Vreau Sa-mi Iau Outlander 2.0i Model 2003

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
IuliME
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 28, 2014 11:01 pm

Mesaj de IuliME » Sâm Aug 30, 2014 9:37 am

Salut.
Sunt nou pe forum.
Vreau sa imi iau si eu un Outlander 2.0i 136cp de prin 2003-2004 chiar si 2005, depinde la ce pret gasesc si sa ii pun instalatie GPL si nu stiu foarte multe despre el. Imi puteti da mai multe detalii despre aceasta masina: fiabilitate, tinuta de drum, o viteza lejera de croaziera, distributia e pe lant sau curea? ; tabla pe ea prinde repede rugina? ; masina are euro 4 in acte chiar daca e din 2003? ; eventuale probleme pe care sa le verific la cumparare...etc.
Multumesc.

Avatar utilizator
IuliME
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 28, 2014 11:01 pm

Mesaj de IuliME » Mar Sep 02, 2014 10:22 pm

chiar nimeni..???

Avatar utilizator
smos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 15, 2013 9:30 am

Mesaj de smos » Mie Sep 03, 2014 10:45 am

Eu unul te-as sfatui sa verifici temeinic articulatiile spate, bucse, unghiul de fuga pe spate, deorece sunt foarte scumpe, nu se pot comanda decat OEM.

Avatar utilizator
evocris2006
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 31, 2010 11:44 pm

Mesaj de evocris2006 » Dum Sep 07, 2014 12:02 pm

E un 4x4 ok, piesele pe suspensie pica foarte greu asa ca... si gasesti la dezmembrari . Ca si consum fara GPL esti mort, in oras 14-15.
Eu am un 2.4 sunt foarte multumit de el, in conditiile care si tractez cu el. Cauta ca vei gasi la pret bun. SUCCES

Avatar utilizator
smos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 15, 2013 9:30 am

Mesaj de smos » Lun Sep 08, 2014 10:23 am

Vorbesc din experienta proprie cand spun ca atat pe outlander I cat si II, sunt foarte mari probleme cu bucsaraile, atat pe spate cat si fata principalul protagonist a fost flexul. Pe fata la a trebuit schimbat tot bratul dreapta din cauza unei bucse cu surubul ruginit , pe spate la bratele de reglare a unghiului de fuga acceiasi poveste, ce implica suruburi excentrice.Cei de la reprezentanta stiu deja scenariul si iti explica cum va decurge totul. P.S. am stat langa mecanic pe tot parcusul procesului.
Nu vreau sa sperii pe nimeni doar un mic ajutor poate la achizitie.

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Dum Oct 05, 2014 12:09 pm

QUOTE (IuliME @ Aug 30 2014, 09:37 AM) Salut.
Sunt nou pe forum.
Vreau sa imi iau si eu un Outlander 2.0i 136cp de prin 2003-2004 chiar si 2005, depinde la ce pret gasesc si sa ii pun instalatie GPL si nu stiu foarte multe despre el. Imi puteti da mai multe detalii despre aceasta masina: fiabilitate, tinuta de drum, o viteza lejera de croaziera, distributia e pe lant sau curea? ; tabla pe ea prinde repede rugina? ; masina are euro 4 in acte chiar daca e din 2003? ; eventuale probleme pe care sa le verific la cumparare...etc.
Multumesc.

Salut , imi pare rau pt raspunsul intarziat . am avut outlander 1, 2.0L benzina 4x4 si outlander 2.0L turbo benzina 4x4 .
ce iti pot spune din experienta personala este ca masina isi merita banii , totul este OK mai putin pretul pieselorde schimb , insa aceste piese le cumperi foarte rar . de regula nu se strica nimic , daca nu a umblat mecanicul pe acolo . cel mai des la 2.0L benzina 4x4 se strica motorasul pas cu pas sau iac-ul si controllerul ventilatoarelor care are un pret de 450 lei nou .
Cutia de transfer fata se mai strica , insa nu pt ca este o piesa proasta din fabricatie ci mai mult din vina mecanicilor, care nu pun ulei de care trebuie ( hipoid ) , sau cand schimba ambreiajul nu completeaza cantitatea care a curs din cutia de transfer. pretul acestei piese este ridicat .
bratele / basculele fata sunt undeva la 500 lei ambele , capetele de bara si alte bucsi fata nu depasesc 100 lei in total , la bratele spate / bascule spate e ceva mai scump , dar nu cred ca trebuie cumparate noi mai des de 6-7 ani ( asta luand in calcul drumurile proaste ) .
Calitatea materialelor folosite in aceasta masina este MULT mai mare decat la materialele folosite din 2008 incoace .
motorizarea de 2.0L turbo benzina te da pe spate , si te impresioneaza , o recomand pt placerea de a conduce
Consumul la 2.0L benzina este de 8,5 cu 12 si la 2.0L turbo benzina 10 cu 14 ( minim scos de mine ) . la gpl mai adaugi 1-2 litrii .

PS. GPL am avut si eu pe ambele si a functionat perfect , fara probleme.

Noroc

Avatar utilizator
IuliME
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 28, 2014 11:01 pm

Mesaj de IuliME » Lun Oct 06, 2014 8:14 pm

cel 2 litri benzina, in ce an era fabricat?

ce fel de instalatie gpl aveai pe el?

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Joi Feb 01, 2018 7:02 pm

Ma uitam pe net dupa un 4x4, si intr-o seara fata a ochit un Outlander mk1 :

https://carzz.ro/mitsubishi-outlander-anunt_742988.html

Se mai merita luat un model mk1 2.0 ( sunt fan benzinare ) , chiar daca este 4x4 permanent ?

Multumesc !

*****************

Povestea primei generatii Mitsubishi Outlander

Fabricata intre anii 2003 si 2006, prima generatie a crossover-ului compact s-a impus mai ales prin prestatiile dinamice pe sosea ori macadam si mai putin prin aptitudinile din teren accidentat. Iar per ansamblu, utilizatorii s-au declarat multumiti de fiabilitatea acestui SUV cu origini nipone.

http://blog.autovit.ro/2013/03/povestea ... outlander/




Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori