-road a Outlanderului GS va informam ca este disponibil la comanda un set de 4 arcuri elicoidale (numite cross-country springs) cu urmatoarele detalii:

? Partea frontala a masinii va fi ridicata cu 25mm iar partea din spate cu 30mm,
? Arcurile au o duritate mai mare fata de cele de prima echipare ceea ce confera masinii un comportament mai bun in off-road,
? Incarcatura maxima nu se schimba (fiind si interzis prin lege) dar cu incarcatura, acest set de arcuri imbunatateste stabilitatea si manevrabilitatea in off-road
? Un alt avantaj il prezinta comportamentul mai bun la tractare. Pentru cei care vor doar sa tracteze se poate folosi numai kit-ul de arcuri suplimentare pentru suspensia spate, oferta de asemenea atasata.

Detalii de comanda si pret:

? Pentru motorizarile 2.0 DID si 2.4, pret : 496 eur fara TVA
? Pentru motorizarea 2.2 DID, pret: 496 eur fara TVA

Se adauga manopera de montaj inca 99 Euro fara TVA



Mai exista un "upgrade" de suspensii:
MAD Power Springs ? Comfort si Siguranta
Pericolele supraincarcarii autovehiculului

Tractarea altor masini si incarcarea autovehiculului pot duce deseori la unele probleme in functionarea corecta a masinii.
Sistemul de suspensii MAD este proiectat pentru a preintampina aceste probleme.

Pentru vehiculele supraincarcate, conditiile de mers devin destul de des foarte grele, de asemenea si pentru vehiculele ce tracteaza o remorca sau alt vehicul. Aceste efecte negative pot fi : balansare si devieri de la calea de rulare in curbe, in cazul vantului lateral puternic si la depasiri. Denivelarile, asperitatile drumului si eventualele gropi se transmit si mai puternic ca de obicei asupra autovehiculului. Mai mult, va rezulta o mai mare uzura a anvelopelor, amortizoarelor, arcurilor si bucselor sistemului de suspensie.
Multi conducatori auto isi doresc astfel un sistem de suspensii mai rigid pe autovehiculul lor.
Pericolele supraincarcarii si tractarii
? balansarea remorcii (rulotei)
? uzura in plus a anvelopelor, amortizoarelor, arcurilor si a sistemului de directie
? probleme cu drumuri neamenajate
? pierderea tractiunii pe vehiculele cu tractiune punte fata.

Efecte :
? siguranta scazuta
? confort scazut datorita drumurilor proaste
? costuri aditionale de reparatie datorita uzurilor mai mari

Sistemul de suspensii MAD iti ajuta masina pe loc!

Sistemul de suspensii MAD este alcatuit din arcuri de otel care se integreaza in sistemul de suspensie original al masinii. Sistemul de suspensii MAD ramane pasiv atat timp cat vehiculul este descarcat fara nici un efect asupra suspensiilor originale. Pe masura ce incarcarea pe suspensie creste, arcurile devin treptat mai rigide, reducand efectele negative asupra suspensiilor originale. Astfel sporeste confortul in timpul mersului si siguranta plus ajuta la reducerea uzurii componentelor suspensiei originale.

Exemple de sisteme de suspensie suplimentare MAD


PRET SISTEM SUSPENSIE MAD pt Mitsubishi Outlander
120 Euro fara TVA*
PRET SISTEM SUSPENSIE MAD pt Mitsubishi L200
275 Euro fara TVA*

De retinut ca marirea garzii la sol se face doar cu ajutorul sistemului CROSS-COUNTRY SPRINGS.

Legat de trecerea prin apa si tinerea motorului turat sa nu intre apa in esapament, este un mic bullshit, pentru ca viteza cu care ies gazele pe teava de esapament nu este suficent de mare pentru ca sa tina apa afara. Parerea mea!

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Oct 26, 2009 11:37 am

QUOTE (MIB @ Oct 23 2009, 10:26 AM) (...)
Legat de trecerea prin apa si tinerea motorului turat sa nu intre apa in esapament, este un mic bullshit, pentru ca viteza cu care ies gazele pe teava de esapament nu este suficent de mare pentru ca sa tina apa afara. Parerea mea!

Poti incerca daca vrei sa te convingi.
Eu am incercat si functioneaza. Nu stiu cum era daca o lasam la relanti (n-am avut oo sa incerc), dar acum vreo 2 ani cand s-a inundat Bucurestiul, am tractat masina unui prieten care tasese apa pe admisie langa Casa Poporului (intersectia Nat. Unite / Str Izvor).
Eram cu un Renault Super 5, apa ajungea la faruri iar in interior sezutul scaunului era acoperit de apa (practic stateam in balta).
Inainte sa ma bag, am luat furtunul care duce la filtrul de aer (care in mod normal are priza langa radiator) si l-am scos de sub capota, langa stergatoare (la R5 capota se deschide spre fata).
Operatiunea a functionat, doar ca a 2-a zi pornea mai greu si mi-a luat o saptamana sa curat si sa usuc masina.

On topic:
Oferta aia de CROSS-COUNTRY SPRINGS e de la M Car / MIT Motors?
Au spus ceva de modificarea tinutei de drum? (pe sosea)

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mie Noi 04, 2009 4:24 pm

Scuze de intarzierea raspunsului: oferta de Cross-Country Springs este de la M Car.
Referitor al modificarea tinutei de drum: normal atata vreme cat se ridica spatele cu 30mm si fata cu 25mm! Cum anume se modifica tinuta, nu zice nimc.
Oricum: avand in vedere pretul foarte mare, o sa astept sa strang ceva bani inainte sa pun arcurile astea.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Noi 05, 2009 11:30 am

Arcurile sunt foarte bune. Suspensia devine un pic mai rigida dupa parerea mea. Cei care ati fost la MAD-uri ati putut vedea efectele suspensiilor respective - toate modelele de Outlander care au fost pentru drive test erau echipate cu asa ceva - suspensii MAD .
Extremero are dreptate - la trecerea prin apa e bine sa ai cea mai mica treapta de viteza si o turatie suficeint de mare a motorului.

Avatar utilizator
marius_varraru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 25, 2007 2:20 pm

Mesaj de marius_varraru » Joi Dec 24, 2009 11:54 am

s intrebare : se pot monta ambele kituri de arcuri , si MAD si cele contry in acelasi timp ? si pe langa asta , e vreo diferenta intre acele sisteme MAD , ca am vazut mai multe poze cu diferite arcuri , sau doar una dintre ele e pt outlander , sau daca sunt toate valabile , care este cea mai buna ?

Avatar utilizator
B-81-LOS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 01, 2010 4:14 pm

Mesaj de B-81-LOS » Lun Feb 01, 2010 4:40 pm

Mi-au prezentat si mie cei de la M Car ambele variante, dar as vrea sa stiu de la cineva care le-a incercat la propriu sau are una din variante pe masina plusurile si minusurile. Multumesc anticipat.

Avatar utilizator
B-81-LOS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 01, 2010 4:14 pm

Mesaj de B-81-LOS » Mie Iul 07, 2010 10:22 am

Refritor la MAD - sistemul de arcuri suplimentare
Mi-am montat acest sistem acum o luna, nu foarte mult timp, dar vreau sa va comunic impresiile de pana acum, poate ajuta. Rezultatele sunt multumitoare. Masina nu se mai lasa asa tare la incarcare, chiar sta mai bine decat ma asteptam. Estetica masinii, chiar incarcata cu 5 adulti si bagaje, nu mai are legatura cu decolarea. O imbunatatire substantiala este si la abordarea curbelor, masina mult mai stabila. Chiar am fortat un pic sa vad cum este si se lasa mult mai putin spre exteriorul curbei chiar in conditii de curba stransa cu accelerare puternica.
Personal am ales aceasta varianta pentru ca nu am avut nici un feed-back referitor la varianta Cross-Country si mi-a fost teama sa nu existe o modificare negativa a comportamentului de asfalt, plus ca pretul mi s-a parut destul de mare (nici asta nu e prea mic dar este macar sub jumatatea celuilalt).

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori