Pagina 1 din 2
Scris: Vin Noi 21, 2014 4:10 pm
de Antonio2012
Buna ziua, detin un Outlander din 2008 2,2 Di-d si am o problema la prima pornire dimineata pe sezonul rece.In cazul temperaturilor sub 10 grade la prima pornire motorul porneste in lung .Am observat ca daca pun contactul de 2,3 ori porneste mai rapid ,am verificat si bujiile si sunt ok.Va rog sa imi spuneti daca ati intampinat aceasta problema si ce defectiune ar putea fi.In restul zilei ,la porniri repetate, motorul functioneaza fara nici o problema.
Scris: Vin Noi 21, 2014 6:13 pm
de Extremero
Bateria e inca cea originala cu care a venit masina?
Scris: Sâm Noi 22, 2014 1:48 pm
de Antonio2012
QUOTE (Extremero @ Nov 21 2014, 02:13 PM) Bateria e inca cea originala cu care a venit masina?
Salut,bateria este noua,are un an jumate si este Bosch de 88 Ah (fara intretinere)
Scris: Lun Noi 24, 2014 12:19 pm
de eco_ionut
Salut,
S-ar putea sa fie ceva de pe circuitul de alimentare cu motorina. Vreo supapa de sens ceva care in momentul cand e frig afara nu mai etanseaza cum trebuie si se intoarce motorina in rezervor. Tu prin punerea contactului de 2.. 3ori armezi pompa care face presiune si aduce motorina din rezervor. Nu stiu motorul tau dar eu am patit asa ceva la un golf si am pus o supapa de sens pe furtunul de alimentare. Inca o cauza posibila ( tot de la golf stiu) este impregnarea cu mizerie si diverse depuneri a sorbului pompei din rezervor. La mine mai tragea doar prin 5% din suprafata sitei. AM desfacut, curatat, si s-au intamplat minuni si in felul in care accelera masina. Partea cu sita asta nu tine de stilul de mers... doar de calitatea proasta a motorinei.
Sper sa te ajute.
O zi buna!
Scris: Vin Ian 09, 2015 7:56 pm
de Claudel
Salutare all...Brasovul sub inghet..-33 grade...masina nu mai porneste am pregatit masina de iarna zic eu,oare a fost suficient?(Bujii+Baterie 06-2012),(ulei motor TOP TEC 4600 5W-30 Liqui Moly,filtru ulei;MANN-FILTER HU 711/51 x,Antigel BASF Glysantin® Alu Protect / G30, 1,5 Liter*3 au fost schimbate cu 5 luni)in urma..Inainte de inghet am facut o exceptie si-am alimentat de l-a PETROM in rest numai de la OMV alimetez,fiind pe fuga cu acea mufa aux,pe care am si rezolvat-o.Sa fie doar o coincidenta cu motorina sau sa fie vorba de problema metionata mai sus de ECO_IOUT?........Filtrul de motorina l-am schimbat l-a 125.000 km iar acum am aproape 150.0000
Multumesc...
Scris: Sâm Ian 10, 2015 8:09 am
de cnd
La prima pornire la rece, daca se aude un "clantanit" metalic , poate sa fie vorba de injectoare.
La rece se mai blocheaza.....
Scris: Sâm Ian 10, 2015 11:20 am
de Claudel
Am gresit cu motorina,am alimentat de la Romperol,mersi
Scris: Lun Ian 12, 2015 12:35 pm
de bart_snp
Salut,
La mine de vina a fost bateria, era cea originala de 7 ani.
Pornea foarte greu, chiar si la temperaturi negative apropiate de zero si mergea neuniform citeva secunde( se auzea un clantanit metalic) .
Am schimbat-o cu o Varta de 95Ah si la -10 grade porneste usor si motorul merge uniform din prima.
Motorina - numai Petrom
Explicatia este ca o baterie a carei capacitatea nominala este mult diminuata din diferite motive, nu reuseste sa furnizeze un curent suficient pentru bujiile incandescente in momentul pornirii, Acestea se incalzesc, dar nu suficient, ceea ce face pornirea dificila. In plus, cind actionezi demarorul, curentul furnizat catre bujii scade si mai mult
Chiar daca bateria este relativ noua ( 1-2 ani ) ar trebui sa mergeti sa-i faceti un test in cazul in care porneste greu. Baterile din comert sunt mult inferioare celor de prima echipare cu care vine masina
Numai bine
Scris: Mar Ian 13, 2015 9:48 am
de rue
la mine 2.0 did se aude clantanitul la rece doar daca vreau sa pornesc de pe loc imediat dupa pornirea motorului si probabil daca nu am turatia chiar suficienta.
Scris: Mar Ian 13, 2015 3:39 pm
de cnd
Functionarea unui injector nu are treaba cu bateria.
Daca face zgomot la pornire , nu functioneaza in parametri cand e rece.
Faptul ca avand o baterie buna porneste usor, e normal sa fie asa.Turatie mare = presiune si compresie mare.