L200 American Sport Ii 2003

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Adrian 80
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 12, 2015 9:17 pm

Mesaj de Adrian 80 » Sâm Oct 31, 2015 9:26 am

Salutari
Am achizitionat si eu un L200 dupa lungi tatonari si documentari.
E vorba despre un Mitsubishi L200 din 2003, 85KW, model American Sport II, negru, climatronic incalzire in scaune, clima in spate.
Nu are blocare la buton, dar nici nu cred ca o sa am nevoie de asa ceva.

Masina am cumparat-o din piata auto din Oradea de la Lazar (vinde doar pick-up-uri) cu 5600 euro. A mers foarte bine si se vede ca nu e foarte obosita cu toate ca are 215.000km la bord. Pe drum spre casa am mers chiar cu 160km/h.
Toate bune si frumoase pana cand ma lasa in drum, aveam abia vreo 300 de km facuti de cand am cumparat-o. Am simtit ca nu mai trage bine, apoi a aparut in tancanit la motor si apoi a murit motorul. Dupa 2 minute a inceput sa fiarba si apa in radiator. Am chemat platforma si am dus-o la mecanic. Zicea ca e vorba de chiulasa. A facut mai multe verificari si pana la urma s-a dovedit a fi motorul in sine, vibrochen, tacheti, pistoane si alte chestii la care nu ma pricep, si se recomanda alt motor pentru ca nu merita refacut.
Am gasit pe internet pe cineva langa Alba Iulia care are motoare de L200 si le monteaza cu garantie. L-am contactat, am dus masina acolo si in 2 zile a schimbat motorul, distributia, ambreiajul, bateria, fulia la accesorii, curele, supapa radiator si alte chestii mai marunte si masina a mers iar bine. Martorul check engine in bord sta inca aprins dar mecanicul zice ca e din cauza EGR care murdar si ca dureaza pana se mai curata.
Am venit spre casa cu masina pe roti, toate in regula, viteza nu mai mare de 110km/h in bord ca am inteles ca nu e buna viteza pentru grup, dupa 200km am oprit sa ne facem nevoile iar cand sa pornesc mai departe masina nu vroia sa mai porneasca; simptome de baterie descarcata. Am chemat iar platforma si am dus-o la electrician auto. S-a constatat fir in trerupt si curea neintinsa, motiv pentru care nici nu s-au aprins martorii in bord. S-a reparat defectiunea, insa vad ca curge lichidul de racire cand e cald motorul. Am adus masina acasa cu gandul ca nu se incalzeste motorul in 1300m cat am pana acasa de la mecanic. Deschid capota sa vad exact pe unde curge lichidul si vad ambele curele de la alternator cazute de pe fulie si intoarse pe dos.

E greu sa intorc cele doua curele, sau pot sa ma duc asa cu masina pana la service?

Avatar utilizator
Adrian 80
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 12, 2015 9:17 pm

Mesaj de Adrian 80 » Sâm Oct 31, 2015 2:28 pm

In pana pe marginea drumului
[attachment=22793:20151021...4628__2_.jpg]

Motorul vechi
[attachment=22796:20151028_170140.jpg]

Mizeria din baia de ulei
[attachment=22794:20151023_132244.jpg]

Pe drum spre service in Alba
[attachment=22795:20151023_163907.jpg]

Curge lichidul de racire pe la racitorul de ulei
[attachment=22792:20151028_214416.jpg]

Curelele cazute
[attachment=22798:20151030_172528.jpg]


Avatar utilizator
Adrian 80
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 12, 2015 9:17 pm

Mesaj de Adrian 80 » Sâm Oct 31, 2015 6:11 pm

Am schimbat azi racitorul ala, sper sa nu mai curga, cu toate ca nu isi are rostul daca EGRul e obturat.
Am descoperit si motivul pentru care au sarit curelele de la alternator: s-a rupt o ureche si acum alternatorul sta intr-o parte.
Se poate repara asta? Marti la 8:00 sunt programat la RAR in vederea inscrierii.

Avatar utilizator
Adrian 80
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 12, 2015 9:17 pm

Mesaj de Adrian 80 » Sâm Noi 07, 2015 7:20 am

Masina e in perfecta stare de functionare si a trecut fara nici o problema de RAR.
Acum asteptam dupa numere si rollbar-ul cu proiectoare.
Urmeaza niste roti pentru teren accidentat si rulou cu cheie peste bena.
Poate imi recomandati voi ceva.... daca exista cineva aici...

Avatar utilizator
Adrian 80
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 12, 2015 9:17 pm

Mesaj de Adrian 80 » Dum Noi 08, 2015 8:47 am

Se poate inchide topicul.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori