Pornire La Rece
- Antonio2012
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Noi 18, 2012 12:44 am
Buna ziua, detin un Outlander din 2008 2,2 Di-d si am o problema la prima pornire dimineata pe sezonul rece.In cazul temperaturilor sub 10 grade la prima pornire motorul porneste in lung .Am observat ca daca pun contactul de 2,3 ori porneste mai rapid ,am verificat si bujiile si sunt ok.Va rog sa imi spuneti daca ati intampinat aceasta problema si ce defectiune ar putea fi.In restul zilei ,la porniri repetate, motorul functioneaza fara nici o problema.
- Antonio2012
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Noi 18, 2012 12:44 am
Salut,
S-ar putea sa fie ceva de pe circuitul de alimentare cu motorina. Vreo supapa de sens ceva care in momentul cand e frig afara nu mai etanseaza cum trebuie si se intoarce motorina in rezervor. Tu prin punerea contactului de 2.. 3ori armezi pompa care face presiune si aduce motorina din rezervor. Nu stiu motorul tau dar eu am patit asa ceva la un golf si am pus o supapa de sens pe furtunul de alimentare. Inca o cauza posibila ( tot de la golf stiu) este impregnarea cu mizerie si diverse depuneri a sorbului pompei din rezervor. La mine mai tragea doar prin 5% din suprafata sitei. AM desfacut, curatat, si s-au intamplat minuni si in felul in care accelera masina. Partea cu sita asta nu tine de stilul de mers... doar de calitatea proasta a motorinei.
Sper sa te ajute.
O zi buna!
S-ar putea sa fie ceva de pe circuitul de alimentare cu motorina. Vreo supapa de sens ceva care in momentul cand e frig afara nu mai etanseaza cum trebuie si se intoarce motorina in rezervor. Tu prin punerea contactului de 2.. 3ori armezi pompa care face presiune si aduce motorina din rezervor. Nu stiu motorul tau dar eu am patit asa ceva la un golf si am pus o supapa de sens pe furtunul de alimentare. Inca o cauza posibila ( tot de la golf stiu) este impregnarea cu mizerie si diverse depuneri a sorbului pompei din rezervor. La mine mai tragea doar prin 5% din suprafata sitei. AM desfacut, curatat, si s-au intamplat minuni si in felul in care accelera masina. Partea cu sita asta nu tine de stilul de mers... doar de calitatea proasta a motorinei.
Sper sa te ajute.
O zi buna!
Salutare all...Brasovul sub inghet..-33 grade...masina nu mai porneste am pregatit masina de iarna zic eu,oare a fost suficient?(Bujii+Baterie 06-2012),(ulei motor TOP TEC 4600 5W-30 Liqui Moly,filtru ulei;MANN-FILTER HU 711/51 x,Antigel BASF Glysantin® Alu Protect / G30, 1,5 Liter*3 au fost schimbate cu 5 luni)in urma..Inainte de inghet am facut o exceptie si-am alimentat de l-a PETROM in rest numai de la OMV alimetez,fiind pe fuga cu acea mufa aux,pe care am si rezolvat-o.Sa fie doar o coincidenta cu motorina sau sa fie vorba de problema metionata mai sus de ECO_IOUT?........Filtrul de motorina l-am schimbat l-a 125.000 km iar acum am aproape 150.0000
Multumesc...
Multumesc...
Salut,
La mine de vina a fost bateria, era cea originala de 7 ani.
Pornea foarte greu, chiar si la temperaturi negative apropiate de zero si mergea neuniform citeva secunde( se auzea un clantanit metalic) .
Am schimbat-o cu o Varta de 95Ah si la -10 grade porneste usor si motorul merge uniform din prima.
Motorina - numai Petrom
Explicatia este ca o baterie a carei capacitatea nominala este mult diminuata din diferite motive, nu reuseste sa furnizeze un curent suficient pentru bujiile incandescente in momentul pornirii, Acestea se incalzesc, dar nu suficient, ceea ce face pornirea dificila. In plus, cind actionezi demarorul, curentul furnizat catre bujii scade si mai mult
Chiar daca bateria este relativ noua ( 1-2 ani ) ar trebui sa mergeti sa-i faceti un test in cazul in care porneste greu. Baterile din comert sunt mult inferioare celor de prima echipare cu care vine masina
Numai bine
La mine de vina a fost bateria, era cea originala de 7 ani.
Pornea foarte greu, chiar si la temperaturi negative apropiate de zero si mergea neuniform citeva secunde( se auzea un clantanit metalic) .
Am schimbat-o cu o Varta de 95Ah si la -10 grade porneste usor si motorul merge uniform din prima.
Motorina - numai Petrom
Explicatia este ca o baterie a carei capacitatea nominala este mult diminuata din diferite motive, nu reuseste sa furnizeze un curent suficient pentru bujiile incandescente in momentul pornirii, Acestea se incalzesc, dar nu suficient, ceea ce face pornirea dificila. In plus, cind actionezi demarorul, curentul furnizat catre bujii scade si mai mult
Chiar daca bateria este relativ noua ( 1-2 ani ) ar trebui sa mergeti sa-i faceti un test in cazul in care porneste greu. Baterile din comert sunt mult inferioare celor de prima echipare cu care vine masina
Numai bine
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 52 vizitatori