Probleme La Motor 2.0di-d

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
detergent
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 02, 2013 9:37 pm

Mesaj de detergent » Dum Sep 06, 2015 12:32 pm

Salut,

Acum am citit si eu topicul.
Ai rezolvat? La mine a fost necesar sa schimb supapa EGR (era sparta membrana actuatorului) si clapeta de admisie aer (pozitionata sub supapa EGR, 2 dinti din coroana dintata de actionare erau rupti, deh, plastic). Daca au ghinion si ramane blocata pe inchis sau partial inchis, motorul nu mai primeste suficient aer. Totodata si o supapa EGR care nu inchide complet sau ramane blocata pe deschis poate duce la astfel de manifestari, sufoca motorul cu gaze prea multe cand nu trebuie. Totodata o supapa EGR ce nu deschide cand trebuie, in combinatie cu o clapeta admisie aer care lucreaza corect sau care a ramas blocata intr-o pozitie catre inchis duce la neobtinerea compresiei necesare autoaprinderii (admisie aer restrictionata de clapeta, gazele ce ar trebui sa inlocuiasca aerul lipsesc). Verifica toate furtunasele de vacuum (cel mai bine cu o pompa de vacuum). Nu-l uita pe cel ce duce la rezervorul de rezerva de vacuum situat in fata motorului. E destul de ascuns, greu de vazut (o sfera din platic in care intra un furtunas). Totodata verifica si functnalitatea actuatorului geometriei variabile. Trebuie sa se miste si daca aplici vacuum cu gura pe furtunasul respectiv. Cursa trebuie sa fie de cca. 20 mm.
Eu am inlocuit si garnitura de intrare in supapa EGR cu una de la VW originala cu perforatia micsorata de la 32 mm la 9 mm. Nr. reper original VW:
028-131-547-B.
A costat 3 € si 10 min. manopera personala. Astfel s-a redus trepidatia (turatie neregulata intre 600 si 900 rot/min) la rularea la relanti pe liber inainte de oprirea pe loc a masinii.
E limpede ca defectiunea (in conditiile in care functioneaza corect daca decuplezi debitmetrul de aer) provine de la o informatie eronata primita de ECU.
Ce mi-a mai venit acum in minte: sunt 2 furtunase de vacuum foarte usor de confundat intre ele. Merg paralel catre partea din spatele motorului. Unul duce la geometria variabila si celalalt la supapa EGR de la radiatorul pentru gaze. Sa nu fi fost cumva inversate.
Sper ca ai reusit sa rezolvi.
Ar fi interesant si de folos si pentru noi ceilalti daca ai povesti ce a fost.

Avatar utilizator
detergent
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 02, 2013 9:37 pm

Mesaj de detergent » Dum Sep 06, 2015 12:42 pm


Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori